no-img
نوین اطلس

سرد شدن پسر از دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

سرد شدن پسر از دختر
امتیاز 1.50 ( 2 رای )
zip
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷

سرد شدن پسر از دختر


این مطلب در مورد موضوعات علت سرد شدن پسر در رابطه، علت بی توجهی پسر به دختر، نشانه های وابستگی پسر به دختر، سردی روابط دوستی، چرا دوست پسرم سرد است، وقتی پسری دختری را نخواهد، کم محلی به پسر مورد علاقه، جلوگیری از سرد شدن عشق نوشته شده است.

علت سرد شدن پسر در رابطه

۱-عادی شدن نسبت به طرف مقابل
۲-ایجاد احساس کدورت نسبت به یکدیگر
۳-اشناشدن ویا علاقه مند شدن به کسی دیگر
۴-داشتن اختلاف سلیقه وعقیده بایکدیگر
۵-احساس کمبود محبت ازطرف مقابل
۶-نزاشتن وقت کافی برای درک یکدیگر

علت بی توجهی پسر به دختر

یک بخش زیادی از این عده از اول دروغ می گفتند و اصلا عاشق نبودند صرفا ادا در میاورند حالا یا به چیزی که میخوان می رسن یا از رسیدن بهش ناامید میشن دیگه حاجی حاجی مشرف می شن به مکه.

یک عده دیگه هم هستند که مثلا ناگهانی بیمار میشن یا طی یک مسئله خیلی پیچیده خانوادگی مجبور به ازدواج اجباری میشن این عده البته فقط در رمان و داستان پیدا میشن و اگر چنین حرفی رو در واقعیت شنیدید درجا باید بگین خودتی!(نگاه کنید به علت دوری پسر از دختر)

نشانه های وابستگی پسر به دختر

دوستی هایی که قبل از ازدواج دنبال می شود، قطعاً دوستی پایدار و بلند مدتی نخواهد بود اما وابستگی عاطفی ای که بعد از مدتی بین دو طرف شکل می گیرد، جدایی را سخت می کند.

معمولا افرادی که اقدام به برقراری چنین رابطه هایی می کنند، با این استدلال که «ما نمی خواهیم ازدواج کنیم ،» انتخاب ها و رفتارهایی را که باید از خود نشان دهند، بروز نمی دهند و بدون آشنایی کافی و درنظر نگرفتن معیارهای درست، اقدام به برقراری این رابطه می کنند و حاضر به پذیرش مسئولیت های یک رابطه نیستند. چنین دوستی هایی به دلیل ضربه هایی که طرفین رابطه متحمل می شوند، توصیه نمی شود.

بخشی از این ضربه ها مربوط به وابستگی های عاطفی می شود. به عبارت بهتر، شما تصور کنید دختر و پسری تصمیم می گیرند که رابطه ای با هم برقرار کنند، منتها چون قصد ازدواج ندارند، ملاک هایی را که برای ازدواج در ذهن خود ساخته اند نادیده می گیرند، با این توجیه که قرار نیست این رابطه به ازدواج منجر شود. بنابراین با کسانی دوست می شوند که کیفیت اخلاقی و رفتاری پایین تری دارند.

از طرفی این رابطه آغاز می شود و بعد از مدتی این دوستی دو حالت پیدا می کند؛ یا رابطه به خاطر مشکلاتی که به وجود می آید قطع می شود و در این میان، طرفین ضربه های روحی- عاطفی زیادی خواهند خورد و یا این رابطه مدتی ادامه پیدا می کند تا وابستگی عاطفی شدیدی به وجود می آید و تصمیم می گیرند ازدواج کنند؛ غافل از اینکه این آدم مناسب ازدواج نیست و معیارهای یک ازدواج موفق در این رابطه وجود ندارد.

نکته دیگر این است که وقتی ای نگونه روابط براساس حداقل شناخت آغاز می شود، طرفین به مسائلی مانند معیارهای اخلاقی مورد پذیرش شان توجه نمی کنند. برای مثال، دختر یک حدی از رابطه را می پسندد ولی پسر خواسته های بیشتری دارد و یا بالعکس. در این موارد مشاهده می شود طرفین از ترس از دست دادن دوستی و یا به خاطر تهدیدهایی که صورت می گیرد، تسلیم خواسته های طرف مقابل می شوند.

برای شناختن روحیات دخترها و یا پسرها لازم نیست افراد چنین روابطی را تجربه کنندروابط معمولی که درون برخی چارچو بهای اخلاقی و عرفی شکل می گیرد مثل روابط معمول دو همکلاسی یا دو همکار، برای شناختن جنس متفاوت کفایت می کند و لازم نیست برای شناخت پیدا کردن وارد روابطی بشوند که وابستگی های عاطفی حرف اول و آخر را می زند.

سردی روابط دوستی

۱)وقتی به جای زندگی در زمان حال در گذشته سیر می کنی!
آیا در حال تکرار لحظات قدیمی خوش رابطه ات هستی تا حس خوبی نسبت به آن پیدا کنی! آیا به خاطر همین خاطرات است که این رابطه را تا این جا ادامه داده ای!؟ اگر پاسخ مثبت است یعنی این رابطه دیگر آن چیزی نیست که می خواهی.

هرچه بیشتر در گذشته یا در یک آینده ی دست سازت زندگی کنی بیشتر در واقعیتی غیر واقعی غرق می شوی و این بسیار خطرناک است چون این موارد انعکاس وضعیت فعلی رابطه ات نیستند. باید با کسی که الان در زندگی ات است باشی نه کسی که در گذشته ات حضور داشته! خاطرات گذشته فقط خاطره اند نباید دلیلی شود برای ادامه ی رابطه ات. تصمیمت برای ادامه یا قطع رابطه باید بر اساس احساسات امروزت نسبت به او باشد یعنی وضعیت فعلی ارتباط و چشم انداز آینده ای که با او در پیش رو خواهی داشت.

۲)وقتی رابطه بیشتر برایت رنج آور است تا لذت بخش!
گاهی لحظات خوش گذشته چشمانمان را کور می کند تا جایی که عذاب های امروزش را نمی بینیم. اگر عصبانی و ناخشنود و افسرده ای، اگر اشکت همیشه جاری است مطمئن باش این شخص برای تو مناسب نیست. رابطه باید موجب شادی و شور اکنونت شود. اگر در رابطه ای هستی که شادی هایش را در گذشته می جویی بدان که وقت پایان دادن به آن است.

۳)وقتی از تو خواسته می شود خودت را تغییر دهی!
برای عشق ورزیدن نباید شرط و شروط قائل شویم. تغییر فقط در صورتیکه به نفع خود شخص باشد( مثلاً ترک سیگار یا رژیم گرفتن) درست است. دوستانی داشتم که مدام از آن ها خواسته می شد لباس های بهتری بپوشند یا در حالیکه در وزن سلامتی بودند رژیم بگیرند تا زیبا تر به نظر برسند.

چرا دوست پسرم سرد است

وقتی به تو صدمه های روحی، جسمی یا بیانی می زند!
هرکدام از این صدمات دلیلی بر وجود اشکال و اشتباهی در کار است. مهم نیست که بعد از آن عذر خواهی می کند یا نه! همین که ناگهان تعادلش را از دست می دهد مسئله ای قابل تأمل است.

صدمات روحی سخت تر هستند. گاهی از آن جا که این نوع ضربه ها عیان نیستند وجودشان را انکار می کنیم و نادیده شان می انگاریم. در حالیکه مانند بقیه و حتی بدتر از آن هستند. این زخم ها بر خلاف زخم های جسمی غیر قابل درمانند و تا مدت ها حتی بعد از قطع ارتباط شخص را درگیر می کند. مسئله ی مورد نظر ما فقط شکنجه و اذیت نیست! بلکه احترام متقابل افراد، مهم است و اینکه آن قدر علاقه و اشتیاق در میان باشد که راضی به رنجش و آزار شما نشود.

باید در این مورد صحبت کنید انکار و پنهان کردن این توهین ها یعنی تشویق به ادامه ی آن از جانب شما. پس رابطه ی خود را ارزشیابی کنید و اگر دیدید آرامش و راحتیتان برایش مهم نیست عطای این ارتباط را به لقایش ببخشید.

وقتی موردی ناپسند بارها اتفاق می افتد!
دفعه ی اول حادثه تلقی می شود. دفعه ی دوم شانسی دوباره می دهیم. ولی بار سوم نشانگر وجود ایرادی در روند این ارتباط است. گاهی هر چه تلاش می کنیم سر جای اول هستیم. همان سناریو همان نتایج، تکرار مکررات! این جاست که به پایان راه می رسیم! برای هر دوی شما آینده ای وجود دارد اما نه با هم!

وقتی پسری دختری را نخواهد

با تکنیک ها و روش های علمی می توانید پسر مورد علاقه تان را کنجکاو کرده و او را به سمت خود بکشانید. برای اطلاعات بیشتر به شماره ی ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸ از طریق تلگرام پیام بدهید.

کم محلی به پسر مورد علاقه

کم محلی و در کل بی محلی شیوه ی خوبی هست .. اما نه به طور مداوم…به تناوب وقتی اتفاق می افته کم کم دل زدگی به وجود میاره.. و یهو دیر میشه.. و یهوقت به خودتون میاین که همدیگه رو از دست دادین…مواظب خوبیای همدیگه باشین

جلوگیری از سرد شدن عشق

وقتی عاشق بودید چه کارهایی انجام می دادید؟ فهرست تهیه کنید !
آدم عاشق کارهای عجیبی انجام می دهد.دوران ابتدای آشنایی خود را بخاطر بیاورید.آدم ها معمولاً زمانی که تازه عاشق شده اند ، از هر موضوعی که به معشوق مربوط باشد لذت می برند. با هم بیرون رفتن ، قدم زدن، شام خوردن، تلویزیون دیدن و هر موضوع دیگری در کنار معشوقتان موجب خوشحالی شما می شد. اولین توصیه ی من برای زن و شوهر (تأکید می کنم زن و شوهر) هایی که شعله ی عشق در زندگیشان کمرنگ شده ، تهیه ی یک فهرست از کارهایی است که در ابتدای عاشقی انجام می دادند.یکی از مراجعانم می گفت:«اون موقع دلم می خواست فقط کنار شوهرم قدم بزنم، وقتی با هم راه می رفتیم دستش رو میگرفتم.منتظر بودم بچه مون بخوابه تا بتونم با شوهرم حرف بزنم.نیم ساعت قبل از اینکه برسه خونه ، لباسم رو عوض می کردم، عطر میزدم و آرایش می کردم …». همین کارهای ساده باعث می شود عشق در رابطه ی شما و همسرتان شعله ور شود.بنابراین در اولین گام لازم از فهرستی از کارهای دوران اولیه ی عاشقی تهیه کنید و تلاش کنید برخی از آن رفتارها را تکرار نمایید.

خاطرات دوران اولیه را مرور کنید.
یکی از کارهایی که می تواند عشق شما را شعله ور کند مرور خاطرات شیرینی است که با هم داشته اید . خاطره ی خواستگاری، دوران نامزدی، دوران عقد، روز عروسی، آتلیه و … . اگر این خاطرات برای شما شیرین است، تکرار آن موجب عاشق تر شدن شما خواهد شد. در صورتی که تلخی و دلخوری در روزهای اولیه ی زندگی مشترکتان دارید لطفا آن ها را مرور نکنید.

کارهای ساده و کوچک انجام دهید.
یک صبحانه ی دونفره ، قرار دادن یک گل رز قرمز روی فرمان ماشین، فرستادن یک پیامک با محتوای «دوستت دارم ٬ تو باعث افتخار منی»، دادن هدیه ای که هیچ مناسبت خاصی ندارد و کارهای کوچک این چنینی می تواند عشق اولیه را در دلتان زنده کند.

می خواهم بیشتر بدانم

علت سرد شدن پسرها

عقب نشینی مردان در رابطه

سرد شدن مرد

شوهرم بهم بی محلی می کنه

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

شما احتمالا با جستجوی یکی از جملات زیر به این مقاله رسیده اید:

علت سرد شدن پسر در رابطه. علت بی توجهی پسر به دختر. نشانه های وابستگی پسر به دختر. سردی روابط دوستی. چرا دوست پسرم سرد است. وقتی پسری دختری را نخواهد. کم محلی به پسر مورد علاقه. جلوگیری از سرد شدن عشق



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.