no-img
نوین اطلس

چگونه شخصی را راضی کنیم کاری انجام دهد


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه شخصی را راضی کنیم کاری انجام دهد
امتیاز 4.38 ( 8 رای )
zip
فروردین ۱۸, ۱۳۹۷

چگونه شخصی را راضی کنیم کاری انجام دهد


در این مطلب قصد داریم دعاهایی به شما معرفی کنیم که کمک می کنند اطرافیان خود را متقاعد کنید کاری را انجام دهند. این کار می تواند ازدواج کردن با شما و هر چیز دیگری باشد. دعا برای راضی شدن پسر برای ازدواج، دعا برای راضی شدن خواستگار از جمله دعاهای راضی کردن به ازدواج می باشند.  دعای راضی کردن شوهر، دعا برای رام کردن افراد دعاهایی هستند که به توصیه ی نوین اطلس دات کام می توانید در زندگی مشترک خود به کار بگیرید.  دعا برای راضی شدن پدر دختر برای ازدواج، دعا برای پیش رفتن حرف، دعای مطیع شدن دیگران، دعای زبان بند قوی نیز دعاهایی قوی هستند که برای استفاده در امر خیر و ازدواجگ کاربرد فراوان دارند.

دعا برای راضی شدن پسر برای ازدواج

اگر می خواهید پسری را راضی کنید با شما ازدواج کند نوین اطلس دات کام دعای زیر را به شما توصیه می کند. لطفا این دعا را در امر حلال استفاده کنید. هر پنجشنبه این دعا را ۴۰ بار تلاوت کنید و از خدا بخواهید ابزار ازدواج شما با پسر مورد علاقه تان را فراهم کند.

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

اِلهی بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ اَنتَ المَحمُودُ وَ بِحَقِّ عَلیٍّ وَ اَنتَ العالی وَ بِحَقِّ فاطِمَهَ وَ اَنتَ فاطِرُ السَّمواتِ و الأرضِ وَ بِحَقِّ الحَسَنِ وَ اَنتَ المُحسِنُ وَ بِحَقِّ الحُسَینِ وَ اَنتَ قَدیمُ الأِحسانِ اِلهی بِاخُصِّ صِفاتِک وَ بِعِزِّ جَلالِک وَ بِأعظَمِ اَسمائِک وَ بِعِصمَهِ اَنبیائِک وَ بِنورِ اَولیائِک وَ بِدَمِ شُهَدائِک وَ بِمُناجاتِ فُقَرائِک وَ بِدُعاءِ صُلَحائِک اَسئَلُکَ زِیادَهً فِی العِلمِ وَ صِحَّهً فِی الجِسمِ وَ بَرَکَهً فِی الرِزقِ وَ طولآ فِی العُمرِ وَ تَوبَهً قَبلَ المَوتِ وَ راحَهً عِندَ المَوتِ وَ مَغفِرَهً بَعدَ المَوتِ

دعا برای راضی شدن خواستگار

دعا جهت آسانی امر ازدواج چون کسی عزب باشد و خواهند که به آسانی امر ازدواج دست دهد و خواستگارش راضی شود با او ازدواج کند یا برای او فرزند عزیز حاصل شود سه روز متوالی روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ( ایام البیض ) را روزه دارد و هر شب وقت خواب این ایات را بیست و یک بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و از خداوند متعال حاجت خود را بخواهد و سپس به خواب رود .

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین». ترجمه: «اگر دل او را به وسیله ایمان محکم نکرده بودیم، تا در زمره اهل ایمان در آید.» (سوره قصص، ایه ۱۰)

دعای راضی کردن شوهر

اگر شوهر شما فردی خودرای می باشد و نمی توانید او را به هیچ کاری راضی کنید نوین اطلس دات کام دعای زیر را توصیه می کند. این دعا را به غذا یا خوراکی های مورد علاقه ی او بخوانید و به او بخورانید. این دعا بسیار برای راضی کردن شخص مجرب است.

سوره فرقان ایه ۷۴: وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿۷۴﴾

دعا برای رام کردن افراد

اگر همسر یا خانواده ی شما به شدت با شما مخالف هستند و مانع انجام کارهایتان می شوند با این دعا می توانید آن ها را رام کنید. هر روز هر چند مرتبه که می توانید دعا را بخوانید و به صورت آن ها فوت کنید.

آیات ۱۳۱و ۱۳۲ سوره طه : وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ﴿۱۳۱﴾ وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى ﴿۱۳۲﴾

دعا برای راضی شدن پدر دختر برای ازدواج

از امور مجرب برای راضی شدن پدر دختر به ازدواج توسل به امام جواد علیه السلام میباشد . آن را ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصا فروش منزل و ازدواج کردن مجرب است .

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ.

دعا برای پیش رفتن حرف

اگر می خواهید شخصی را به کاری راضی کنید حرف خود را پیش ببرید به تحقیق نوین اطلس دات کام این دعا بسیار مجرب است. هر بار که از شخصی می خواهید کاری انجام دهد قبل از آن در حضور او این دعا را بخوانید.

انَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُّبِینًا ﴿۱﴾ لِیَغْفِرَ لَکَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِن ذَنبِکَ وَمَا تَأَخَّرَ وَیُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَیْکَ وَیَهْدِیَکَ صِرَاطًا مُّسْتَقِیمًا ﴿۲﴾  وَیَنصُرَکَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِیزًا ﴿۳﴾ هُوَ الَّذِی أَنزَلَ السَّکِینَهَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدَادُوا إِیمَانًا مَّعَ إِیمَانِهِمْ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا ﴿۴﴾

دعای مطیع شدن دیگران

برای مطیع کردن همسر یا خانواده تان دعای زیر بسیار کاربردی است. اگر می خواهید شخص مورد نظر کاملا گوش به فرمان شما باشد و از شما اطاعت کند نوین اطلس دعای زیر را توصیه می کند. بهتر است این دعا را روی کاغذی بنویسید و با لباس او بشورید تا این دعا با لباس هایش آمیخته شود و همیشه مطیع و فرمانبردار شما باشد.

وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ

دعای زبان بند قوی

اگر کسی شما را با زبانش آزار می دهد یا باعث می شود به خواسته های خود نرسید دعای زیر را به نمک یا فلفل بخوانید و در غذایش بریزید. بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

اگر به زبان انگلیسی آشنایی دارید می توانید مقاله زیر درباره دلتنگ کردن معشوق را به زبان انگلیسی مطالعه کنید:

how to make your ex miss you during no contact

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

دعایی برای راضی شدن شخصی

۸ دعای زبان بند

دعای زبان بند خانواده پسر برای ازدواج

طلسم راضی شدن خانواده پسر

چگونه شخصی را راضی و مطیع خود کنیم



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.