no-img
نوین اطلس

تله پاتی با عکس


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تله پاتی با عکس
امتیاز 3.14 ( 7 رای )
zip
فروردین ۱۵, ۱۳۹۷

تله پاتی با عکس


یکی از راه های تله پاتی عشق با معشوق و جذب او، تله پاتی با عکس می باشد. در این مطلب نوین اطلس قصد دارد راهکارهایی برای آموزش تله پاتی یک طرفه و تله پاتی از راه دور معرفی کرده تا به شما نشان دهیم چگونه تله پاتی برقرار کنید. همچنین در مورد نظر اسلام پیرامون تله پاتی نیز صحبت خواهیم کرد.

تله پاتی عشق

قبل از اینکه به سراغ تله پاتی با عکس و تله پاتی عشق برویم بهتر است بدانیم تله پاتی چیست؟ تله پاتی از دو کلمه یونانی “تله” بمعنای دور و “پاتوس” به معنای احساس گرفته شده است. تله پاتی به این معنا است که کسی احساس دیگری را بدون کمک گرفتن از حواس خویش بصورت مرموزی بخواند یا احساس کند. مسئله ی تله پاتی از سال ۱۸۸۲ توسط یکی از محققان فرانسوی به نام فردریک بیان شد. تله پاتی ارتباط غیرکلامی است که از طریق ذهن انجام می شود. در مطلب تله پاتی چیست و چگونه انجام می شود نکات مهمی در سایت سلامت دات لایف گفته خواهد شد.

باید گفت تله ‏پاتی بر خلاقیت روح دلالت دارد و گویا امواجی را از راه دور به سوی شخص دیگر متصاعد می‏ کند. البته این امر مشروط به آن است که بین دو روح به وسیله احساسات، ارتباط برقرار شود که تله پاتی عشق نیز از همین جا شکل می گیرد.

آموزش تله پاتی یک طرفه

برخی از اصول بنیادی تکنولوژی تله ‌پاتی یک طرفه از این قرار است:

تاثیر فاصله در تله پاتی: درهر برنامه تله‌ پاتیکی بین فرستنده و گیرنده ی پیام، فاصله‌ای وجود دارد که می‌تواند از چند سانتی‌متر تا چند هزار کیلومتر متفاوت باشد. افراد به همان میزان از ظرفیت و قابلیتی که در فواصل نزدیک کسب می‌کنند می‌توانند در فواصل طولانی هم دریافت داشته باشند. بنابراین میزان فاصله درنحوه و نتیجه‌ی ارتباط تله‌ پاتیکی کمترین تأثیری ندارد. پس تله پاتی از راه دور و نزدیک قابل انجام است.

تاثیر زمان در تله پاتی: زمان نیز از مؤلفه هایی است که در ارتباط تله ‌پاتیک تأثیرگذار است. مناسب‌ترین زمان برای ارتباطات فکری، ساعات آخر شب و صبح زود است. زمانی که ما بیدار و مشغول فعالیت هستیم، خودآگاه ما فعال است. برعکس هر زمان که ما دروضعیت سکوت و آرامش، چشمان‌مان را ببندیم، ناخودآگاه ما فعال می‌شود. در زمان آرامش، کانال‌هایی که برای فعالیت و کارآیی روحی لازم‌اند، رها و آزاد می‌شوند و انسان بهتر و بیشتر می‌تواند با ناخودآگاه خود رابطه برقرار کند.

انگیزه و علاقه در تله پاتی : در حالت کلی اگر ما عملی را انجام می‌دهیم به این دلیل است که به واسطه‌ی یک احساس یا انگیزه، برای انجام آن کار تشویق یا تحریک شده‌ایم. این انگیزه ممکن است یک ارزش روحی باشد. پیام تله ‌پاتیکی نیز بایستی آنچنان تأثیر داشته باشد که سوژه با شور و شوق درصدد انجام آن برآید و برای آن انگیزه‌ی قوی و روشنی وجود داشته باشد.

تجسم و تصور : انسان، تصاویر و به ویژه سمبل‌ها را بهتر، راحت‌تر و سریع‌تر از کلمات درک و فهم می‌کند. برای انتقال بهتر پیام‌های تله ‌پاتیک، به جای کلمات اغلب از تصویر استفاده می‌شود مثل تله پاتی با عکس؛ مثلاً به جای کلمه‌ی سگ، سوژه در شرایطی تجسم می‌شود که سگی را در ذهنش مجسم می‌کند.

تله پاتی با معشوق

تکنیک های زیر برای تله پاتی با معشوق بسیار کاربردی و کارآمد هستند:

تکنیک اول برای انتقال احساس:

روی صندلی نشسته و دستهایتان را در حالت مدیتیشن ( اما راحت روی پایتان) قرار بدهید.( قبلا” در درسهای قبل درباره ی آن توضیح داده ام.) خودتان را در یک خانه ی نیم ساخته ببینید که سقف ندارد. (کلا” شما کاری به پشت سرتان در خانه نداشته باشید.) خودتان را ببینید که روی یک صندلی نشسته اید.( صندلیتان چوبی یا پلاستیکی است یا هر چیزی که روی آن راحتید فقط نباید آن را فلزی فرض کنید چون ممکن است روی آن احساس سوزش کنید.) فرض کنید وسط ماه مرداد و در روزی بسیار گرم هستید.خورشید درست از بالای سرتان( خانه نیم ساخته بود.) مستقیم به سر شما می تابدو با تمام شدت و قوتش شما را گرم می کند. در این تمرین فاصله ی خودتان را با دیوار خیلی زیادنزدیک نکنید. ده دقیقه با نفسهای عادی این کار را انجام بدهید.

تمرین دوم برای انتقال احساس:

در خانه ای خود را روی یک صندلی( غیر فلزی) مجسم کنید. دری را در سمت چپتان مجسم کنید که باز مانده است .پشت آن در ، بوران و سرمای فراوانی حاکم است .از در باز ( که در سمت چپ شماست) سرما وارد می شود. سرمایی بسیار سرد. سرما را با تمام وجودتان احساس کنید. در این تمرین هم نفسهای عادی بکشید و دستهایتان را مثل حالت مدیتیشن ( اما راحت روی پایتان) قرار بدهید.

چگونه تله پاتی برقرار کنیم

تکنیک تکاملی شمع برای برقراری تله پاتی:

یک آینه بردارید و به صورت مورب روی میزی که مقابل سطح دیدتان است بگذارید ( مورب یعنی بالای آینه بیشتر به سمت شما باشد و کلا” بگونه ای که تصویر داخل آن را راحت ببینید.)

.یک شمع هم باید مثل تمرین قبلی شمع روی میز در سطح دیدتان باشد. یادتان باشید هیچ وقت در این تمرینات میز را وسط اتاق نگذارید چون توجهتان به لوازم پشت آن هم جلب می شود. بهتر است میز همیشه در نزدیکی دیواری یکرنگ باشد.

شمع را طوری روی میز و جلوی آینه بگذارید که تصویر آن در آینه بیفتد.این بار فقط به تصویر شمع در آینه نگاه کنید. در واقع خود شمع در سطح دیدتان است اما تمرکز کنید که به آن نگاه نکنید بلکه به تصویرش در آینه نگاه کنید.

تمرین و تکنیک بعدی که باید روی آن کار کنید، تکنیک ساخت و پرداخت اشکال هندسی است. اشکال هندسی یعنی مثلا” مثلث، دایره، ذوزنقه، مکعب مستطیل، مکعب و ستاره ی شش پر) . این تمرین هم برای ایجاد تمرکز و هم برای آمادگی برای تمرینات تله پاتی لازم است.

آموزش تله پاتی از راه دور

تمرین برای تقویت تمرکز و آمادگی برای آموزش تله پاتی از راه دور و تله پاتی با عکس:

یک شئ یک رنگ ساده را انتخاب کنید و آن را روی میزی مقابل سطح دیدتان قرار بدهید. یعنی در خط افق دیدتان. اگر سطح میز پایین تر است چند تا کتاب زیر شئ بگذارید تا بالا تر بیاید. مقابل آن میز بنشینید. می تونید روی صندلی هم بنشینید.بعد با دقت در سکوت و آرامش به آن شئ نگاه کنید .

سپس چشمها را ببندید و آن شئ را مجسم کنید. می توانید چند بار چشمهایتان را باز و بسته کنید و دوباره شئ را نگاه کنید و جزئیات را در ذهن مجسم کنید. اینقدر باید این کار را انجام بدهید تا قدرت تجسمتان درباره ی آن شئ به گونه ای بشود که انگار با چشمهای بسته دارید آن را می بینید!

بعد از رسیدن به این مرحله شئ را تغییر دهید این بار یک شئ را که کمی پیچیده تر باشد و دورنگ باشد انتخاب کنید و همین تمرین را چندین روز با آن انجام بدهید. بعد از آن می توانید به سراغ اشیای پیچیده تر و چند رنگ بروید و همین تمرین را با آن انجام بدهید.

قاعدتا” انتظار نداشته باشید که این تمرینات در یک بار انجام دادن و در عرض بیست دقیقه وقت گذاشتن انجام بشودو شما استاد تله پاتی بشوید! آنکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد!

اینها تمریناتیست در تله پاتی که به صرف انرژی و وقت زیاد نیازمند است و به همین دلیل فقط عده ای که عاشق این تمرینات باشند در ادامه ی آن موفق خواهند شد. پس اگر شما هم عاشق تله پاتی هستید همه ی تلاشتان را بکنید و اگر هم دنبال یادگیری تله پاتی نیستید حداقل چنین بار این تمرینات را برای رسیدن به تمرکز بیشتر و تجسم بهتر انجام بدهید.

تله پاتی در اسلام

در مورد دیدگاه اسلام راجع به علومی مثل هیپنوتیزم، مانیه تیزم، تله پاتی و احضار ارواح، باید گفت: ماهیت سحر در بین اندیشمندان و فقها، اختلاف است و این مسلم است که اگر چیزی در حال حاضر از مصادیق سحر محسوب گردد قطعا حرام است، اما درباره این علوم، گروه کثیری از فقها برآنند که این ها فعلا از مصادیق سحر نیستند و بر این اساس، این علوم در صورتی که دارای آثار سوء، موجب اذیت و آزار و ورود در حریم خصوصی دیگران نباشد استفاده از آن اشکال ندارد و گرنه اشکال دارد و حرام است.

از حضرت صادق (ع) سؤال میشود که به چه علت گاهی بدون سبب غمناک و گاهی بدون سبب خوشحال می شویم؟ حضرت فرمود: ” قلوب شیعیان ما به قلب ما اتصال دارد. هر زمان موقع سرور ماست، مسرور شده و خود علت آن را نمی دانند و هر وقت موقع اندوه ماست، قهراً محزون شده خود علت آن را نمی دانند. گاهی آثار غیر طبیعی چنان در طبیعت تأثیر می کند که انسان تصور می کند خود طبیعیات است”.

تله پاتی جذب عشق

در توضیح تله پاتی با عکسو تله پاتی جذب عشق باید اشاره کرد که قدرت عشق غیر انکار است، هرچه قدرت جذب عشق بیشتر باشد احساسات مشترک و انتقال احساسات با قدرت بیشتری اتفاق میوفتد، تله پاتی با معشوق یا همان همسر یکی از مواردی است که بنا به قدرت عشق و عاشقی که وجود دارد خیلی راحت تر واقع می شود ولی موارد دیگر از عاشقی هم هستند که به همین اندازه قدرتمند هستند، مثل عشق مادر به فرزند

عشق مادر به فرزند چنان قدرتی دارد که تمام قوانین فیزیک و قوانین کائنات قابل شکستن و تغییر می شود، حتما بارها مشاهده کرده اید که وقتی اتفاق بدی یا غمی برای شما حادث می شود مادر شما بدون اینکه از ماجرا با خبر باشد با شما تماس می گیرد و جویای احوال شما می شود. و شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی اتفاق یا حادثه ای برای شما رخ داده است مادر شما در خواب آن حادثه را دیده باشد و این قدرت تله پاتی عشق است.

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

تله پاتی عشق

تله پاتی با معشوق

تله پاتی عشقی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.