no-img
نوین اطلس

درمان تنوع طلبی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

درمان تنوع طلبی
zip
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶

درمان تنوع طلبی


این مطلب در مورد موضوعات مشخصات مردان تنوع طلب، تنوع طلبی در زنان، بیماری تنوع طلبی، درمان تنوع طلبی در زنان، تعریف تنوع طلبی، تنوع طلبی چیست، ازدواج با مرد تنوع طلب، تنوع طلبی به انگلیسی نوشته شده است.

مشخصات مردان تنوع طلب

ویژگی های تیپ شخصیتی تنوع طلب
این تیپ افراد مناسب شغل‌های پرچالش هستند.
خیلی کم و به ندرت ناامید می‌شوند و اگر هم ناامید شوند، با تزریق انرژی مثبت به خود، به سرعت فراموش می‌کنند.
خوش صحبت، شاد و خوش مشرب هستند.
دارای شخصیتی سپاسگزار و خوش قلب هستند.
این تیپ شخصیتی بسیار خوش‌بین هستند.
هوشیار و دارای خلاقیت فراوان هستند.
بیش از حد کار و تلاش می‌کنند و انسان‌های عجولی هستند.
حس کنجکاوی و کاوش در آن‌ها مشاهده می‌شود.

تنوع طلبی در زنان

این امر زمانی روی می دهد که هیچ گونه پیوند عاطفی میان فرد و طرف مقابلش وجود نداشته و او تنها به دلیل برقراری روابط جنسی و هیجانی جذب شده است.وی به دومین نوع خیانت که احساسی بین همسران است اشاره کرد و افزود:زمانی روی می دهد که فرد احساس می کند از نظر عاطفی به شخص دیگری غیر از همسر خود علاقه پیدا کرده است.فرد از صحبت کردن و در میان گذاشتن افکار و علایق خود با شخص دوم لذت می برد و کم کم به این نتیجه می رسد که اوقات فراغت خود را به جای اینکه با همسر بگذراند، با دیگری سپری کند.

بیماری تنوع طلبی

تنها چیزی که در گذشته نبود و در این دوران به چشم می خورد، حضور ماهواره​ها و اینترنت است.

که به آهستگی و با ملایمت با دلبری های خلاقانه روی یکی از نیازهای حساس انسان ها سایه افکنده منجر به ایجاد حس پرشوری به نامتنوع طلبی جنسی در هر دو جنس زن و مرد شده است. اما این تنوع طلبی جنسی چیست و چه عللی دارد که بر آمار خیانت، فحشا، طلاق و مشکلات جنسی افزوده است؟

تحقیقات نشان داده است چشم چرانی، تماشای فیلم های محرک جنسی، دیدن تصاویر شهوت انگیز، مشاهده فیلم های مبتذل، پوشش و آرایش نامناسب و تحریک کننده در جامعه، دیدن روابط جنسی وحشیانه، غیربهداشتی و خلاف واقع که اجرای آن خارج از توانایی زوجین و به نوعی ناتوان کننده است.

و همچنین مشاهده سریال های خیانت آمیز برخی شبکه های خارجی که سبب کاهش و کمرنگی قبح و زشتی روابط نامشروع می شود،

از مهم ترین عواملی است که بر تنوع طلبی جنسی زنان و مردان جامعه ما دامن زده و در پی آن انتظارات جنسی زوج ها را از یکدیگر بالا برده و رسیدن به لذت و ارضای طبیعی جنسی را با مشکل مواجه کرده و در نهایت خیانت سپس طلاق از پیامدهای منفی آن است.

محرک هایی چون ماهواره و سایت های غیر مجاز از عوامل پررنگی است که موجب بروز هیجانات کاذب شده و برخی افراد بویژه مردان نمی توانند به طور طبیعی با شریک زندگی خود به رضایتمندی جنسی برسند و همچون افراد گرسنه ای هستند که همه چیز را غذا می بینند.

و همواره در پی کشف فردی زیباتر، جذاب تر یا روشی جدیدتر برای ارضای جنسی خویش هستند.

زوجین اگر با یکدیگر رابطه ای طبیعی و رضایتمند برقرار کنند، هیچ گاه خیانتی پیش نخواهد آمد و زوج یا زوجه همیشه به همسر خود قانع و وفادار است.

از آنجا که تنوع طلبی ذاتی است و درجه آن در افراد متفاوت است، چنانچه شخص تنوع طلب بتواند چندین بار با شریک زندگی خود ارضای کامل جنسی را تجربه کند، میل به تنوع طلبی در او کمرنگ و به مرور زمان ریشه کن خواهد شد.

درمان تنوع طلبی در زنان

اگر هر روز موقع استقبال از همسرتان از یک جمله تکراری استفاده میکنید آنرا تغییر دهید .

اگر با همسرتان مشکلی دارید آنرا مطرح کنید تا زودتر حل شود

ظاهری خوب برای همسر خود داشته باشید

متفاوت باشید : همسر خود را غافلگیر کنید .

تعریف تنوع طلبی

نوع طلبی می توان گفت به معنی کسی یا کسانی است که خواهان تنوع و یا به بیانی تنوع را در زندگی و امور اجتماعی خود طلب می کنند

تنوع طلبی چیست

در بعد عاطفی انسان – چه مرد و چه زن – در فطرت خود یگانه خواه است. اما در بعد شهوانی رابطه ی جنسی ؛ هم زن و هم مرد در فطرت خود قائل به تنوعند.

ازدواج با مرد تنوع طلب

روانشناسان افراد تنوع طلب را دچار اختلال جنسی می دانند. اختلالی که درمان آن طولانی است اما غیر ممکن نیست. بنابراین قبل از ازدواج، حتما با یک مشاور مشورت کنید و از او بخواهید برای درمان این تنوع طلبی کمک تان کند. یادتان باشد، فریب آرام و قرار گرفتن های موقتی تان را نخورید. ممکن است در برهه ای از زندگی احساس کنید که میل تان به تنوع طلبی از بین رفته و دوست دارید آرام بگیرید. اما تا وقتی یک روانشناس آمادگی شما را تایید نکرده باز هم نباید به سمت ازدواج بروید. چون ممکن است این آرام گرفتن شما موقتی باشد و بعد از ورود به زندگی مشترک، دیر یا زود دوباره خسته شوید و روابط کوتاه و متنوع خود را از سر بگیرید.

تنوع طلبی به انگلیسی

Variety-seeking

سایت روانشناسی نوین بینش

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

بیشتر بدانید:

چرا مردها تنوع طلبند؟

خیانت زناشویی علل و درمان

راهکارهایی برای درمان خیانت زناشویی

دلایل خیانت مردان

حفظ کردن شوهر

مطیع کردن همسر

کلماتی که مردان را تحریک می کند

اگر شما از طریق موتورهای جست و جو گر با ما اشنا شده باشید احتمالا یکی از جملات یا عبارات زیر را جست و جو کرده اید.

مشخصات مردان تنوع طلب و درمان تنوع طلبی در زنان. بیماری تنوع طلبی و درمان تنوع طلبی در زنان. تعریف تنوع طلبی به شمانشان  می دهد تنوع طلبی چیست. ازدواج با مرد تنوع طلب چه عواقبی دارد. تنوع طلبی به انگلیسی چه می شود.



موضوعات :
درمان و بهبود

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.