no-img
نوین اطلس

چهره خوانی ( شخصیت شناسی): شکل گوش


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چهره خوانی ( شخصیت شناسی): شکل گوش
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
مرداد ۱۰, ۱۳۹۵

چهره خوانی ( شخصیت شناسی): شکل گوش


چهره خوانی چقدر دقیق است

دانش چهره خوانی می تواند به شما کمک کند بسیاری از ویژگی های شخصیتی دیگران را فقط با یک نگاه به چهره ی آنان تشخیص دهید. درحالی که به کارگیری دانش چهره خوانی بسیار ساده است اما با این وجود برای موفق شدن در این کار به تمرین بسیار نیاز دارید.

اشتباهات کوچکی در چهره خوانی و شخصیت شناسی وجود دارد که تازه کارها معمولا مرتکب آن می شوند و به همین دلیل به نتایج خیلی دقیقی نمی رسند.

به عنوان مثال، یکی از اشتباهاتی که تازه کارها هنگام چهره خوانی و شخصیت شناسی مرتکب می شوند این است که فقط به یک ویژگی چهره می نگرند بدون اینکه همه ی این ویژگی ها را در نظر بگیرند. گاهی ویژگی دو جزء صورت می تواند یک خصوصیت شخصیتی را تایید کند اما گاهی هم خصوصیات شخصیتی بدست آمده از دو جزء متفاوت از چهره ممکن است با هم در تناقض باشد.

برای اینکه مطمئن شوید به نتایج خوبی درچهره خوانی رسیده اید برای شخصیت شناسی باید به کل چهره نگاه کنید و همه اجزای مختلف صورت را در نظر بگیرید نه فقط به یک قسمت مثلا گوش ها نگاه کنید و توقع داشته باشید همه ی ویژگی های شخصیتی طرف مقابل را دقیق متوجه شوید. برای آشنایی با همه ی اجزای چهره و ویژگی های شخصیت مرتبط با آن، این مطلب را مطالعه کنید.

  • گوش های بزرگ در چهره خوانی: اگر با دانش چهره خوانی از روی گوش آشنایی داشته باشید احتمالا تا کنون حدس زده اید یک شنونده ی خوب احتمالا گوش های بزرگتری دارد نسبت به فردی که خیلی علاقه ای به شنیدن ندارد. اگر دوست تان گوش های بزرگی دارد پس احتمال اینکه شنونده ی خوبی باشد نیز زیاد است. اگر لب های بزرگی دارید می توانید به راحتی با چنین شخصی کنار بیایید ( لب های بزرگ نشان می دهد شخص پرحرفی هستید)
  • گوش های کوچک، در چهره خوانی: از سوی دیگر در چهره خوانی از روی گوش، فردی که گوش های کوچکی دارد ممکن است اگر زیاد صحبت کنید از شما خسته شود. به عنوان مثال اگر مدیر شرکتی هستید و قصد دارید به کارمندتان که گوش های کوچکی دارد دستورالعمل هایی ارائه بدهید باید تلاش کنید توضیحات تان تا آنجا که امکان دارد کوتاه و خلاصه باشد؛ در غیر اینصورت برای وی خسته کننده خواهید شد. دقت کنید می توانید از دانش زبان بدن نیز استفاده کنید تا متوجه شوید مخاطب تان به صحبت های شما علاقه مند است یا خیر.
  •  گوش های رو به بیرون: همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید بعضی افراد گوش هایشان رو به بیرون است. بر اساس دانش چهره خوانی از روی گوش، آن افراد، اصول گرا نیستند و علاقه ای به اطاعت و پیروی از قوانین و مقررات ندارند. البته منظور این نیست که اشخاص بدی هستند زیرا شخصیت یک انسان تحت تاثیر باورها، ارزش ها و اعتقادات وی نیز می باشد. اگر اعتقاد به اطاعت از قانون خاصی داشته باشید (به عنوان مثال قوانین مذهبی) حتما از آن پیروی خواهد کرد.

25n23ashley-461644

  • گوش هایی که رو به داخل است (لاله ی گوش چسبیده): اگر گوش ها اصلا رو به بیرون نباشند (مثل عکس زیر)، پس این فرد در چهره خوانی از روی گوش یک اصول گرا است و به هیج وجه مشکلی با رعایت و پیروی از قوانین و مقررات ندارد.

Gerard-Butler

چگونه به نتایج دقیقی در چهره خوانی برسیم

چهره خوانی دانش ساده ای نیست. نمی توانید یک فرد را فقط بر اساس یک ویژگی در چهره اش قضاوت کنید زیرا ویژگی شخصیتی انسان ها بسیار پیچیده است.

در عوض باید یاد بگیرید چگونه به بیش از یک جزء صورت بنگرید تا بتوانید بیشتر در مورد شخصیت دیگران اطلاعات کسب کنید و به شخصیت شناسی برسید. به عنوان مثال، اگر فردی گوش های کوچک داشته باشد، می توانیم حدس بزنیم علاقه ای به گوش دادن ندارد اما اگر آن شخص گوش های کوچک داشت اما همزمان لب های درشت داشت به طور قطع می توانم نتیجه گیری کنیم این فرد عاشق حرف زدن است و هیچ تمایلی به گوش دادن ندارد.

نوین اطلس بدون شک کاملترین مرجع در بین وبسایت های فارسی زبان است که اطلاعات بسیاری را در مورد دانش چهره خوانی به شما ارائه می دهد. اگر می خواهید از این موضوع مطمئن شوید به بخش چهره خوانی مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توسط سایت نوین اطلس منتشر شده است. این کتاب شانس شما را برای عاشق کردن دیگران به شکل قابل توجهی افزایش می دهد. در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین اطلس در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین اطلس

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

یادگیری چهره خوانی ( چهره شناسی و شخصیت شناسی)

تحلیل زبان بدن: توضیح همه ی حرکات

تشخیص شخصیت از طریق اندام بدن

نحوه ی راه رفتن و شناخت شخصیت

چگونه تجربیات دوران کودکی بر بزرگسالی تاثیر می گذارد

شخصیت شناسی با چهره

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

متولدین مهر

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
چهره خوانی

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.