no-img
نوین اطلس

چگونه معروف شویم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه معروف شویم
zip
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۵

چگونه معروف شویم


چگونه معروف شویم

چرا مارک زوکربرگ معروف است؟

زیرا فیسبوک را اختراع کرده است

مارک یک پسر جواب بود که کاری بسیار تاثیر گذار انجام داد یعنی ساختن وبسایتی که سومین وبسایت پر بازدید جهان پس از گوگل و یاهو است.

پس، می توانیم نتیجه بگیریم که افراد معروف کسانی هستند که موفق می شوند کاری خاص و تاثیر گذار انجام دهند که باعث می شود توجه ی دیگران جلب شود.

مطمئناً، برای محبوب شدن مجبور نیستید یک سایت مثل فیسبوک بسازید و یا در حالی که خواب هستید قله ی اورست را فتح کنید. تنها کاری که باید انجام دهید تعریف یک داستان تاثیر گذار است.

در دوران دانشگاه به دلیل اینکه با افراد بسیار در تعامل بودم، شهرت بسیاری داشتم . داستان من در آن زمان بسیار ساده ولی تاثیر گذار بود ” مجبور بودم یک گوشی همراه با کارت حافظه ی داخلی بزرگ تر بخرم تا بتوانم مقدار بسیار زیاد شماره های تلفن دوستانم را در آن ذخیره کنم

همین داستان کوتاه کافی بود که من را در آن زمان بسیار معروف کند زیرا در دوران کالج، روابط اجتماعی یکی از علایق اصلی تقریبا هر شخصی بود و زمانی که فردی عالی دیده می شد، معروف نیز می شد. ( برای اطلاع بیشتر در مورد انتخاب یک داستان برای تعریف کردن نگاه کنید به چگونه مردم را تحت تاثیر قرار دهیم)

چگونه پخش کردن داستان تان شما را معروف می کند

وقتی یک داستان برای تعریف داشته باشید که به اندازه ی کافی تاثیر گذار باشد و آنرا برای دیگران تعریف کنید، دیگران نیز شروع می کنند و این داستان را به افراد دیگر انتقال می دهند، سپس ضمیر ناخودآگاه شان برنامه ریزی می شود و باقیه کار ها را ردیف خواهد کرد.

در کتابم به نام چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توضیح داده ام که برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، به معنی برنامه ریزی کردن ذهن یک شخص با تکرار است.

اگر دو شخص متفاوت دو داستان تاثیر گذار و مشابه را در دو روز متفاوت برای یک نفر سوم تعریف کنند، آن شخص سوم توسط داستان برنامه ریزی شده و داستان را باور خواهد کرد

خب اکنون چه می شود اگر افراد بسیاری در مورد داستان شما پشت سرتان سخن بگویند؟ چه می شود اگر هر شخصی داستان شما را از زبان افراد دیگر در روز های متفاوت بشنود؟

بدون شک این کار شما را معروف خواهد کرد!!

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: چگونه معروف شویم

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

چگونه می توانم مورد تحسین دیگران قرار بگیرم

چگونه از ان ال پی ( برنامه ریزی عصبی کلامی) برای علاقه مند کردن دیگران استفاده کنم

مطالب بیشتری در مورد روش های عاشق کردن دیگران می خواهم

آیا فقط شباهت ها باعث ایجاد احساس علاقه می شود

چگونه می توانیم به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنیم

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.