no-img
نوین اطلس

چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟
zip
بهمن ۱۸, ۱۳۹۴

چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟


چگونه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم؟

آیا فکر می کنید تحت تاثیر قرار دادن یا بدست آوردن تحسین دیگران مشکل است؟

خیر اصلا اینگونه نیست. می توانم حدس بزنم اکنون به چه چیزی فکر می کنید، احتمالا به خود می گویید ” اگر آسان بود پس چرا بسیاری از افراد سال ها تلاش می کنند تا تحسین و تشویق دیگران را به دست بیاورند ولی باز هم شکست می خورند؟”

پاسخ شما این است که آنها روش اشتباهی را دنبال می کنند. اگر می خواهید با روش صحیح تحت تاثیر قرار دادن دیگران آشنا شوید و به بهترین شکل ممکن تشویق اطرافیان خود را بدست آورید حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

تحت تاثیر قرار دادن دیگران به شکل اشتباه

انسان ها معمولا تصورات اشتباهی در مورد تحت تاثیر قرار دادن دیگران دارند. مثلا فکر می کنند:

” چیزهایی که من را تحت تاثیر قرار می دهد حتما دیگران را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. پس اگر من کسی که توانسته میلیونر شود را تحسین کنم پس میلیونر شدن من نیز باعث می شود دیگران تحسینم کنند.”

در نتیجه ی این تصور، چنین شخصی سعی می کند دیگران را قانع کند که توانسته یک میلیونر شود اما با کمال تعجب متوجه می شود خیلی هم مورد تحسین و تشویق قرار نگرفته است!! دلیل این اتفاق این است که وقتی چیزی شما را تحت تاثیر قرار می دهد به این معنی نیست که لزوما آن چیز دیگری را نیز مثل شما تحت تاثیر قرار می دهد.

چه کسی به ثروت شما اهمیت می دهد وقتی نیازی به آن نداشته باشد؟ چه کسی به شهامت شما اهمیت می دهد وقتی خودش شخص شجاعی است؟ چه کسی به عضلات بزرگ شما اهمیت می دهد وقتی ماله خودش به اندازه ی کافی خوب است؟

به همین دلیل است که در کتابم چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم روش های جمع آوری اطلاعات در مورد شریک احتمالی تان را به شما آموزش داده ام چرا که مهمترین نکته قبل از عاشق کردن دیگران این است که به اندازه کافی در مورد شخص مورد نظرتان اطلاعات داشته باشید.

وقتی متوجه شوید چه چیزی آن شخص را تحت تاثیر قرار می هد و با آگاهی از نیازها و کمبودهای طرف مقابل تان، شانس بسیار زیادی خواهید داشت که هر شخصی را عاشق خود کنید. بعضی ها از روش های شناخته شده ی کلی استفاده می کنند و تصور می کنند این روش ها همیشه و برای همه جواب می دهد اما تنها نتیجه ای که می گیرند رد شدن است. به یاد داشته باشید هرگز یه روش یا اصل کلی برای عاشق کردن یا تحت تاثیر قرار دادن همه ی انسان ها وجود ندارد.

بدانید چه کسانی را می خواهید تحت تاثیر قرار دهید؟

انسان ها تحت تاثیر کسانی قرار می گیرند که کار های خاصی بتوانند انجام دهند؛ کار هایی که خودشان نمی توانند انجام دهند. همچنین ممکن است تحت تاثیر کسانی قرار بگیرند که چیزی خاصی داشته باشند؛ چیزی که خود ندارند و به شدت به آن نیازمند هستند. به همین دلیل است که تحت تاثیر قرار دادن شخصی که خجالتی و درونگرا است بسیار متفاوت است باشخصی که اجتماعی و برون گرا است.

اگر شخصی از چیزهایی یا موقعیت هایی ناشناخته ترس داشته باشد، به احتمال زیاد تحت تاثیر کسی قرار می گیرد که نترس است و کنترل کامل زندگی خود را بدست دارد.

اگر شخصی به دنبال ثروتمند شدن باشد، ممکن است تحت تاثیر شخصی قرار بگیرد که در جمع کردن پول بسیار ماهر است، حتی لازم نیست حتما ثروتمند باشد.

اگر شخصی احساس درماندگی کند، ممکن است تحت تاثیر کسانی قرار بگیرد که به نظر می رسد می دانند چگونه هر مشکلی را در زندگی پشت سر بگذارند.

همانطور که می بیند، تحت تاثیر قرار دادن دیگران هیچ قانون کلی ندارد اما به شدت بستگی به پیشینه ی شخص مورد نظرتان دارد. خوشبختانه، شما در عصر اینترنت زندگی می کنید که به شما کمک می کند به راحتی اطلاعات بسیاری در مورد شخص مورد نظر خود بدست آورید.

با استفاده از شبکات اجتماعی و وب سایت های گوناگون سعی کنید تا آنجا که می توانید در مورد شخص مورد نظرتان اطلاعات کسب کنید. تلاش کنید رفتار، نیازها و احساسات شخص مورد نظر را تشخیص دهید و سپس به او نشان دهید چیزی را که به آن نیاز دارد دارید. این ساده ترین روش برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران است.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین اطلس یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین اطلس بزرگترین سایت مرجع در مورد روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان می باشد. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به بخش روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم پس از ترجمه از زبان انگیلسی در سایت نوین اطلس منتشر شده است. با این کتاب هر شخصی را عاشق خود کنید و یا هزینه ی پرداختی  را پس بگیرید. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین اطلس در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین اطلس

می خواهید بیشتر بدانید؟

۵ مرحله ی ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

چرا قانون جذب باعث می شود به عشق خود نرسیم

۲۰ روش قطعی برای عاشق کردن هر فردی

چگونه یک فرد مغرور را عاشق خود کنیم

دلایل وابستگی ( چرا وابسته می شویم)

معرفی کتاب

1555 - Copy



موضوعات :
متفرقه

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.