no-img
نوین اطلس

چرا چهره ی خشمگین جذاب است


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چرا چهره ی خشمگین جذاب است
zip
فروردین ۲۰, ۱۳۹۵

چرا چهره ی خشمگین جذاب است


۵ دلیل که نشان می دهد صورت خشمگین، مردان را جذاب تر می کند.

  • چهره ی خشمگین، مردان را قوی تر نشان می دهد: در کتاب “چگونه دیگران را عاشق خود کنیم” گفته ام که چگونه مطالعات جدید نشان می دهد چهره ی خشمگین نشان دهنده ی قدرت است. همانطور که می دانید چهره خشمگین زمانی ایجاد می شود که شخصی نیازبه دفاع از خود پیدا می کند و به همین دلیل است که چهره ی خشمگین نشان دهنده ی قدرت و شجاعت است.
  • چهره ی خشمگین، مردان را مقتدر نشان می دهد: انسان هایی که همیشه لبخند بر لب دارند ممکن است به نظر جالب و مهربان بیایند اما وقتی در مورد اقتدار صحبت می شود، یک چهره ی خشمگین تنها حالتی است که می تواند این پیام را منتقل کند. از آنجایی که زنان از لحاظ زیستی به مردان مقتدر علاقه دارند، یک چهره ی جدی و عصبانی می تواند بیشتر زنان را به خود جذب کند.
  • چهره ی خشمگین، مردان را شجاع تر نشان می دهد: افرادی که به اندازه ی کافی شجاع نیستند تا از خود دفاع کنند معمولا خشم خود را پنهان کرده و اجازه نمی دهند فوران کند. اگر شخصی چهره ی خشمگین خود را نشان دهد، نشانه ی واضحی است که می گوید قصد مبارزه دارد و از کسی نمی ترسد.
  • چهره ی خشمگین، مردان را بیشتر شبیه پسران بد می کند: در مورد پسر بد، مقالات بسیاری نوشته ام است و در در این مقالات گفته ام که تا چه اندازه زنان به پسران بد جذب می شوند. یک پسر بد بیشتر چهره ای عصبانی و مغرورانه دارد تا چهره ای شاد و خندان.
  • چهره ی خشمگین، مردان را بیشتر تهدید آمیز نشان میدهد: چهره ی خشمگین یک مرد نشان دهنده ی خطرناکی و تهدید آمیز بدون وی است. دو ویژگی که زنان بسیار دوست دارند.

اما من، مردان خوب را دوست دارم

شاید بعضی زنان بعد از خواندن این مطالعات چنین ادعایی را رد کنند و بگویند که ترجیح می دهند با یک مرد خوب که همیشه مهربان است و می خندد ارتباط داشته باشند تا کسی که عصبانی است؛ اما چیزی که باید به یاد داشته باشید این است که وقتی در مورد چیزی که زنان می خواهند حرف می زنیم هرگز نباید به گفته های زنان توجه کنید، بلکه باید به کاری که می کنند دقت کنید.

همه ی زنان می گویند یک مرد خوب را دوست دارند اما بعد مجذوب یک مرد بد می شوند که خیلی رفتار بدی با آنها دارد. این گرایش به دلیل ویژگی زیستی زنان است و حتی اگر زنان این موضوع را رد کنند باز هم وقتی با چنین شخصی رو به روی می شوند ممکن است به وی جذب شوند.

مردان بر خلاق زنان چهره ی عصبانی را غیر دوستانه می شمارند و احساس خوبی با آن ندارند. توصیه ی من به شما این است که در کنار مردان بسیار بخندید و در کنار زنان خود را مقتدر نشان دهید.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: چرا چهره ی خشمگین جذاب است

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

روانشناسی جذابیت چهره

بله، چه چیزی بیش از همه مردان را به زنان جذب می کند

چرا زندگی مجردی گاهی مفید است

چگونه با اعتماد به نفس قدم برداریم

تحلیل شخصیت دیگران

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب:

1555 - Copy



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.