no-img
نوین اطلس

چگونه تشخیص دهیم یک رابطه جدی است


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه تشخیص دهیم یک رابطه جدی است
zip
اسفند ۱۲, ۱۳۹۴

چگونه تشخیص دهیم یک رابطه جدی است


نشانه های یک رابطه ی جدی

چگونه بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد؟ چگونه متوجه شویم دختری در مورد رابطه اش جدی است؟ مشخصات مردی که هدفش ازدواج و تشکیل خانواده است چیست؟

چنین سوالاتی ممکن است برای بسیاری پیش آمده باشد. به صورت کلی اینطور می توان گفت که یک رابطه ی جدی وقتی مشخص می شود که زوجین تمایل داشته باشند تا زمانی که زنده هستند رابطه ی خود را ادامه دهند. اگر یکی از دو نفر به این رابطه به عنوان رابطه ای گذرا نگاه کند و تنها هدفش وقت گذراندن باشد، این رابطه یک رابطه ی جدی نخواهد بود.

معمولا وقتی شخصی در مورد رابطه ی خود جدی نباشد، از رفتار و برخوردش مشخص است. هدف این مطلب این است که شما را با نشانه هایی آشنا کند که به شما می گوید که آیا یک رابطه جدی است یا فقط برای تفریح می باشد.

چگونه متوجه شویم شخص مورد نظرمان در مورد رابطه اش جدی است

نشانه هایی که در پایین شرح داده شده است به شما می گوید که آیا یک رابطه جدی است یا خیر. اما باید به یاد داشته باشید که پیدا کردن یک یا دو نشانه به تنهایی نمی تواند جدی بودن رابطه ی تان را تضمین کند. برای اینکه مطمئن شوید باید حداقل سه مورد از این نشانه ها را در طرف مقابل خود ببینید. به علاوه به یاد داشته باشید نباید برای تصمیم گیری نهایی خود فقط بر اساس این سه نشانه عمل کنید بلکه باید به عنوان مکمل تصمیم خود به آن نگاه کنید.

تماس مداوم: وقتی مردی در مورد رابطه ی خود جدی نیست معمولا فقط وقتی با شما تماس می گیرد که در خواستی داشته باشد و یا به دنبال خوشگذرانی باشد در غیر این صورت شما را نادیده گرفته و اهمیت چندانی برایتان غائل نیست.

برنامه ریزی های بلند مدت: یکی دیگر از نشانه ی قدرتمند در یک رابطه ی جدی، وجود برنامه ریزی ها بلند مدت می باشد. هر چه یک رابطه جدی تر باشد، طرف مقابل، بیشتر به آینده ی آن می اندیشد و برایش برنامه ریزی می کند. از سوی دیگر، هرچه یک رابطه بی اهمیت باشد، طرف مقابل بیشتر متمرکز بر لذت های کوتاه بوده و به فکر ارضای نیاز های خود می باشد.

عشق واقعی: اگر شریک دلدادگی تان در مورد رابطه ی خود جدی نباشد، به احتمال زیاد به این دلیل است که عاشق شما نیست. بر خلاف اعتقادات رایج، آگاهی از این موضوع که آیا شخصی عاشق شما است یا خیر می تواند با کمی دقت در اولین ملاقات تشخیص داده شود. برای اینکه بتوانید تشخیص دهیم طرف مقابل شما واقعا عاشق شما است یا نه نگاه کنید به نشانه های عشق در زبان بدن.

برای ادامه مطلب کلیک کنید.

نوشته ی شاهین زند – نویسنده و پژوهشگر.

منبع این مطلب را می توانید در سایت نوین بینش مشاهده کنید: چگونه تشخیص دهیم یک رابطه جدی است

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید.

source: novinbinesh.com

 

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

دلایل عاشق شدن انسان ها ( بر اساس روانشناسی عشق)

زبان بدن در وضعیت اعتماد به نفس چگونه است

چه ارتباطی بین انتقاد کردن و قانون جذب وجود دارد

عشق در زبان بدن

چگونه از شکل بینی شخصیت یک نفر را تشخیص دهیم

چگونه یک رابطه ی صمیمی دو طرفه ایجاد کنیم

چگونه می توان با استفاده از ترفند هایی ساده هر شخصی را عاشق خود کرد.

معرفی کتاب

1555 - Copy



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.