no-img
نوین اطلس

چگونه به یک مرد محبت کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه به یک مرد محبت کنیم
امتیاز 5.00 ( 4 رای )
zip
آبان ۲۲, ۱۳۹۹

چگونه به یک مرد محبت کنیم


با مرد مورد علاقه خود چگونه رفتار کنیم؟

چگونه به یک مرد محبت کنیم؟

چگونه ابراز علاقه کنیم؟

این ها همه سوالاتی هستند که برای خانم ها در حین یک رابطه عاطفی رخ می دهد. پاسخ به این سوالات و آشنایی با شیوه محبت زبانی به همسر به خانم ها کمک می کند رابطه عاشقانه پایداری برای خود بسازند.
بسیاری گمان می کنند محبت به مرد مربوط به زمان نامزدی و آشنایی جهت جذب می باشد و پس از ازدواج از نحوه رفتار با همسرشان غافل می شوند. این موضوع می تواند سبب سرد شدن یهویی رابطه گردد. امری که در موارد زیادی از ازدواج ها رخ داده و در نهایت منجر به یکنواختی زندگی و خیانت و یا طلاق می شود.

چگونه به یک مرد محبت کنیم

محبت به شریک عاطفی تنها مختص مردان نمی شود. زنان نیز به رفتاری محترمانه و محبت آمیز از سمت همسرشان نیاز دارند اما در این مقاله به سیاست های رفتاری محبت آمیز در برابر مردان خواهیم پرداخت.

برقراری تماس چشمی

اگر از خود می پرسید چگونه با نامزد خود محبت کنیم؟ پس از برقراری تماس چشمی غافل نشوید. در هنگام صحبت با همسرتان سعی کنید بیشتر لحظات با او تماس چشمی برقرار کنید. همین نگاه عاشقانه، در ارتباط موثر‌تر و ایجاد بیشتر صمیمیت تاثیر زیادی در زندگی مشترکتان خواهد داشت.

احترام گذاشنن

احترام گذاشتن به مرد یکی از مهم‌ترین راه‌های ابراز محبت به او از سوی همسرش است. وقتی زن، هنگام ورود شوهر به منزل، با لبی خندان و چهره‌ای گشاده و استفاده از کلمات محبت آمیز به شوهر از وی استقبال کند و خوش آمد گوید، مهم‌ترین کارها را در جلب محبت و رضایت شوهرش انجام داده است. رعایت نکردن این مورد و احتران نگذاشتن در نهایت منجر به دلسردی خواهد شد.

توجه کردن

برای اینکه بدانیم چگونه به یک مرد محبت کنیم کافی است توجه لازم را از وی دریغ نکنیم. برای بها دادن به همسرتان علاوه بر استفاده از محبت زبانی به همسر، گاهی لازم است فقط به او توجه کنید. اگر هنگام شنیدن صحبت‌های شخص مقابل، تلویزیون تماشا می‌کنید، در و دیوار را نگاه می‌کنید، پیام‌هایتان را چک می‌کنید و یا با هر چیز دیگری حواس‌تان را پرت می‌کنید، در واقع به او توجه نمی‌کنید. به جای این کار وقتی همسرتان با شما صحبت می‌کند، به چشم‌هایش نگاه کنید و روزی صحبت هایش متمرکز شوید.

سرزنش نکردن

از هرگونه سرزنش و تحقیر شوهرتان در جمع‌های دوستانه و فامیلی به شدت بپرهیزید، سرزنش و تحقیر او موجب قطع ارتباط کلامی شوهرتان با شما خواهد شد. همواره او را تمجید کنید و نکات مثبت اخلاقی او را بر زبان بیاورید. توجه داشته باشید که بی‌عرضه خواندن او، آب سردی است بر صمیمیت و عشق متقابل او به شما. در این راستا می توانید به مقاله بایدها و نبایدهای صحبت با مردان مراجعه کنید تا بدانید چگونه با حرف زدن دلبری کنید.

حمایت کردن

پاسخ دیگر به سوال چگونه به یک مرد محبت کنیم، این است که همواره از وی حمایت کنید. شوهرتان را تشویق کنید و وقتی برای رسیدن به هدف خاصی تلاش می‌کند، مشوق او باشید. بار‌ها و بار‌ها به او بگویید که به او کاملا ایمان دارید. این کار به او انگیزه می دهد که تلاشش را برای فراهم کردن رفاه شما بیشتر کند.

هدیه دادن

بی مناسبت به همسرتان هدیه دهید و روی هدیه تان یادداشتی پر از کلمات محبت آمیز قرار دهید. نیازی نیست حتما هدیه های گران قیمت تهیه کنید. همینکه نشان دهید به وی اهمیت می دهید کافی است. (نگاه کنید به مقاله جملات ابراز علاقه)

انتقاد اصولی

سعی کنید مهارت‌های گوش دادن فعال در موضوع چگونه به یک مرد محبت کنیم را یاد گرفته و به کار ببرید. هنگام صحبت کردن با مردان دائما مخالفت نکنید و میان حرفشان نپرید. منصف باشید و از به کاربردن کلمات منفی و جملاتی مثل “تو هیچوقت مرا درک نکردی” یا “تو همیشه مشغول و بی‌حوصله هستی” استفاده نکنید. سعی کنید اشتباهات گذشته را مدام تکرار نکنید و احساس گناه در او ایجاد نکنید.

مقایسه نکردن

بدترین رفتار در برابر مردان مقایسه آن ها با دیگران می باشد. بنابراین با دقت به تفاوت‌های فردی افراد، او را‌‌ همان گونه که هست، بپذیرید و چنانچه ضعف‌هایی هم در مردتان مشاهده می کنید به جای مقایسه او با دیگران، در موقعیت‌های مناسب با شوهرتان صحبت کرده تا با کمک شما، به برطرف کردن آن ها بپردازد.

حفظ آراستگی خود

شاید از خود بپرسید آراسته و تمیز بودن من چه ربطی به سوال چگونه به نامزد خود محبت کنیم دارد؟ اما باید بدانید ظاهر آراسته و مرتب شما برای مردان چنان تلقی می شود که به خاطر او به خودتان رسیده اید و این موضوع را به پای محبت شما می گذارند.

پختن غذای مورد علاقه مرد

یکی از ساده ترین راه های اینکه به یک مرد محبت کنید، درست کردن غذای مورد علاقه اش می باشد. لیستی از غذاهایی که بیشتر از بقیه دوست دارد تهیه کرده و هر چند روز یکبار یکی را درست کنید. این کار محبت شما به وی را نشان خواهد داد.

محبت کردن

گاه برای محبت کردن، خودتان پیش قدم شوید. نیازهای عاطفی او را درک کنید. همسرتان را در آغوش بگیرید به او قدرت دهید چرا که او عاشق قدرت است و از قدرتمندشدن لذت می‌برد و در چنین حالت‌هایی است که صمیمیتش به بیشترین میزان ممکن می‌رسد.

چگونه با حرف زدن دلبری کنیم

تا اینجا درباره این موضوع صحبت کردیم که چگونه به یک مرد محبت کنیم. در این قسمت می خواهیم به صورت مختصر بدانیم چگونه با حرف زدن دلبری کنیم.
در حرف زدن با همسرتان از لیست کلمات عاشقانه کمک بگیرید و خواسته هایتان را با لحنی دلبرانه بیان کنید. مطمئن باشید این کار جواب می دهد.

اگر می خواهید همسرتان موقع صحبت به حرف هایتان گوش دهد پس از قبل او را در جریان موضوع بحث قرار دهید. بی مقدمه وارد بحث جدی نشوید.
توجه داشته باشید مردها از شکایت بیزارند و در مقابل کلماتی مثل «تو» و «چرا» حالت دفاعی به خود می گیرند زیرا مردها اهل رقابت هستند ممکن است با شما مبارزه کنند. بهتر است به جای این کلمات صحبتتان را با جملات «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که …» آغاز کنید و شکایاتتان را تبدیل به درخواست کنید تا مردان جذب شما شوند.

از دیگر نکات برای اینکه بدانیم چگونه با حرف زدن دلبری کنیم، بیان مستقیم احساسات می باشد. اگر در بیان احساسات خود رک نباشید همسرتان احساس خواهد کرد که بازیچه شماست و از این رفتار عصبانی می شود زیرا با این روش احساس احمق بودن می کنند زیرا می پندارد همسرش وی را ساده فرض می کند و می تواند بازی دهند. بنابراین هنگام حرف زدن با همسرتان خواسته هایتان را رک بیان کنید تا آن ها هدف مکالمه شما را دریابند و در کنارتان احساس امنیت کنند.

در این مقاله نکات لازم جهت پاسخ به پرسش چگونه به یک مرد محبت کنیم و راه های جذب کلامی به صورت خلاصه توضیح داده شد. با به کار بردن این موارد می توانید زندگی مشترک خود را بیش از پیش عاشقانه کنید.

مطالب مرتبط:

مراقب باشید محبت زیادی به شوهر کار دستتان ندهد

توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند

چگونه رابطه خوبی داشته باشیم؟

۱۰ نکته ضروری برای صحبت کردن با معشوق

رمز و رازهای جذب شوهر

۱۵ ترفند محبت به همسر

اسرار جذب زنان

کم محلی به پسر مورد علاقه

قانون جذب عشق و ازدواج



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *