no-img
نوین اطلس

چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم
امتیاز 4.00 ( 11 رای )
zip
آبان ۱۰, ۱۳۹۹

چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم


چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم؟

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم؟

چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم؟

چگونه دوست خود را وابسته کنیم؟

این ها همه سوالاتی هستند که در ذهن اکثر افراد وجود دارد و همیشه به دنبال راه حلی معجزه آسا برای آن هستند. در حالیکه به سادگی و با به کار بردن سیاست های رفتاری می توان فرد مورد نظر را عاشق و وابسته کرد.
در این مطلب می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم، به نحوی که در نبود ما همواره ذهنشان درگیر ما باشد و نتوانند به شخص دیگری فکر کنند.

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

در این قسمت به مواردی می پردازیم که به ما کمک می کنند شخص مورد نظر را عاشق خود کنیم.

معاشرت کنید

هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. این را دیوید لیدمن متخصص رفتار انسانها بیان می کند. در واقع حق با اوسـت. چندین مطالعه دیگر نشان داده کـه در مـعـرض قـرار گـرفـتن مکرر با هر محرک خاص ما را نسبت به آن محرک علاقه مند تر می گرداند. (تنها زمانی این نظریه صدق نمی کنـد کـه واکنش اولیه ما به آن محرک منفی باشد). پس اگر می خواهیم بدانیم چگونه دیگران را عاشق خود کنیم یا چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم، باید در ابتدای آشنایی با او معاشرت کرده و برایش وقت بگذاریم.

ناگهان صمیمی نشوید

اگر از خود می پرسید چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم پس یکدفعه صمیمی نشوید. بلکه سعی کنید کم کم و به مرور زمان صمیمیت بیشتری پیدا کنید. صمیمیت بیش از حد باعث زدگی و خستگی فرد مقابل از شما می شود. اما در عوض صمیمیت در طی زمان باعث می شود فکر دیگران را عاشق خود کنید.

تماس چشمی برقرار کنید

اگر به دنبال این هستید که چگونه دیگران را دلتنگ خود کنید پس تماس چشمی برقرار کنید. دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر می بـاشند ۷۵ درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به همدیگر نگاه می کنند. هـنـگـامی که فرد ناخوانده ای به میان صحبتشان وارد می گردد آهسته تر روی از یکدیگر برمی گـردانـنـد. در گـفـتـگوهـای معمولی افراد ۳۰ تا ۶۰ درصد از وقت را به نگاه کردن به یـکدیـگر اخـتـصـاص می دهند.

غر نزنید

اگر می خواهید بدانید چگونه دیگران را دلتنگ خود کنید پس زمانی که با آن ها در ارتباط هستید، غر نزنید. غر زدن، نق زدن و بهانه آوردن ها و گلایه ها همه از یک قشر به شمار می آیند. اما این کار، کم کم روزگار عاشقی تان را تباه می کند. برای این که پسر را وابسته خود کنید، از این چند کار دست بردارید.

به ظاهرتان اهمیت دهید

اهمیت به ظاهر به این معنا نیست که لباس های بسیار گران قیمت بپوشید و یا از آرایش های غلیظ استفاده کنید. حفظ تناسب اندام و داشتن ظاهری آراسته و مرتب در عاشق کردن دیگران بسیار موثر می باشد.

چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم

تا اینجا به نکاتی اشاره کردیم که به شما کمک می کند بدانید چگونه دیگران را عاشق خود کنید. اما عاشق کردن به تنهایی کافی نیست. اینکه بدانید چه رفتاری داشته باشید تا فرد عاشق به دنبال رابطه پایدار باشد و هر زمان فکرش درگیرتان باشد، اهمیت بسیار بالایی دارد که در ادامه مقاله چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم به آن خواهیم پرداخت.

در دسترس نباشید

همیشه در دسترس بودن شـما سبب کاهـش ارزش و شـان شما می گردد. درست زمانی که مطمئن شدید که او را مجذوب خود کرده و محبوب گشته اید به تدریج معاشرت خود را کاهش داده و کمتر در دسترس قرار گیرید و این کـار را تـا زمانی کـه وی دیگر شما را دیگر ملاقات نکرده و نبینـد ادامه دهید. شـما هم اکنون “قانون کمـیابی” را بطور مؤثر بکار گماردید. همه ما واقف هستیم که: مردم خـواهـان چیزهایی هستـند که نمیتوانند داشته باشند.

تفریح کنید

فعالیت های لذت بخش نشان می دهد که شما برای روحیه خود ارزش قائل هستید. پس تفریح کنید و به خودتان اهمیت دهید. اگر گه گاهی این فعالیت های لذت بخش را واقعا تجربه کنید و بعد شاتی از آن ها در شبکه های اجتماعی بگذارید، مطمئن باشید اتفاقات خوبی برایتان خواهد افتاد. چرا که با این کار ارزش خود را بالا برده و این پاسخ سوال چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم می باشد.

موفقیت خود را نشان دهید

همه ما جذب آدم های موفق می شویم. اگر طرف مقابل تان ببیند که شما در غیاب او به موفقیت های زیادی دست یافته اید و شاهد این موفقیت از طریق فضای مجازی باشد، مطمئنا جذب یک فرد از راه دور رخ خواهد داد. بنابراین سعی کنید که در هر شرایطی بهترین باشید تا نه تنها اطرافیان تان، بلکه عزیزترین فرد زندگی تان هم از کنار شما بودن به خود افتخار کند و این گونه فکر دیگران را به خود مشغول کنید.

پروفایل و پست های فرد مقابل را چک نکیند

اگر می خواهید معشوقتان دلتنگ شود پس کمی سیاست به خرج دهید. ۲۴ ساعته به دنبال چک کردن پروفایل و استوری هایش نباشید. بگذارید فکرش مشغول شما شود که چرا مشتاق چک کردن فضای مجازی وی نمی باشید.

غیر قابل پیش بینی باشید

اگر رفتارتان کاملا مشخص و قابل پیش بینی باشد، اصلا باعث کنجکاوی نشده و فکر دیگران را مشغول نمی کند ولی اگر رفتارتان عجیب و مبهم باشد به شکلی که به راحتی نتوان آن را توضیح داد، فکر دیگران مشغول می شود. درگیر کردن فکر دیگران با سیگنال های جذب یکی از قوی ترین تکنیک ها در پاسخ به چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم می باشد.

همانطور که مطالعه کردید در این مقاله به یادآوری یک سری نکات درباره عاشق کردن و درگیر کردن ذهن دیگران پرداختیم. نکاتی که به احتمال زیاد همه افراد آن را می دانند اما در حین رابطه فراموش می کنند به کار ببرند. این موارد ممکن است به نظر بسیار ابتدایی و پیش پا افتاده به نظر برسند اما توجه داشته باشید که رعایت همین نکات کوچک تاثیر شگرفی در رابطه تان خواهد گذاشت.

مطالب مرتبط:

لیست کلمات عاشقانه

دلتنگی بعد از جدایی

آیا مردان هم دلتنگ می شوند

با چه کلماتی ابراز علاقه کنیم

نشانه های دلتنگی مردان

سرد شدن عشق

رفتار شناسی بلاک

 



موضوعات :
روانشناسی جذب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *