no-img
نوین اطلس

۱۰ نکته مهم در جذب یک مرد از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

۱۰ نکته مهم در جذب یک مرد از راه دور
امتیاز 4.60 ( 5 رای )
zip
آبان ۳, ۱۳۹۹

۱۰ نکته مهم در جذب یک مرد از راه دور


در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم به بررسی نکات جذب یک مرد از راه دور بپردازیم.

طبیعی است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از آشنایی ها در فضای مجازی و راه دور صورت گیرد و بخواهید به صورت غیر مستقیم به دنبال جذب مرد مورد علاقه با قانون جذب باشید.

جذب یک مرد از راه دور نسبت به زمانی که با وی در ارتباط مستقیم هستید، به عنوان مثال همکار یا همکلاسی می باشید، کمی دشوارتر خواهد بود اما امر غیر ممکنی نیست و تنها با رعایت یک سری نکات می توانید به خواسته و هدف خود دست یابید.

۱۰ نکته مهم در جذب یک مرد از راه دور

در این قسمت می خواهیم به صورت موردی به نکات مهم و کاربردی در جذب پسر مورد علاقه از راه دور اشاره کنیم. تا انتهای این مطلب همراه باشید.

۱- با اعتماد به نفس باشید:

همیشه انسان هایی که اعتماد به نفس بالاتری دارند نسبت به دیگران از جذابیت بیشتری برخوردار هستند. این موضوع، هم در موارد برقراری ارتباط مستقیم و هم در موارد جذب یک مرد از راه دور بسیار کاربردی و موثر می باشد. در این راستا می توانید مقاله چگونه با اعتماد به نفس شویم از نوین اطلس را مطالعه کنید.

۲- آرایشی ساده و زیبا داشته باشید:

اکثر مردان از آرایش های غلیظ و زننده خوششان نمی آید. پس برای اینکه بدانید چگونه یه پسر را دیوانه خود کنید (از راه دور و با موبایل) سعی کنید عکس هایی با آرایش ملایم و در عین حال شیک و زیبا و با پوشش مناسب برای پروفایل یا پست های فضای مجازی خود انتخاب کنید.

۳- به راحتی در دسترس نباشید:

خود را فردی نشان دهید که فعالیت ها و کارهای شخصی خاص خود را دارید. فردی که به دنبال فعالیت های علمی، ورزشی یا هنری و کاری اش می باشد. گاهی در پاسخ به پیام ها و یا تلفن هایش فاصله بیندازید.

۴- احمقانه رفتار نکنید:

عده‌ای تصور می‌کنند که رفتار احمقانه مترادف لطافت زنانه است و نشان می‌دهد که این دختر گیج دوست‌داشتنی به حمایت یک مرد قوی بزرگ نیاز دارد. این یک تصور رایج اما اشتباه می باشد و شاید در ابتدا بتوانید با رفتارهای احمقانه خود پیام های جذب کننده ارسال کنید اما به مرور زمان مرد مورد علاقه از این رفتارها خسته خواهد شد و شما را فردی مناسب برای ازدواج و برقراری رابطه ای پایدار نخواهد دید.

۵- خود واقعی تان باشید:

روش بسیاری از دخترها برای جذب کردن پسرها و عاشق کردن آن ها این است که خودشان را تغییر می‌دهند. احتمالاً شما هم تلاش کرده‌اید تا خودتان را به شکلی دربیاورید که “فکر” می‌کنید، پسر مورد علاقه‌تان دوست دارد. اما در نهایت پس از مدتی وی متوجه خواهد شد و اینگونه در جذب مرد از راه دور شکست خواهید خورد. پس از همان ابتدا خود واقعی تان را نشان دهید.

۶- کمی مرموز باشید:

در همان اوایل برقراری ارتباط و صحبت همه نکات ریز و درشت زندگی خود را بازگو نکنید. به نحوی برخورد کنید که بتوانید پسر مورد علاقه خود را کنجکاو کنید. اینگونه فرد به دنبال صحبت کردن با شما خواهد بود و برای وی جذاب تر خواهید بود.

۷- مکالمه را در جای مناسب قطع کنید:

سعی کنید همواره تعادل را در میزان صحبت رعایت کنید. نه به صورت تک کلمه ای پیام دهید به نحوی که فرد از ادامه رابطه خسته شود و نه اینکه بیش از حد با وی صحبت کنید. در زمان مناسبی که از مکالمه تان می گذرد به چت کردن خاتمه دهید. یکی از راه های جذب غیر مستقیم پسران این است که اجازه ندهید فرد از معاشرت با شما خسته شود.

۸- به دنبال مچ گیری نباشید:

اگر در حین صحبت با مرد مورد علاقه پشت خطی داشت، یا متوجه شدید مدت زمان زیادی در فضای مجازی آنلاین است بدون اینکه با شما صحبت کند، مدام به او نگویید با کی صحبت می کردی؟ چرا آنلاین بودی و … مردها از توضیح دادن و بازجویی شدن متنفر هستند.

۹- از اقدامات غیر اخلاقی پرهیز کنید:

گاهی دخترها تصور می کنند با ارسال عکس و فیلم های غیر اخلاقی برای پسر مورد نظر، جذاب تر خواهند بود. در صورتیکه این کار به مرور زمان وجهه شما را نزد معشوقتان خراب خواهد کرد و حتی ممکن است در آینده بخواهد از این موارد سواستفاده کند. پس اگر به دنبال این هستید که چگونه یه پسر را دیوانه خود کنید، حریم خصوصی را حفظ کرده و از انجام موارد غیر اخلاقی بپرهیزید تا وی بتواند به شما به عنوان گزینه ایده آل برای ارتباط پایدار نگاه کند.

۱۰- نیازمند نباشید:

سعی کنید در جذب یک مرد از راه دور خود را نیازمند محبت و علاقه او نشان دهید. مدام به وی نگویید که از کلمات محبت آمیز برای شما استفاده کند. یا اگر دیر جواب پیامتان را داد پشت سر هم زنگ نزنید و پیام ندهید که کجایی؟ چرا جواب نمی دهی؟ من به تو وابسته هستم نیاز دارم سریعا پاسخ بدهی و … . اینگونه رفتارها شما را فردی ضعیف و نیازمند نشان خواهد داد که اصلا جذابیتی برای فرد مقابل ندارد.(همچنین نگاه کنید به مخ زنی در فضای مجازی)

پیام های جذب کننده

با توجه به اینکه این مقاله درباره نکات جذب یک مرد از راه دور و موبایل می باشد، نیاز است کمی هم درباره پیام های جذب کننده صحبت کنیم تا بدانید چگونه با پیام دلبری کنید.

اولین نکته در زمینه پیام های جذب کننده این است که سعی کنید سوال ها و مطالب جالبی برای بحث انتخاب کنید، مواردی که کسل کننده نباشد و صحبتتان را جذاب کند.

سعی کنید علایق مشترکتان را پیدا کنید و درباره آن ها صحبت کنید.

منفی نگر و غرغرو نباشید. در پیام هایتان همواره انرژی مثبت انتقال دهید. مدام از زمین و زمان شکایت نکنید و غر نزنید.

از دیگر نکات در مورد پیام های جذب کننده این است که گاهی شوخ طبع باشید. مسلما کسی از خندیدن بدش نمی آید. کمی بانمک بودن در هر رابطه ای نیاز است.

اگر در مرحله بروز احساسات خود هستید پس عاشقانه صحبت کنید اما توجه داشته باشید که این کار را در زمان و موقعیت مناسب و به اندازه کافی انجام دهید و افراطی نباشید.

همانطور که مشاهده کردید تا اینجا به ۱۰ نکته مهم در جذب یک مرد از راه دور اشاره کردیم. اگر شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که به تازگی با مردی از راه دور و به صورت مجازی آشنا شده اید، می توانید با به کار گیری این موارد وی را عاشق خود کنید به صورتیکه برای ازدواج پیش قدم شود. توجه داشته باشید تنها ارتباط مجازی کافی نیست و پس از مدتی آشنایی نیاز است که با اطلاع خانواده های هر دو طرف قرار ملاقات حضوری بگذارید و فرد مقابل را بیشتر ارزیابی کنید. همچنین نیاز است زمینه رفت و آمد خانواده ها نیز محیا گردد تا هر دو با فرهنگ هم آشنا شوید سپس برای ازدواج تصمیم گیری کنید.

مطالب مرتبط:

آیا مردان هم دلتنگ می شوند

اسرار جذب زنان

نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی

جملاتی که مردان را دلتنگ می کند

راه های نفوذ در قبلب شوهر

حرف های عاشقانه برای جذب مردان

چیکار کنم عشقم بهم زنگ بزنه

عاشق کردن پسران مغرور

رفتار شناسی بلاک

پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند

کلمات محبت آمیز و عاشقانه



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *