no-img
نوین اطلس

یادگیری زبان انگلیسی رایگان و ساده با مترجم گوگل


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

یادگیری زبان انگلیسی رایگان و ساده با مترجم گوگل
امتیاز 3.57 ( 7 رای )
zip
مهر ۴, ۱۳۹۹

یادگیری زبان انگلیسی رایگان و ساده با مترجم گوگل


آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد را می توانید به سادگی از طریق مترجم گوگل بیاموزید. قرق نمی کند مکالمه می خواهید یاد بگیرید یا نگارش همانطور که در مقاله قبلی خود توضیح دادیم، یادگیری زبان انگلیسی یک فرایند ناخودآگاه است و برای یادگیری آن نیز به دستور زبان و آموزشگاه های زبان نیاز نیست.

بهتری پکیج آموزش زبان انگلیسی در خانه روشی  است که اکنون می خواهیم به شما بیاموزیم که می توان آن را  بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی از صفر تا صد دانست.

برای یادگیری این روش به هیچ دانش قبلی نیاز ندارد و از پایه می توانید آن را آغاز کنید. جالب تر اینکه نیازی نیست به آموزشگان زبان بروید و یا هزینه کنید. تنها چیزی که نیاز دارید وقت آزاد، اینترنت ( حتی کم سرعت) و منابعی کاربردی به زبان انگلیسی است که ما به شما معرفی خواهیم کرد.

سپس تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از مترجم گوگل برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت رایگان از صفر تا صد است.

کار با مترجم گوگل

وقتی وارد آدرس مترجم گوگل یا google translate شدید، دو پنجره در مقابل شما وجود دارد. در یکی از آنها جملات انگلیسی را قرار می دهید و در دیگری ترجمه آن را مشاهده خواهید کرد.

اما قبل از قراردادن جملات باید در پنجره مقابل خود زبان Persian و زبان English را انتخاب کنید.  دقت کنید که زبان انگلیسی باید در سمت چپ باشد و زبان فارسی در سمت راست.

پس از آن فقط کافی است جمله مورد نظر خود را از مطلب مورد نظر کپی کرده، و سپس در پنجره مقابل خود در ادرس مترجم گوگل، جایگزین کنید. مراقب باشید اگر چندین جمله یا کل متن را همزمان در مترجم گوگل قرار دهید ممکن است ترجمه خوبی به شما نشان ندهد. اما معمولا می تواند یک جمله را ترجمه کند.

حتی اگر جمله ای در وی قرار دادید اما ترجمه ی قابل فهمی به شما ارائه نداد، می توانید آن جمله را به قسمت های کوچکتر تبدیل کنید و مجدد امتحان کنید. سپس متوجه مفهوم آن جمله خواهید شد.

در ادامه روش هایی به شما معرفی خواهم کرد که متوجه می شوید همین قابلیت مترجم گوگل می تواند زبان انلگیسی را از صفر تا صد به شما بیاموزد.

معرفی مترجم همزمان گوگل

همانطور که گفتیم مترجم همزمان گوگل بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی است اما چطور می شود با یک نرم افزار ترجمه انگلیسی را فرا گرفت. در اینجا می خواهم به صورت قدم به قدم مراحل یادگیری زبان انگلیسی را از طریق مترجم گوگل به شما بیاموزم.

در ابتدا نیاز به یک متن ساده دارید که لینک آن در ادامه موجود است:

Best sources of love and relationship from all over the world

اجازه دهید از عنوان آن شروع کنیم. اگر این عنوان را در مترجم گوگل قرار دهید این ترجمه را به شما ارائه خواهد داد: “بهترین منابع عشق و رابطه از سراسر جهان”.

از آنجایی که این جمله هیچ فعلی ندارد به همین دلیل ترجمه کلمه به کلمه ی آن کاملا صحیح می باشد و همانطور که مشاهده می کنید به سادگی می توانید معنای این جمله را متوجه شوید. البته یادگیری زبان انگلیسی فقط خلاصه به فهمیدن مفهوم یک جمله نیست و باید جمله یادگرفته شده را چندین بار با خود تکرار کنید و سعی کنید در جملات مختلف یا با وازگان متفاوت از آن استفاده کنید که جلوتر بیشتر در مورد آن سخن خواهیم گفت.

به هر حال وقتی متوجه معنای یک جمله بشوید، کارهای دیگری که باید انجام دهید بسیار ساده است و فقط خلاصه به تکرار و تکرار و تکرار می شود. پس اجازه دهید بر گردیم سراغ متوجه شدن مفهوم یک جمله.

یادگیری یک جمله کامل به زبان انگلیسی

یادگیری یک جمله به معنای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی است. زیرا تنها چیزی که برای یادگیری مکالمه نیاز است تکرار جملات و وازگان زبان انگلیسی با صدای بلند است.

اکنون به سراغ یک جمله انگلیسی می رویم تا ببینیم چطور می شود آن را از طریق مترجم گوگل یاد گرفت:

here you can access many beneficial sources from all over the world Whether you want to learn about relationship or business.

ترجمه این کلمه که خط اول مطلبی است که یپش از این لینکش را در اختیارتان قرار دادیم با توجه به ترجمه ای که مترجم گوگل ارائه داده است به این صورت می باشد:

  • “در اینجا می توانید به منابع مفید بسیاری از سراسر جهان دسترسی پیدا کنید چه بخواهید در مورد رابطه یا تجارت بیاموزید.”

همانطور که مشاهده می کنید فهمیدن معنای این جمله با کمک مترجم گوگل بسیار ساده است زیرا نه تنها همه متن را به صورت کامل یاد خواهید گرفت بلکه می توانید یک جمله را به چند قسمت تقسیم کنید یا حتی کلمه به کلمه معنای آن را یاد بگیرید.

حتی می توانید بر روی علامت کوچک بلندگو در پایین پنجره ترجمه کلیک کنید تا جمله را برای تان بخواند. وقتی با تلفظ یک جمله آشنا شوید با اطمینان بیشتری می توانید آن را تکرار کنید.

پس اکنون که هم با معنای آن آشنا شدید و هم با تلفظ آن وقت آن است که آن جمله را یک بار برای خود بازگو کنید. طوری نیست اگر هر جایی نیاز بود مجدد به جمله نگاه کنید ( برای اطلاعات بیشتر در مورد این تکنیک یادگیری زبان انگلیسی نگاه کنید به آموزش زبان انگلیسی – تضمینی)

اهمیت ندهید اگر در آغاز خیلی زود خسته شوید زیرا یادگیری هر مهارتی در ابتدا سخت است. فقط بدانید که روشی یاد گرفته اید که به شما می آموزد به سادگی با مکالمه زبان انلگیسی و همچنین دیگر مهارت های زبان انگلیسی از جمله نگارش، خواندن و نوشتن آشنا شوید.

یادگیری زبان انلگیسی به روش زبان مادری

فقط باید به یاد داشته باشید، به معنای هر کلمه ای که به زبان می آورید، همان لحظه فکر کنید. پس از آنکه آن جمله را یک بار برای خود گفتید اکنون می توانید از کلمات و واژگان دیگری برای بازنویسی مجدد این جمله استفاده کنید.

برای مثال می توانید بجای “you”در آغاز جمله از “they” استفاده کنید. اگر سطح زبان شما ابتدایی است نیازی به این تمرین ندارید. فقط سعی کنید جملات رو بخوانید، معنای آن را یاد بگیرید و سپس چند بار در حالی که به معنای هر کلمه فکر می کنید، جمله را برای خود تکرار کنید.

اگر روزی فقط یک پاراگراف را به این صورت بخوانید، ضمیر ناخودآگاه تان به استفاده از ساختار های زبان انلگیسی برنامه ریزی خواهد شد و تضمین می کنیم پس از مدتی خود به خود به زبان انلگیسی صحبت می کنید دقیقا همانطور که زبان مادری را یاد گرفتید.

پس اهمیت ندهید اگر در آغاز این کار کمی دشوار باشد یا وقت شما را بگیرد یا احساس کنید پیشرفت شما کند است، زیرا یادگرفتن هر مهارت و تخصصی در آغاز ممکن است دشوار باشد اما پس از مدتی متوجه خواهید شد که روز به روز برای تان آسان تر می شود.

تنها چیزی که مهم است این است که بتوانید این تمرین را انجام دهید تا بدون نیاز به هیچ آموزشگاه یا مدرسی به تدریج زبان انگلیسی را فرا بگیرید.

برای شروع از همین مطلب زیر شروع کنید یا می توانید هر کدام از مطالب داخل مطلب زیر را انتخاب کنید و شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید:

Best sources of love and relationship from all over the world



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *