no-img
نوین اطلس

۱۰ نکته نحوه برخورد با مرد مورد علاقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

۱۰ نکته نحوه برخورد با مرد مورد علاقه
امتیاز 5.00 ( 3 رای )
zip
شهریور ۲۴, ۱۳۹۹

۱۰ نکته نحوه برخورد با مرد مورد علاقه


در این مقاله از نوین اطلس می خواهیم درباره نحوه برخورد با مرد مورد علاقه خود صحبت کنیم.

بسیاری از خانم ها درباره وابسته کردن مرد به خود می پرسند و اینکه چگونه یه پسر را دیوانه خود کنند.

مطالعه این مقاله به خانم هایی که ازدواج کرده اند یا در شرف ازدواج با معشوق خود هستند توصیه می شود.

اکثر خانم ها با اینکه ویژگی ها و صفات بسیار خوبی دارند باز هم در جذب پسر مورد علاقه خود مشکل دارند و تصورشان بر این است که به میزان کافی فرد جذابی نیستند. در حالیکه موضوع قابل بررسی در اینجا نحوه برخورد با مرد مورد علاقه است که می تواند به وابسته مرد به زن کمک کند.

نحوه برخورد با مرد مورد علاقه

در ادامه به ۱۰ نکته ای اشاره می کنیم که به ما می آموزد چگونه مردان را دلتنگ کنیم.

با اعتماد به نفس باشید

اولین نکته در نحوه برخورد با مرد مورد علاقه این است که اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. البته منظور این نیست که فردی خودشیفته به نظر برسید اما انسان ها همیشه جذب یک شخص با اعتماد بنفس بالا می شوند. در واقع راز اینکه چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم این است که بدانیم افراد ضعیف و بدون اعتماد به نفس خیلی مورد توجه دیگران قرار نمی گیرند و در نتیجه در برقراری روابط اجتماعی خود به خوبی عمل نمی کنند. پس توجه داشته باشید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید.

به راحتی در دسترس نباشید

نکته بعدی درمورد رفتار صحیح با پسر این است که به آسانی خود را در دسترس وی قرار ندهید. کاری کنید پسر برای بدست آوردن شما تلاش کند. آن وقت است که می توانید همچون آهنربا پسر مورد علاقه را به خود جذب کنید. البته در این مورد زیاده روی نکنید. بیش از حد خود را مغرور و یا خجالتی نشان ندهید. فقط کاری کنید برای بدست آوردنتان تلاش کند.

بیش از حد آرایش نکنید

فرقی ندارد در مرحله پیش از ازدواج هستید یا پس از آن، همیشه سعی کنید در حد معقول آرایش داشته باشید. از آرایش های بسیار غلیظ خودداری کنید. ممکن است بسیاری از خانم ها استفاده از آرایش غلیظ را از روش های دلبری از پسر بدانند. اما توجه داشته باشید که مردان سادگی را بیشتر می پسندند. پس سعی کنید آرایشی را انتخاب کنید که چهره شما را نازتر و ملیح تر نشان دهد.

تمیز و خوشبو باشید

یکی از نکات مهم در نحوه برخورد با مرد مورد علاقه بخصوص برای خانم ها پس از ازدواج این است که همواره به نظافت و تمیزی خود اهمیت دهند. از عطرهای خوشبو استفاده کنید. در منزل نیز مثل زمانی که می خواهید به مهمانی بروید به ظاهرتان اهمیت دهید و لباسی تمیز و مرتب بپوشید. با این کار در وابسته کردن مرد به خود موفق خواهید بود.(نگاه کنید به تکراری شدن زن برای مرد)

لبخند بزنید

پسرها و مردان عاشق لبخند ملیح و باوقار خانم ها هستند. رفتار صحیح با پسر این است که اگر اتفاق بامزه ای رخ داد لبخند ملیحی به لب آورید و ظریف بخندید. مثل زمانیکه با دوستان دختر یا خانواده خود بلند می خندید و قهقهه می زنید نباشید. مردان عاشق لطافت های دخترانه در رفتار و ظاهر وی هستند.

غیبت نکنید

یکی از اساسی ترین نکات در نحوه برخورد با مرد مورد علاقه این است که جلوی او از دوستان یا خانواده اش غیبت و بدگویی نکنید. این کار وجهه ی شما را نزد او خراب خواهد کرد. پس هر قدر هم ازاطرافیان معشوق بدتان می آید سعی کنید با سیاست رفتار کنید و سریع شروع به غیبت نکنید.

عقاید خود را به زبان آورید

اینکه خانم ها بخواهند همیشه خود را موافق نظرات مرد نشان دهد شاید ابتدا برای مرد جذب باشد اما به مرور زمان این فکر را در وی ایجاد می کند که شما یا فردی بسیار ضعیف هستید یا اینکه با وی صادق نیستید. نمی گوییم که همیشه درباره هر چیزی با او مخالفت کنید و سر جنگ داشته باشید. اما خیلی محترمانه بدون حس ترس افکار و احساس خود را درباره موضوع پیش رو مطرح کنید تا رابطه صادقانه تری داشته باشید.

برای رابطه خود تلاش کنید

اگر می خواهید به عشق زندگی تان بفهمانید که رابطه شما برایتان ارزشمند است، برای رابطه تلاش کنید و در شرایط سخت به جای فرار کردن، کنار او بایستید تا مانع سرد شدن رابطه خود شوید. همین موجب می شود که عشق تان به ازدواج با شما فکر کند.

ارتباط چشمی برقرار کنید

از روش های دلبری از پسر و نحوه برخورد با مرد مورد علاقه این است که با وی ارتباط چشمی برقرار کنید. چند لحظه با محبت به چشمان معشوقتان نگاه کنید و به او بفهمانید که عاشق وی هستید.

ابراز احساسات را فراموش نکنید

هرزگاهی به مرد مورد علاقه خود ابراز احساسات کنید و به او بگویید که دوستش دارید. نیازی نیست این کار را بیش از حد انجام دهید تا جایی که خود را فردی بیش از حد وابسته نشان دهید. اما در زمان ها و موقعیت های مناسب نیز از ابراز علاقه غافل نشوید.

همانطور که در این مطلب خواندید به ۱۰ نکته طلایی درباره نحوه برخورد با مرد مورد علاقه پرداختیم. نکاتی که ارائه شد هم برای خانم های متاهل در ارتباط با همسرشان و جذب بیشتر وی مفید است و هم برای خانم های مجردی که وارد رابطه آشنایی پیش از ازدواج شده اند و قصدشان ازدواج با فرد مقابل است.
رعایت این نکات در وابسته کردن مرد به خود بسیار کارآمد خواهد بود.

مطالب مرتبط:

چگونه به یک مرد محبت کنیم

کم محلی به پسر مورد علاقه

نشانه های دلتنگی مردان

کلماتی که مردان را تحریک می کند

گرم کردن رابطه سرد شده

قانون جذب مرد مورد علاقه

لیست کلمات عاشقانه



موضوعات :
جذب عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *