no-img
نوین اطلس

مدیریت رابطه عاطفی از راه دور


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مدیریت رابطه عاطفی از راه دور
امتیاز 4.67 ( 9 رای )
zip
شهریور ۱۲, ۱۳۹۹

مدیریت رابطه عاطفی از راه دور


در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم درباره مدیریت رابطه عاطفی از راه دور صحبت کنیم.

با پیشرفت تکنولوژی بسیاری افراد در مرحله آشنایی و نامزدی از راه دور و بوسیله فضای مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند به همین دلیل بایستی با نکات حفظ رابطه عاشقانه و جذب عشق از راه دور آشنایی کامل را داشته باشند.

مدیریت رابطه عاطفی از راه دور

اینکه افراد بخواهند از راه دور و تنها از طریق تلفن و فضای مجازی با هم در ارتباط باشند مسئله ای حساس است که نیازمند به کارگیری سیاست های رفتاری خاص می باشد.

بسیاری افراد در جذب عشق از راه دور مهارت کافی ندارند و همین امر باعث می شود پس از مدتی، ارتباط آن ها قطع شود و در این زمان است که اهمیت مدیریت رابطه عاطفی از راه دور مشخص می شود.

درواقع اگر بدانیم چگونه یک رابطه را مدیریت کنیم، می توانیم آن را حتی از راه دور به سمت ازدواج پیش ببریم.

نکات حفظ رابطه عاشقانه

راحت حرف بزنید

یکی از راه های ارتباطی شما از راه دور، صحبت طولانی با فرد مورد نظرتان پشت تلفن است. شما باید در گفتگوی تلفنی خود درباره وقایع جالب در زندگی و اتفاقات ایام کودکی خود صحبت کنید تا مخاطب شما بتواند درباره تان به شناخت بیشتری برسد و شما را بهتر بشناسد. درواقع هرچه سعی کنید با وی روراست تر باشید در جذب عشق از راه دور موفق تر خواهید بود.

مرموز باشید

درست است که در بالا گفتیم راحت صحبت کنید و فرد مقابل را از وقایع زندگی تان باخبر کنید، اما فراموش نکنید همیشه کمی مرموز باشید تا بتوانید حس کنجکاوی وی را برانگیزید. در مدیریت رابطه عاطفی از راه دور این ویژگی که بتوانید شخص مورد علاقه را کنجکاو به ادامه برقراری ارتباط نگه دارید مهم می باشد.

برای رابطه خود هدف تعیین کنید

می‌خواهیم به کجا برسیم؟ این دوری چقدر طول می‌کشد؟ آینده‌ مان چه خواهد شد؟ لازم است به این پرسش‌های ضروری پاسخ بدهید. زوج‌ها نمی‌توانند برای همیشه از هم دور و همچنان عاشق باشند. همه‌ی ما سرانجام باید زندگی معمولی‌مان را در جایی ثابت آغاز کنیم.

پس برنامه ریزی کنید. زمان تقریبی دور‌بودن‌تان و زمان‌های باهم ‌بودن‌ تان را مشخص و هدف پایانی ‌تان را تعیین کنید. مهم است که هر دوی شما درک و اهداف مشترکی داشته باشید. این‌ گونه حتی اگر در مکان یکسانی زندگی نکنید، در راستای اهداف مشترکی تلاش می‌کنید و به‌ سوی آینده‌ای می‌روید که هردوی ‌تان را در بر می‌گیرد.

تفریحات مشترک انتخاب کنید

اینکه همیشه بخواهید در مورد مسائل روزمره خود صحبت کنید، به مرور زمان رابطه را خسته کننده می کند و در نهایت سرد شدن یهویی رخ خواهد داد. پس از نکات حفظ رابطه عاشقانه این است که یک تفریح مشترک انتخاب کنید و از همان راه دور هرکدام انجام داده سپس در مورد نتایج آن حرف بزنید. به عنوان مثال هر دو با هم تصمیم بگیرید ورزش کنید یا فعالیت هنری خاصی انجام دهید یا …

هدیه دادن را فراموش نکنید

اگر در دوران نامزدی قرار دارید و مجبور هستید که از یکدیگر دور باشید با خرید هدیه های کم خرج و جالب او را همواره به یاد خود بیاندازید و از عشقتان سرشار کنید.

توجه کنید که هدیه شما حتما نباید گران قیمت مانند جواهر، کیف چرم و… باشد. شما می توانید کلیپی از عکس های نامزدتان تهیه کنید و آهنگی عاشقانه روی آن قرار دهید و برایش ایمیل کنید و یا یک جعبه شکلات مورد علاقه برایش بفرستید یا سفارش گل بدهید و برایش ارسال کنید. اگر نقاشی بلدید، عکس او را بکشید. در کل اینکه به فرد مقابل یادآوری کنید همواره به یادش هستید در مدیریت رابطه عاطفی از راه دور نقش بسزایی دارد.(همچنین نگاه کنید به چگونه عشق را زنده نگه داریم)

انتظاراتتان را با هم درمیان بگذارید

درجذب عشق از راه دور هر دو طرف باید خیلی روشن بدانند می‌توانند چه انتظاراتی از یکدیگر داشته باشند. پس اصول اساسی را برای یکدیگر مشخص کنید تا ناخواسته باعث شگفتی یا رنجش یکدیگر نشوید. مثلا اگر رابطه‌تان رسمی نشده است و دوران آشنایی را سپری می‌کنید، آیا طی این رابطه تصمیم به آشنایی با دیگران مجاز است؟ میزان تعهد شما نسبت به یکدیگر چقدر است؟ بهتر است درباره‌ی چنین مسائلی کاملا روراست و صریح باشید.

گاهی ملاقات حضوری داشته باشید

پس از طی سختی های زیاد در رابطه از راه دور بهتر است موقعیتی فراهم کنید تا به صورت رو در رو نیز یکدیگر را ملاقات کنید. ملاقات حضوری به شما کمک می کند بیشتر با هم آشنا شوید و مانع دلسرد شدن از عشق شوید.

تفکر مثبت داشته باشید

برای مدیریت رابطه عاطفی از راه دور باید پیوسته به آن انرژی مثبت تزریق کنید. بله، انتظار سخت است، شاید گاهی احساس تنهایی بکنید اما پیوسته به خودتان یادآوری کنید که نتیجه‌ی این شکیبایی چقدر شیرین و لذت‌بخش خواهد بود. برای اینکه مثبت اندیشی خود را حفظ کنید، همیشه قدردان باشید. قدردان اینکه کسی را دارید که دوستش داشته باشید و او هم شما را دوست دارد.

در مورد دوستان و آشنایان سوال بپرسید

گاهی در بین صحبت هایتان راجب خانواده و دوستان فرد مورد نظر سوال بپرسید سعی کنید با فرهنگ و اخلاقیات آن ها بیشتر آشنا شوید. صحبت دراین زمینه به شما کمک می کند به شناخت بیشتری از معشوق دست یابید.

همانطور که ملاحظه کردید در این مطلب سعی کردیم تمام موارد مورد نیاز برای مدیریت رابطه عاطفی از راه دور و نکات حفظ رابطه عاشقانه را به صورت مختصر بررسی کنیم.
طبیعی است که افراد و چالشه های هر رابطه منحصر به فرد می باشند اما این موارد که به آن ها اشاره شد در اکثر موارد بسیار کاربردی هستند. با در نظر داشتن این موارد می توانید به گرم کردن رابطه خود کمک کنید.

مطالب مرتبط:

حفظ رابطه عاشقانه

چگونه رابطه خوبی داشته باشیم؟

چگونه عشق را زنده نگه داریم

رفتار شناسی بلاک

سرد شدن عشق

نشانه های پسر عاشق در فضای مجازی

موانع ایجاد صمیمیت در روابط بر اساس طرح واره ها



موضوعات :
مهارت های عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

مطالب مرتبط


    دیدگاه ها


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *