no-img
نوین اطلس

۱۵ ترفند محبت به همسر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

۱۵ ترفند محبت به همسر
امتیاز 5.00 ( 3 رای )
zip
تیر ۲۱, ۱۳۹۹

۱۵ ترفند محبت به همسر


در این مقاله از نوین اطلس می خواهیم در مورد ترفندهای محبت به همسر صحبت کنیم.

در واقع می خواهیم راهکارهایی ساده اما کاربردی برای گرم کردن هر چه بیشتر رابطه عاطفی معرفی کنیم تا از سرد شدن رابطه جلوگیری شود.

اگر زن و شوهر طرز ارتباط با همسر خود را بدانند، می توانند لحظات عاشقانه ای با شریک زندگی خود بسازند و آرامش بیشتری در زندگی ایجاد کنند.

ترفندهای محبت به همسر

در این قسمت به ۱۵ مورد از ساده ترین ترفندهای محبت به همسر اشاره خواهیم کرد که برای حفظ رابطه عاشقانه بسیار کاربردی هستند.

۱- استفاده از کلمات محبت آمیز

به کار بردن کلمات محبت آمیز به شوهر و یا خانم خانه و گفتن جمله دوستت دارم چندین مرتبه در روز سبب ایجاد احساس عشق و ترشح هورمون عشق در همسرتان می شود که در نهایت رابطه را زیباتر از قبل می کند.
برای اینکه بدانید چه کلمات محبت آمیزی را می توانید استفاده کنید، مقاله لیست کلمات عاشقانه در نوین اطلس را مطالعه کنید.

۲- برقراری ارتباط چشمی

در کنار به کار بردن کلمات محبت آمیز به شوهر و زن، برقراری ارتباط چشمی و ساختن لحظات عاشقانه با همسر بسیار مهم است.
گاهی برای گرم کردن رابطه خود روبروی عشقتان بشینید و بدون آنکه حرفی بزنید خیلی عاشقانه به چشمانش نگاه کنید. مطمئن باشید زبان چشم عاشق معجزه خواهد کرد.

۳- احترام به همسر

قدم بعدی در ترفندهای محبت به همسر، حفظ احترام وی می باشد. تا زمانیکه حرمت بین زن و شوهر نگه داشته شود هر دو به یکدیگر احترام گذاشته و در بحث و دعوا با بی احترامی های نابجا، دلخوری پیش آمده را چند برابر نخواهند کرد.
هرقدر بیشتر به همسرتان احترام بگذارید او نیز متقابلا به شما احترام بیشتری خواهد گذاشت.

۴- اهمیت به ظاهر

همواره تاکید شده است که اهمیت به ظاهر در حفظ رابطه عاشقانه با همسر جایگاه ویژه ای دارد.
افراد در ابتدای رابطه به ظاهر و آراستگی خود نزد همسرشان اهمیت می دهند. اما متاسفانه با گذشت زمان تنها برای بیرون رفتن یا مهمانی ها به وضعیت خود رسیدگی می کنند که این موضوع می تواند در بلند مدت موجب دلسرد شدن از عشق در طرف مقابل گردد. درواقع با توجه نکردن به ظاهر خود، جذابیتتان نزد معشوق کمتر شده و همین امر می تواند زمینه ای برای خیانت وی ایجاد کند.
فرقی ندارد خانم هستید یا آقا، رعایت بهداشت فردی و رسیدگی به ظاهرتان را هیچ گاه فراموش نکنید تا همسرتان نسبت به شما سرد نشود.

۵- قدر دانی از همسر

از جمله مهمترین عنصر طرز ارتباط با همسر این است که همیشه قدر دان زحمات وی باشید.
مهم نیست کار کوچکی انجام می دهد یا سوپرایز خارق العاده برایتان تدارک ببیند. مهم این است که حس کند هر کاری برایتان انجام می دهد از سوی شما نادیده گرفته نمی شود و از او تشکر می کنید. در چنین حالتی رابطه عاشقانه با همسرتان حفظ می شود و او نیز می کوشد هر بار بیشتر از دفعه قبل به فکر خوشحال کردن شما باشد.(همچنین نگاه کنید به بایدها و نبایدهای صحبت با مردان)

۶- فرصت جبران دادن

همیشه همچون پشتیبان در مواقع سختی همراه همسرتان باشید و در برابر او بی تفاوت نباشید. اگر از او کار اشتباهی سر زد به او فرصت دوباره دهید. این مورد از ترفندهای محبت به همسر این حس را منتقل می کند که شما در همه مراحل همراه وی خواهید بود و دلگرمی خاصی در زندگی ایجاد می کند.
پس اگر همسرتان اشتباه کرد با لحن تند برخورد نکنید. خیلی آروم از کلمات محبت آمیز به شوهر یا خانم استفاده کنید و بگویید می تواند اشتباهش را جبران کندتا به گرم کردن رابطه خود کمک کنید.

۷- مقایسه نکردن همسر با دیگران

همسرتان را همانگونه که هست بپذیرید و با کسی مقایسه نکنید. زیرا مقایسه نمودن و انتقاد غیر منطقی شما سبب عدم صمیمیتتان می گردد و عشق را از آشیانه شما دور می سازد.
بر اساس طرز ارتباط با همسر به روش صحیح و روانشناسی عشق، اگر ضعف هایی در همسرتان است در موقعیت های مناسب با او صحبت کنید تا با کمک شما، آن ها را برطرف سازد.

۸- احترام به خانواده همسر

در ترفندهای محبت به همسر همانقدر که احترام به او مهم است احترام به خانواده فرد مقابل نیز ارزشمند می باشد.
حتی اگر خانواده همسرتان با شما بدرفتاری دارند از سیاست های لازم در این زمینه استفاده کنید و هرگز از آن ها بدگویی نکنید تا به خاطر دیگران رابطه عاشقانه با همسرتان از بین نرود.

۹- سرزنش نکردن همسر

اگر همیشه در جمع های خانوادگی همسرتان را تحقیر می کنید و انتظار دارید او در خلوت عاشق شما باشد کاملا در اشتباهید. زیرا سرزنش و تحقیر شوهرتان در جمع های دوستانه و فامیلی سبب قطع ارتباط کلامی وی با شما و آب سردی است بر صمیمیت و عشق متقابل او به شما.
پس همواره او را تمجید کنید و نکات مثبت اخلاقی او را بر زبان بیاورید و او را بی عرضه نخوانید.

۱۰- انتقاد به جا و اصولی

از ترفندهای محبت به همسر این است که هنگام بحث کردن با او به صحبت هایش گوش دهید و وسط حرفش نپرید و با او مخالفت نکنید.
از مطرح کردن اشتباهات گذشته او در بحث های امروزی بپرهیزید و هرگز عبارات منفی مانند «تو هرگز مرا درک نمی کنی» یا «تو همیشه بی حوصله هستی» بکار نبرید. اگر به کارهای همسرتان انتقادی دارید لازم است آن ها را اصولی بیان کنید.

۱۱- لجبازی ممنوع

هر اتفاقی هم که بین شما و همسرتان رخ داده باشد دلیلی برای لجبازی وجود ندارد. اگر همسرتان را دوست دارید حتی در مواقع بحث نیز سعی کنید منطقی برخورد کنید و از روی لج و لجبازی تصمیم گیری نکنید چرا که ممکن است عواقب بدی به همراه داشته باشد.

۱۲- تحقیر کردن ممنوع

اگر همسرتان در انجام کاری مانند همنوعان خود نمی باشد او را تحقیر نکنید. به عنوان مثال اگر شما خانم هستید و همسرتان وضع مالی خوبی ندارد این موضوع را مدام به رخ او نکشید که توانایی برآورده کردن نیازهای شما را ندارد. برعکس با استفاده از ترفندهای محبت به همسر به او انگیزه و اعتماد به نفس دهید تا بتواند تلاشش را چند برابر کند.

۱۳- درک سلایق همسر

گاهی ممکن است همسر شما سلیقه خاصی در خرید یا … داشته باشد که باب میل شما نیست. در این صورت سعی کنید برای داشتن رابطه خوب تا حد امکان سلیقه او را درک کنید و درصدد تغییر کامل وی به اجبار نباشید.

۱۴- هدیه دادن

هرزگاهی برای همسرتان هدیه ای هر چند کوچک تهیه کنید. نیازی نیست مناسبت خاصی داشته باشد. هدایایی که بی مناسبت است می تواند لحظات عاشقانه با همسرتان را بیشتر و زیباتر کند.

۱۵- به یاد داشتن مناسبت ها

از دیگر ترفندهای محبت به همسر این است که مناسبت هایی از جمله تولد، سالگرد ازدواج و … را به خاطر بسپارید و هر سال این روز را جشن بگیرید و تبریک بگویید. نیازی نیست جشن های خیلی بزرگ ترتیب دهید همینکه یک شام رومانتیک داشته باشید و نشان دهید این روز برای شما مهم است کافی است تا اثر خود را در زندگی نشان دهد.

در این مقاله سعی کردیم ۱۵ مورد از ترفندهای محبت به همسر را که بسیار ساده و در عین حال تاثیر گذار هستند برای شما عزیزان یادآوری کنیم تا با انجام آن ها بتوانید زندگی مشترک موفقی را تجربه کنید.

مطالب مرتبط:

نشانه های سرد شدن همسر

درمان رابطه سرد شده

چگونه با پیامک دلبری کنیم

پیامک عاشقانه به همسر

چگونه به یک مرد محبت کنیم

کلمات محبت آمیز و عاشقانه

مراقب باشید محبت زیادی به شوهر کار دستتان ندهد



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *