no-img
نوین اطلس

علت سرد شدن ناگهانی مردان چیست و چه نشانه هایی دارد؟


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

علت سرد شدن ناگهانی مردان چیست و چه نشانه هایی دارد؟
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
خرداد ۲۶, ۱۳۹۹

علت سرد شدن ناگهانی مردان چیست و چه نشانه هایی دارد؟


در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم راجب علت سرد شدن ناگهانی مردان صحبت کنیم.

می خواهیم بدانیم علت فاصله گرفتن مرد از زن و عدم تمایل به رابطه زناشویی چه می تواند باشد و نشانه های بی میلی مرد به زن چیست؟

در اوایل هر رابطه عاطفی شور و هیجان و عشق بین زوج ها بسیار بالاست. زن و مرد مشتاق حضور در کنار یکدیگر هستند و از زندگی خود با تمام مشکلات لذت می برند.

عشق بین زن و مرد همیشه وجود دارد. اما به مرور زمان این شعله های عشق کمرنگ تر خواهند شد. این زن و مرد هستند که با استفاده از سیاست های رفتاری خود می توانند مانع سرد شدن یهویی رابطه شوند.

زنان در این بین نقش بسیار موثری دارند. چنانچه بتوانند به خوبی رفتار کنند و بایدها و نبایدهای صحبت با مردان و …. را بدانند، از کمرنگ شدن عشقشان جلوگیری خواهند کرد.

علت سرد شدن ناگهانی مردان

اگر می خواهید بدانید با مردی که سرد شده چگونه رفتار کنید، بهتر است قبل از هر چیز علت فاصله گرفتن مرد از زن را پیدا کنید.

حتما این فاصله و دلسردی به مرور زمان و به علت رفتارها و صحبت هایی خاص رخ داده است.

با زیر و رو کردن نوع رابطه خود می توانید به علت سرد شدن ناگهانی مردان پی ببرید.

دلایل زیر می تواند از علت سرد شدن رابطه باشد:

محدود کردن بیش از حد مردان

مردان واقعا فضای شخصی خودشان را دوست دارند. آن ها استقلال خودشان را دوست دارند.

مردان دوست دارند گاهی تفریحات شخصی خودشان را داشته باشند بدون اینکه بازخواست شوند.

اگر بخواهید همسرتان را محدود به خود و خانه کنید و به استقلال وی اهمیت ندهید کم کم بستری برای علت فاصله گرفتن مرد از زن و عدم تمایل به رابطه زناشویی را برای وی فراهم خواهید کرد. این موضوع حتی در مواردی می تواند به افسردگی بعد از ازدواج نیز ختم شود.

اجازه رهبری ندادن به مرد

زنان باید بدانند مردان ذاتا دوست دارند رهبر ومدیر خانواده باشند.

یکی دیگر از علت سرد شدن ناگهانی مردان هنگامی است که زنی این واقعیت را نادیده می‌گیرد و مشکل بروز می‌کند.

برای مردان بسیار دردناک است که ببینند همسرشان آن‌ها را نادیده گرفته و خود را رهبر و مدیر خانه می‌داند.(نگاه کنید به سرد شدن در دوران نامزدی)

انتقادهای پی در پی

زمانی که یک دختر با غرهای بیش از حد و انتقادهای پی در پی کاری کند که یک مرد احساس کوچکی کند، می توان گفت که دیگر همه چیز تمام شده است و این یکی از دلایل معمول از دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان و عدم تمایل به رابطه زناشویی در بین مردان می باشد.

اگر هم می خواهید از وی انتقاد کنید بایستی با استفاده از سیاست های زنانه و به روش درست باشد که باعث دلسردی مرد نشود.

نداشتن ظاهری مرتب

مردی که عاشق‌ باشد، حتی می‌تواند در سخت‌ترین روزها هم کنار شما بماند و در روزهای بیماری هم از شما خسته نشود.

مرد‌ها یک زن همیشه زیبا و سالم نمی‌خواهند. بلکه زنی را دوست دارند که بیمارنما و ژولی‌پولی نباشد و اهمیت کافی را به سلامت و زیبایی‌اش بدهد.

از نظر روانشناسی همسرداری نداشتن ظاهری مرتب و آراسته در صورتیکه همیشگی باشد منجر به فاصله گرفتن مرد از زن خواهد شد.

اهمیت ندادن زن به خود

اهمیت دادن زن به خود یعنى ورزش کردن، نوشیدن آب و تغذیه صحیح که در بانوان تا حدی کم است و می تواند دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان تلقی گردد.

به خود رسیدن به معنی این است که بعد از چهل سالگى و بعد از زایمان مراقب هیکل خود باشىد و خوب لباس بپوشید. یعنى اینکه کتاب بخوانىد، موزیک گوش کنىد، فیلم ببینىد و مسافرت بروىد.

اهمیت دادن زن به خود به این معنی است که با بچه های خود کارتون ببیند و سربه سر آن ها بگذارد و با شوهر خود زیر باران قدم بزند، حرف بزند و از ته دل بخندد.

در یک کلام، روانشناسان معتقدند که به خود رسیدن یعنى ارزش دادن به خود و صرف کردن وقت کافی براى خود و بالا بردن اطلاعات که در نهایت به بالا بردن اعتماد به نفس می انجامد.

اگر زنی به خود اهمیت ندهد و از انجام عوامل بالا غافل شود می تواند از علت سرد شدن ناگهانی مرد و به تبع آن منجر به تکراری شدن زن برای مرد و همینطور خیانت شود.

متزلزل بودن زن

یکی دیگر از علت سرد شدن ناگهانی مردان، متزلزل بودن زن در رابطه است.

اگر بصورت مداوم از همسرتان می خواهید که تأیید کنند شما را هنوز هم دوست دارند و اگر همیشه از آن ها در مورد دختران دیگری که در زندگی شان چه به عنوان همکار و چه همکلاسی و … هستند سؤال بپرسید، آن ها را خیلی زود خسته خواهید کرد.

مردان از اینکه زن ها نقش قربانی را بازی کنند خوششان نمی آید و اگر به این کار ادامه دهید دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان را برایشان ایجاد خواهید کرد.

برای گرم کردن رابطه سرد شده به خودتان دوباره اعتماد کنید و همیشه به یاد داشته باشید که او به این دلیل با شما رابطه داشته و قرار می گذارد که واقعا دوستتان دارد و با اینگونه رفتارها بستری برای محیا شدن علت فاصله گرفتن مرد از زن ایجاد نکنید.

توقع بیش از حد

اگر شما بصوت مداوم از او چیزهای زیادی بخواهید و موارد زیادی را گوشزد کنید ممکن است باعث شوید او علاقه اش را از دست بدهد.

این را به یاد داشته باشید، اگرچه کاملا منطقی است که در یک رابطه چیزهایی بخواهید، اما مرزی وجود دارد که نباید از آن بگذرید و از رمزهای دلتنگ کردن مردان همین قدرت درک شما از توانایی های وی است.

یکی از رایج ترین موارد در علت سرد شدن ناگهانی مردان این است که می گویند همسرشان درکی از شرایط زندگی ندارد و توقع های بیش از توان مرد دارد.

نشانه های بی میلی مرد به زن

در بالا به علت های فاصله گرفتن مرد از زن اشاره شد و متوجه شدید که چه رفتارهایی می تواند همسرتان را از شما دور کند و دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان باشد.

اکنون در این قسمت می خواهیم به نشانه های بی میلی مرد به زن بپردازیم تا بدانید اگر شوهرتان نسبت به شما سرد شده چه علائمی بروز می دهد و چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنید.

  • یکی از اولین نشانه های بی میلی مرد به زن، عدم تمایل به رابطه زناشویی می باشد. مرد که نسبت به همسرش دور شده باشد برای برقراری رابطه نیز امتناع خواهد کرد.(همچنین نگاه کنید به پیام سرد شدن رابطه)
  • از دیگر نشانه های بی میلی مرد به زن نیز می توان به بی میلی مرد در برقرار کردن رابطه کلامی با زن اشاره کرد. معمولا زوج های خوشبخت و کم مشکل تر بسیار زیاد با یکدیگر در مورد مسائل مختلف صحبت می کنند. در چنین خانواده هایی مرد از کارهایی که در طول روز انجام داده است برای همسرش صحبت خواهد کرد و یا در مورد هر موضوعی که دو طرف علاقه داشته باشند به بحث خواهند نشست. اما بی میلی مرد به حرف زدن می تواند به دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان در رابطه رخ دهد که بهتر است علت آن را سریعتر بیابید.
  • کم وقت گذاشتن برای خانواده و نیز اهمیت ندادن مرد به وضعیت زندگی خانواده در ابعاد مختلف از جمله نشانه های بی میلی مرد به زن و سرد مزاجی مردان است که به دلیل تغییر رفتار ناگهانی مردان رخ خواهد داد.
  • از دیگر موارد نیز می توان به این مورد اشاره کرد که مرد وقتی نسبت به همسرش بی میل و سرد شود ترجیح می دهد بیشتر اوقات فراغت خود را با دوستانش بگذراند و کمتر در خانه باشد.(نگاه کنید به با همسر رفیق باز چه کنم)

 

مطالب مرتبط:

علت سرد شدن زنان در رابطه زناشویی

شکست عشقی در مردان و زنان

دلسردی در زندگی

چگونه عشق را زنده نگه داریم

سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم

رفتار صحیح با دوست پسر

نشانه های سرد شدن رابطه

دلسرد شدن از عشق

 

 

 

 

 

 



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *