no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب حلقه ازدواج


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب حلقه ازدواج
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
خرداد ۱۲, ۱۳۹۹

تعبیر خواب حلقه ازدواج


تعبیر خواب حلقه ازدواج از همه جهات مختلف محتوای این مطلب از نوین اطلس را تشکیل داده است. اگر خواب حلقه ازدواج دیده اید با استفاده از این مقاله می توانید به تعبیر آن پی ببرید.

از جمله مواردی که در این مطلب بررسی می شوند شامل: تعبیر خواب حلقه ازدواج از نظر معبرین غربی، تعبیر خواب حلقه ازدواج نگین دار، تعبیر خواب حلقه ازدواج گران قیمت، تعبیر خواب حلقه ازدواج سیاه، تعبیر خواب حلقه ازدواج گشاد، تعبیر خواب حلقه ازدواج زنگ زده و کهنه، تعبیر خواب فروختن حلقه ازدواج، تعبیر خواب گم کردن حلقه ازدواج، تعبیر خواب پیدا کردن حلقه ازدواج، تعبیر خواب شکستن انگشتر، تعبیر خواب درآوردن حلقه ازدواج، تعبیر خواب انگشت حلقه، تعبیر خواب نامزد شدن و تعبیر خواب انگشتر جدید می باشد.

تعبیر خواب حلقه ازدواج از نظر معبرین غربی

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب حلقه ازدواج می گوید: اگر خواب ببینید حلقه ای به انگشت دارید، نشانه آن است که کارهایی جدید انجام می‌دهید و در به ثمر رساندن آن‌ها توفیق می‌یابید.

لوک اویتنهاو نیز حلقه ازدواج را نشانه دوستی می داند.

تعبیر خواب حلقه ازدواج نگین دار

نگین انگشتر و حلقه ازدواج نگین دار نشانه منفعت و سود دارنده نگین در خواب است. اگر خواب ببینید که انگشتری دارید که نگین زیبایی دارد، به منفعتی بزرگ خواهید رسید.

تعبیر خواب حلقه ازدواج گران قیمت

اگر دختری خواب ببیند حلقه ازدواجش پر زرق و برق و درخشان است، علامت آن است که شوهر آینده او مردی وفادار و مهربان خواهد بود.(نگاه کنید به تعبیر خواب آماده شدن برای عروسی)

تعبیر خواب حلقه ازدواج سیاه

داشتن انگشتری با نگین سیاه، در صورتی که در بیداری چنین انگشتری نداشته باشید، اختلاف با همسر و طلاق و جدایی است.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب قهر)

تعبیر خواب حلقه ازدواج گشاد

خواب انگشتری بسیار گشاد به حدی که از انگشت سر بخورد می‌تواند به معنی احتمال جدایی از کسی باشد که خیلی برای‌تان ارزشمند است و بهترین دوست یا شریک عشقی‌تان به حساب می‌آید.

تعبیر خواب حلقه ازدواج زنگ زده و کهنه

اینکه در خواب ببینید حلقه‌ی ازدواجی بسیار کهنه و زنگ زده پوشیده‌اید می‌تواند نماد متعهد شدن یا آشنا شدن با کسی باشد که نیمه‌ی گمشده‌ شما خواهد بود. این رابطه‌ای درست و بادوام خواهد بود و شادمانی و لذت فراوانی برای‌تان به ارمغان خواهد آورد.

تعبیر خواب فروختن حلقه ازدواج

تعبیر خواب فروختن حلقه ازدواج به معنی از دست دادن بخشی از مال می باشد.

تعبیر خواب گم کردن حلقه ازدواج

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب گم کردن حلقه ازدواج می گوید: اگر خواب ببینید حلقه ازدواج خود را جایی گم کرده‌اید، علامت آن است که اندوه فراوانی به زندگی شما راه خواهد یافت.

تعبیر خواب پیدا کردن حلقه ازدواج

گفته شده است که پیدا کردن حلقه ازدواج در خواب، به معناى دلبستگى به جنس مخالف است.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب خواستگاری)

تعبیر خواب شکستن انگشتر

دیدن حلقه شکسته در خواب، علامت روبرو شدن با مشاجرات و اختلافات است. اگر افراد متأهل چنین خوابی ببینید، نشانه آن است که از همسر خود جدا خواهند شد. (همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب دعوا و طلاق)

تعبیر خواب درآوردن حلقه ازدواج

اگر خواب ببینید که حلقه‌ى ازدواجتان را از دست خود درمى‌آورید، به این معناست که کارهاى نادرستى انجام مى‌دهید.

تعبیر خواب انگشت حلقه

دیدن انگشتی که حلقه ازدواج در آن قرار می‌گیرد در خواب می‌تواند بر چیزی مانند ازدواج دلالت کند.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب عقد کنان)

تعبیر خواب نامزد شدن

اگر در خواب حلقه نامزدی دیدید معنی خواب شما این است که به ازدواج فکر می کنید.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج کردن)

دیدن حلقه در خواب همچنین نشان دهنده عشق است.

تعبیر خواب انگشتر جدید

تعبیر خواب انگشتر جدید و نو نماد کامیابی و خوشبختی در رابطه‌ی فعلی‌تان است. همچنین نشانه‌ی بسیار خوبی است که به با دوام بودن رابطه‌تان اشاره دارد و این رابطه برای‌تان شادی و شعف وصف ناپذیری به ارمغان خواهد آورد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب انگشتر)

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب عروسی از نظر امام صادق (ع)

تعبیر خواب عروسی رفتن

تعبیر خواب ازدواج

تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل

تعبیر خواب عروسی دیگران

تعبیر خواب دیدن معشوق در خانه



موضوعات :
تعبیر خواب
برچسب‌ها :
,

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *