no-img
نوین اطلس

تعبیر خواب خیانت معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تعبیر خواب خیانت معشوق
zip
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۹

تعبیر خواب خیانت معشوق


افرادی که در رابطه عاطفی با عشقشان هستند به احتمال زیاد خواب خیانت معشوق به خود را دیده اند. این خواب نشات گرفته از احوالات درونی خواب بیننده در بیداری می باشد.

در این مطلب از نوین اطلس می خواهیم به تعبیر خواب خیانت معشوق، تعبیر خواب رابطه نامشروع شوهر، تعبیر خواب رفتن شوهر، تعبیر خواب زن دوم گرفتن شوهر، تعبیر خواب دوست دختر داشتن شوهر، تعبیر خواب خیانت در بارداری، تعبیر خواب خیانت کردن زن متاهل و تعبیر خواب لو رفتن رابطه بپردازیم.

تعبیر خواب خیانت معشوق

تعبیر خواب خیانت معشوق آن است که شما در انجام وظایف‌تان به صورت منظم و زمانبندی شده مشکل دارید یا برای کنترل امور به نحوی که باید انجام شوند منابع لازم را در اختیار ندارید. در هر صورت، دعوا کردن با معشوق درست معنای عکس دارد، اساسا به این معنی که او شما را برای کمبودها و اشتباهات اخیرتان شماتت و سرزنش نمی‌ کند.(نگاه کنید به تعبیر خواب بی وفایی معشوق)

تعبیر خواب رابطه نامشروع شوهر

معبران خارجی در باب تعبیر خواب خیانت معشوق و رابطه نامشروع شوهر و یا همبستر شدن و نزدیکی کردن مردان متاهل در خواب را چنان چه این افراد آشنا باشند را نمادی از تهدید شدن زندگی زنانشویی و از بین رفتن اعتماد متقابل و همچین بیانگر خطرات بزرگ ،به بیماری مبتلا شدن از دست رفتن امنیت و آرامش می دانند.

تعبیر خواب رفتن شوهر

آنلی بیتون در زمینه تعبیر خواب رفتن شوهر می گوید: اگر خواب ببینید شوهرتان شما را ترک می‌گوید، علامت آن است که مدتی روابطی تلخ بین شما و شوهرتان حکمفرما خواهد بود. اما تلخی‌ها با آشتی و صمیمیت به پایان می‌رسد.

تعبیر خواب زن دوم گرفتن شوهر

در این بخش از تعبیر خواب خیانت معشوق به تعبیر خواب زن دوم گرفتن شوهر می پردازیم.

اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش زن دوم گرفته است تعبیر آن فراوان شدن خیر و برکت فزونی مال و ثروت است.(نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج مجدد مرد متاهل)

تعبیر خواب دوست دختر داشتن شوهر

تعبیر خواب دوست دختر داشتن شوهر نیز مانند تعبیر خواب زن دوم گرفتن شوهر نشانه خیر و برکت خواهد بود.(همچنین نگاه کنید به نحوه رفتار مردان خیانتکار)

تعبیر خواب خیانت در بارداری

در تعبیر خواب خیانت معشوق اگر زن بارداری خواب خیانت همسرش را ببیند نشانه افزایش طول عمر وی خواهد بود.

تعبیر خواب خیانت کردن زن متاهل

در این بخش از تعبیر خواب خیانت معشوق در موردی را بازگو می کنیم که خوتب بیننده زنی متاهل باشد.

خواب خیانت کردن به عاشق‌تان اگر که زنی متاهل باشید نشان از آن دارد که به زودی عشق و احترامی که نزد شوهرتان دارید از دست خواهید داد. این از دست دادن به خاطر خشم، پرخاشگری و سایر عواطف منفی است که برای مدتی نسبت به او اعمال کرده‌اید رخ می‌دهد.(همچنین نگاه کنید به تعبیر خواب ازدواج مجدد زن متاهل)

تعبیر خواب لو رفتن رابطه

در این قسمت از تعبیر خواب خیانت معشوق می خواهیم به مبحث تعبیر خواب لو رفتن رابطه بپردازیم.

آنلی بیتون در این زمینه مى‌گوید: اگر در خواب ببینید که به خاطر کارهاى رسوایى‌آور ناراحت هستید، بیانگر آن است که خودتان دست به کارهایى مى‌زنید که رسوایى به بار مى‌آورد.

برایت می گوید: اگر آبروی کسی را بریزید، اوقات بدی خواهید داشت. عذرخواهی کردن به صورت رسمی از کسی، بیانگر این است که آدم با وجدانی هستید.(همچنین نگاه کنید به چگونه متوجه خیانت همسر شویم)

مطالب مرتبط:

تعبیر خواب بازگشت معشوق

روانشناسی مردان خیانتکار

خیانت چگونه اتفاق می افتد

بعد از خیانت همسر چه کنیم

راه های مقابله با خیانت مردان

تعبیر خواب مسافرت با معشوق

تعبیر خواب خواستگاری

تعبیر خواب خرگوش

تعبیر خواب طوفان

تعبیر خواب حلقه ازدواج

 



موضوعات :
تعبیر خواب

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *