no-img
نوین اطلس

دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه
امتیاز 4.00 ( 38 رای )
zip
اسفند ۲۲, ۱۳۹۸

دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه


تمام زیبایی و لذت عشق در این است که به صورت دو طرفه باشد. به این معنا که هر دو طرف عاشق یکدیگر باشند و به هم عشق بورزند. متاسفانه گاهی شاهد عشق های یک طرفه خواهیم بود که در این شرایط عاشق به شدت ضربه می خورد. به همین علت در این مطلب به معرفی دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه خواهیم پرداخت. این دعاها به فرد عاشق کمک خواهد کرد تا معشوق را نیز به خود علاقمند کند و با تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه از زندگی خود لذت ببرد.

دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه از راه دور

برای جذب پسر از راه دور می توانید از این دعا که در زیر آمده است استفاده کنید. به این صورت که هنگام طلوع آفتاب این دعا را ۴۰ مرتبه بخوانید.

یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه

دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه

دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه که در زیر آمده است را هنگام اذان مغرب سه مرتبه با خلوص نیت بخوانید. توجه داشته باشید که تمامی دعاها برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه تنها د رامر حلال امکان پذیر خواهند بود. امید است که با خواندن این دعا معشوق نیز به شما علاقمند گردد.

بِسْمِ اللهِ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اُفَوِّضُ اَمْری اِلَی اللهِ اِنَّ اللهَ بَصیرٌ بِالْعِبادِ قَوْقاهُ الله سَیِّآتِ ما مَکَرُوا اِلاَّ الَهِ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّی کُنْتُ مِنَ الظّالِمینَ فَاسْتَجِبْنا لَهُ وَ نَجَّیْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ کَذلِکَ نُنْجیِ الْمُؤمِنینَ حَسْبُنا اللهَ وَ نِعْمَ الْوَکیلِ وَ انْقَلِبُوا بِنِعْمَهً مِنَ اللهِ وَ فَضْلٍ لَمْ یَمْسَسْهُمْ سُوءُ ماشاءَ‌اللهُ لا ماشاءَ لاحَوْلَ وَ لاقُوَّهَ اِلاّ بِاللهِ ماشاءَ اللهُ لا ماشاءَ النّاسَ ماشاءَ اللهُ اَنْ یَرَهُ النّاسَ حَسْبِیَ الرَّبُّ مِنَ الْمَرْبُوبینَ حَسْبِیَ الْخالِقُ مِنَ الْمَخْلُوقینَ حَسْبِیَ الرّازِقُ مِنَ الْمَرْزُوقینَ حَسْبِیَ اللهُ رَبُّ الْعالَمینَ حَسُبی مَنْ هُوَ حَسْبی مَنْ لَمْ یَزَلْ حَسْبی حَسْبی مَنْ کانَ مُنْذُ کُنْتَ حَسْبی حَسْبِیَ اللهُ لااِلهَ اِلاّ هُوَ عَلَیهِ تَوَکَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظیمِ وَ الْحَمْدُللِهِ رَبِّ الْعالَمینَ.

طلسم تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه

راهکار دیگر برای عاشق کردن شخص مورد نظر استفاده از طلسم تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه می باشد. این طلسم که در زیر آمده است را با گلاب و زعفران روی ظرفی تمیز بنویسید سپس با آن شربت تهیه کنید و شربت را به خورد معشوق خود بدهید. امید است که خداوند بذر عشق را در دل فرد مورد نظر بکارد و محبت شما به دل وی بیفتد.

الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه الوحا الوحا الوحا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا ف ل ا ن ب ن ف ل ا ن

دعا برای تبدیل عشق یک طرفه به دو طرفه با استفاده از آیه الکرسی

فضیلت و جایگاه آیه الکرسی بر کسیپوشیده نیست. ذکر شده است یکی از دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه خواندن آیه الکرسی به مدت ۱۴ روز می باشد. به این صورت که بعد از هر نماز صبح با خلوص نیت و توکل بر خدای مهربان یک آیه الکرسی تلاوت نموده و پس از آن ۵ مرتبه صلوات بفرستید. (همچنین نگاه کنید به دعای ایجاد محبت)

دعا برای ازدواج با معشوق

اگر به شخصی علاقه دارید و خواهان ازدواج با وی هستید می توانید از دعایی که در زیر آمده است استفاده کنید. این دعا نیز برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه به کار می رود.

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم اِلهی بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ اَنتَ المَحمُودُ وَ بِحَقِّ عَلیٍّ وَ اَنتَ العالی وَ بِحَقِّ فاطِمَهَ وَ اَنتَ فاطِرُ السَّمواتِ و الأرضِ وَ بِحَقِّ الحَسَنِ وَ اَنتَ المُحسِنُ وَ بِحَقِّ الحُسَینِ وَ اَنتَ قَدیمُ الأِحسانِ اِلهی بِاخُصِّ صِفاتِک وَ بِعِزِّ جَلالِک وَ بِأعظَمِ اَسمائِک وَ بِعِصمَهِ اَنبیائِک وَ بِنورِ اَولیائِک وَ بِدَمِ شُهَدائِک وَ بِمُناجاتِ فُقَرائِک وَ بِدُعاءِ صُلَحائِک اَسئَلُکَ زِیادَهً فِی العِلمِ وَ صِحَّهً فِی الجِسمِ وَ بَرَکَهً فِی الرِزقِ وَ طولآ فِی العُمرِ وَ تَوبَهً قَبلَ المَوتِ وَ راحَهً عِندَ المَوتِ وَ مَغفِرَهً بَعدَ المَوتِ وَ  نَجاهً مِنَ النّارِ وَ دُخُولآ فِی الجَنََّهِ وَ عافیَهً فِی الدُّنیا وُ الاخِرَهِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ.

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

اگر به معشوق دسترسی ندارید و دور از شما می باشد، می توانید از دعا برای جلب محبت شدید از راه دور استفاده کنید. این دعا که در زیر آمده است مهر و محبت شدیدی در دل معشوق می اندازد.

اللهم وفر حظی من خیرٍ تُنـزِّله أو إحسانٍ تتفضل به أو بِرٍّ تُنشِرُهُ أو رزق تبسطه أو ذنب تغفره أو خطأ تستره . یا إلهی یا من بیده ناصیتی یا علیماً بضری ومسکنتی یا خبیراً بفقری وفاقتی أسألک بحقک وقدسک وأعظم أسمائک وصفاتک أن تجعل أوقاتی فی اللیل والنهار بذکرک معموره وبخدمتک موصوله وأعمالی عندک مقبوله . استغفر الله العظیم الذی لا إله إلا هو الحی القیوم وأتوب إلیه استغفاراً یزید فی کل طرفه عین وتحریک نفس مائه ألف ضعف یدوم مع دوام الله ویبقى مع بقاء الله الذی لا فناء ولازوال ولا انتقال لملکه أبد الآبدین ودهر الداهرین سرمداً من سرمدک استجب یا الله یا أرحم الراحمین.

دعای جلب محبت معشوق

از دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دوطرفه می توان به دعای جلب محبت معشوق نیز اشاره کرد. این دعا به عاشق کمک می کند نظر معشوق را به خود جلب کند و هر چه سریع تر او را عاشق خود کند.

بسم الله الرحمن الرحیم الم نشرح لک صدرک یا مجید ووضعنا عنک وزرک یا مجید الذی انقض ظهرک یا قدیر یسرا امری و رفعنا لک ذکرک یا رافع الق محبتی فی قلب ( اسم طرف و اسم مادرش مثل زهرا بنت فاطمه) فان مع العسر یسرا یا مجید ان مع العسر یسرا یا میسر و یسراموری فاذا فرغت فانصب یا مجید و الی ربک فارغب فقال انی اجبت حب الخیر اللهم اقض حوائجی

دعای عاشق کردن سریع

دعای عاشق کردن سریع و دعای عاشق کردن مرد از راه دور نیز به تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه در دختران میسر واقع خواهد شد. این دعا که در زیر آمده است با هدف و نیت ازدواج با مرد مورد علاقه خود بخوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم

قَالُوا نُرِیدُ أَنْ نَأْکُلَ مِنْهَا وَتَطْمَئِنَّ قُلُوبُنَا وَنَعْلَمَ أَنْ قَدْ صَدَقْتَنَا وَنَکُونَ عَلَیْهَا مِنَ الشَّاهِدِینَ باسم فلان بنت فلان علی حب و عشق فلان بن فلان الساعه الساعه الساعه

دعای علاقمندی در فرد مقابل

دعای علاقمندی که در زیر آمده است را هرشب بعد از نماز مغرب بخوانید تا با تسخیر قلب معشوق او را به خود علاقمند کنید و بتوانید هر چه سریعتر این عشق یکطرفه را به عشق دو طرفه تبدیل کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین

دعای تسخیر قلب معشوق برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه

این دعا که آیه ۹۰ از سوره مبارک نحل می باشد و در زیر آمده است را بخوانید تا قلب معشوق را به سمت خود جذب کنید و هر چه سریعتر از این عشق یکطرفه رهایی پیدا کنید.(نگاه کنید به دعای تسخیر قلب)

إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَالإِحْسَانِ وَإِیتَاء ذِی الْقُرْبَى وَیَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاء وَالْمُنکَرِ وَالْبَغْیِ یَعِظُکُمْ لَعَلَّکُمْ تَذَکَّرُونَ.

در پایان بهتر است اشاره کنیم که دعا برای تبدیل عشق یکطرفه به دو طرفه زمانی اجابت خواهد شد که عشق شما یک عشق واقعی و در امور حلال باشد. سپس به همراه دعا و همینطور مهارت های لازم برای جذب فرد مورد نظر می توانید در صورت صلاح دید پروردگار به خواسته خود برسید.

مطالب مرتبط:

آموزش رایگان زبان انگلیسی – تضمینی

چگونه هر فردی را زا راه دور عاشق کنید

۱۱ نشانه عشق یک طرفه

دعای جلب محبت سریع

دعایی که معجزه می کند برای ازدواج

دعای حذف رقیب

دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه

دعای بی قراری معشوق از راه دور

دعای احضار آنی معشوق

دعای وابستگی شدید شوهر به زن از راه دور



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *