no-img
نوین اطلس

جملاتی که دل مردان را آب می کند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

جملاتی که دل مردان را آب می کند
امتیاز 4.14 ( 14 رای )
zip
اسفند ۱۸, ۱۳۹۸

جملاتی که دل مردان را آب می کند


جملاتی که دل مردان را آب می کند چه جمله هایی هستند؟
این سوال اکثر خانم ها می باشد. خانم هایی که به دنبال دلبری از مرد مورد علاقه و عشق خود هستند همواره به دنبال جملاتی که دل را می لرزاند هستند.
خانم ها تمام تلاش خود را در رفتار و ظاهرشان انجام می دهند تا در بدست آوردن دل همسرشان موفق باشند. اما فراموش نکنید که یکی از ساده ترین راه ها برای دلبری از مردان و از مهمترین توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند، استفاده از زبان و به کار بردن جملاتی که دل مردان را آب می کند، می باشد.
حتما برای شما هم پیش آمده است که بگویید فلان دختر از نظر قیافه و ظاهر خیلی هم جذاب نیست اما به راحتی می تواند برای مرد مورد علاقه اش دلبری کند و هر کسی را که بخواهد به دست آورد. در حالیکه من با ظاهری آراسته تر و جذاب تر این قابلیت را ندارم. اینجاست که باید به نقش زبان و نوع جملاتی که به کار می برید اهمیت دهید.
به دلیل اهمیت این موضوع نوین اطلس در این مطلب خود جملاتی که دل مردان را آب می کند، جملاتی که مردان را دلتنگ می کند، جملات عاشقانه برای جذب مردان و جملاتی که مردان را ویران می کند را برایتان مثال می زند تا با به کار بردن آن ها بتوانید هر چه بیشتر برای عشق خود دلبری کنید.

جملاتی که دل مردان را آب می کند

  • نمی توانم کسی را به اندازه تو دوست داشته باشم: بر اساس روانشناسی عشق این جمله از جملاتی است که دل مردان را آب می کند. چرا که به او این اطمینان را می دهید که با تمام وجود مردتان را دوست دارید. سعی کنید این جمله را هنگام خواب در حالیکه به چشمان همسرتان نگاه می کنید به کار ببرید. حتما معجزه آن را در زندگی تان احساس خواهید کرد.
  • تو بهترین تکیه گاهم هستی: هر جمله ای که نشان دهنده این موضوع باشد که به مردتان اعتماد کامل دارید، از جملاتی که دل مردان را آب می کند می باشد.(نگاه کنید به جملاتی که مردان دوست دارند بشنوند)
  • بهت افتخار می کنم: در بحث جملاتی که مردان را ویران می کند و یا دل مردان را آب می کند می توانید به او بگویید بهت افتخار می کنم. این جمله اعتماد به نفس مرد را در انجام امور بالاتر می برد و باعث می شود به صورت ناخودآگاه نقاط مثبت خود را تقویت کند تا این جمله را مرتب بشنود.این یکی از توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند، است.
  • من خیلی خوش شانس بودم که با تو آشنا شدم: از دیگر جملاتی که دل مردان را آب می کند، یادآوری این است که قدر دان داشتن مرد مورد علاقه خودتان هستید. این جمله به مرد نشان می دهد که شما با تمام وجود عاشق وی هستید.
  • چقدر خوشتیپ و جذاب شدی: هر زمان که می خواهید با همسرتان به مهمانی بروید و وی به خودش می رسد حتما این جمله را بگویید. این جمله باعث می شود برای مردتان دلبری کنید و او از این پس بیشتر به ظاهرش نزد شما اهمیت دهد.
    (همچنین نگاه کنید به حرف های عاشقانه برای جذب مردان)

جملاتی که مردان را دلتنگ می کند

  • بیا دوتایی با هم وقت گذرانی کنیم: این یکی از استثنایی‌ترین کارهایی است که برای شوهرتان می‌توانید انجام دهید تا او احساس فوق العاده بودن بکند. با توجه به تمام مشغله‌هایی که دارید شما و همسرتان احتمالا وقت کافی برای با هم بودن ندارید.
    دادن این پیشنهاد به شوهرتان حس خاص بودن به او می‌دهد و باعث می‌شود احساس کند مانند شما می‌تواند برای تداوم زندگی مشترک‌تان تلاش کند. بر اساس توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند شما نیاز دارید که اوقات باکیفیتی را با هم بگذرانید و رابطه‌تان را تغذیه کنید. اگر به همسرتان نشان دهید که دوست دارید زمان بیشتری با هم باشید به او ثابت می‌کنید که احساس صمیمیت با او دارید و دل‌تان برایش تنگ شده، و او نیز همین حس را به شما پیدا خواهد کرد.
    اوقاتی که با هم می‌گذرانید مفرح و عاشقانه باشد و خودتان را مکلف بدانید که هر هفته این زمان را با هم سپری کنید. پس یکی از جملاتی که مردان را دلتنگ می کند با شما باشند گفتن همین جمله می باشد. قدرت وقت گذرانی در کنار هم را فراموش نکنید چرا که از سرد شدن رابطه زن و شوهر جلوگیری خواهد کرد.
  • دوست دارم روزم را با بوسیدن تو شروع کنم: این جمله از جملاتی است که مردان را دلتنگ می کند. چرا که در ناخودآگاه خود بر این باور است که هر روز با بوسه عشقش آغاز شود و اگر روزی در کنار همسرش نباشد حتما دلتنگ او و آن حس لذت بخش خواهد بود.
  • در هر شرایطی من کنارتم: این جمله به مرد امید و انگیزه می دهد که همسرش در تمام سختی ها و مشکلات در کنارش است. جملاتی که مردان را دلتنگ می کند باعث می شود برای راحتی و به دست آوردن دل شما هر چه بیشتر تلاش کند.
  • غذا خوردن کنار تو بیشتر بهم مزه میده: گفتن این جمله باعث می شود همسرتان بخواهد همیشه در کنار شما غذا بخورد و او را از وقت گذرانی با دوستان و … منصرف می کند تا هر طور شده برای تایم ناهار یا شام کنار شما باشد. (همچنین نگاه کنید به جملات مورد علاقه مردان)

جملات عاشقانه برای جذب مردان

  • بین همه مشکلات زندگی تو هستی که به من آرامش می دهی: برای نفوذ در دل مردان گفتن این جمله از جملات عاشقانه برای جذب مردان مانند طلسم عمل کرده و دل مردان را آب می کند. مرد با شنیدن این جمله حس می کند جایگاه ویژه ای در قلب زن مورد علاقه اش دارد و تمام تلاش خود رابه کار می گیرید تا از این پس بیش از بیش برای آرمش همسرش بکوشد.
  • هدیه ای که برام خریدی دقیقا همونه که می خواستم: از توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند این است که حتی اگر هدیه ای که همسرتان می خرد مطابق سلیقه شما نیست، گفتن این جمله نشان می دهد شما ارزش کارش را می دانید و قدر دان وی خواهید بود. پس با به کار گیری سیاست های رفتاری سریع نگویید این چیه خریدی. هر جمله ای که حس قدردانی در مرد ایجاد کند، از جملات عاشقانه برای جذب مردان می باشد.
  • تو رو که می بینم همه غصه هام یادم میره: این که به مرد مورد علاقه تان یادآوری کنید چقدر حضورش در کنار شما موثر است و تا چه حد برایتان اهمیت دارد از جملات عاشقانه برای جذب مردان و همینطور از جملاتی که دل مردان را آب می کند می باشد. به کار بردن اینگونه جملات به زنده نگه داشتن عشق کمک خواهد کرد.
  • ابر مرد زندگی من: طبق روانشناسی رابطه عاشقانه، این جمله حس قدرتمند بودن به مرد می دهد. اینکه مردی حس کند شما او را همچون کوه و تکیه گاه محکمی می دانید باعث جذب بیشتر وی به سمتتان خواهد شد.(همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)

جملاتی که مردان را ویران می کند

  • از دست کارات خسته شدم: این جمله از نوع جملاتی که مردان را ویران می کند می باشد و منجر به عصبانیت و ناراحتی آن ها خواهد شد. این جمله به مرد این حس را منتقل می کند که هیچ حس خوبی در شما ایجاد نمی کند و هر کاری انجام می دهد تنها باعث رنجش خواهد شد. با به کار بردن این جمله روح و روان مرد را بهم می ریزید.
  • شوهر فلانی براش کادوهای خوبی می خره: همیشه بدترین چیز برای مردان مقایسه آن ها با دیگران می باشد. اینکه به او بگویید شوهر فلانی براش کادوهای خوبی می خره اما تو بلد نیستی و … غرور مرد را خدشه دار می کند و نه تنها از جملاتی که دل مردان را آب می کند نمی باشد بلکه ناخودآگاه باعث ارسال حس منفی به سمت وی خواهد شد. مقایسه شوهرتان با مردان دیگر در بلند مدت باعث دلسردی و سرد شدن یهویی رابطه خواهد شد.
  • چقدر کم پول داری: بر طبق اصول توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند، گفتن هر جمله در زمینه اینکه همسرتان از نظر مالی فرد ضعیفی است از جملاتی که مردان را دیوانه می کند می باشد. این گونه جملات را به کار نبرید. چرا که شخصیت مرد را کوچک می کند و حس می کند تمام تلاش و کارش برای فراهم کردن رفاه شما بی نتیجه است. به کار بردن اینگونه جملات در ذهن مرد شما را فردی جلوه می دهد که قدرت درک شرایط را ندارید.
  • تو هم مثل خانواده ت هستی: اگر همسرتان نامرتب است یا مناسبت‌های مهم زندگی‌تان را فراموش می‌کند این مورد را با خود او حل کنید و از کشاندن پای پدر، مادر، خواهر یا برادر و بقیه افراد خانواده‌اش به این مشکل اجتناب کنید. وقتی چنین جمله‌ای را به کار می‌برید به همسرتان مستقیما این پیغام را می‌دهید که قصد تحقیر او را دارید. در نتیجه باعث سرد شدن مرد در رابطه زناشویی خواهید شد.
  • به کمک تو نیازی ندارم: مردان دو ست دارند نقش حامی و تکیه گاه برای همسرشان بازی کنند. وقتی به او بگویید به کمک تو نیازی ندارم و خودم از عهده کارهایم بر می آیم، علنا به او نشان می دهید که هیچ وابستگی به وی ندارید. مردی که چنین جمله ای می شنود کم کم از مسئولیت پذیری خود می کاهد چرا که تصور می کند تمام کارهایش بی فایده خواهد بود. این جملاتی که مردان را ویران می کند در طی زمان باعث فاصله گرفتن مردان می شود.

در انتهای این بخش باید اشاره کنیم هر جمله ای که غرور و شخصیت مرد را هدف بگیرد و به نوعی به وی بفهماند که ارزش و جایگاه خاصی در زندگی زن ندارد، از جملاتی است که مرد را ویران می کند و منجر به تغییر رفتار مردان بعد از ازدواج خواهد شد.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع بازگشت سریع معشوق مطالعه کنید:

How to make your ex want you back quickly

مطالب مرتبط:

لیست کلمات عاشقانه

پنج جمله ای که مردان عاشق شنیدنش هستند

۱۴ علامت دلتنگی مردان مغرور

چگونه به یک مرد محبت کنیم

جملات عاشقانه مخصوص نامزدها

کلماتی که مردان را تحریک می کند

آنچه مردان در روابط زناشویی دوست دارند

جملاتی که مردان را دلتنگ می کند

عامل جذب مردان

قانون جذب عشق

رفتارهایی که مردان دوست دارند

چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم

با چه کلماتی ابراز علاقه کنیم

کلماتی که باعث جذاب تر شدن رابطه می شود

بایدها و نبایدهای صحبت با مردان

چگونه با پیامک دلبری کنیم

 



موضوعات :
سیاست رفتاری

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *