no-img
نوین اطلس

بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده
امتیاز 4.75 ( 4 رای )
zip
بهمن ۲۳, ۱۳۹۸

بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده


حتما تا کنون برای شما یا یکی از اطرافیانتان اتفاق افتاده است که پس از مدتی رابطه عاطفی و عاشقانه تمام شده باشد. در چنین حالتی احساس ناراحتی و افسردگی شدیدی به فرد دست خواهد داد. به صورتیکه می خواهد هر آنچه از دستش برمی آید برای بازگشت به رابطه عاطفی اش انجام دهد.

به دلیل اهمیت این موضوع و درخواست های بازدیدکنندگان نوین اطلس این مطلب با عنوان بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده را تهیه کرده ایم تا اطلاعات کافی در زمینه های مختلف این موضوع را بدست آورید.
از جمله اینکه بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر. به این معنا که آیا رابطه عاشقانه شما ارزش کافی برای تلاش جهت ترمیم و احیا را دارد یا خیر. علاوه بر این در این بخش به این مسئله می پردازیم که چه افرادی ارزش بازگرداندن را دارند.
سپس در مبحث بعدی با عنوان احتمال بازگشت به رابطه در مورد اینکه در چه مواردی احتمال بازگشت به رابطه زنان و مردان بیشتر است صحبت خواهیم کرد.
در ادامه نیز به نشانه های بازگشت مرد به رابطه عاطفی تمام شده می پردازیم تا بدانید اگر معشوقتان قصد بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده را دارد چه نشانه هایی بروز خواهد داد.
درانتها نیز بهترین برای برگرداندن عشق و مقالات بازگشت در رابطه صحبت می کنیم تا بدانید تکالیف برای برگرداندن عشق چه می باشد و از تجربیات بازگشت عشق دیگران بهره ببرید.
پس نوین اطلس را با مطلب جامع و کامل بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده تا انتها همراهی کنید.

بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر

پس از جدایی قبل از اینکه دست به هر کاری برای بازگشت رابطه قبلی بزنید ابتدا خوب خود و رابطه عاشقانه ای که داشته اید را بررسی کنید. از خود بپرسید بازگشت به رابطه تمام شده بله یا خیر؟ یعنی آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است؟
با خودتان رو راست باشید و از خود بپرسید آیا واقعا معشوق ارزش تلاش برای بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده را دارد یا اینکه تنها از سر دلتنگی و احساس ناراحتی می خواهید او را برگردانید. اگر توانایی مقابله با افسردگی بعد از شکست عشقی را نداشته باشید و احساسات ناخوشایند پس از جدایی و پایان رابطه بر شما غلبه خواهند کرد و در نهایت تمایلتان برای بازگشت رابطه بیشتر خواهد شد.
در چنین مواردی هدف اصلی برگرداندن زن یا مرد مورد علاقه تان به رابطه ی عاطفی تمام شده رهایی از دردهای پس از جدایی می باشد. نه اینکه رابطه ارزش برگرداندن داشته است. در چنین حالتی پس از بازگشت شاید حال روحی تان عوض شود، اما حتما زودگذر خواهد بود و مجدد وارد چرخه ی جدایی خواهید شد که در بلند مدت آسیب روحی و روانی جدی به شما می زند. پس هر قدرم سخت است اما سعی کنید در کنار احساس، منطق را هم جا دهید.
اگر بخواهید بدانید چه افرادی ارزش شروع دوباره رابطه بر اساس روانشناسی عشق را دارند می توانید به لیستی که در زیر آمده است توجه کنید:

  • اگر معشوق همسر شما باشد و حال خواهان جدایی است ارزش تلاش دارد و می توانید با استفاده از تکنیک های nlp برگرداندن عشق او را برگردانید. در این بین اگر پای فرزندی هم در میان باشد که ارزش برگشت چند برابر خواهد شد. چرا که طلاق آثار و تبعات بدی در روحیه ی وی خواهد داشت و حتی می توان گفت آینده او را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
  • در شرایطی که معشوق نامزد شما بوده است و شرایط مناسبی برای تشکیل زندگی مشترک داشته اید نیز ارزش گرم کردن رابطه سرد شده را دارد.
  • اگر با فردی که رابطه عاطفی داشته اید به قصد رابطه پایدار و ازدواج بوده است و همیشه در تصورات آینده وی جایگاه ویژه ای داشته اید می توانید با استفاده از مهارت های لازم به رابطه برگردید.
  • چنانچه معشوقتان قصد سواستفاده از شما را نداشته است و به عشق واقعی وی ایمان دارید و تنها به علت مشکلات جزیی از هم جدا شده اید پس برای برگشتنش می توانید تلاش کنید.

احتمال بازگشت به رابطه

بعد از جدا شدن و اتمام رابطه اکثر اطرافیان به فرد خواهند گفت که رابطه ات را تمام کن و به آن به چشم یک تجربه بنگر. اما در اکثر موارد فرد نمی تواند همچون دیگران فکر کند و به شدت خواستار برقراری مجدد رابطه اش می باشد.
فرد می خواهد بداند چگونه یک رابطه از دست رفته را برگرداند و احتمال بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده چقدر است. در واقع تخمین احتمال بازگشت به سه مورد بستگی دارد: مورد اول این است که میزان عشق و علاقه هر دو فرد چقدر بوده و تا چه حد این علاقه حقیقی بوده است.  مورد دوم نیز میزان ارسال سیگنال های منفی و رفتارهای اشتباه درون رابطه می باشد. مورد سوم هم میزان دانش و مهارت برای ارتباط مجدد است.
پس همانطور که گفته شد احتمال بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده در موارد و شرایط متفاوت، متغیر می باشد و برای همه نمونه ها یکسان نیست. دوره آموزشی بازگشت به رابطه تمام شده کمک می کند تا این احتمال را بیشتر کنید. (همچنین نگاه کنید به احتمال بازگشت مردان به رابطه)

نشانه های بازگشت مرد به رابطه

در این بخش از بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده، می خواهیم به نشانه های بازگشت مرد به رابطه و در کل نشانه هایی که اگر با آن ها مواجه شدید دلالت بر برگشتن معشوق به رابطه دارد، بپردازیم.

  • دریافت تماس و پیام به بهانه های مختلف از سمت عشقتان
  • چک کردن و دنبال کردن شما در فضاهای مجازی. مانند لایک کردن و یا دیدن استوری های اینستاگرام و پروفایلتان
  • واسطه فرستادن
  • یادآوری خاطراتزیبای مشترکی که داشته اید
  • گذاشتن عکس پروفایلی که شما از او گرفته اید یا آن عکس به نحوی اشاره به خاطره با شما دارد
  • جدایی اجباری بر اثر خانواده ها و شرایط کار یا مهاجرت
  • حسادت نسبت به ابراز علاقه دیگران به شما
  • آوردن بهانه برای دیدارتان
  • ابراز دلتنگی نزد دوستان مشترکی که دارید
  • گذشت مدت زمان کم از جدایی

همه مواردی که در بالا به صورت لیست به آن ها اشاره شد نشانه این است که معشوق هر چه سریع تر به رابطه بر می گردد. در این صورت اگر برگشت معشوق با استفاده از قانون جذب را بدانید می توانید به این بازگشت کمک کنید. البته اگر فرد مقابل شما نشانه های بازگشت مرد به رابطه را نداشت به این معنا نیست که هرگز نمی توانید او را برگردانید، چرا که اگر راهکار بازگشت را بدانید با کمی پشتکار و تلاش به هدف خود خواهید رسید.

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

بهترین راه برای برگرداندن عشق این است که بدانید بعد از جدایی چگونه رفتارکنید. هر چه مهارت بیشتری برای ارتباط پس از قهر بلد باشید بازگشت به رابطه قبلی سریع تر خواهد بود.
در مسیر سریع ترین راه برای برگرداندن عشق به مراحل بازگشت معشوق توجه کنید:

  • مدتی ارتباط را قطع نگه دارید تا به هر دو طرف فرصتی برای فکر کردن داده شود. علاوه بر این قطع ارتباط کمک می کند احساس خشم ونفرتی که بوجود آمده تا حدی فروکش کند.
  • از کارهای اشتباهی که خیلی افراد پس از قهر انجام می دهند به شدت خودداری کنید. این اشتباهات رایج عبارتند از:
    – پیام و تماس های مکرر و پی در پی
    – ارسال واسطه
    – تهدید کردن
    – گریه زاری و التماس
    – توهین کردن
    – نصیحت گرفتن از دیگران
    – شروع ناگهانی ارتباط جدید به بهانه انتقام جویی
    – بلاک کردن
    – اصرار برای ملاقات
  • در مدتی که ارتباط را قطع کرده اید و هیچ یک از اشتباهات بالا را انجام نمی دهید، تمرکزتان را روی خودتان بگذارید. به ظاهرتان اهمیت دهید. باشگاه بروید. به دنبال پیشرفت در کار و مهارت های خود باشید. اگر به هنری علاقه داشته اید که تا کنون فرصت یادگیری اش را نداشته اید اکنون بهترین موقعیت است که به سراغش بروید. سعی کنیدبه صورت همه جانبه پیشرفت کنید.
  • ایجاد ذوق و علاقه در فرد مقابل و کنجکاو کردنش با استفاده از تکنیک های از راه دور و nlp
  • برقراری ارتباط به شکلی صحیح و بر اساس روانشناسی عشق که منجر به قطع ارتباط مجدد نشود.

مقالات بازگشت به رابطه

در راستای بازگشت به رابطه عاطفی تمام شده همانطور که در ابتدای این مطلب هم گفته شد اول از همه به ارزیابی رابطه خود بپردازید سپس اگر ارزش برگشت داشت، به رابطه تان فکر کنید به اینکه چه مواردی منجر به سرد شدن یهویی رابطه تان شد.
همه موارد را زیر و رو کنید سپس در پی به کار بردن تکنیک های بازگشت به رابطه تمام شده باشید. مقالات بازگشت به رابطه در این راستا می توانند به شما کمک کند. بر اساس این مقالات کاری که بایستی انجام دهید این است که بتوانید کاری کنید نامزد یا شریک عاطفی قبلیتان به این نتیجه برسد که تمام کردن رابطه عاطفی اشتباه بوده است. بایستی به او نشان دهید نه تنها به اندازه اوایل آشنایی فردی جذاب هستید بلکه این جذابیت شما بیشتر هم شده است. پس تا می توانید حس افسردگی و گوشه نشینی را کنار بگذارید. ارتباطات اجتماعی خود با دوستانتان را افزایش دهید. به فکر پیشرفت باشید. هرچه شما موفق تر و شادتر باشید در نظر دیگران فرد جذاب تری هستید.
در نتیجه همانطور که تصمیم به جدایی گرفته است، حال با ابراز پشیمانی تصمیم به ارتباط مجدد خواهد گرفت.سعی کنید وابستگی تان را تا حد امکان کم کنید. هر چند دشوار است اما هر چه از شدت وابستگی تان کمتر شود بهتر رفتار خواهید کرد. سنجیده تر عکس العمل نشان خواهید داد و در نهایت معشوق را برای بازگشت مشتاق تر خواهید کرد.

مطالب مرتبط:

شروع دوباره رابطه تمام شده بر اساس روانشناسی عشق

برخورد مناسب برای ترمیم رابطه

برگشت دوباره به رابطه از دست رفته

چگونه با دوست دختر خود آشتی کنیم

عشقم قهر کرده چیکار کنم

بازگشت به رابطه دوستی

بهترین واکنش در برابر بلاک شدن

طلاق عاطفی چیست و چه نشانه هایی دارد؟

 



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *