no-img
نوین اطلس

مشاوره رابطه زناشویی رایگان


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

مشاوره رابطه زناشویی رایگان
zip
بهمن ۱۵, ۱۳۹۸

مشاوره رابطه زناشویی رایگان


یک از بزرگترین دلایل مراجعه به مشاور خانواده، رابطه زناشویی است.

اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی و هزینه های بالای مشاوره، بسیاری اوقات امکان ملاقات یک دکتر خوب روانشناس برای درست کردن اوضاع رابطه زناشویی وجود ندارد.

در این مطلب می خواهم در مورد یکی از خدمات نوین بینش صحبت کنم که مرتبط با مشاوره رایگان در مورد رابطه زناشویی است.

مشاوره رابطه زناشویی

مشاوره رابطه زناشویی متمرکز به بهبود اوضاع رابطه زناشویی پس از ازدواج است.

همه­ ی ما یاد گرفته ­ایم که به بیماری ­های جسمی خود اهمیت دهیم و آن­ها را جدی بگیریم اما به مشکلات رابطه  زناشویی خود بی توجه باشیم تا بگذرد؛ در صورتی که گاهی خطرات این مشکلات عاطفی بسیار بیشتر از بیماری­های جسمی خواهد بود.

گاهی اوقات مشکلات موجود در رابطه زناشویی آنقدر بحرانی و خطرناک می شود که منجر به خودکشی یا قتل یکدیگر می شود؛ در حالی که این اتفاق در بین بیماران جسمی رخ نمی­دهد.

همین مسئله نشان دهنده­ی اهمیت بیشتر مشکلات عاطفی نسبت به مشکلات جسمی است.

اهمیت مشاوره رابطه زناشویی

رابطه زناشویی که همراه با مشکلات باشد باعث می شود ذهن از طریق ارسال احساس بد، پیغامی برای شما ارسال کند که آن مشکل را از بین ببرید.

حال اگر به این هشدار ذهن بی­ توجهی کنید در طول زمان این پیغام و ارسال حس بد از طرف ذهن بیشتر خواهد شد.

سپس اگر همچنان برای بهبود اوضاع رابطه زناشویی خود اقدام نکنید ذهن باعث ایجاد مشکلات جسمی از جمله دل درد، کمر درد یا سرماخوردگی می ­شود تا شما را وادار کند به حل آن.

نشانه های نیاز به مشاوره رابطه زناشویی

در ادامه به علائمی اشاره می کنم که اگر با آن مواجه شده باشید یعنی در رابطه زناشویی خود مشکل داشتهو برای حل آن نیاز به مشاور یا روانشناس دارید:

۱- مشکلات زناشویی طولانی مدت

اینکه دچار مشکل زناشویی شوید مسئله ­ای عادی است ولی چیزی که طبیعی نیست این است که به مدت طولانی درگیر مشکلات زناشویی باشید.

اگر یک مشکل خاص در رابطه زناشویی که به مدت طولانی در طی ماه­ ها یا حتی سال­ ها درگیر آن هستید، پس نیاز دارید به یک مشاور مراجعه کنید.

۲- مشکلات مهلک زناشویی

اگر با مشکلی در رابطه زناشویی خود مواجه شده اید که خیلی برای­تان مهلک نیست و می ­توانید با وجود آن به فعالیت­های روزمره خود بپردازید نیازی به مشاور ندارید.

اما اگر با مشکلی روبرو شدید که زندگی معمولی شما را مختل می­کند پس حتما باید نزد مشاور بروید.

۳- سرد شدن رابطه زناشویی:

یکی از بزرگترین خطراتی که ممکن است در یک رابطه زناشویی ایجاد شود سرد شدن یکی از دو طرف رابطه است.

وقتی احساس عشق از بین برود تمایل به برقراری رابطه جنسی نیز از بین می برد ( نگاه کنید به سرد مزاجی در مردان و زنان). در این موقعیت باید هر چه سریع تر برای بهبود اوضاع زناشویی خود به یک مشاور مراجعه کنید.

چرا عذاب می کشید وقتی راه حل وجود دارد

اگر در حال حاظر دچار افسردگی، اضطراب، عدم اعتماد به نفس، شکست عشقی، بی میلی در رابطه زناشویی، و یا خود کم بینی شده ­اید چرا عذاب بکشید وقتی که به راحتی می­ توانید با پیدا کردن فردی متخصص در این زمینه مشکلاتتان را حل کنید.

افسردگی و دیگر مشکلات منفی روانی در اثر برهم خوردن تعادل مواد شیمیایی مغزی ایجاد می­ شود که این عدم تعادل مواد شیمیایی در مغز خود در نتیجه­ ی عدم توانایی شخص برای مقابله با مشکلات زندگی رخ می­ دهد.

در مقالات دیگر نیز توضیح داده شد که افسردگی چیزی نیست مگر پیغام ذهن برای اینکه مشکلات را حل کرده و امید را از دست ندهید.

مجددا به زندگی امیدوار شوید، کاری کنید یا راهی بیابید تا با حل مشکل جواب ذهن را بدهید و افسردگی را از بین ببرید.

اگر همچنان به حل مشکلات عاطفی که دارید توجه نمی­کنید پس افسرده خواهید شد و در نهایت مشکلات و دردهای شما بیشتر خواهد شد. همین حالا تصمیم بگیرید به خودتان کمک کنید.

سخن آخر

از آنجایی که حل مشکلات زناشویی نیاز به جلسات متعدد است و هزینه هر جلسه مشاوره نیز بسیار زیاد است گاهی یک دوره درمانی بیش از یک میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

می خواهم بیشتر بدانم:

چرا زن ها به عشق مردها شک دارند

مقابله با دخالت دیگران در زندگی زناشویی

مشاوره آنلاین با روانشناس در تلگرام

مشاوره مطالعه محور

کتاب مهارت های زندگی پس از ازدواج نوشته  شاهین زند



موضوعات :
متفرقه

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *