no-img
نوین اطلس

سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم
امتیاز 4.50 ( 4 رای )
zip
دی ۲۸, ۱۳۹۸

سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم


نوین اطلس در این مقاله خود قصد دارد به کمک دوستانی بیاید که رابطه عاطفی با عشقشان تمام شده است و حال به دنبال برگرداندن عشق می باشند و در این مطلب می خواهیم بدانیم بهترین و سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم چه می باشد؟
به همین دلیل به موضوع بهترین راه برای برگرداندن عشقم، برگرداندن زن به رابطه، آیا مردان به رابطه بر می گردند، بازگشت مردان به رابطه، تکالیف برای برگرداندن عشقمان، چگونه عشقم را برگردانم، آیا پسری که رفته بر می گرده و راه های برگرداندن دوست پسر خواهیم پرداخت. نوین اطلس را در ادامه همراهی کنید تا پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریابید.

بهترین راه برای برگرداندن عشقم

حتما بسیاری از شما عزیزان به دنبال بهترین راه برای برگرداندن عشقم به این مطلب وارد شده اید. عشقتان از شما فاصله گرفته است و حال می خواهید بدانید چگونه می توانید او را به رابطه تمام شده برگردانید و عشق خود را در دل او زنده کنید.
قبل از هر راه کاری باید بدانید بهترین و سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم، به صورتی است که عزت نفس شما کاملا حفظ شود. اگر به دنبال این هستید که با خواهش و التماس معشوق خود را به بازگشت قانع کنید، سخت در اشتباه می باشید. چرا که طبق تجربیات برگرداندن معشوق با این کار یا فاصله وی از شما بیشتر خواهد شد و یا اینکه اگر هم برگردد از روی ترحم و برای مدت کوتاهی خواهد بود.
پس به دنبال تحقیر خود و پیدا کردن راه های کوتاه مدت بازگشت عشق نباشید. بلکه نیاز دارید مهارت ها و تکنیک های لازم برای بازگشت عشق خود را بشناسید. سپس با استفاده از سیاست های رفتاری و حفظ غرورتان کاری می کنید که او خودش به رابطه با شما متمایل شود. پس اگر به دنبال این هستید که بهترین راه برای برگرداندن عشقم چیست، بهتر است به شما بگوییم که به نحوی رفتار کنید که از این جدایی پشیمان شود. اگر او را دلتنگ خود کنید صد در صد به رابطه با شما مشتاق می شود.(همچنین نگاه کنید به برگرداندن فرد مورد علاقه با قانون جذب)

برگرداندن زن به رابطه

اگر زنی تصمیم بر جدایی می گیرد باید علت آن را در نوع رفتارتان و رابطه ای که داشته اید واکاوی کنید. در فرهنگ ما زنان بر اساس حس وفاداری بیشتری که نسبت به مردان و حفظ خانواده خود دارند سعی می کنند تا حد امکان با همه مشکلات مرد خود بسازند و جدا نشوند. پس اگر زنی خواستار جدایی شد نشانه این است که ظرفیت تحمل او پر شده است. تا جاییکه حاضر است مشکلات بعد از طلاق را تحمل کند اما این رابطه عاطفی را به اتمام برساند.
پس برای برگرداندن زن به رابطه باید بررسی کنید کدام یک از نیازهای وی را برآورده نکرده اید. منظور از نیازهای زنان تنها نیازهای ضمیر خودآگاه نیست. البته که نیازهای خودآگاه نیز مهم است اما نیازهای ضمیر ناخودآگاه در عاشق کردن و برگرداندن عشق مهمتر است.
به همین دلیل می توان برطرف کردن نیارهای ضمیر ناخودآگاه را پاسخ پرسش بهترین راه برای برگرداندن عشقم دانست که سریع ترین راه را به شما معرفی می کند و اگر برآورده نشود منجر به دلسردی زنان خواهد شد.
از جمله مهمترین نیازهای ناخودآگاه زنان همان نیاز به امنیت می باشد. نیاز به امنیت به این معنا نیست که آن ها به دنبال پول هستند بلکه به این معناست که که بتوانید در ناخودآگاه او، خود را فردی نشان دهید که از نظر مالی و حمایتی می تواند به شما تکیه کند. او نیاز دارد بداند مرد زندگی اش همیشه در کنارش خواهد بود. نیاز نیست برای برگرداندن زن به رابطه فرد پولداری باشید. همین که نشان دهید برای تامین معاش او سعی و تلاش خود را می کنید این نیاز وی را برطرف خواهید کرد. از دیگر نیازهای زنان احترام و حفظ شان او می باشد.
همانطور که مردان برای زندگی مشترک خود تلاش می کنند زنان نیز می کوشند زندگی خوبی برای همسرشان فراهم کنند و حتی در مواردی از خود گذشتگی یا فداکاری هایی هم انجام می دهند. در چنین مواقعی مرد باید قدردان زن باشد. حفظ احترام زن در برابر جمع دوستان و آشنایان بسیار مهم است. زنان در برابر بی احترامی های همسرشان (حتی اگر به شوخی باشد) بسیار دلخور می شوند.(همچنین نگاه کنید به برگرداندن دختر به رابطه)

آیا مردان به رابطه برمی گردند

در این بخش از سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم می خواهیم به این موضوع بپردازیم که آیا مردان به رابطه بر می گردند؟ و بازگشت به رابطه عاطفی تمام شدهرخ می دهد یا خیر؟
در پاسخ به این سوال باید بگویم بله. با وجود اینکه همگان تصور می کنند مردان احساسات کمتری نسبت به خانم ها دارند و در نتیجه جدایی برایشان راحت تر است بایستی بگویم که این موضوع اشتباه است. شاید پس از جدایی مرد سعی کند خود را خیلی خوب جلوه دهد و به نحوی که اتفاقی نیفتاده است حتی اکثر مردان بعد از جدایی رفت و آمد با دوستانشان را بیشتر خواهند کرد. این رویداد از بیرون نشان دهنده ی این است که مرد از جدایی ناراحت نیست. این در حالی است که آن ها در درون بسیار آشفته و پریشان هستند و برای اینکه نشان دهند خود را تا حد امکان مشغول و سرگرم می کنند. پس اگر راه و روش درست را بدانید می توانید مردان را به رابطه عاشقانه برگردانید که در ادامه در این باره بیشتر توضیح خواهیم داد.(همچنین نگاه کنید به احتمال بازگشت مردان به رابطه)

بازگشت مردان به رابطه

اگرشما خانمی هستید که خواهان بازگشت مرد مورد علاقه خود می باشید قبل از هر چیز بایستی بدانید آیا مرد مورد نظر ارزش تلاش برای برگرداندن به رابطه را دارد یا نه و سپس به دنبال بهترین و سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم (عشق خود) باشید.
به همین دلیل در زیر لیستی از مردانی که باید برای برگشت آن ها تلاش کنید آورده شده است. اگر فرد مقابل شما یکی از اینگونه مردان است هر چه سریعتر به دنبال ترمیم رابطه عاشقانه با وی باشید.
مردانی که همسر شما هستند و قبلا با آن ها ازدواج کرده اید، مردانی که از شما طلاق گرفته ولی پدر فرزندان شما هستند، مردی که قبلا نامزد و یا خواستگارتان بوده است (نگاه کنید به برگرداندن نامزد سابق) و مردی که به صورت جدب خواهان برقراری رابطه پایدار با شما بوده و حالا به دلایل متعددی رابطه اش را تمام کرده است.
پس از آنکه تشخیص دادید معشوق شما ارزش تلاش برای بازگشت را دارد می توانید از تکالیف برای برگرداندن عشقمان که در زیر آمده است استفاده کنید تا هر چه زودتر برگرداندن مرد به رابطه صورت گیرد.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان

در مسیر بهترین و سریع ترین راه برای برگرداندن عشقمان باید تکالیف زیر را به عنوان تکالیف برای برگرداندن عشقمان با دقت انجام دهید تا به هدف خود برسید.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان:

– ممانعت از خواهش و التماس: اگر فرد مقابل خواستار اتمام رابطه است به دست و پای او نیفتید. حتی اگر شما از درون مخالف این تصمیم هستید اما بهتر است همچنان عزت نفس خود را حفظ کنید و از گریه و التماس خودداری کنید. چرا که این کار شخصیت شما را در برابر ناخودآگاه او بسیار ضعیف نشان خواهد داد.(همچنین نگاه کنید به آیا بازگشت به رابطه تمام شده درست است؟)
– از او دلیل این تصمیم را بخواهید. خود نیز با نگاهی به گذشته دریابید چه مشکلاتی در رابطه عاشقانه خود داشته اید. چه رفتارهای اشتباهی را انجام داده اید. به عنوان مثال اگر بیش از حد او را کنترل می کرده اید یا به او آزادی های شخصی لازم را نمی داده اید و یا احترام و حرمت های بینتان از بین رفته بوده است، این ها همه خود باعث ارسال احساسات منفی به سمت رابطه عاشقانه تان شده است. انباشتگی احساسات منفی هم باعث پر شدن ظرفیت تحمل فرد مقابل و در نهایت تصمیم گیری برای اتمام رابطه شده است. این تکلیف از تکالیف برای برگرداندن عشقمان بسیار مهم است. چرا که به شما کمک می کند با ریشه یابی ضعف هایتان دیگر مرتکب اشتباه نشوید و علاوه بر این متوجه خواهید شد چگونه باید درصدد جبران برآیید.
– روی خودتان کار کنید. کمی به خودتان برسید. به دنبال پیشرفت باشید. سعی کنید اولویت زندگی را خود و موفقیت های بیشتر قرار دهید.
– سعی کنید به صورت غیر مستقیم به نحوی برخورد کنید که درباره ی شما کنجکاو شود. تکنیک هایی را به کار ببرید که خودش جویای احوالتان شود.
– در زمانی که متوجه شدید شرایط برای بازگشت عشق مناسب است می توانید مجدد به سراغ رابطه بروید.
– پس از برقراری مجدد حرفی از گذشته و دلخوری ها نزنید. اگر هم معشوقتان چنین صحبتی کرد با رفتارتان نشان دهید دیگر اشتباهات قبلی در رابطه شما جایگاهی نخواهد داشت.(همچنین نگاه کنید به مقالات بازگشت به رابطه)

چگونه عشقم را برگردانم

در پاسخ به این سوال که چگونه عشقم را برگردانم و بهترین و سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم کدام است؟ باید بگوییم همان تکالیف برای برگرداندن عشقمان که در بالا توضیح داده شد را به کار ببرید تا مجدد به سمت رابطه پیش روید.
اما باید بدانید در این بین تغییرات خود را نیازی نیست مستقیما به رخ او بیاورید بلکه نیاز است با استفاده از تکنیک ها ی nlp عشق او را مجدد عاشق خودتان کنید و در این بین از تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق کمک بگیرید. چرا که این تکنیک ها به شما می آموزد روی ضمیر ناخودآگاه معشوق اثر بگذارید و ناخودآگاهش را درگیر خودتان کنید. اگر بتوانید ناخودآگاه را متقاعد به بازگشت به عشق و ازدواج کنید مسلما به نتیجه خواهید رسید.

آیا پسری که رفته بر می گرده

قبل از هر اقدامی لطفا کمی احساس را دورتر کنید و با منطق باشید. با خود نقاط مثبت و منفی پسر را بررسی کنید. از خود بپرسید آیا او واقعا به دنبال برقراری رابطه پایدار همراه با ازدواج با شما بوده است یا اینکه برای رابطه ای کوتاه مدت قصد سواستفاده داشته است؟ آیا او خود را در آینده کنار شما تصور می کرد یا خیر؟(همچنین نگاه کنید به آیا آشتی بعد از جدایی اتفاق می افتد)
رابطه ای که با پسر داشته اید را به خوبی برانداز کنید و قبل از اینکه به دنبال سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم (عشق خود) باشید ببینید واقعا ارزشش را دارد یا خیر؟ اگر ارزش ندارد و خود هم متوجه سو استفاده های وی از خودتان هستید پس این سوگ جدایی را تحمل کنید تا آینده ای بهتر داشته باشید. اما اگر پس از بررسی نوع رابطه تان به این نتیجه رسیدید که پسر واقعا به شما علاقه داشته و قصد او آشنایی برای ازدواج بوده است، حال به دنبال اشتباهات رابطه خود باشید.
ببینید چه رفتارهایی داشته اید که منجر به این سرد شدن یهویی رابطه شده است. اگر بتوانید به خوبی رابطه تان را تحلیل کنید و ریشه یابی کنید راه حل آن ساده تر خواهد شد. در ادامه راه های برگرداندن دوست پسر را به شما عزیزان خواهیم گفت. البته بهتر است در این زمینه مقاله دوره آموزشی بازگشت به رابطه تمام شده را نیز مطالعه کنید.

راه های برگرداندن دوست پسر

در بحث سریع ترین راه برای برگرداندن عشقم، همانطور که در بالا اشاره شد قبل از هرچیزی رابطه را ارزیابی کنید و اگر به این نتیجه رسیدید که شخص مورد نظر واقعا ارزش بازگشت دارد، می توانید از تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق استفاده کنید. بر اساس این تکنیک ها شما می توانید به ضمیر ناخودآگاه وی نفوذ کنید و به این ترتیب آن را به سمتی که می خواهید برنامه ریزی کنید.
برای این موضوع مقاله برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه را از دست ندهید. پس از آن سعی کنید جذابیت اولیه ی خود را مجدد به دست آورید تا برایش جذاب شوید و اینگونه وی را دلتنگ خود خواهید کرد. نیازهای ضمیر ناخودآگاهش را بشناسید اگر در ابتدای رابطه دختری بسیار مهربان و صبور بوده اید و کم کم طی گذر زمان از این صفات شما کاسته شده است، پس سعی کنید ویژگی های مثبت خود را مجدد به دست آورید.
اگر بیش از حد به وی ابراز علاقه یا بی محلی می کرده اید پس روش خود را تغییر دهید. بدانید که ابراز علاقه به اندازه مناسب و در موقعیت به جا به کار می آید. سعی کنید به او نشان دهید که می توانید همسری قابل اعتما برای او باشید و در تمام سختی ها کنارش خواهید بود. اگر توقعات بالایی دارید، سطح توقع خود را پایین تر بیاورید. با این تغییرات وی از جدایی پشیمان خواهد شد و مجدد به سمت شما بر می گردد. در نتیجه بازگشت به رابطه دوستی تحقق می یابد و این بار جدی تر رابطه را دنبال می کند تا سریعتر از حالت دوستی به همسر تبدیل شوید.

مطالب مرتبط:

قانون جذب برای برگرداندن معشوق

۱۴ علامت دلتنگی مردان مغرور

چیکار کنم عشقم دوباره برگرده

وقتی مردی از شما فاصله می گیرد

چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم

۵ مرحله ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

برگرداندن عشق سابق

۱۲ تکنیک برای گرم کردن رابطه سرد شده

بهترین روش شروع رابطه تمام شده

قانون جذب معشوق

راهکار بازگشت به رابطه شکست خورده

کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *