no-img
نوین اطلس

با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
دی ۱۵, ۱۳۹۸

با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم


مردان زیادی هستند که نسبت به مسایلی که برای خانم ها مهم است، بیخیال می باشند و همین امر می تواند منجر به اختلاف و دعوا بین زن و شوهرها باشد. به همین دلیل نوین اطلس قصد دارد در این مطلب خود به این موضوع بپردازد که با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم. در اصل مردان این را خود متوجه نمی شوند و حتی اگر زنی به آن ها برچسب بیخیالی و بی مسئولیتی بزند ناراحت خواهند شد. این خاصیت زنان است که به هر چیز کوچکی در رفتار یا صحبت روزمره توجه زیاد دارند در حالیکه مردان خیلی راحت از کنار مسائل رد می شوند. البته در این بین استثناهایی نیز وجود دارد گاهی هم مرد حساس و زن بیخیال می شود. اما ما در اینجا به بحث در مورد اکثریت موارد می پردازیم. نکته ی مهمی که باید به آن توجه داشت این است که اگر می خواهید رفتار مردی را عوض کنید و کاری کنید وی دیدگاهش نسبت به مسائل تغییر کند، بیشتر از آنکه دعوا و صحبت مستقیم اثر داشته باشد محبت و صحبت ملایم تاثیر گذار خواهد بود. شاید قهر و دعوا در کوتاه مدت خانمی را به خواسته اش برساند اما به طور حتم در بلند مدت نتیجه عکس خواهد داشت. در صورتیکه با محبت حرف زدن و نرمی رفتار کردن منجر به تغییر رفتار مرحله ای مرد در بلند مدت می شود و به صورت دایمی می باشد. مقاله چگونه اخلاق شوهرمان را تغییر دهیم در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.
با نوین اطلس در موضوع با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم همراه باشید. در ادامه به نحوه برخورد با مردان خونسرد، چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم، طرز برخورد با بی توجهی شوهر، با شوهر لجباز چگونه رفتار کنیم، روش برخورد با شوهر زورگو و بی محلی های شوهر می پردازیم.

نحوه برخورد با مردان خونسرد

در این مطلب با عنوان با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم می خواهیم بپردازیم به اینکه همسر خونسرد چه ویژگی هایی دارد و نحوه برخورد با مردان خونسرد چگونه است؟
مردان خونسرد همواره به دنبال آرامش هستند. آن ها از هر جر و بحث بیجا خودداری می کنند و دوست ندارند همسرشان مدام پشت سر بقیه بدگویی کنند. مردان خونسرد و بیخیال خیلی به رفتارهای دیگران اهمیت نمی دهند در نتیجه کمتر از دست دیگران ناراحت و عصبی می شوند. این مردان را در مواقع رانندگی به خوبی می توان تشخیص داد. مردان خونسرد تمایل دارند به حقوق بقیه احترام بگذارند و متقابلا همین درخواست را از دیگران دارند. اگر شوهر شما فردی خونسرد است رفتار با او بسیار راحت تر از مردی عصبی و خشن می باشد. خانم ها با مرد خونسرد صمیمی تر هستند و رفتار با آن ها ساده تر از رفتار با دیگر مردان است. مردان خونسرد توقع زیادی از همسرشان در رابطه ندارند پس نحوه برخورد با مردان خونسرد بسیار راحت است. کافی است به حقوقشان احترام بگذارید و در مقابلش به دنبال بحث و دعوا در مورد دیگران نباشید. وی تنها انتظاری که از زنش دارد حفظ آرامش خانواده است. پس اگر بدانید چگونه با وی رفتار کنید راز خوشبختی در زندگی زناشویی را فهمیده اید.

چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم

گاه در زندگی مشترک اتفاقاتی می افتد که زن و مرد به مرور زمان از هم فاصله می گیرند و سرد شدن یهویی رابطه رخ می دهد. بعد از آن است که خانم ها به دنبال این می گردند که با مرد بیخیال چگونه رفتار کنند و از خود می پرسند چگونه با مردی که سرد شده است رفتار کنیم؟
مردی که سرد شود بهتر است در ابتدا خیلی پاپیچ وی نشد و زمان دهید تا کمی با خودش تنها باشد. اما در عوض سعی کنید در این مدت به دنبال این باشید که چه رفتارها و یا صحبت هایی از خانم باعث ایجاد این دلسردی شده است و در واقع دلیل فاصله گرفتن مرد از زن چیست. پس از اینکه پاسخ این پرسش ها معلوم شد این خانم خانه است که باید برای جذب مجدد همسرش تلاش کند. این تلاش را هم می توان در ظاهر و فیزیک نمایان کرد هم در رفتار. به عنوان مثال زن باید بیشتر به ظاهرش در خانه اهمیت دهد و سعی کند همیشه با قیافه ای آراسته برای شوهرش دلبری کند تا از تکراری شدن زن برای مرد جلوگیری کند. علاوه بر این از رفتارهایی که مرد خوشش نمی آید تا حد امکان پرهیز کند و در صدد گرم کردن بیشتر رابطه باشد.

طرز برخورد با بی توجهی شوهر

در مبحث اینکه با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم به این موضوع نیز می پردازیم که طرز برخورد با شوهر بی توجه چگونه باید باشد؟
در اکثر موارد مردها مثل خانم ها توجه و اهمیت خاص را ندارند و به همین دلیل است که به مردان برچسب بی توجه زده می شود. در حالیکه واقعا خودشان نمی دانند دارند بی توجهی می کنند و این امر به صورت عمد نمی باشد. به عنوان مثال زنان همیشه و در همه حال به همسرشان توجه دارند و به او فکر می کنند و حتی ممکن است مدام در بین کارهایشان از او خبر بگیرند این در حالتی است که مردان وقتی مشغول به کاری باشند تمام توجه شان معطوف به همان کار است و در آن لحظه به چیز دیگری فکر نمی کنند. حال اگر خانمی این را دلیل بر بی توجهی شوهر به همسرش بگذارد باعث می شود با غر زدن های پی در پی به او، خود به خود دلسردی را به رابطه وارد کند. پس برای داشتن زندگی مشترک موفق زنان با درک شرایط و فیزیولوژیک مردان باید بکوشند ناراحت نشوند و بحث و دلخوری را پیش نگیرند.

با شوهر لجباز چگونه رفتار کنیم

در این بحث از اینکه با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم، به موضوع شوهر لجباز می پردازیم.
شوهر لجباز مردی است که هر چه در مورد چیزی به او بیشتر تذکر بدهید بیشتر در مقابل تان گارد می گیرد و آن رفتار را تکرار می کند. درواقع مرد لجباز در درون خود کمی حس برتری و غرور دارد. به همین دلیل است که فکر می کند تمام رفتارها و حرف های خودش درست است و اگر شما از او ایراد بگیرید با تصور اینکه او از شما برتر است و کارش درست بوده به همان رفتارش بیشتر ادامه می دهد. با شوهر لجباز بایستی به نرمی رفتار کنید. بیشتر از اینکه بخواهید با خودآگاه وی صحبت کنید بهتر است روی ناخودآگاهش اثر بگذارید. برای این مورد باید تفاوت ضمیر خودآگاه در مقابل ضمیر ناخودآگاه را بشناسید. پس از آن با نفوذ به ضمیر ناخودآگاه همسرتان رفتارهایش را مرحله به مرحله تغییر دهید. (نگاه کنید به چگونه به ضمیر ناخودآگاه دیگران نفوذ کنیم)

روش برخورد با شوهر زورگو

در کنار اینکه بدانیم با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم باید روش برخورد با شوهر زورگو را نیز بلد باشیم. گاها برخی از مردها می خواهند حرف، حرف خودشان باشند و اینگونه برداشت می شود که وی مردی خودخواه و زورگو می باشد. شوهر زورگو همیشه به همسرش امر ونهی می کند. به عنوان مثال می گوید حتما باید اینگونه لباس بپوشی یا به چه جاهایی بروی و یا نروی و …. شوهران زورگو اغلب کمی بدبین و شکاک هم هستند و این تصور را دارند که زن تمام و کمال به آن ها متعلق است. البته در این بین نباید این موضوع را هم فراموش کرد که به علت عشق و علاقه به همسرشان است که چنین حسی پیدا می کنند و تصور دارند می توانند وی را از همه جهت در اختیار خود بگیرند. در واقع مرد زورگو رفتارهایی برخلاف مرد بی احساس و بی توجه دارد و بیش از حد به هر چیزی توجه دارد! و زورگویی وی را نباید به پای بی محبتی شوهر گذاشت.
روش برخورد با شوهر زورگو به این صورت است که در ظاهر نباید با وی هیچ مخالفتی داشته باشید. اگر از شما می خواهد پوشش خاصی را انتخاب کنید یا رفتار خاصی داشته باشید در ابتدا با وی موافقت کنید و طبق میل او باشید. اما در باطن می توانید کم کم با این روش ها اعتماد او را نسبت به خود به صورت تمام و کمال جلب کنید. بعد از این جلب اعتماد آرام آرام به صورت غیر مستقیم در مورد سلایق خود صحبت کنید و به او نشان دهید سلیقه شما از همسرتان بهتر است. (توجه داشته باشید این موضوع رو به هیچ عنوان مستقیما ذکر نکنید)
برای مثال هر لباسی شوهرتان می گوید انتخاب کنید اما در بازار یا حتی موقع تماشای تلویزیون کم کم به ذهن او این را وارد کنید که لباس مورد علاقه شما چقدر زیباست و چه وجهه ی خوبی به فرد می دهد. در مورد رفتارهای دیگری هم که از شما انتظار دارد می توانید همین روش را پیش بگیرید.

بی محلی های شوهر

در مبحث با مرد بیخیال چگونه رفتار کنیم می خواهیم بگوییم گاه ممکن است بیخیالی مرد ناشی از رفتار ذاتی او نباشد بلکه نشانه ای از بی محلی های شوهر به زنش باشد. در زندگی زناشویی اختلاف و بحث داشتن امری طبیعی است و به قول معروف دعوا نمک زندگی است. اما این را هم در نظر بگیرید که زن و شوهر همیشه باید در جهت هم در مواردی کوتاه بیایند تا از دعواهای بیش از حد جلوگیری شود. چرا که کمبود آرامش در خانه به مرور باعث سرد شدن رابطه عاشقانه می شود. زنان باید دقت داشته باشند که توقعات بیش از توان مرد، غر زدن های مداوم، کنترل همیشگی مرد و محدود کردن او منجر به بروز بی محلی های شوهر می شود. خانم هایی که با بی محلی های شوهر خود مواجه می شوند برای تداوم زندگی بهتر است رویه ی خود را تغییر دهند و از این پس با استفاده از سیاست های زنانه رفتار کنند و باعث جذب هر چه بیشتر همسرشان گردند. برای اینکه بدانید رفتار صحیح در این موارد چیست بهتر است به مقاله ی (با بی محلی های شوهر چه کنم) مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

شوهرم به من احترام نمی گذارد

از بی توجهی شوهرم خسته شدم

علت دوری پسر از دختر

عواقب بی توجهی مرد به زن

روش برخورد با شوهر بی مسئولیت

چرا مردها بی احساس هستند

وقتی مردی از شما فاصله می گیرد



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *