no-img
نوین اطلس

به این دعا برای ازدواج اطمینان کنید


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

به این دعا برای ازدواج اطمینان کنید
امتیاز 4.60 ( 5 رای )
zip
فروردین ۳۱, ۱۳۹۸

به این دعا برای ازدواج اطمینان کنید


در مقاله ی انواع دعای سریع الاجابه چیست و هرکدام چه کاربردی دارد به کاربرد دعا برای ازدواج اشاره کردم. اگر دختر یا پسری برای ازدواج دچار مشکل شده باشد و شرایط ازدواجش فراهم نشود به کمک دعا می تواند به خواسته ی خود برسد و به خانه ی بخت برود.

به همین منظور در این مقاله قصد دارم به چندین دعا برای برآورده شدن حاجت ازدواج اشاره کنم.

از آنجایی که بخت دختران بیشتر از بخت پسران بسته می شود در مورد کاربرد دعا برای ازدواج سریع دختر نیز صحبت خواهم کرد. در آخر نیز فضایل سوره طه برای ازدواج را به دلیل اهمیت آن بررسی می کنم.

دعا کنید و به همسر دلخواهتان برسید

دعا برای ازدواج یک امر مستحب بوده و خداوند آن را نیک و پسندیده می داند. ائمه و پیامبران ما نیز دعا برای ازدواج را توصیه کرده اند و به گفته ی آن ها اگر از خدا بخواهید در امر ازدواج به شما کمک کند همسری شایسته سر راهتان قرار خواهد گرفت و ازدواجی موفق را تجربه می کنید.

امیرالمونین (ع) فرموده اند: ” اگر مجرب ترین دعا برای برآورده شدن حاجت ازدواج را می خواهید دو رکعت نماز بخوانید و در هر رکعت پس از سوره ی حمد سوره ی یاسین را تلاوت کنید. در قنوت نماز و در هربار سجده نیز آیه ی زیر را ۳ مرتبه ذکر کنید و خواسته ی خود را از خدا بخواهید:

اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک”

باز شدن بخت دختر مجرد با دعا

به تاخیر افتادن ازدواج در دخترها کمی حساس تر از پسرها به نظر می رسد. وقتی ازدواج دختری با مشکل مواجه می شود هم خود و خانواده اش احساس نگرانی می کنند.

دعا برای ازدواج به این نگرانی ها پایان می دهد. در کتب دینی مانند مفاتیح الجنان چندین دعا برای ازدواج سریع دختر معرفی شده است. به کمک این دعاها و اعمالی که در ادامه توضیح می دهم بخت دختران خیلی زود باز می شود:

  • هر شب زیارت عاشورا و دعای توسل را با هم بخوانید.
  • برای برآورده شدن حاجت ازدواج شب جمعه غسل کنید و نماز امام زمان (ع) را بعد از نیمه شب بخوانید.
  • برای ازدواج سریع دختر تلاوت سوره ی ناس و فلق بسیار مجرب است.
  • برای استجابت دعا برای ازدواج سریع دختر سه روز چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه را روزه بگیرید و روز جمعه نماز جعفر طیار بخوانید.

فضایل سوره طه برای ازدواج

در خیلی از روایات سوره طه به عنوان یک دعا برای ازدواج معرفی شده است. ختم سوره طه برای ازدواج برای خیلی از دختران و پسران جواب داده است و خیلی ها بعد از یک دوره ختم به خانه ی بخت رفته اند.

ختم سوره طه برای ازدواج یک ختم چهل روزه و بسیار ساده است. کافی است روز اول یک بار سوره طه، روز دوم دو بار و به همین ترتیب تا روز چهلم چهل بار سوره طه را بخوانید.

ختم سوره طه برای ازدواج در برخی از روایات موثرترین دعا برای برآورده شدن حاجت ازدواج شناخته شده است.

آیا دعا کردن برای برآورده شدن حاجت ازدواج کافی است؟

فراموش نکنید دعا برای ازدواج زمانی موثر واقع می شود که به ازدواج با دید واقع بینانه نگاه کنید. با انتظارات غیر واقع بینانه هیچ دعایی نمی تواند امر ازدواج را برای شما ساده کند و به آن سرعت دهد. معیارهایی منطقی برای خود مشخص کرده و به کمک دعا برای ازدواج همسری شایسته برای خود پیدا کنید.



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.