no-img
نوین اطلس

فال تاروت کبیر _ فال با کارت های تاروت کبیر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

فال تاروت کبیر _ فال با کارت های تاروت کبیر
امتیاز 2.50 ( 2 رای )
zip
فروردین ۱۴, ۱۳۹۸

فال تاروت کبیر _ فال با کارت های تاروت کبیر


فال تاروت کبیر

همانطور که قبلا اشاره کردیم منظور از فال تاروت کبیر، کارت های تاروت کبیر می باشد که بعضی افراد به اشتباه آن را فال تاروت کبیر می پندارند. در این مطلب و مطلب های بعدی منظور از فال تاروت کبیر همان کارت های تاروت کبیر است.

در مطلب قبل در مورد فال تاروت اصلی صحبت کردیم و توضیح دادیم چه تفاوتی بین فال تاروت اصلی و دیگر انواع فال تاروت مثل فال تاروت آنلاین وجود دارد. همچنین در مورد فواید فال تاروت اصلی صحبت کردیم و توضیح دادیم از چند کارت تشکیل می شود و به چه شکل باید پخش شوند. در ادامه بیشتر در مورد فال های تاروت کبیر، معنی نماد های آن و مفهوم نشانه های تاروت کبیر صحبت خواهیم کرد.

هر یک از کارت های فال تاروت کبیر به تنهایی معنی و تاثیر خودشان را دارند اما این ۲۲ کارت در کنار هم می توانند یک داستان به شما بگویند. اولین کارت، The Fool بوده که در لغت به معنای ابله است، این کارت شخصیت اصلی این داستان بوده و تجربیات او همانطور که آموزش می بیند، بیشتر شده و زندگی اش در طول این ۲۱ کارت پیش می رود.

این داستان شرح خوبی از دستاوردها، شکست ها و درس هایی است که در زندگی و مصیبت های آن به دست می آوریم، تا سفرمان کامل شود. زندگی نامه کارت ابله در واقع کهن الگویی است که در زندگی بشر و در ناخودآگاه جمعی بارها و بارها در طول تاریخ نیاکان ما تکرار شده است.

فال تاروت کبیر – کارت ابله

کارت ابله اولین کارت در فال تاروت کبیر بوده و از همه ی نماد های دیگر ضعیف تر و آسیب پذیر تر است. وی تا به حال فراز و نشیب در زندگی تجربه نکرده است و از همه ی چالش های زندگی، قدرت ها و توانایی هایی که دارد بی خبر است.

وقتی شما از بین ۷۸ فال تاروت اصلی یکی را انتخاب کنید و آن کارت، کارت ابله باشد باید بدانید یکی از کارت های فال تاروت کبیر را انتخاب کرده اید که مفاهیم خاص خود را دارد. کارت ابله در خواندن فال تاروت کبیر یعنی شما باید انرژی داشته باشید و بدون هیچ نگرانی به استقبال هرچیزی که پیش روی شما است بروید.

فال تاروت کبیر – کارت جادوگر

یکی دیگر از کارت های فال تاروت کبیر که بخشی از کارت های تاروت اصلی است، کارت جادوگر می باشد. این کارت نشان می دهد شما یک انسان منحصر به فرد هستید و چیزی دارید که دیگران ندارند.

این مهارت ها شما را از دیگران جدا کرده و کمک می کند کارهای جدیدی بکنید و از پس مشکلات بربیایید. کارت تاروت جادوگر یعنی شما نیاز به صبر کردن ندارید، هرچیزی که برای پیشرفت لازم است در اختیار شما قرار دارد؛ تنها باید آن را انجام دهید.

فال تاروت کبیر – کارت راهبه اعظم

کارت راهبه اعظم از سلسله کارت های فال تاروت کبیر پیام قوی را با خود همراه دارد که به آگاهی و ناخودآگاه اشاره می کند. کارت راهبه اعظم از شما می خواهد به صدای درونی خود گوش دهید و از پیروی احساسات خود باشید.

ذهن شما بیشتر از چیزی که فکر می کنید می داند، و کشیش زن این مفهوم را به تصویر می کشد. وقتی این کارت ظاهر می شود، از جستجوی پاسخ های خود در دنیای بیرون دست بکشید و چیزی را که می خواهید در درون خود کند و کاو کنید.

فال تاروت کبیر – کارت سلطان بانو

کارت سلطان بانون یا شهبانه ( the Empress: زنی که امپراطور باشد) نیز یکی دیگر از کارت های فال تاروت کبیر است. این کارت، زنانه ترین کارت در تاروت است، و تا حد زیادی به محبت، زیبایی و عشق تشویق می کند. کارت سلطان بانو در فال تاروت کبیر به طور عمیقی طبیعت مادرانه دارد، و وقتی انرژی طبیعت اطراف خود را جذب کنید نفوذ و تاثیر او نیز قدرتمند تر احساس می شود.

فال تاروت کبیر – کارت شاه سلطان

کارت شاه سلطان در فال تاروت کبیر نشان دهنده ی رهبری و قدرت است. او نشان می دهد با تجربیات خیلی زیادی به این مقام رسیده است. او نشان دهنده ساختاری قوی و استحکام است و به شما یادآوری می کند که شما نیز در مقابل زندگی خود و آنچه برایتان اتفاق می افتد قدرت فراوان زیادی دارید.

کارت هایی مثل شاه سلطان در فال تاروت کبیر نشانه خوبی محسوب می شوند و باعث افزایش اقدار و قدرت می شوند.

فال تاروت کبیر – کارت کشیش اعظم – پاپ اعظم

کشیش اعظم ( The Hierophant) که یکی از کارت ها در فال تاروت کبیر است نماد الهام و پیام های آسمانی است. این کارت معنویت و هدایت را به شما یادآوری می کند که به شما می گوید مهمترین وظیفه تان یادگیری درس از زندگی است. با ظهور این کارت در فال تاروت کبیرشما تشویق می شوید که قوانین را دنبال کرده و دیدگاه معنوی خود را در مورد موقعیت فعلی خود پیدا کنید.

به یاد داشته باشید بهترین نشانه برای انسان ها نشانه ها و نماد های اسلامی و قرآنی هستند که آخرین کتاب آسمانی از طریق آخرین پیغمبر آسمانی (ص) بر انسان ها نازل شده است. چنین کارت های در فال تاروت کبیر و نماد های آن هرچند یادآور همین پیام هستند اماهرگز نمی توانند جایگاه عظیم و قدرتمند معنویت در دین اسلام را بگیرند.

فال تاروت کبیر – کارت عشاق ( عاشق و معشوق)

کارت عشقان نیز از دیگر کارت های فال تاروت کبیر می باشد. این کارت روابط عاشقانه در زندگی شما را نشان می دهد. اگر این کارت بیاید یعنی، زندگی عاشقانه شما نیاز به تمرکز و توجه بیشتری دارد.

با این حال، این فقط یک کارت در مورد ارزش ها و تصمیمات شماست. ممکن است زمانی که در یک دو راهی هستید بازهم این کارت را ببینید، و این یعنی باید تمام عواقب احتمالی انتخاب خود را در نظر بگیرید. کارت عشاق در فال تاروت کبیر به شما نیروی شهودی عاشقانه ای می دهد که در روابط عاشقانه به درد شما خواهد خورد.

فال تاروت کبیر – ارابه دار

در فال تاروت کبیر کارت ارابه دار به محرک و عزم طبیعی شما مربوط است و می تواند پیروزی های آینده را نشان دهد.

این کارت به شما یادآوری می کند که بزرگترین موفقیت شما با تفکر محدود به دست نمی آید بلکه وقتی  دانش ذهنی خود را با قلب و روح خود ترکیب کنید، نیروی غیرقابل توقفی بدست خواهید آورد. این فال تاروت کبیر می تواند انرژی قدرتمندی در به شما انتقال کند که به افزایش خلاقیت های شما در زندگی و در نتیجه موقیت بیشتر کمک می کند.

فال تاروت کبیر – کارت قدرت

یکی دیگر از کارت های دست فال تاروت کبیر، کارت قدرت است.  این کارت یکی از واضح ترین کارت های نام گذاری شده در فال تاروت کبیر است. کارت قدرت قطعا مورد قدرت است – اما نه قدرت فیزیکی. این کارت نشان دهنده ی، جزم، اراده، قدرت قلب، میزان شجاعت و توانایی شما برای روبه رو شدن با هرچیزی در زندگی می باشد.

رو به رو شدن با این کارت در فال تاروت کبیر یعنی شما قدرت مقابله با هرچیزی که در زندگی شما اتفاق می افتد را خواهید داشت و این قدرت روز به روز بیشتر هم می شود.

فال تاروت کبیر – درویش ( زاهد گوشه نشین)

کارت درویش در بین کارتهای فال تاروت کبیر به تنهایی و انزوا اشاره می کند. این کارت می گوید تنها راه پردازش آنچه در زندگی اتفاق می افتد این است که از سر و صدای دنیا بیرون بیاییم و یک فضای آرام از تنهایی ایجاد کنیم.

کارت درویش در فال تاروت کبیر این احساس را به شما می دهد که پاسخ ها در درون شما است و باید آرام باشید و گوش دهید.

فال تاروت کبیر – کارت چرخ اقبال

یکی از نشانه های دیگر در فال تاروت کبیر، نشانه چرخ اقبال است. کارت چرخ اقبال همیشه می چرخد – گاهی اوقات بالای آن قرار دارید و گاهی اوقات پایین آن.

این کارت فال تاروت کبیر به شما یادآوری می کند که هیچ چیز دائمی نیست و خوب یا بد، باید درس هایی را که هر لحظه از زندگی به شما می دهد گرامی داشته باشید.

فال تاروت کبیر- کارت عدال

کارت عدالت یعنی قانون کارما (کارما یعنی هرکاری که می کنید نتیجه ی آن به خودتان برمی گردد). این کارت در فال تاروت کبیر به شما می گوید از هر دست بدید با همان دست پس خواهید گرفت. به عبارت دیگر کارت عدالت به این معنا است که هرکاری نتیجه ای دارد.

با در دست داشتن این کارت تاروت کبیر و لمس آن احساس می کنید زندگی در این لحظه نتیجه ی تصمیماتی است که در گذشته گرفته اید و اگر مجازات می شوید یا پاداشی می گیرید سزاوار آن هستید. با دیدن این کارت باید اطمینان حاصل کنید که در رفتارتان با دیگران عادل هستید و بدانید در صورت رعایت عدالت نتایجی خوبی در انتظار شما است.

فال تاروت کبیر – کارت مرد آویزان

کار مرد آویزان زمانی در فال تاروت کبیر نمایان می شود که در حالتی از ابهام باشید. این کارت به شما می گوید برای دستاوردهای بزرگ باید چیزهای کوچکی را قربانی کنید. وقتی این کارت را در فال تاروت کبیر می بینید، احتمالا می خواهید حرکتی انجام دهید،  نمی دانید از کجا شروع کنید. فقط اجازه دهید همه چیز خود اتفاق بیفتد.

سعی کنید خود را از موقعیتی که دیگر سودی برای شما ندارد یا ارزش حفظ کردن ندارد رها شوید. این کارت در فال تاروت کبیر به شما می گوید باید خود را رهان کنید تا بتوانید از ابهام و گره ای که ایجا شده نجات پیدا کنید.

فال تاروت کبیر – کارت مرگ

کارت مرگ از کارت های فال تاروت کبیر یکی از کارت هایی است که درک درستی از آن وجود ندارد، این کارت به معنای مرگ فیزیکی نیست. کارت مرگ از پایان دادن می گوید اما در مورد شروع کردن نیز حرف می زند و یادآوری می کند که همه چیز باید بگذرد.

روابط، احساسات، ترس ها یا موقعیت های گذشته باعث می شود که نتوانید چیزهای جدیدی را که شاید برای زندگی تان بهتر باشد تجربه کنید. کارت مرگ در فال تاروت کبیر به شما می گوید درواقع هر پایان، فرصتی برای یک شروع جدید است.

فال تاروت کبیر – کارت اعتدال

یکی دیگر از کارت های تاروت که حس زیبایی به شما می دهد کارت اعتدال است. کارت اعتدال بزرگترین نشانه ی اعتدال است. او شما را به صلح و صبر و تشویق می کند و یادآور می شود به جای تلاش برای به سرعت تغییر دادن جریان زندگی خود، اجازه دهید همه چیز به آرامی پیش برود.

وقتی این کارت را در فال تاروت کبیر می بینید یعنی همه چیز را همانطور که هست بپذیرید و آنقدر انعطاف پذیر باشید که با تغییرات تغییر کنید.

فال تاروت کبیر – کارت شیطان

کارت شیطان در فال تاروت کبیر احساسات سنگین و ناتوانی را نشان می دهد. دیدن این کارت یعنی احساس می کنید روی موقعیتی که نمی خواهید در آن باشید کنترل ندارید.

شیطان به شما اطمینان داده که هیچ انتخاب دیگری ندارید اما این نمی تواند حقیقت داشته باشد. هیچ نیروی خارجی باعث به دام افتادن شما نشده است و این محدودیت های درونی و عدم اشتیاق شما به پیشرفت است که چنین وضعیتی به وجود می آورد.

به یاد داشته باشید که امیال گناه آمیز شما ممکن است توسط شیطان تحریک شوند و شما را به گناه بیندازیند. این کارت در کارت تاروت کبیر به یاد شما می اندازد که از گناه ها پرهیز کنید و فریب شیطان را نخوردی. پس باید بدانید کلید آزادی تان درون خود شما و در دستان خودتان است.

قال تاروت کبیر – کارت برج

کارت برج نیز مثل شیطان یکی دیگر از نشانه های ترسناک در فال تاروت کبیر است.

کارت برج نشان دهنده ی تخریب است. برج زمانی دیده می شود که همه چیز در زندگی تان در حال نابودی است و راهی برای نجات و توقف آن ندارید.

پیام این کارت در فال تاروت کبیر این است که فقط اجازه دهید از بین برود. اگر می خواهید چیزی قوی بسازید تا یک عمر برایتان دوام داشته باشد باید ضعف های خودتان را از بین ببرید.

فال تاروت کبیر – کارت ستاره

ستاره در فال تاروت کبیر نشانه امید و شفا است. او نفوذ آرام بخش است که پیام هایی از تجدد، خوش بینی و الهام را به ارمغان می آورد. با دیدن کارت ستاره بدانید که جهان به نفع شما در چرخش است و شما را به چیزی که می خواهید می رساند.

کارت ستاره در فال تاروت کبیر حسی از پیروزی به شما می دهد و نوید بخش خبرهایی خوب است که به دلیل تلاش های خود بدست خواهید آورد.

فال تاروت کبیر – کارت ماه

از دیگر کارت ها در فال تاروت کبیر کارت ماه است. کارت ماه تا حد زیادی به ناخودآگاه شما متصل است. این کارت نشان دهنده افکار، احساسات، شک و ترس و تردیدهایی است که شما در ذهن خود دارید.

کارت ماه نشان می دهد شما احساس اضطراب می کنید و به ترس هایتان اجازه می دهید کاری کنند خاطرات گذشته و ایمان آینده تان را نادیده بگیرید.

فریب نخورید – شما نمی توانید هرچیزی را که می بینید، می شنوید یا به آن فکر می کنید باور داشته باشید. کارت ماه در فال تاروت کبیر اینگونه به شما القا می کند که اگر این احساسات را از ضمیر ناخودآگاه خود بیرون بیاورید و به آن پاسخ دهید می توانید از این نگرانی ها رها شوید.

فال تاروت کبیر – خورشید

خورشید یک کارت نیرومند در فال تاروت کبیر است. وقتی کارت خورشید را در دست می گیرید احسا می کنید زندیگ شادی دارید و حس سرزندگی و خوش بینی را تجربه خواهید کرد.

با دیدن خورشید بدانید این نشانه ی مثبتی است، همه چیز برای شما خوب خواهد بود و در مسیر درستی حرکت می کنید.

کارت خورشید در فال تاروت به شما این احساس را می دهد که سر خود را بالا بیاورید تا تمام موقعیت های خوب و افرادی را که در کنار شما هستند و می مانند ببینید.

فال تاروت کبیر – کارت قضاوت

کارت قضاوت کارتی است که گذشته و آینده تان را در کنار هم قرار می دهد. از شما می خواهد تصمیمات و اقدامات خود را تا کنون بررسی کنید و مطمئن شوید در مسیری هستید که شما را به هدف می رساند.

این کارت در فال تاروت کبیر به شما یادآوری می کند آینده قابل تغییر است و هیچ وقت برای تغییر به سمت بهتر شدن دیر نیست.

فال تاروت کبیر – کارت جهان

کارت جهان آخرین کارت فال تاروت کبیر است و نشان دهنده تکامل، موفقیت و تحقق می باشد. این کارت در تاروت خوانی دقیقا دنیایی را نشان می دهد که در مسیر آن در حرکت هستید.

بعد از همه ی این ها درک بهتری از خود خواهید داشت و می توانید برای مرحله ی بعدی سفر خود آماده شوید.

اگر می خواهید داستان کارت های تاروت کبیر را همراه با عکس هایش بخوانید حتما این مطلب را بخوانید. 

جمله آخر

همانطور که احتما تا کنون متوجه شده اید، عکس ها و نماد های فال تاروت کبیر فقط عکس های ساده نیستند که برای آنها مفهوم ساخته شده باشد.

مفاهیم کارت های فال تاروت کبیر برگرفته از احساسی هستند که توسط این عکس به ناخودآگاه ما منتقل می شود.

وقتی یک کارت به شما پیام مثبت ارسال می کند به این معنی نیست که اتفاقی مثبت برای شما در آینده خواهد افتاد بلکه به این معنا است که با دریافت احساس یک اتفاق مثبت از نماد این کارت می توانید ناخودآگاه خود را طوری هدایت کنید که زندگی شما را به سمت آن اتفاق مثبت هدایت کند.

همانطور که اشاره شد، فال تاروت کبیر در واقع کارت های تاروت کبیر است که همراه با کارت های تاروت صغیر مجموع کامل فال تاروت را کامل می کند. در مطلب بعد در مورد فال تاروت صغیر صحبت خواهیم کرد.

می خواهم بیشتر بدانم:

فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی- فال ۱۰ کارتی تاروت

فال تاروت عشق و احساس

فال شمع

فال عشق واقعی طرف مقابل

فال عشق واقعی وازدواج



موضوعات :
فال
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.