no-img
نوین اطلس

فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی- فال ۱۰ کارتی تاروت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی- فال ۱۰ کارتی تاروت
امتیاز 3.67 ( 6 رای )
zip
فروردین ۱۴, ۱۳۹۸

فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی- فال ۱۰ کارتی تاروت


فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی یکی از معروف ترین فال های تاروت کبیر است. اما قبل از اینکه در مورد روش صحیح این فال صحبت کنیم لازم است به چند نکته دقت کنید. نکته اول این است که فال تاروت چه ۱۰ کارتی چه به هر شکل دیگر فقط جنبه سرگرمی و اطلاعات عمومی دارد و نوین اطلس به هیچ وجه هیچگونه اقدام برای فال گیری را تایید نمی کند و مسئولیت آن را نیز به عهده نخواهد گرفت.

نکته دوم در مورد تاروت کبیر است. هیچ فرقی بین فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر وجود ندارد. در واقع کارت های تاروت کبیر و تاروت صغیر هر دو بخشی از کارت های تاروت اصلی است. در  ( کارت های تاروت شامل ۵۶ کارت صغیر و ۲۲ کارت کبیر است). تفاوت اصلی در فال تاروت به نحوه چیدمان کارت ها بر می گردد ( برای یادگیری کامل فال تاروت نگاه کنید به فال تاروت اصلی – فال تاروت با کارت های اصلی).

فال تاروت کبیر یا صغیر روش های متعددی در چیدمان دارد که شامل فال تاروت تک برگی تا ۱۰ کارتی است. فقط یک نوع فال تاروت وجود دارد و کبیر و صغیر نام کارت های آن است. اما به دلیل اینکه این فال در زبان فارسی به فال تاروت کبیر شهرت دارد ما در این مطلب از همین عبارت یعنی فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی استفاده می کنیم.

فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی معروف به صلیب سلتیک Celtic Cross 

چیدمان ۱۰ کارتی فال تاروت کبیر یکی از پر استفاده ترین فالهای تاروت کبیر است که توسط تاروت خوانان جهان مورد استفاده قرار می گیرد. اما همچنین یکی از سخت ترین فال های تاروت برای تعبیر است و اغلب تاروت خوانان در تفسیر آن دچار مشکل می شوند.

البته شما با کمی تمرین توانایی تشخیص مفاهیم فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی را بدست می آورید اما اگر می خواهید تبدیل به یک تاروت خوان حرفه ای شوید باید در شناخت داینامیک میان کارتها به تبحر برسید و بتوانید داستانی را که در چیدمان تاروت نقش بسته است بیان کنید.

در این قسمت نه تنها به شما آموزش میدهم چیدمان ۱۰ کارت تاروت کبیر چگونه است بلکه سعی می کنم شما را تا جای ممکن با ارتباطات عمیقی که مابین کارتها است آشنا کنم ( اگر در فال تاروت همچنان مبتدی هستید اول نگاه کنید به فال تاروت یک کارتی، دو کارتی و ۳ کارتی).

در تصویر زیر مدل استاندارد چیدمان ۱۰ کارتی فال تاروت را مشاهده میکنید. سپس نقش هر کارت به ترتیب توضیح داده خواهد شد.

کارت شماره ۱ –  حال حاظر

این کارت در فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی نشان می دهد که در حال حاضر صاحب فال در چه وضعیتی قرار دارد . همچنین این کارت می تواند بیانگر وضعیت ذهنی وی باشد و اینکه او چه درکی از وضعیت موجودش دارد .

کارت شماره  ۲ – چالش

کارت شماره ۲ از مجموع ۱۰ کارت تاروت کبیر نمایانگر یک چالش فوری و یا مشکلی است که صاحب فال با آن مواجه است . این چیزی است که اگر رفع و رجوع شود زندگی بسیار راحت و آسان می شود . حتی اگر یک کارت مثبت در این جایگاه ظاهر شود همچنان به آن اهمیت دهید زیرا همچنان به عنوان یک چالش ظاهر شده است .

کارت شماره ۳ – گذشته

کارت دیگر فال تاروت کبیر با چیدمان ۱۰ کارتی کارت گذشته است. این کارت نمایانگر حوادث و اتفاقاتی است که منجر به وضعیت فعلی صاحب فال تاروت شده و ممکن است نشانه هایی را بیان کند که به شما می گوید این چالش چگونه بوجود آمده است.

کارت شماره ۴ –  آینده

کارت شماره ۴ در فال تاروت کبیر ۱۰ برگی نشان دهنده اتفاقاتی است که احتمالا تا چند هفته و یا چند ماه آینده رخ خواهد داد .توجه داشته باشید که این نتیجه نهایی نیست بلکه قدم بعدی در سفر صاحب فال است .

کارت شماره ۵ – بالا

این کارت در فال تاروت کبیر معروف به صلیب سلتیک یا ۱۰ کارتی نشان دهنده اهداف و آرزوهایی است که صاحب فال تاروت با توجه به شرایطش انتظار آنرا دارد. البته فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی واقعا آینده را به شما پیشگویی نمی کند اما می تواند جنبه هایی از آینده را به شما یادآوری کند تا بتوانید انگیزه و نیروی بیشتری برای رسیدن به آن پیدا کنید.

این کارت همچنین می تواند نیروی پنهان ذهن شما را برای رسیدن به اهداف تان فعال کند.

کارت شماره ۶ – پایین

این کارت نشان می دهد که چه چیزی در ناخودآگاه صاحب فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی وجود دارد این نشان دهنده احساسات و گرایش های پشت پرده ای است که در ارتباط با وضعیت صاحب فال تاروت ۱۰ تایی میباشد و می تواند نشان دهد چه چیزی حقیقتا صاحب فال ۱۰ تایی را به حرکت وا میدارد.

این کارت ممکن است یک پیام سورپرایز کننده برای صاحب فال ۱۰ تایی داشته باشد مخصوصا اگر آنها کسانی باشند که عمیقا با درونشان در ارتباط نباشند. به برعکس ظاهر شدن کارت اهمیت دهید زیرا ممکن است حاکی از آن باشد که برای خود صاحب فال ۱۰ تایی کبیر نیز ناشناخته باشد.

کارت شماره ۷ –  پند و اندرز

این کارت به تمام مسائلی که در زندگی صاحب فال کبیر ۱۰ تایی اتفاق می افتد می تواند مرتبط باشد و توصیه هایی برای حل چالش های فعلی او خواهد داشت. کارت پند و اندرز در فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی شما را تشویق می کند به مفاهیم کارت که به صورت مثبت باید تعبیر شود.

کارت شماره ۸ – تاثیرات خارجی

نام دیگر این کارت محیط پیرامونی نیز میتواند باشد. این کارت افراد، انرژی ها و یا اتفاقاتی را در اطراف صاحب فال ۱۰ تای تاروت نشان میدهد که بر روی عاقبت سوال ( موضوع فال ) تاثیر میگذراند و از کنترل صاحب فال تاروت نیز خارج است .

کارت شماره ۹ –  امیدها و ترسها

این کارت شاید یکی از دشوارترین ها برای تفسیر باشد. در نظر داشته باشید که امیدها و ترسها خیلی به یکدیگر مرتبط هستند به اینصورت که هرآنچه ما آرزو داریم به آن برسیم ممکن است ترس ما باشد از آنکه اتفاق نیوفتد. گاهی اوقات مفید است برای روشنگری بیشتر بعد از آنکه کارت مورد نظر در فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی خوانده شد، آن کارت با کارت های دیگر نیز مقایسه شود که به مفهوم کامل تری برسیم.

کارت شماره ۱۰ –  نتیجه نهایی

این کارت نشان دهنده آن است که چه شرایطی رقم خواهد خورد . اینگونه فرض میشود که نتیجه نهایی بر اساس ادامه ی روند عملکرد کنونی صاحب فال ۱۰ کارتی تعیین شده است . پس در صورتی که در کارت شماره ۱۰ فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی نتیجه نهایی حاصله یک نتیجه مطلوب نبود صاحب فال کبیر ۱۰ ک ارتی این قدرت اراده را خواهد داشت تا با تغییرات لازم، شرایط دیگری را رقم بزند.

بررسی ارتباط بی کارتها در فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی

این مرحله همان جائیست که موضوع جالب میشود ! اکثر کسانی که فال تاروت می گیرند ابتدا یاد می گیرند چگونه هر کارت را جداگانه تعبیر و تفسیر کنند.

اما جذابیت و سرگرمی تاروت زمانی اتفاق می افتد که به ارتباط داینامیک بین کارتها نگاه کنیم و وارد داستانی شویم که آنها بیان می کنند.

مرحله اول – قسمت صلیبی و قسمت ردیف مستقیم در فال تاروت ۱۰ برگی

در مرحله اول اینگونه تصور میکنیم که فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی به دو قسمت اصلی تقسیم شده است . قسمت صلیبی واقع شده در سمت چپ (کارتهای ۱ تا ۹)و قسمت ردیف مستقیم که سمت راست است (کارتهای ۷ تا ۱۰ )

قسمت صلیبی نشان می دهد که در زمان خواندن فال تاروت صاحب فال، در زندگی او چه میگذرد .این قسمت از دو صلیب تشکیل شده است . یک صلیب کوچک مرکزی ( کارت ۵ و ۳ )که داخل یک صلیب بزرگتر ( کارت ۳ و ۴ و ۵ و  ۶) قرار گرفته است. صلیب بزرگ از دو خط تشکیل شده که صلیب کوچکتر را پوشش میدهد . خط افقی ( کارت ۳ و ۱ و ۴ )از چپ به راست مسیر حرکت زمانی از گذشته به حال و سپس آینده را نشان میدهد.

همچنین خط عمودی (کارت ۶ و ۲ و ۵)  مربوط به خودآگاهی صاحب فال است که از ناخودآگاهی او از سمت پایین شروع میشود و به ضمیر خودآگاه در بالا ختم میشود . بنابراین این شش کارت با کمک هم، تصویری از حال و هوای درونی و محیط بیرونی صاحب فال در زمان خواندن فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی ارائه میکنند.

اما قسمت ردیف مستقیم کارتها ( ۷، ۸، ۹، ۱۰ ) در سمت راست، ارتباط میان صاحب فال و محیط پیرامونش را نشان میدهد که در فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی می تواند نشانه های بهتری از آنچه در ابعاد بزرگتری اتفاق می افتد به ما ارائه دهد .

مرحله دوم – کارت های بالا و پایین

در مرحله دوم باید شروع کنید به بررسی ترکیبات کارتهای فال تاروت کبیر ۱۰ تایی به صورت متوالی تا بتوانید داستان آن را پیدا کنید. برای اینکار کارت های ۵ و ۶ را مقایسه کنید.

آیا میان سطوح خودآگاهی و ناخودآگاهی اشتراکی وجود دارد؟

آیا هماهنگی میان چیزی که صاحب فال را به حرکت وا میدارد و چیزی که صاحب فال آرزویش را دارد، وجود دارد؟ اگر توازنی وجود دارد بسیار عالیست زیرا حل این موضوع بسیار راحت تر خواهد بود .

اما اگر توازنی وجود نداشت به صاحب فال کمک کنید تا درک کند چه چیزی در سطح ناخودآگاهش اتفاق می افتد و چگونه ممکن است این مورد در رسیدن به جواب مشکل ایجاد کند. کارتهای بالا و نتیجه نهایی ( ۵ و ۱۰) را مقایسه کنید .

مجددا آیا میان چیزی که صاحب فال کبیر ۱۰ کارتی می خواهد اتفاق بیوفتد با چیزی که اتفاق خواهد افتاد هماهنگی وجود دارد؟

آیا صاحب فال به شرایط کمک میکند یا مانع آن میشود؟

اگر مشاهده کردید که کارت ۵ و ۱۰ از نظر مفهوم در خلاف هم هستند، صاحب فال کبیر تاروت نیازمند آن است تا با هوشیاری درباره آنکه چگونه عاقبت مورد نظرش را رقم بزند فکر و اندیشه کند. برای راهنمایی بیشتر به کارت پند و اندرز ( کارت ۷) مراجعه کنید.

کارتهای آینده و نتیجه نهایی ( ۶ و ۱۰) را مقایسه کنید . چگونه حوادث آینده نزدیک بر روی نتیجه نهایی تاثیر بگذارد؟

آیا صاحب فال کبیر ۱۰ کارتی باید این حوادث و اتفاقات را در مسیری خاص مدیریت کند تا به نتیجه مطلوب برسد؟

مجددا برای جزئیات بیشتر به کارت پند و اندرز کارت ۷ مراجعه کنید.

کارتهای پائین و امیدها / ترسها ( ۶ و ۹) را مقایسه کنید . اگر در تفسیر کارت امیدها / ترسها دچار مشکل شدید نگاهی به کارت ۸ کنید که چه اتفاقی در ناخودآگاه صاحب فال ۱۰ کارتی تاروت کبیر در حال وقوع است .

آیا چیزی در عالم ناخودآگاهش هست که سبب ایجاد ترس و یا امید شود؟ اگر در این جایگاه ها کارتهای واژگون ظاهر شد احتمالا نشانه آن است که صاحب فال هنوز از محرک های ضمیر ناخودآگاهش مطلع نیست و آگاهی ندارد که چگونه این موضوع میتواند او را در دنیای واقعی تحت تاثیر قرار دهد .

کارتهای پند و اندرز در فال تاروت ۱۰ کارتی را با کارت نتیجه نهایی ( ۷ و ۱۰) مقایسه کنید .

آیا صاحب فال تاروت نتیجه نهایی را دوست ندارد؟

پس نگاهی به کارت پند و اندرز کنید و ببینید صاحب فال تاروت ۱۰ کارتی چه اعمالی را باید انجام دهد تا به یک نتیجه بهتر و مثبت تر دست پیدا کند. همچنین توجهی به کارت چهار داشته باشید تا ببینید احتمال وقوع چه اتفاقاتی در آینده ای نزدیک وجود دارد، تا صاحب فال بتواند بهتر این حوادث را مدیریت کند .

مرحله سوم – بینش نهایی همراه با مثال

در مرحله آخر برای بدست آوردن بینشی عمیق تمام اینها را در کنار یکدیگر بیاورید و با ممارست و تمرین سعی در انجام هر چه بهتر این روش بسیار معروف در فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی داشته باشید.

بدلیل اهمیت موضوع، حال برای آنکه مطالب گفته شده را بهتر درک کنید فال تاروتی را که برای فردی به سبک تاروت کبیر ۱۰ کارتی گرفته شده را با هم مرور میکنیم. این فال برای یک خانم گرفته شده و فقط جنبه سرگرمی و بازی داشت بدون آنکه هیچ سوال بخصوصی از او پرسیده شود.

این فقط یک فال کلی یا اصطلاحا جنرال برای خانمی است که عنوان کرده اخیرا در آذرماه امسال خواستگاری پیدا کرده است که قصد ازدواج با او را دارد.

برای این خانم فال  تاروت کبیر ۱۰ برگی را انتخاب کردم و ایشان پس از بر زدن، کارتهای زیر
را کشید :

کارت اول ( حال حاضر) –  ملکه جام

کارت دوم (چالش) – خورشید

کارت سوم (گذشته) – هفت شمشیر واژگون

کارت چهارم (آینده)- پادشاه چوبدست

کارت پنجم (خودآگاه) – کائنات

کارت ششم (ناخودآگاه) – چهار چوبدست واژگون

کارت هفتم (پند و اندرز) – رستاخیز

کارت هشتم (تاثیرات خارجی) – دو جام

کارت نهم (امید / ترس) – آس طلسم واژگون

کارت دهم (نتیجه نهایی) – راهبه أعظم واژگون

در این چیدمان قطعا کارتهای زیادی هست که اطلاعاتی از رابطه جدید این خانم و تاثیراتی که بر روی زندگی اش می گذارد به ما بدهد. کارت های تاروت صغیر جام، کارت هایی مربوط به احساسات و عواطف هستند که انتظار داریم در فال های تاروت عشق  ظاهر شود .

اما اگر آنچنان که انتظار داشتیم این کارتها در فال تاروت کسی دیده نشد، تفاسیر و معانی دیگر کارتها متمرکز بر روی روابط احساسی می شود.

کارت اول (حال حاضر)

کارت ملکه جام در فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی نشان می دهد که این خانم در حال حاضر متمرکز بر روی احساسات خود است و با ظاهر شدن این کارت در جهت صحیح میفهمیم که او واقعا درست و مناسب رفتار میکند .

بدون شک بشدت جذب این رابطه احساسی جدید شده و پناهگاه آرامش و امنیت خود را پیش این شخص یافته است . او احساس میکند این فرصت را یافته تا با احساسات و عواطف خود ارتباط درست و صادقانه ای برقرار کند و بطور روشنی زندگی خود را با شور و احساساتش هدایت کند.

کارت دوم (چالش)

خیلی سخت است که حتی بخواهید به عنوان یک کارت منفی به کارت خورشید نگاه کنید، پس با قرار گرفتن کارت خورشید در این جایگاه صلیبی، من اینگونه پیشبینی میکنم که هیچ چالش و چیز منفی در مسیر این خانم نیست ( البته همانطور که قبلا اشاره کردم فال تاروت جنبه سرگرمی دارد و فقط نباید بر اساس آن تصمیم گیری کرد).

او واقعا حس خیلی خوبی نسبت به زندگی و عشق درونش دارد و برخوردهای مثبت او باعث میشود مانع آن شود که هر چیز منفی بخواهد در مسیرش ظاهر شود.

کارت سوم (گذشته)

ظاهر شدن کارت هفت شمشیر در فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی بصورت واژگون در این جایگاه ممکن بیانگر آن باشد که این خانم در گذشته، اشتباهی را تجربه کرده باشد یا طعم یک شریک بی وفا و یا به نوعی فریب یا خیانت را چشیده باشد.

با توجه به اینکه این کارت واژگون است حتی ممکن است بیانگر آن باشد که خود این خانم در گذشته خطاکار بوده است اما من سعی میکنم از این مفهوم در خواندن جاهای دیگر تاروت این خانم استفاده نکنم. به صلاح است شما هم این کار را نکنید.

کارت چهارم(آینده )

ظاهر شدن پادشاه چوبدست در این جایگاه یک نشانه بسیار مثبت برای این رابطه است زیرا بیانگر آن است که این خانم در دراز مدت در حال گسترش و پیشرفت چیزی که به آن متعهد است میباشد.

تصویر چشم نواز، شخصیت کاریزماتیک، مطمئن، متعهد و جذاب پادشاه چوبدست برای هر کسی میتواند کارتی دوست داشتنی باشد. هر چیزی که می خواهید در خصوصیات یک مرد باشد را او دارد. بنابراین ظاهر شدن این کارت در فال تاروت ۱۰ کارتی در این جایگاه نشانه ای خوب است که این رابطه جدید ممکن است عملا چیزی کاملا معنی دار و با اهمیت باشد.

کارت پنجم (بالا)

در زندگی روزمره، کارت کائنات در فال ۱۰ کارتی تاروت نشان میدهد که این خانم در حال اتمام دوره ای بزرگ و یا مهم در زندگی اش است. احساس غم و اندوهی در این نیست بلکه فقط یک احساس کلی بابت چیزیست که بدست آورده و از بابت آن به خود می بالد که چه راه زیادی پیموده تا به آن برسد.

دوره ی چیزی جدید آمده است، خواه تغییرات رفتار خانم برای آدمی بهتر بودن یا شریکی بهتر بودن، و یا شاید شروع پروژه ای که برای مدت زمانی معین باشد . با نگاهی به کارت خورشید  و ملکه جام که در همسایگی این کارت  هستند، احساس درخشانی پیدا می کنم؛ گیی این خانم در شرف تجربه ی چیزهای عالی قرار میگیرد.

کارت ششم (پائین )

در جایگاه ناخودآگاه، کارت چهار چوبدست واژگون در فال ۱۰ کارتی تاروت کبیر، اشاره می کند به مقداری ترس و اضطراب درباره اینکه آیا این رابطه به حالتی متعهدتر تبدیل میشود یا خیر و به دلایلی خطراتی را برای این تعهد حس میکند.

این حس ممکن است ریشه در گذشته و کارت “شش شمشیر” داشته باشد، شاید در گذشته تجربه ناخوشایند از اعتماد به کسی داشته و هنوز دارد تلاش میکند که بتواند به شخص دیگری اعتماد کند . همچنین ممکن است این کارت نوعی احساس انتقال را نشان دهد، بخصوص دور شدن از خانه و خانواده.

 کارت هفت (پند و اندرز)

ظاهر شدن کارت رستاخیز در این جایگاه نشانه آن است که این خانم در موضوعی بزرگ و مهم قرار گرفته است بطوریکه به نقطه ای از بیداری و آگاهی درباره جنبه های مهمی از زندگی دست یافته است. این کارت با کارت کائنات وجه اشتراکی دارند که شامل نشانه های خوبی از پایان یک دوره از زندگی اش و آماده کردن خودش برای مرحله بعدی با استفاده از تجارب گذشته است.

کارت رستاخیز همچنین به این موضوع اشاره می کند که برای رسیدن به هدف نهایی باید صبور بود و از وسوسه های گناه آلود پرهیز کرد. احتمالا منظور این کارت در فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی این است که باید از روابط صمیمی و نامشروق قبل از ازدواج پرهیز شود.

کارت هشت (تاثیرات خارجی)

کارت دو جام یک نشانه واضح از یک ارتباط جدید در اطراف صاحب فال تاروت ۱۰ کارتی است. احساسات دو طرفه است و یک رابطه احساسی عمیقی میان آن دو دیده میشود .

کارت نه (ترسها / امیدها)

با توجه به اینکه کارت آس طلسم یا سکه بصورت واژگون ظاهر شده ممکن است نگرانی ها درمورد پول و یا شغل وجود داشته باشد و امکان از دست دادن فرصتی را بیان کند که می تواند بیشتری برای این خانم به ارمغان بیاورد.

کارت آخر (نتیجه نهایی)

کارت پایانی راهبه اعظم است که بصورت واژگون ظاهر شده است. این کارت در فال تاروت ۱۰ تایی کبیر، یک پیام و نصیحت را برای این خانم دارد که می گوید باید بیشتر به صدای درون و ادراک مستقیم خود گوش فرا دهد و آنرا دنبال کند.

کارت رستاخیز این حقیقت را تایید می کند که او در حال نوعی بیداری و تغییر مثبت در زندگی است اما برای رسیدن به بهترین نتیجه نهایی او نیازمند توجه بیشتر به ندای درون است و نبایست آنها را در زندگی نادیده بگیرد تا با استفاده از بینش عالی خود بهترین نتایج را رقم بزند

خلاصه فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی

بطور کلی میتوان گفت این فال غالبا بر روی رابطه جدید آن خانم متمرکز است و نشان میدهد که چگونه او را تحت تاثیر قرار میدهد . انرژی در فال تاروت کبیر ۱۰ کارتثی بسیار مثبت است و به نظر میرسد ایشان در یک نقطه عطف در زندگی اش بسر میبرد که قرار است دوره جدیدی را تجربه کند .

من درباره مرد جدیدی که وارد زندگی اش شده است احساس بسیار خوبی دارم و فکر میکنم او از پتانسیل های عالی برخوردار باشد . آن خانم همچنین بسیار درباره خود خواهد آموخت و این به او کمک خواهد کرد که از میان هر چیز بد و آزار دهنده ای در گذشته عبور کند و به فردایی بهتر برسد.

در پایان یک بار دیگر نیز به این موضوع اشاره می کنم که فال تاروت کبیر ۱۰ کارتی فقط جنبه سرگرمی و اطلاعات عمومی دارد و به هیچ وجه به عنوان روشی برای فال گیری و کسب درآمد تایید نمی شود. در ضمن باز هم تاکید می کنم فال تاروت کبیر در واقع همان فال تاروت است که چیدمان آن به صورت ۱۰ کارتی است.

در ادامه بخوانید:

فال تاروت کبیر – فال با کارت های تاروت کبیر

فال تاروت صغیر–  فال اصلی تاروت صغیر

فال تاروت عشق و احساس

فال عشق واقعی طرف مقابل

فال شمع

فال عشق بامشخصات طرف مقابل

 



موضوعات :
فال
برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.