no-img
نوین اطلس

عکس نوشته جدایی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

عکس نوشته جدایی
zip
مهر ۱۷, ۱۳۹۷

عکس نوشته جدایی


در این مطلب متن ها و عکس نوشته های غمگین جدایی را برای استفاده در عکس پروفایل و پیامک ها گرد آورده ایم. عکس جدایی و تنهایی، عکس نوشته خیانت عشق و نوشته غمگین جدایی از جمله این عکس نوشته ها و متن ها هستند.

همیشه بعد از جدایی دو اتفاق تلخ گریبان گیر شما می شوند؛ یکی پشمانی بعد از جدایی و دیگری غم ناشی از آن. نوین اطلس قصد دارد در این مطلب در مورد این دو اتفاق با شما صحبت کند و به شما نشان دهد چگونه با پشیمانی از جدایی و غم حاصل از آن کنار بیایید.

نوشته غمگین جدایی

حالاتی که در آن فرد احساس تنهایی عمیق می کند و با یک دلنوشته غمگین عاشقانه این احساس خود را بیان می کند. نوشته غمگین هم یکی از روشهایی است که امروزه باب شده و با گذاشتن آن در پروفایل خود، احساسات خود را به طرف مورد نظرشان می رسانند.

کــآش فقـــط بودی . . .
وقتی بغـــض میکردم . . .
بغلــــم میکردی و میگفتی . . .
ببینــــم چِشــآتو . . .
منـــو نیگــــآ کُن . . .
اگه گریــــه کنی قهر میکنــــم میرم..

##

لــبــخــنــد بـــزن…!
عـــکــاس مـــدام ایــن جــمـــلــه را تــکـــرار مـــی کــند..
اصـــلا بــرایـــش مـــهـــم نــیـــســـت،کـــه در وجودت…
حــتـــی یـــک بــهــانــه بــرای لــبــخــنـــد نیست…

عکس نوشته خیانت عشق

یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم گر چه در خود شکستیم صدایی نکنیم یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سروبایی نکنیم.

این جمله به همراه عکس نوشته های زیر می توانند خیانت به عشق را به خوبی توصیف کنند.

        

عکس جدایی و تنهایی

چه دوستی پاکی دارند کفش ها…
هر کدام که گم شوند..
آن یکی را آواره ی خودش میکند …

     

 

پشیمانی از جدایی

بعد از جدا شدن معمولا افراد دچار این تردید می شوند که آیا تصمیم درستی گرفته اند یا نه. گاهی بعد از گذشت مدتی سختی ها و بدی های زندگی مشترک شان فراموش می شود و دلتنگ خاطرات خوب می شوند و احساس پشیمانی می کنند. سوگواری برای طلاق نیز درست مانند سوگواری برای مرگ یکی از اعضای خانواده است.(نگاه کنید به پشیمانی پسران بعد از جدایی)
برای پذیرفتن و سازش با آن، نیاز به زمان و طی کردن مراحلی دارید. به خودتان بین ۳ تا ۶ ماه فرصت دهید تا به تدریج با شرایط جدایی کنار بیایید. یادگیری یکسری مهارت های مقابله ای به شما در این فرآیند کمک خواهد کرد. اگر این فرآیند بیش از این مدت طول کشید از کمک متخصص در این زمینه حتما بهره بگیرید.
سلامت نیوز: پشیمانم از جدایی

چگونه باغم جدایی کنار بیایم

کمترین میزان امید به بازگشت عشق از دست رفته می تواند مانع بهبودی زنان و مردان پس از شکست عشقی و جدایی شود.

همه ی ما مدتی پس از مرگ عزیزانمان با نبود او کنار می آییم و دیر یا زود مرگ او را می پذیریم. تنها دلیل این موضوع از بین رفتن امید است؛ وقتی فردی از دنیا برود دیگر به بازگشت او امیدی نخواهیم داشت و در نتیجه مرگ او را می پذیریم.

امید دلیل اصلی احساسات ناخوشایند و ناتوانی در پذیرش و کنار آمدن با جدایی است. امید شما را به سمت گوش دادن به ترانه های غمگین، رفتن به مکان های خاطره انگیز، انتظار برای تماس او و رویاپردازی و تجسم با او بودن هدایت میکند.

امید را از بین ببریید، ترانه های غمگین را از لیست ترانه هایتان و شماره تلفن طرف مقابلتان را از لیست مخاطبین خود حذف کنید، از به یاد آوردن خاطرات و رویا پردازی درباره ی او خود داری کنید و خواهید دید که خیلی زود از افسردگی بعد از جدایی رها خواهید شد. کنار آمدن با شکست عشقی تنها در مدت چند روز با توجه به این توصیه ها برای همه ی شما امکان پذیر است. (برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به : کنار آمدن با جدایی)

مطالب مرتبط:

شعر غمگین جدایی

پشیمانی بعد از جدایی

شعردرباره اعتماد

عشق+جدایی=حسرت

عکس نوشته برگشتن به رابطه قبلی



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.