no-img
نوین اطلس

طرز برخورد با پسران


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طرز برخورد با پسران
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
مهر ۱۱, ۱۳۹۷

طرز برخورد با پسران


وقتی که در رابطه عاطفی با پسری هستید به طور ناخودآگاه تلاش می‌کنید طرف مقابل شما احساس خوبی از رابطه با شما داشته باشد، سعی می کنید که او را خوشحال کنید و به او نشان دهید برایش ارزش و احترام زیادی قائل هستید. برخورد با پسرها شاید آنقدرها هم که فکر می کنید پیچیده نباشد.

نوین اطلس در این مطلب به شما نشان می دهد چگونه با دوست پسر خود رفتار کنید تا بتوانید او را در رابطه نگه دارید. درواقع ما به شما هم طرز صحبت درست با مردان را آموزش می دهیم و هم به شما نشان می دهیم چگونه با رفتار درست یک پسر را هرچه بیشتر به خود جذب کنید.

اگر ازدواج کرده اید نیز بهترین شیوه ی رفتار با شوهر در این مطلب توضیح داده شده است.

چگونه با دوست پسرم رفتار کنم

یک رفتار درست با دوست پسر این است که .کار ها را با هم انجام دهید اگر او علاقه مند به صخره نوردی است از او بخواهید شما را هم با خودش ببرد و صخره نوردی را به شما آموزش دهد. یک ذهن باز داشته باشید. اجازه دهید دوست پسرتان بفهمد شما وارد جهان او شده اید. پیدا کردن یک کاری که هر دوی شما ازش لذت می برید می تواند تاثیر مثبتی در رابطه تان داشته باشد.

در رابطه ی عاطفی با دوست پسرتان صبور باشید. صبر بهترین و درست ترین رفتار در رابطه است و اگر با پسری در رابطه هستید و می خواهید او را برای ازدواج جذب کنید باید صبر و تحمل زیادی داشته باشید.

لطفا غر نزنید. براساس دیده‌ها و شنیده‌های شخصی‌ ام می‌گویم که بسیاری از رابطه های عاشقانه ج از غرهای پنهان و آشکار خانم‌ها ویران می‌شود. این شکایت بسیاری از خانم‌هاست که «همیشه خسته است»، «هیچ‌وقت حوصله ندارد» و «به حرف‌های من گوش نمی‌دهد»، شاید حق با شما باشد اما باور کنید که غرزدن‌های پنهان و آشکار هیچ مشکلی را حل نمی‌کند و فقط مشکل‌ها را بیشتر می‌کند. باور کنید که با مهربانی و انعطاف می‌توانید تاثیراتی بر یک مرد بگذارید که با هزار سال غرزدن و نق زدن به آن ها نخواهید رسید.

چگونه دوست پسر خود را نگه داریم

یکی از این مهم ترین تکنیک هایی که با به کارگیری آن می توانید دوست پسرتان را نگه دارید و او را برای ازدواج جذب کنید این است که فردی کاملا انعطاف پذیر باشید. از بحث و مجادله بیهوده با دوست پسرتان دوری کنید. نظرات و عقاید هر کس محترم است و هیچ دلیلی ندارد که شما تلاش کنید تا عقاید طرف مقابل خود را تغییر دهید.

فراموش نکنید ایـن خیلی خوب است که خودتان باشید. نظرات خود را راجع به موضوعات مختلف با دوست پسرتان در میان بگذارید، اما او را مجبور نکنید قبول کند او اشتباه در اشتباه است و باید چیزی را که شما می گویید بپذیرد.

همیشه می گویند زنان موجودات پیچیده ای هستند. اما به هر حال مردان هم پیچیدگی های خاص خود را دارند. مردان از تحمیل متنفرند و اگر چیزی را به آن ها تحمیل کنید از شما دور می شوند.

جذب پسر با رفتار

بیشتر زنها برای به دست آوردن مرد رویاهای خود به لباس و آرایش اهمیت می‌دهند. این جور چیزها شاید تاثیر داشته باشند اما آن چیزی نیستند که مردها در زنان جستجو می‌کنند.

۱. وقتی که لبخند می‌زنید

مطالعه‌ای که در داشنگاه بریتیش کلمبیا انجام شد نشان داد مردها بیشتر جذب زنهایی می‌شوند که اغلب لبخند می‌زنند. برای یک مرد بسیار راحت‌تر است که نزدیک زنی شود که لبخند می‌زند و آرام‌تر است تا زنی که جدی و اخموست.

۲. وقتی که عصبانی می‌شوید

از نظر مردها وقتی زنی عصبانی می‌‌شود، جذاب است! چون نشان می‌دهد که یک زن قوی و با شخصیت است. مردها زنهایی را دوست دارند که شخصیت قدرتمند دارند و همیشه هر چیزی را نمی‌پذیرند.

۳. وقتی که شوخ طبع هستید

زنی که شوخ طبع‌ است در نظر مردها جذاب‌تر از زن زیباست. بررسی‌های انجام شده در دانشگاه پنسیلوانیا نشان داد افراد شوخ‌تر، جذاب‌ترند و احتمال اینکه همسر مناسبی پیدا کنند بیشتر است. دانشمندان با ۲۵۰ دانشجو مصاحبه کردند که شامل زن و مرد می‌شدند و معلوم شد شوخ طبعی ویژگی مهمی است که افراد در رابطه به دنبال آن می‌‌گردند.

۴. وقتی که تشابه ظاهری دارید

همیشه هم متضادها همدیگر را جذب نمی‌کنند. در تحقیقات انجام شده در دانشگاه ایلینویز، دانشمندان به افراد تصاویر افراد گوناگونی را نشان دادند و از آنها خواستند ویژگی‌هایی را که برای‌شان از همه جذاب‌تر است انتخاب کنند. این افراد بیشتر جذب کسانی شده بودند که به خودشان شباهت داشتند. گویی یک حس آشنا این میان تاثیر گذار بوده است.

۵. وقتی که گرایش و نگرش خاص خودتان را دارید

مطالعه‌ای دریافت مردها زنانی را ترجیح می‌دهند که نگرش خاص خودشان را دارند. در این مطالعه از ۱۱۵ نفر خواسته شد پروفایل‌هایی را بررسی کنند و سپس ارزیابی کنند این پروفایل‌ها تا چه حد برای‌شان جذاب هستند. عجیب بود که هم مردان و هم زنان افرادی را انتخاب کردند که نسبت به افرادی که خنثی بودند و هر چیزی را به راحتی قبول می‌کردند، شخصیت قوی‌تری داشتند و دارای نگرش خاص خودشان بودند.

طرز صحبت با مردان

پیش نیاز چگونگی طرز صحبت کردن با مردان، گوش دادن به خودتان است. آگاهی اولین گام در تغییر هر رفتاری است. بپذیرید و رشد کنید یا در دنیای پرمشکل مذاکرات باقی بمانید یا با به کار بردن این راهکارها کاری می کنید که در دنیای امروز صدایتان به خوبی و روشنی شنیده شود.

دوری از عذرخواهی

زنان بیشتر از مردان میل به عذرخواهی دارند. حتی زنانی که اعتماد به نفس دارند، گاهی در حرف هایشان ناآگاهانه از چنین ابزارهایی استفاده می کنند. یکی از راه های طرز صحبت کردن با مردان این است که اگر چیزی برای گفتن دارید به خاطر به زبان آوردنش عذرخواهی نکنید.

مختصر سخن بگویید

مردان زیاد حرف نمی زنند دقت کنیدکه در دوره های آموزشی مردان چگونه برای ناهار خوردن تصمیم می گیرند. یکی از بهترین نحوه سوال کردن از مردان:«ناهار؟» و بقیه جواب می دهند:«حتما» در این بین کلمه ای اضافه گفته نمی شود. آنها نمی گویند:«می خواهید ناهار بخوریم؟» «چه فکر خوبی! حالا برای ناهار کجا برویم؟» «نمی دانم… کجا می توانیم برویم.» نه… مردان اصلا به این شکل عمل نمی کنند. خیلی ساده… «ناهار؟» «حتما».زنان معمولا در صحبت ها بیشتر به جزئیات می پردازند.ممکن است اطلاعات مهمی که می خواهید مرد مقابل تان بشنود در این جزئیات کم شود. در طرز صحبت کردن با مردان مراقب نشانه های رفتاری آنها باشید و هرگاه احساس کردید که این نشانه ها می گویند مرد مقابل تان در حال خسته شدن است، بی درنگ به اصل موضوع بپردازید. بهتر است هنگام شروع صحبت با مردان بگویید که حرف هایتان چقدر زمان می برد و این اندازه زمانی را رعایت کنید.

رک صحبت کنید

بهترین نوع طرز صحبت کردن با مردان این است که واضح حرف بزنید. مردان بیشتر از زنان به پیام های روشن و در عین حال مختصر نیاز دارند. کنایه زدن درباره آنچه می توانید مستقیما به زبان بیاورید، احتمالا به دلیل ترس از عدم پذیرش است. اگر روشن و واضح سوالی را بپرسید، پاسخی روشن و واضح دریافت خواهید کرد. در روابط شخصی ممکن است گاهی چنین چیزی ناراحت کننده باشد، اما در محل کار سوال های روشن می تواند سودمند باشد.

دوری کردن از ابراز هیجانات و احساسات

ابراز احساسات و هیجاناتی مثل گریه کردن در مذاکرات می تواند به سادگی جایگاه تان را به خطر بیندازد. مردان در اجتماع فرا گرفته اند کمتر از زنان احساسات شان را به نمایش بگذارند. شاید مردان بیش از اندازه خشک و جدی هستند. این بحث دیگری است که فکر می کنم بهتر است در اینجا به آن نپردازیم. نوع تربیت و شخصیت زنان به گونه ای دیگر است. زنان براساس پژوهش های دانشگاه مینه سو تا چهار برابر گریه می کنند.

بهترین شیوه رفتار با شوهر

برای اینکه به برخی از اصول رفتار با شوهر پی ببرید و بهترین شیوه ی رفتار با مرد زندگی تان را یاد بگیرید می توانید این مطلب نسبتا کوتاه را بخوانید و سعی کنید در زندگی موفقی که در صدد پایه ریزی آن هستید بکار ببرید :

۱ – همسرتان را به عنوان یک مرد بپذیرید و برای شناخت دنیای مردانه او دانش و آگاهی خود را افزایش دهید.

۲ – همسر خود را به چشم یک شی‌ء مسؤول ننگرید. بلکه به شخصیت وجودی او احترام بگذارید.

۳ – جنبه یا بخش‌هایی از شخصیت شوهرتان را که باعث تمایز او از سایرین می‌شود مورد توجه و تحسین قرار دهید.

۴ – برای این که همسرتان با شما روراست باشد سعی کنید او را درک کرده و برای افکار و احساساتش ارزش قایل شوید.

اگر حرف‌ها و گفته‌های او مطابق میل شما نیست از خود واکنش تند نشان ندهید زیرا به این وسیله بذر بی‌اعتمادی در زندگی خود می‌کارید.

۵ – وقتی همسرتان با شما درد دل می‌کند و راز دلش را با شما در میان می‌گذارد، احساساتش را بپذیرید و به او نگویید که اسرار درونش ناخوشایند و بی‌رحمانه است‌.

مطالب مرتبط:

فوت و فن شوهرداری

نحوه برخورد با مرد بی توجه

راه های جذب غیر مستقیم پسران

چگونه یک مرد را قانع کنیم

دعا برای جذب پسر

طرز نگاه پسر عاشق



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.