no-img
نوین اطلس

چگونه با دعا پسری را به خود جذب کنید


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه با دعا پسری را به خود جذب کنید
zip
مرداد ۱۳, ۱۳۹۷

چگونه با دعا پسری را به خود جذب کنید


اگر می خواهید با دعا پسری را به خود جذب کنید دعاهای قرآنی در این مطلب از نوین اطلس دات کام بسیار مجرب است. یکی از این دعاها دعا برای جلب محبت پسر از راه دور می باشد. دعای جذب پسر مورد علاقه یکی از دعا برای جذب پسر است و دعا برای جلب محبت شدید از راه دور در کنار دعا نویسی برای جذب پسر نیز دعاهای قرآنی برای جذب پسر مورد علاقه تان می باشد. دعا برای جذب پسر برای ازدواج و دعای جلب معشوق از راه دور به شما کمک می کند معشوقتان را جذب کنید طلسم از راه دور باعث جلب محبت پسران می شود.

دعا برای جلب و جذب محبت پسر از راه دور

دعا برای جلب محبت پسر از راه دور یکی از دعاهای قرآنی برای جذب هر پسر به توصیه ی novinatlas.com  می باشد. اگر می خواهید محبت پسری را به دست آورید این دعا را روی کاغذ به همراه اسم پسر بنویسید و آن را جلوی چشم خود قرار دهید. هربار که چشمتان به آن می خورد نیت کنید و دعا را بخوانید. ان شاالله به خواسته ی خود می رسید.

«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

برای جذب پسر مورد علاقه هر روز بعد از نماز صبح ۶۶ بار بگوید: یا حنان یا منان. و سپس بگوید: اللهم یا حنان یا منان صلی على محمد وآل محمد وتحنن علی ومن علی بإمرأه مؤمنه (رجل مؤمن) تحفظنی وأحفظها إنک إذا تحننت ومننت على أحد رحمته یا رؤف یا رحیم.

دعا برای جلب محبت شدید از راه دور

جلب محبت شدید حتی از راه دور نیز با دعا امکان پذیر است. به تحقیق نوین اطلس دات کام می توانید دعای زیر را با روغن روی یک تکه کاغذ بنویسید و سپس کاغذ را بسوزانید. این دعا طلسم محبت سوزاندنی است و شما را به مرادتان می رساند.

«اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم»
«اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ»

دعا نویسی برای جذب پسر

برای جذب پسر و افزایش محبت میان خودتان دعا نویسی از طرف نوین اطلس توصیه نمی شود. به هرحال برای افرادی که کنجکاون بدانند این امر در گذشته چگونه صورت گرفته است یک نمونه از دعا نویسی برای جذب پسر را توضیح می دهیم:

نوشته در آب اندازد ، قدری بخورد و بر سر ریزد و قدری بدهد به او که محبت بین (آنها) زیاد شود . بسم الله الرحمن الرحیم . رضی الله عنهم و خیرا ولد خیرالبریه جَزَاؤُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ جَنَّاتُ عَدْنٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا أَبَدًا رَّضِیَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ذَٰلِکَ لِمَنْ خَشِیَ رَبَّهُ .

دعا برای جذب پسر و جلب معشوق از راه دور برای ازدواج

اگر می خواهید پسری را برای ازدواج جذب کنید روز پنج شنبه بعد از نماز «صبح وعشاء» ابتداء صلوات بفرستید سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم» را تکرار کند .بعد از ان یک صلوات دیگر بفرستید.سپس خود را در لباس عروسی تصور کنید و او را در لباس دامادی در کنار خود ببینید.

برای جلب محبت معشوق از راه دور نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند دعای زیر را روی اسم او بخوانید و برگه را لابه لای جا نمازتان قرار دهید. خیلی زود می بینید که معشوقتان در عشق شما گرفتار خواهد شد. بسیار مجرب است و در امر حلال استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم سَخِّر لی فلانه بنت فلانه یا فلان بن فلان الحمد لله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها الرحمن الرحیم یا ودود سخرلی فلان بن فلان یا ملک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها ایاک نعبد و ایاک نستعین یا وَدود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان غیر مغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لا الضّالین امین  یا ودود سخر لی فلان بن فلان

سخن پایانی

به یاد داشته باشید اگر می خواهید در هر کاری به خصوص زندگی عاشقانه خود موفق شوید باید دانش لازم را نیز بدست آورید و برای رسیدن به هدف خود تلاشی کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰)

و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید. به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مطالب مرتبط:

دعای جذب پسر مورد علاقه

دعا نویسی برای جذب پسر

راههای جذب مردان مغرور

آموزش جذب مردان

دعا برای جذب مرد



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.