no-img
نوین اطلس

متن معذرت خواهی رسمی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

متن معذرت خواهی رسمی
zip
مرداد ۱۰, ۱۳۹۷

متن معذرت خواهی رسمی


در این مطلب نوین اطلس دات کام چندین متن ادبی و رسمی برای معذرت خواهی به شما ارائه می دهد. متن عذرخواهی رسمی اداری برای محیط های اداری کاربرد دارد. متن ادبی معذرت خواهی و متن عذرخواهی دوستانه را می توانید برای معذرت خواهی از دوست و آشناهای خود به کار ببرد. اگر مدیرتان را ناراحت کرده و از کار اخراج شده اید متن عذرخواهی از مدیر و جملات عذرخواهی رسمی به شما کمک می کند. نامه معذرت خواهی و متن عذرخواهی از استاد نیز برای ابراز پشیمانی از خطاهایتان کاربرد دارد. و برای آشتی با دوست نیز از متن نامه عذرخواهی از دوست استفاده کنید.

متن ادبی عذرخواهی دوستانه

در بین روابط دوستانه همیشه اختلافاتی هست که منجر به دعوا و کدورت می شود. اما نگران نباشید، می توانید با متن های ادبی عذرخواهی دوستانه که نوین اطلس دات کام به شما ارائه می دهد این اختلافات و کدورت ها را ازبین ببرید. یک نمونه از متن ادبی برای عذرخواهی از دوست به شرح زیر است:

مرا ببخش اگر که بی صدا شدم

ببخش اگر به خاطرت دست به دامن خدا شدم

ببخش اگر جدا شدم

اگر به عشقت اینطور مبتلا شدم

متن عذرخواهی از مدیر

یک نمونه از متن عذرخواهی از مدیر به صورت زیر است. اگر با مدیر خود دچار اختلاف شده اید و می خواهید این اختلافات را از بین ببرید می توانید از این متن استفاده کنید.

جناب آقای ….

مدیر محترم امور اداری / رییس محترم اداره کارگزینی

موضوع : درخواست بازگشت به کار

با سلام و احترام

بدینوسیله به استحضار می رساند اینجانب …………. به شماره کارمندی …… و به شماره شناسنامه ……. که از تاریخ ……….. در شرکت با سمت ……. در واحد …… مشغول بکار بوده ام متاسفانه بنا به بدلایل شخصی / کاری تقاضای ناچار به استعفا و ترک کار از تاریخ …………… گردیده ام با توجه به مشکلات بیشماری که پس از ترک شرکت با آن موجه شده ام ، از جنابعالی تقاضای بازگشت به کار داشته و تعهد می نمایم در صورت موافقت با شروع بکار اینجانب به نحو احسن نسبت به انجام امورمحوله اهتمام ورزم .

پیشاپیش از حسن نظر جنابعالی کمال تشکر خویش را ابراز نموده و استدعا دارم در صورت صلاحدید با بازگشت به کار اینجانب موافقت فرمایید.

با تشکر و سپاس

نام و نام خانوادگی

تاریخ و امضا

متن عذرخواهی از استاد

اگر به هر دلیلی اشتباهی در کلاس درس یا امتحان از شما سر زده است و می خواهید از استاد خود معذرت خواهی کنید تا به شما فرصت دیگری دهد یک نمونه متن عذرخواهی از استاد به صورت زیر می باشد که novinatlas.com در اختیار شما گذاشته است.

جناب آقای…

مدیر محترم مدرسه …

موضوع : عذرخواهی از بابت اشتباه سرزده و تقلب در امتحان

با سلام

احتراما به اطلاع جنابعالی می رساند اینجانب … دانش آموز مقطع … با وجود مطالعه دروس بعلت استرس زیاد و نگرانی فراوان از نتیجه امتحان اشتباه بسیار بزرگی را مرتکب شده و با خود برگه ای که تقلب محسوب میشد را با خود بهمراه داشتم که همین امر باعث شد با وجود آنکه از برگه نقلب استفاده ننمودم بعنوان متخلف شناخته شدم و باعث آزردگی و رنجش خاطر معلم محترم و زحمتکش مان که تمام تلاش خود جهت آموزش و بادگیری ما بخرج داده است و همچنین شرمساری والدینم گردم.

اینجانب مسئولیت اشتباه خود را بعهده گرفته و از بابت اشتباه خودم پشیمان و نادم هستم و متعهد می گردم که دیگر چنین اشتباهی را مرتکب نشوم .

لذا از شما خواهشمندم عذرخواهی اینجانب را بپذیرید و فرصت دیگری جهت جبران اشتباهاتم در اختیارم بگذارید.

با تشکر و تقدیم احترام

متن نامه عذرخواهی از دوست

برای عذرخواهی از دوست متن های زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید و کدورت ها را از بین ببرید. این متن را می توانید از طریق یک نامه و یا به همراه یک هدیه ی کوچک به دوست خود بدهید تا خیلی زود به دعواها پایان دهید و با هم آشتی کنید.

بیا با پاک‌ترین سلام عشق آشتی کنیم

بیا با بنفشه‌های لب جوی آشتی کنیم

بیا به سپیدارها لبخند بزنیم

بیا برای همیشه با دلمان آشتی کنیم

مطالب مرتبط:

نامه معذرت خواهی

تمرین ها و تکالیف برای برگرداندن عشقمان

چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم

مخالفت با ازدواج – مدل تایید چند وجهی

متن ادبی معذرت خواهی

چگونه دیگران را متقاعد کنیم

چگونه اعتماد از دست رفته را برگردانیم؟

عوامل موفقیت در کسب و کار

 



برچسب‌ها :

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.