no-img
نوین اطلس

دعا برای بیقراری معشوق


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای بیقراری معشوق
امتیاز 4.00 ( 1 رای )
zip
مرداد ۷, ۱۳۹۷

دعا برای بیقراری معشوق


برای بیقراری معشوق در این مطلب از نوین اطلس دات کام چندین دعای مجرب گردآوری شده است. یکی از این دعاها دعا برای جلب توجه شخص مورد نظر می باشد که برای بیقرار کردن معشوق موثر است. دعای جلب معشوق از راه برای بیقرار کردن معشوقی که از شما دور است کاربرد دارد. یکی از دعاها برای بیقراری معشوق دعای بیقراری شدید معشوق می باشد. همچنین لازم است برای بیقراری معشوق دل او را به دست آورید که دعا برای به دست آوردن دل معشوق شما را در این زمینه یاری می کند. برای جذب پسر مورد علاقه ی خود نیز می توانید از دعا برای جذب پسر بهره ببرید.

دعا برای جلب توجه شخصی که مورد نظر ما است

برای جلب توجه شخص مورد نظر novinatlas.com پیشنهاد می کند دعای زیر را ۵ بار بنویسید و هر روز ۵ بار آن را بخوانید. این عمل را تا ۴۰ روز تکرار کنید. سعی کنید در این مدت بیشتر با شخص مورد نظر ارتباط داشته باشید.

اللهم انى اسا لک یا الله یا واحد یا احد یا فرد یا وتر یا صمد من ملات ارکانه السموات ئ الارض اسالک ان تسخر قلب فلان ابن فلانه کما سخرت الحیه لموسى علیه السلام و اسالک ان تسخر قلب ابن فلان کما سخرت لسلیمان جنوده من الجن و الانس و الطیر و الوحش و هم یوزعون اءسئلک ان تلین قلب فلان کما لینات الحدید لداود علیه السلام ، اءسئلک اءن تذلل قلبه کما ذللت نور القمر لنور الشمس

چگونه با دعا محبت معشوق خود را از راه دور جلب کنیم

اگر معشوقتان از شما دور است و قصد دارید او را به سمت خود بکشانید و به این دوری پایان دهید دعای جلب معشوق از راه دور یک راهکار خیلی خوب و سریع برای شما است. برای جلب معشوق از راه دور این دعا را هر شب جمعه ۱۳ بار تلاوت کرده و پس از آن غسل کنید. هنگام غسل باید نیتتان جلب معشوق باشد.

اللهم انى اسالک باسمک الرحمن الرحیم الواحد الذى لیس غیره قدیم ، لاند له دائم له حى لایموت ، خالق ما یرى و ما لایرى عالم کل شى ء بغیر تعلم اکفنى مؤ ونه الحجاج اءسئلک ان تلین قلب فلان کما لینات الحدید لداود علیه السلام ، اءسئلک اءن تذلل قلبه کما ذللت نور القمر لنور الشمس یا الله هو عبدک ابن اءمتک . اءنا عبدک ابن اءمتک خذلى بقدمیه و من ناصیته فسخره لى حتى تقضى حاجتى بهذا و ما ارید انک على کل شى ء قدیر

دعایی که معشوق را شدیدا بیقرار می کند

نوین اطلس دات کام برای بیقراری شدید معشوق دعایی بسیار مجرب برای شما گردآوری کرده است. دعای زیر را به چندین تار موی خود بخوانید و آن را در جیب لباس معشوق بگذارید. بعد از مدتی بی قراری شدید او را برای خود به چشم خواهید دید.

قال الله تعالى من طلبنى و من وجدنى احبنى و من احبنى عشقنى و من عشقنى و من عشقنى عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلى دیته و من على دیته فانادیته

دعا برای به دست آوردن دل معشوق و جذب پسر

یکی از راه های موثر برای به دست آوردن دل معشوق استفاده از دعا می باشد. نوین اطلس دات کام دعای زیر را برای به دست آوردن دل معشوق به شما پیشنهاد می دهد. این دعا را هر روز صبح و ظهر و شب به وقت اذان ۵ بار بخوانید. سپس وضو بگیرید و نماز به جای آورید. خیلی زود می بینید که معشوقتان بیقرار شما خواهد شد.

بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین

برای جذب پسر این آیه را که به آیه مَوَدَّت مشهور است به شیرینی و میوه یا چیزی که مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخوانید و به خورد او دهید:

یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای جلب معشوق از راه دور

دعا برای بدست آوردن دل معشوق

دعای احضار آنی معشوق

به دست آوردن دل دختر مورد علاقه

بدست آوردن دل مردان برای ازدواج

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1735 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.