no-img
نوین اطلس

دعای عاشق کردن سریع هر شخصی


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای عاشق کردن سریع هر شخصی
امتیاز 3.88 ( 17 رای )
zip
مرداد ۳, ۱۳۹۷

دعای عاشق کردن سریع هر شخصی


در این مطلب از وبسایت نوین اطلس دات کام می خواهیم با موضوعاتی در مورد عاشق کرن فرد مورد علاقه تان آشنا شویم. دعای عاشق کردن سریع از راه دور دعایی است که به عاشق کردن سریع هر شخصی کمک می کند.  دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه را می توانید برای عاشق کردن فردی که دوستش دارید به کار ببرید.

دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور و دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور نیز برای عاشق کردن فردی که از شما دور است مورد استفاده قرار می گیرد. دعای دیوانه کردن محبوب باعث ایجاد بیقراری در محبوب شما می شود و طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور در دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور باعث می شود هر مرد و پسری را به سمت خود بکشانید. با دعای جلب محبت سریع نیز مهر و محبت بین خود و طرف مقابل را افزایش دهید.

دعای عاشق کردن سریع از راه دور

برای عاشق کردن سریع هر شخصی می توانید از دعای عاشق کردن سریع از راه دور استفاده کنید. novinatlas.com این دعا را به شما پیشنهاد می کند زیرا با این دعا فاصله ها دیگر اهمیتی ندارند و فرد مورد نظر هرجا که باشد عاشق شما خواهد شد. کافی است هر روز از مسیری عبور کنید و این دعا را تا رسیدن به مقصد بخوانید و به کف مسیر بدمید. خواهید دید که فرد در این مسیر جلوی شما ظاهر می شود.

اللَّهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُکَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُوْلَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوا أَحَدٌ

دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه و عاشق شدن طرف مقابل از راه دور

آیات شریفه ی زیر برای عاشق کردن فرد مورد علاقه و عاشق شدن هر فردی از راه دور کاربرد دارد. اگر هر روز صبح تا ۹۰ روز هنگام طلوع آفتاب آیه ی اول را بخوانید و به مهر خود بدمید و بر آن سجده کنید و از خدا حاجت بخواهید حاجت شما برطرف خواهد شد. همچنین برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور می توانید آیه ی دوم را به مقداری خرده زغال بخوانید و آتش بزنید و با دود حاصل از آن اسم معشوق را بنویسید.

  • آیه ی اول: «بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»
  • آیه ی دوم: «لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

دعا برای عاشق کردن یک نفر از راه دور

برای عاشق کردن یک نفر از راه دور نوین اطلس دات کام دعای زیر را به شما پیشنهاد می کند. این آیه ی شریفه را بر یک دستمال پارچه ای بخوانید و بدمید و کاری کنید طرف مقابل از این دستمال شما استفاده کند. خیلی زود عاشق شما می شود و بسیار مجرب است.

أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیْتَهُمْ مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَدا أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالْوَحْدَانِیَّهِ الْکُبْرَى وَ الْمُحَمَّدِیَّهِ الْبَیْضَاءِ وَ الْعَلَوِیَّهِ الْعُلْیَا وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِکَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِکَ فَلَمْ یَخْرُجْ مِنْکَ إِلا إِلَیْکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجا وَ مَخْرَجا وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لا أَحْتَسِبُ إِنَّکَ تَرْزُقُ مَنْ تَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ

طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور و دیوانه کردن محبوب

برای عاشق کردن یک مرد از راه دور دعای زیر بسیار مجرب شمرده می شود. برای استجابت دعا و عاشق کردن مرد مورد علاقه تان دعای زیر را به پارچه ای سفید بخوانید و هنگام ملاقات با او این پارچه را همراه خود داشته باشید.

بسم الله الرحمن الرحیم سَخِّر لی فلانه بنت فلانه یا فلان بن فلان الحمد لله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها الرحمن الرحیم یا ودود سخرلی فلان بن فلان یا ملک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه یا قلبها ایاک نعبد و ایاک نستعین یا وَدود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان غیر مغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لا الضّالین امین  یا ودود سخر لی فلان بن فلان

همچنین برای دیوانه کردن محبوب دعای زیر به شما پیشنهاد می شود. این دعا را هر روز ظهر وقتی خورشید در وسط آسمان قرار دارد به آب جاری بخوانید و خودتان را با آن آب بشورید.

بسم اللّه الرحمن الرحیم ان لا تعلوا على و اتونى مسلمین لو لا ان ربطنا على قلبها لتکون من المومنین

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور و جلب محبت سریع

برای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور تنها به امر حلال و ازدواج با او باید هر ۵شنبه هنگام اذان مغرب ۹ مرتبه سوره ی فلق را بخوانید و پس از آن نماز به جای آورید و بعد از نماز ۹ مرتبه سوره ی کوثر را بخوانید.

همچنین برای جلب محبت سریع اذکار زیر را به چندین دانه هسته ی سیب بخوانید و این هسته ها را در خاکی بکارید.

یا کاشف الکرب عن وجه الحسین
اکشف کربی بحق اخیک الحسین

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید مقاله زیر را درباره موضوع جذب عشق از دست رفته مطالعه کنید:

how to make my ex feel attracted to me again

مطالب مرتبط:

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور

ترفند عاشق کردن مردان

عاشق کردن دیگران

دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور

طلسم دیوانه کردن معشوق

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.