no-img
نوین اطلس

دعا برای همسر خوب و باتقوا


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای همسر خوب و باتقوا
امتیاز 4.50 ( 2 رای )
zip
تیر ۳۰, ۱۳۹۷

دعا برای همسر خوب و باتقوا


در این مطلب از نوین اطلس دات کام دعا برای یافتن همسر خوب و باتقوا را معرفی می کنیم که یکی از نشانه های یک همسر خوب است. اگر می خواهید زن مورد علاقه ی خود را پیدا کنید دعا برای یافتن زن دلخواه به شما کمک زیادی می کند.برای دخترانی که خواستگار ندارند دعای شوهر دار شدن و دعا برای پیدا شدن همسر دلخواه و همچنین دعای یافتن همسردلخواه و دعا برای آمدن خواستگار خوب و باتقوا برای ازدواج که مجرب و سریع هستند. اگر می خواهید همسری زیبا با ظاهر خوب داشته باشید دعا برای همسر زیبا را بخوانید و دعای قنوت برای ازدواج نیز دعای مجربی برای هموار شدن مسیر ازدواج می باشد.

دعا برای پیدا کردن همسر خوب و باتقوا

برای پیدا کردن همسر با تقوا و با ایمان دعای قرآنی زیر بسیار مجرب و پر کاربرد است. اگر ازدواج نکرده اید و می خواهید همسری با ایمان، با تقوا و صالح داشته باشید دعای زیر را سرلوحه ی زندگی خود قرار دهید. این دعا را هر روز هر چقدر که می توانید بخوانید و حتی آن را در جایی بنویسید و همراه خود داشته باشید تا خداوند افراد با تقوا را سر راه شما قرار دهد.

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ

آیه ای برای یافتن زن دلخواه و خوب

سوره فرقان آیه ی ۷۴ آیه ای بسیار مجرب برای یافتن زن دلخواه می باشد. اگر زنی به خصوص در نظر شماست و هنوز آن را پیدا نکرده اید این آیه را هر روز که از خانه بیرون می روید به آسمان نگاه کرده و آن را زمزمه کنید. ان شاءالله زن مورد نظرتان خیلی زود سر راه شما قرار می گیرد.

وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا

دعای قرآنی برای شوهر دار شدن

برای دخترانی که ازدواج نکرده اند و شوهر ندارند novinatlas.com دعای قرآنی زیر را برای شوهر دار شدن پیشنهاد می کند. این دعا را شب جمعه به انگشتری بخوانید در انگشت حلقه ی خود فرو کنید و به خواب بروید. خیلی زود خواستگارهای شما زیاد می شود و ازدواج می کنید.

اللهم اغننی بحلالک عن حرامک و بطاعتک عن معصیتک

دعا برای پیدا شدن همسر باتقوای مورد علاقه

اگر کسی برای پیدا شدن همسر باتقوا مورد علاقه ی خود این دو آیه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و با خود نگه دارد اگر عزب ( مجرد ) باشد زوجه صالحه ای همانطور که دوست دارد برای او پیدا می شود. نوین اطلس دات کام دریافته است این دعا برای پیدا شدن همسر مورد علاقه بسیار مجرب می باشد.

آیات ۱۳۱و ۱۳۲ سوره طه :

وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ﴿۱۳۱﴾

وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى ﴿۱۳۲﴾

ذکر یافتن همسر خوب و دلخواه

ذکر زیر به گونه ای که نوشته شده است ذکری مجرب برای یافتن همسر خوب و دلخواه می باشد. این ذکر را هر روز نیت کرده و ۱۰ مرتبه تکرار کنید تا به حاجت برسید.

“یَا رَبِّ یَا رَبِّ” به قدری که یک نفس وفا کند “یَا رَبَّاهْ یَا رَبَّاهْ” به قدر یک نفس “رَبِّ رَبِّ” باز به قدر یک نفس “یَا اللَّهُ یَا اللَّهُ” باز به قدر یک نفس “یَا حَیُّ یَا حَیُّ” به قدر یک نفس “یَا رَحِیمُ یَا رَحِیمُ” باز به قدر یک نفس “یَا رَحْمَانُ یَا رَحْمَانُ” هفت مرتبه “یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ” هفت مرتبه.

دعا برای پیدا شدن خواستگار خوب و ازدواج با او

برای پیدا شدن خواستگار خوب و ازدواج با او دعای زیر را ۱۰۰۰ مرتبه به شمعی بخوانید و زمانی که شمع در حال آب شدن است با آن اسم خود و مادرتان را بنویسید. بسیار مجرب است.

اللَّهُمَّ إِنِّی أَفْتَتِحُ الْقَوْلَ بِحَمْدِکَ وَ أَنْطِقُ بِالثَّنَاءِ عَلَیْکَ وَ أُمَجِّدُکَ وَ لا غَایَهَ لِمَدْحِکَ وَ أُثْنِی عَلَیْکَ وَ مَنْ یَبْلُغُ غَایَهَ ثَنَائِکَ وَ أَمَدَ مَجْدِکَ وَ أَنَّی لِخَلِیقَتِکَ کُنْهُ مَعْرِفَهِ مَجْدِکَ وَ أَیَّ زَمَنٍ لَمْ تَکُنْ مَمْدُوحا بِفَضْلِکَ مَوْصُوفا بِمَجْدِکَ عَوَّادا عَلَی الْمُذْنِبِینَ بِحِلْمِکَ تَخَلَّفَ سُکَّانُ أَرْضِکَ عَنْ طَاعَتِکَ فَکُنْتَ عَلَیْهِمْ عَطُوفا بِجُودِکَ جَوَادا بِفَضْلِکَ عَوَّادا بِکَرَمِکَ یَا لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ الْمَنَّانُ ذُو الْجَلالِ وَ الْإِکْرَامِ”.

دعا برای داشتن همسر زیبا و مهربان

اگر می خواهید همسر زیبا با ظاهری آراسته و مهربان داشته باشید هر روز یک بار زیارت عاشورا و دعاى توسل را با توجه کامل به نیت این حاجت قرائت کنید.

همچنین برای داشتن همسر زیبا قبل از مراسم خواستگاری این دعا را ۵ مرتبه تلاوت کنید:

أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ

دعای قنوت برای ازدواج 

دعای قنوت برای ازدواج به این شکل است که باید دو روز پنج شنبه و جمعه را روزه بگیرید و روز جمعه نماز امام رضا را به جاى آورید (کیفیت آن در مفاتیح الجنان در ضمن اعمال روز جمعه آمده است).سپس در قنوت نماز آیت الکرسی بخوانید و نماز را ادامه دهید.

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای یافتن همسردلخواه

جذب همسر دلخواه

طریقه خواندن نماز جعفر طیار برای ازدواج

نماز جعفر طیار برای حاجت

چگونه همسر دلخواهم را بیابم

دعای برگرداندن همسر

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.