no-img
نوین اطلس

طلسم ازدواج با شخص دلخواه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طلسم ازدواج با شخص دلخواه
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۲۷, ۱۳۹۷

طلسم ازدواج با شخص دلخواه


اگر می خواهید با شخص دلخواه خود ازدواج کنید این مطلب از نوین اطلس دات کام برای شما نوشته شده است. جادو ازدواج دعایی است که شما را به طرز معجزه آسایی به معشوقتان می رساند. همچنین می توانید از ختم برای ازدواج با فرد مورد نظر کمک بگیرید. طلسم ازدواج سریع، طلسم قوی برای ازدواج و احضار ازدواج را زیاد استفاده کنید تا خیلی زود به خانه ی بخت بورید. دعای آمدن شخص دلخواه به خواستگاری و دعا برای ازدواج سریع با معشوق همانطور که از نامشان پیداست کاری می کنند معشوقتان به خواستگاری شما بیاید و با او ازدواج کنید.

دعای جادویی برای ازدواج

برای ازدواج با شخص مورد نظر خود این دعا یک دعای جادویی می باشد. نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند این دعا را هر روز به حلقه یا گوشواره ای طلا بخوانید و از ان استفاده کنید. بسیار مجرب است.

اللَّهُمَّ إِنِّی أَطَعْتُکَ فِی أَحَبِّ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ التَّوْحِیدُ وَ لَمْ أَعْصِکَ فِی أَبْغَضِ الْأَشْیَاءِ إِلَیْکَ وَ هُوَ الْکُفْرُ فَاغْفِرْ لِی مَا بَیْنَهُمَا یَا مَنْ إِلَیْهِ مَفَرِّی آمِنِّی مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَیْکَ اللَّهُمَّ اغْفِرْ لِیَ الْکَثِیرَ مِنْ مَعَاصِیکَ وَ اقْبَلْ مِنِّی الْیَسِیرَ مِنْ طَاعَتِکَ یَا عُدَّتِی دُونَ الْعُدَدِ وَ یَا رَجَائِی وَ الْمُعْتَمَدَ وَ یَا کَهْفِی وَ السَّنَدَ وَ یَا وَاحِدُ یَا أَحَدُ یَا قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُوْلَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوا أَحَدٌ

ختم برای ازدواج با فرد مورد علاقه 

ختم دعای زیر برای ازدواج با فرد مورد علاقه تان یک ختم تضمینی می باشد. این دعا را روزی ۳ بار به مقداری گندم یا آرد گندم بخوانید و آن را به نیازمندی بدهید. می توانید از نان استفاده کنید.

«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»

ذکر برای ازدواج سریع

برای دخترانی که ازدواج ان ها به تعویق افتاده است novinatlas.com ذکر زیر را برای ازدواج سریع پیشنهاد می کند. این ذکر را هر روز با تسبیح سفید بخوانید و تسبیح را دور گردن خود بیندازید. بسیار مجرب است و تاثیر سریع دارد.

«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»

دعای قوی برای احضار ازدواج

دعای زیر برای احضار ازدواج و باز شدن بخت بسته شده یک دعای امتحان شده است. مظور از احضار ازدواج این است که دختر یا پسر بخت بسته از طلسم رهایی پیدا کرده و خیلی زود ازدواج کند. این دعا را به لباسی بخوانید و آن را به گلاب معطر نمایید و دختر یا پسری که می خواهد ازدواج کند با آن لباس نماز بخواند.

أَسْأَلُکَ بِحَقِّ مَنِ اصْطَفَیْتَهُمْ مِنْ خَلْقِکَ وَ لَمْ تَجْعَلْ فِی خَلْقِکَ مِثْلَهُمْ أَحَدا أَنْ تُصَلِّیَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ تَفْعَلَ بِی مَا أَنْتَ أَهْلُهُ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِالْوَحْدَانِیَّهِ الْکُبْرَى وَ الْمُحَمَّدِیَّهِ الْبَیْضَاءِ وَ الْعَلَوِیَّهِ الْعُلْیَا وَ بِجَمِیعِ مَا احْتَجَجْتَ بِهِ عَلَى عِبَادِکَ وَ بِالاسْمِ الَّذِی حَجَبْتَهُ عَنْ خَلْقِکَ فَلَمْ یَخْرُجْ مِنْکَ إِلا إِلَیْکَ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ أَمْرِی فَرَجا وَ مَخْرَجا وَ ارْزُقْنِی مِنْ حَیْثُ أَحْتَسِبُ وَ مِنْ حَیْثُ لا أَحْتَسِبُ إِنَّکَ تَرْزُقُ مَنْ تَشَاءُ بِغَیْرِ حِسَابٍ

دعای آمدن معشوق به خواستگاری

یکی از دعاهای مجرب برای جذب خواستگار دعای زیر می باشد. اگر می خواهید معشوقتان به شما پیشنهاد ازدواج دهد این دعا را به یک وسیله ای از خود بخوانید و در خانه یا اتومبیل یا محل کار او قرار دهید. این دعا برای آمدن معشوق به خواستگاری بسیار مفید است پس از آن در امر حلال استفاده کنید.

یا من یشکر الیسیر و یعفو عن الکثیر و هو الغفور الرحیم  اغفر لی الذنوب التی ذهبت لذتها و بقیت تبعتها

آیه برای ازدواج با کسی که دوستش دارید

برای ازدواج با کسی که دوستش دارید نوین اطلس دات کام آیه ی شریفه ی زیر را به شما پیشنهاد می کند. این آیه را تکه سنگی بزگر بخوانید و روی کاغذی که نام معشوق و نام مادرش روی آن نوشته شده است قرار دهید. در فضای آزاد بدون سقف باشد.

اِلهی بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ اَنتَ المَحمُودُ وَ بِحَقِّ عَلیٍّ وَ اَنتَ العالی وَ بِحَقِّ فاطِمَهَ وَ اَنتَ فاطِرُ بَرَکَهً فِی الرِزقِ وَ طولآ فِی العُمرِ وَ تَوبَهً قَبلَ المَوتِ وَ راحَهً عِندَ المَوتِ وَ مَغفِرَهً بَعدَ المَوتِ

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

طلسم قوی برای ازدواج

طلسم ازدواج فوری

دعای ازدواج با معشوق

شیفته کردن مردان

چگونه یک پسر را در یک روز عاشق خود کنیم

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.