no-img
نوین اطلس

دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه
zip
تیر ۲۷, ۱۳۹۷

دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه


موضوع این مطلب از نوین اطلس دات کام عاشق کردن است. در این مطلب چند دعا برای عاشق کردن فرد مورد علاقه به شما معرفی می کنیم. دعای عاشق کردن سریع یک دعای سریع الاجابه برای عاشق کردن می باشد. دعا برای عاشق شدن طرف مقابل از راه دور بدون توجه به دوری شما از هم هر فردی را عاشق شما می کند. طلسم عاشق کردن یک مرد از راه دور و دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور دعاهای مجرب برای جذب مرد یا پسر مورد نظر شما می باشند دعای دیوانه کردن محبوب برای وابسته کردن مرد به زن نیز از دعاهای قوی برای عاشق کردن هستند.

دعا برای عاشق شدن فرد مورد علاقه

برای عاشق شدن فرد مورد علاقه و جلب القلوب و مقبول القول شدن و زیاد شدن عزت در چشم محبوب، ذکر شریف ذیل را همیشه در حالت سجده و بین اذان و اقامه بخوانید. محبوب فرد مورد علاقه می شوید و خیلی زود عاشق شما می شود.

آن دعا این است: ( رَبِّ لَکَ سَجَدتُ خاضِعاً خاشِعاً ذَلیلاً )

سپس هزار مرتبه ذکر (لا حول و لا قوه الا باللّه ) را با توجه قلبی بخوانید و سپس از خداوند متعال طلب نمایید که فرد مورد علاقه عاشق شما شود.

طلسم عاشق کردن سریع یک مرد 

برای عاشق کردن سریع یک مردی که طاقت دوری او را ندارید ، نام آن فرد و نام مادرش را بر روی سنگی بنویسید و سپس این آیه را در ادامه آن بنویسید .

(قالُواْ یَا مُوسَى إِنَّا لَن نَّدْخُلَهَا أَبَدًا مَّا دَامُواْ فِیهَا فَاذْهَبْ أَنتَ وَرَبُّکَ فَقَاتِلا إِنَّا هَاهُنَا قَاعِدُونَ ).

در آخر هم آن سنگ را در چاهی بیاندازید. حتما آن مرد عاشق و دلباخته ی شما می شود. صرفا در امر حلال استفاده شود.

دعای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور

برای عاشق شدن پسر به دختر از راه دور نوین اطلس دات کام دعای زیر را پیشنهاد می کند. آیه ی زیر را هر روز یکصد و شصت و یک مرتبه  بخوانید پسر مورد نظر خیلی زود عاشق شما خواهد شد:

یا سَلامُ تَسَلَّمتَ بِاالسَّلامِ وَ السَّلامُ فی سَلامُ سَلامِکَ یا سَلامَ والقیت علیک محبۀ منی ولتصنع علی عینی اذ تمشی اختک فتقول هل ادلکم علی من یکفله فرجعناک الی امک کذالک یرجع  فلان ابن فلانه  الی هذه البیت والمکان ولایخرج منه

دعای دیوانه کردن محبوب

novinatlas.com پیشنهاد می کند برای دیوانه کردن محبوب آیات کریمه دوازدهم و سیزدهم و چهاردهم از سوره مبارکه مومنون را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسید و کاری کنید محبوب از آن بنوشد . به اذن و اراده خداوند تبارک و تعالی او را دیوانه و بیقرار خود خواهید کرد:

( ولَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ مِن سُلَالَهٍ مِّن طِینٍ ثُمَّ جَعَلْنَاهُ نُطْفَهً فِی قَرَارٍ مَّکِینٍ ثُمَّ خَلَقْنَا النُّطْفَهَ عَلَقَهً فَخَلَقْنَا الْعَلَقَهَ مُضْغَهً فَخَلَقْنَا الْمُضْغَهَ عِظَامًا فَکَسَوْنَا الْعِظَامَ لَحْمًا ثُمَّ أَنشَأْنَاهُ خَلْقًاآخَرَ فَتَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ) .

دعا برای وابسته کردن مرد به زن

برای وابسته کردن مرد به زن روزانه بیست و هفت مرتبه ذکر شریف ذیل (اسم ششم از اسماء ادریسی ) را قرائت کنید و این عمل را بیست و هفت روز ادامه دهید. وابستگی مرد را به چشم خود خواهید دید.

فَلا یَفوُتُ شَیءٌ مِن عِلْمِهِ وَ لا یَؤُدُهُ تِلْکَ الرُّسُلُ فَضَّلْنَا بَعْضَهُمْ عَلَىٰ بَعْضٍ ۘ مِّنْهُم مَّن کَلَّمَ اللَّهُ ۖ وَرَفَعَ بَعْضَهُمْ دَرَجَاتٍ ۚ وَآتَیْنَا عِیسَى ابْنَ مَرْیَمَ الْبَیِّنَاتِ وَأَیَّدْنَاهُ بِرُوحِ الْقُدُسِ ۗ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ مَا اقْتَتَلَ الَّذِینَ مِن بَعْدِهِم مِّن بَعْدِ مَا جَاءَتْهُمُ الْبَیِّنَاتُ وَلَٰکِنِ اخْتَلَفُوا فَمِنْهُم مَّنْ آمَنَ وَمِنْهُم مَّن کَفَرَ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ مَا اقْتَتَلُوا وَلَٰکِنَّ اللَّهَ یَفْعَلُ مَا یُرِیدُ

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

دعای دیوانه کردن محبوب

دعای عاشق کردن سریع هر شخصی

دعای عاشق کردن طرف مقابل

تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران

مثال برای عاشق کردن دیگران

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.