no-img
نوین اطلس

طلسم بیقراری


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

طلسم بیقراری
امتیاز 3.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۲۶, ۱۳۹۷

طلسم بیقراری


اگر می خواهید معشوق را به سمت خود بکشانید می توانید از طلسم بیقراری استفاده کنید. نوین اطلس دات کام در این مطلب چندین طلسم بیقراری به شما معرفی کرده است. طلسم بیقراری سوزاندنی که ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما مجرب است. طلسم بیقراری شدید معشوق از راه دور در کنار طلسم احضار بیقراری در شخص باعث می شود معشوق خود را از راه دور به سمت خود بکشانید. طلسم عشق قوی نیز عشقی بسیار قوی بین شما به وجود می آورد.

طلسم بیقراری

یکی از طلسم های مجرب بیقراری طلسم بیقراری سوزاندنی می باشد. نقش زیر را در کاغذی بنویسید و در نیمه شب همانطور که نام معشوق را ذکر می کنید آن را بسوزانید.

بسم الله الرحمن الرحیم اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه

دعای بیقراری شدید معشوق از راه دور

برای بیقراری معشوق از راه دور نوین اطلس دات کام پیشنهاد می کند دعای زیر را در روز جمعه بخوانید و بلافاصله بعد از آن غسل جمعه را به جای آورید و نماز حاجت بخوانید.

اللهم یا حنان یا منان صلی على محمد وآل محمد وتحنن علی ومن علی بإمرأه مؤمنه (رجل مؤمن) تحفظنی وأحفظها إنک إذا تحننت ومننت على أحد رحمته یا رؤف یا رحیم.

طلسم برای احضار بیقراری شخص

اگر شخصی شما را ترک کرده است برای احضار بیقراری این شخص به سمت شما دعای زیر را بر  جیر یا چرم بنویسید و آن را همراه با اسم شخص به همراه داشته باشید.

بسم الله الرحمن الرحیم (یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان و اسم مطلوب را ذکر کند)) الحمدلله رب العالمین(یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان) الرحمن الرحیم (یا ودود سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) مالک یوم الدین ( یا رقیب سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) إیاک نعبد و إیاک نستعین (یا ودود سخر و لین قلب فلان بن فلان) إهدنا الصراط المستقیم(یا رقیب سخر و لین قلب فلان بن فلان) صراط الذین أنعمت علیهم (یا ودود سخر و لین لی قللب فلان بن فلان) غیر المغضوب علیهم ولا الضالین ( یا رقیب سخر و لین لی فلان بن فلان)

آیه برای عشق قوی بین دو نفر

برای ایجاد عشق قوی بین دو نفر novinatlas.com آیه ی زیر را به شما پیشنهاد می کند. این آیه را به مقداری آرد سبوس بخوانید و از آن در غذای طرف مقابل استفاده کنید. چنان عشق قوی بین او و شما به وجود می آید که هیچ وقت تمام نشود.

توکلو یاخدام هذه الایه الشریفه بجلب مجامع روحانیات فلان ابن فلانه حتى یاتینی ویصالحنی وابطلو ودمرو جمیع الاسحار والارصاد المرصوده لکرههی لی بحق هذه الایه ومافیها من السر والاسراروالنور والانوار بارک الله فیکم وعلیکم

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

طلسم دیوانه کردن معشوق

دعای بیقراری معشوق

طلسم عشق شدید

حفظ کردن شوهر

راههای نفوذ در قلب شوهر

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.