no-img
نوین اطلس

بازگرداندن خواستگار


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

بازگرداندن خواستگار
zip
تیر ۱۷, ۱۳۹۷

بازگرداندن خواستگار


در این مطلب از نوین اطلس دات کام در مورد موضوع بازگرداندن خواستگار بحث می کنیم. دعای مجرب برای برگشتن خواستگار یکی از موضوعات این مطلب است. برگرداندن خواستگار رفته موضوعی است که برای برگرداندن خواستگاری که از ازدواج با شما منصرف شده است کاربرد دارد. طلسم برای برگشت خواستگار و دعا برای بازگشت سریع خواستگار به شما کمک می کند هر چه زودتر خواستگار خود را از رفتن پشیمان کنید و برگردانید. طلسم بازگشت خواستگار، دعایی مجرب برای بازگشت خواستگار و دعایی برای بازگشت خواستگاری که رفته از جمله دعاهای مجرب دیگر برای بازگرداندن خواستگار می باشند. برای دخترانی که خواستگار ندارند نیز دعای آمدن خواستگار معرفی شده است.

دعای مفید برای برگشتن خواستگار

سوره ی بقره آیه ی ۱۶۵ یک دعای بسیار مفید برای برگشتن خواستگار رفته می باشد. اگر می خواهید خواستگارتان تنها شما را برای ازدواج بخواهد و برگردد نام او را به همراه نام مادر و نام پدرش جایی بنویسید و جلوی چشم خود قرار دهید. سپس آیه ی ۱۶۵ سوره ی بقره را که آیه ی زیر است روزی ۱۰۰ بار بخوانید و به آن بدمید.

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ) سوره البقره آیه (۱۶۵)

برگرداندن خواستگاری که رفته است

اگر خواستگارتان از ازدواج با شما پشیمان شده و رفته است برای برگرداندن او هر روز قبل و بعد از هر وعده  نماز آیه ی ۳۱ سوره ی آل عمران را که به شرح زیر است ۳۰۰ مرتبه بخوانید. novinatlas.com  پیشنهاد می کند در هنگامی که آیه را تلاوت می کنید نیت پاک و خالص داشته باشید و از خدا بخواهید ازدواجتان را با این خواستگار نیکو گرداند.

(قُلْ إِن کُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللّهُ)سوره ال عمران آیه (۳۱)

آیه ی قرآنی برای برگشت خواستگار

مجرب ترین دعاها برای برگشت خواستگار آیه های قرآنی می باشد. به همین منظور نوین اطلس دات کام آیه ی ۷۹ سوره ی انعام را به شما معرفی می کند. برای برگشت خواستگار و ازدواج با او این آیه ی قرآنی را به آب بخوانید و هر روز مقداری از آن را بخورید. هنگام تلاوت آیه وضو داشته باشید.

(إِنِّی وَجَّهْتُ وَجْهِیَ لِلَّذِی فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ حَنِیفًا وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِکِین)َ سوره الانعام آیه (۷۹)

بازگشت سریع خواستگار با دعا 

اگر خواستگارتان دیگر نمی خواهد با شما ازدواج کند برای پشیمانی و بازگشت سریع او از دعا استفاده کنید. دعای زیر نیز یکی از آیات قرآنی بوده و برای بازگشت سریع خواستگار و ازدواج با او بسیار مجرب و مفید است. این آیه را هر روز به مقداری نمک بخوانید و نمک را هنگام اذان مغرب در آب جاری یا در هوا رها کنید.

(وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ وَلَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَیْنَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ) سوره الأنفال آیه (۶۳)

طلسم و دعایی مجرب برای بازگشت خواستگار

طلسم بازگشت خواستگار برخلاف چیزی که از اسمش پیداست تنها یک آیه از کتاب مقدس قرآن بوده و عمل کردن به ان اصلا سخت نیست. اگر می خواهید خواستگار خود را برگردانید این آیه را که آیه ی ۵۴ سوره ی یوسف است روزی ۳ بار صبح و ظهر و شب بخوانید و بعد از آن به نیت پاک ۱۰۰ بسم الله و ۱۰۰ صلوات بگویید.

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی ۖ فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مَکِینٌ أَمِینٌ) سوره یوسف آیه (۵۴)

همچنین سوره ی طه آیه ی ۳۹ آن یک دعای بسیار مجرب برای بازگشت خواستگار می باشد که می توانید در کنار آیه ی بالا و طبق دستوری که گفته شد آن را به کار بگیرید.

(وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِّنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَی عَیْنِی. ) سوره طه آیه (۳۹)

سوره ی قرآنی برای بازگشت خواستگاری که رفته

یکی از سوره های قرآنی بسیار مجرب که هر حاجتی داشته باشید به کمک شما می آید سوره ی آل عمران است. این سوره برای بازگشت خواستگاری که رفته نیز بسیار مفید می باشد. برای بازگشت خواستگاری که رفته آیه ی زیر که از سوره ی آل عمران استخراج شده است را روز های یک شنبه و سه شنبه ۹۰ مرتبه بخوانید و بعد از آن غسل کنید.

(إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوْبِکُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا) سوره ال عمران آیه (۱۰۳)

دعای آمدن خواستگار و ازدواج با او

برای دخترانی که خواستگار ندارند نوین اطلس دات کام دعای زیر را برای آمدن خواستگار و ازدواج با او پیشنهاد می کند. این دعا را به مقداری مشکل گشای خوراکی مانند نقل، کشمش، بادام و … بخوانید و به گرسنه ای بدهید تا از آن بخورد. بسیار مجرب است.

(اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاهٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَهٍ الزُّجَاجَهُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَهٍ مُّبَارَکَهٍ زَیْتُونَهٍ لَّا شَرْقِیَّهٍ وَلَا غَرْبِیَّهٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَىٰ نُورٍ یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یَشَاءُ وَیَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ) سوره النور آیه (۳)

 

کلام آخر

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). خداند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. (النّجم: ۳۹ و ۴۰(

“و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.”

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با روانشناسی عشق و مطالب مرتبط با آن توصیه می کنم غیر از مطالعه دعاها مطالب گوناگون مختلف دیگر که مربوط به روانشناسی است را در این سایت مطالعه کنید. می توانید از مطالب زیر شروع کنید.

مطالب مرتبط:

برگرداندن خواستگار رفته

طلسم بازگشت خواستگار

دعا برای بازگشت سریع خواستگار

بازگرداندن عشق از دست رفته

احتمال بازگشت مردان به رابطه

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.