no-img
نوین اطلس

برنامه ریزی عصبی کلامی nlp


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

برنامه ریزی عصبی کلامی nlp
zip
تیر ۱۲, ۱۳۹۷

برنامه ریزی عصبی کلامی nlp


موضوعات: برنامه ریزی عصبی کلامی، تکنیک های nlp عشق، دوره های آموزشی nlp، آموزش تکنیک های nlp، آموزش nlp ، آموزش رایگان nlp

برنامه ریزی عصبی کلامی

ان ال پی شامل مفاهیم و تکنیک های بسیار زیادی می باشد که می توانید در زمینه های متفاوت زندگی از آنها استفاده کنید. نکته ی مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که فقط مطالب بخش ان ال پی مختص به ان ال پی نیست بلکه اکثر مطالب سایت نوین بینش بر اساس تکنیک ها و روش های ان ال پی نوشته شده است برای مثال: نفوذ به ضمیر ناخودآگاه، شناخت شخصیت خود و دیگران، تصویر سازی، مثبت اندیشی، کنترل دیگران، و غیره.

ادامه ی مطلب در:

تکنیک ها و مفاهیم برنامه ریزی عصبی کلامی ( NLP)

تکنیک های NLP برای برگرداندن عشق 

تکنیک های nlp عشق

در ان ال پی دو استراتژی ( در این مقاله منظور از استراتژی همان تکنیک است) برای ایجاد عشق دارد. استراتژی برنامه ریز عصبی کلامی یا ان ال پی (NLP) سخت است که بر می گرد به گذشته ی ما و تجربیاتی که بر اساس آن به صورت ناخودآگاه، احساس ها و ادراک خاصی را از نشانه های خاصی دریافت می کنیم.

استراتژی دوم برنامه ریزی عصبی کلامی یا ان ال پی (NLP) نرم است که بر می گردد به دوران بزرگسالی و تجربیات کوتاه مدت ما که آن هم باعث می شود تجربیات خاصی را از نشانه های خاصی دریافت کنیم. نوع اول معمولا در گذشته ایجاد می شود و تغییر آن سخت است اما نوع دوم را می توان همیشه ایجاد کرد و از بین رفتن آن نیز ساده تر است.

ادامه ی مطلب در:

استراتژی nlp برای ایجاد عشق

دوره های آموزشی nlp

سایت نوین بینش مرجعی پژوهشی است که بر اساس تکنیک های برنامه ریزی عصبی کلامی (NLP) هرروز مطالبی جدیدی را منتشر می کند.

آدرس وبسایت: نوین بینش

آموزش تکنیک های nlp

سایت نوین بینش تا کنون موفق شده به اشخاص بسیاری کمک کند که از مشکلات احساسی منفی و مضر رها شوند و شناخت بهتری از خود داشته باشند. ترافیک سایت نوین بینش به صورت قابل توجهی در حال افزایش است و دلیل آن تنها راه حل ها و مقالاتی است که به صورت ساده و موثر در این سایت قرار داده شده است.

آموزش nlp 

بنا به درخواست مخاطبان سایت نوین بینش یه سرویس خدماتی به این سایت افزوده شده است که با آموزش و راهنمایی به مخاطبان خود کمک کند احساس بهتری نسبت به زندگی خود به دست بیاورند، احساسات منفی خود را نابود کنند، خودشان را بهتر بشناسند، زندگی رضایت بخش تری داشته باشند، موفق شوند و مشکلات زندگی خود را حل کنند.

آموزش رایگان nlp

در این دوره های ده روز شما را نصیحت نخواهیم کرد بلکه به شما تکنیک ها و راه حل هایی نشان خواهیم داد که به هدفی که می خواهید برسید. شما باید در ابتدا مشکلات خود را بیان کنید با بهترین انتخاب ها را در اختیار شما بگذاریم. سپس با روش ها و تکنیک های روانشناسی کاملا کاربردی و موثر به شما آموزش می دهیم تا به هدف خود دست یابید. در صورتی که مشکل شما جدی باشد، می توانید با چندین مشاور متخصص در ارتباط باشید.

برای شرکت در دوره ها :

  • از طریق تلگرام یا واتس آپ به شماره ی زیر پیام دهید:
  • ۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸
  • کارشناس  روابط عمومی تیم نوین بینش

مطالب مرتبط:

آموزش تکنیک های برنامه ریزی کلامی

تکنیک های nlp عشق

بازگشت مرد به رابطه عاطفی – بر اساس ان ال پی عشق

ان ال پی، ایجاد همدلی

تکنیک هایی برای عاشق کردن دیگران

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.