no-img
نوین اطلس

کم محلی به پسر مورد علاقه


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

کم محلی به پسر مورد علاقه
امتیاز 3.86 ( 14 رای )
zip
تیر ۳, ۱۳۹۷

کم محلی به پسر مورد علاقه


در این مطلب از سایت نوین اطلس که به کم محلی به پسر مورد علاقه مربوط است قصد دارم به این نکته بپردازم که در مواجهه با پسر مورد علاقه خود تا چه حد ابراز علاقه شود که در نهایت منجر به ایجاد عشق و پایداری رابطه گردد. مخاطب این مقاله خانم هایی است که عاشق پسری هستند و نمی دانند چگونه از میزان ابراز عشق به نفع خودشان استفاده کنند.

چرا باید به پسر مورد علاقه کم محلی کرد

همانطور که حتما در رابطه های دیگران دیده اید و یا شاید برای خودتان هم پیش آمده باشد گاهی خانم ها از جهت اینکه احساسات قوی تری نسبت به آقایان دارند در روابطه عاشقانه بیش از حد ابراز علاقه می کنند و همین امر باعث می شود پسر مورد علاقه شان به این نتیجه برسد که فرد بسیار جذابی هست و دچار اعتماد به نفس کاذب شود. به دنبال این اعتماد به نفس کاذب هم این تفکر در وی ایجاد می شود که دختر فرد ضعیفی بوده و می خواهد به اصطلاح امروزه خود را آویزان پسر کند که پیامدی جز ارسال حس منفی به سمت رابطه ندارد. در صورتیکه در واقعیت این گونه نیست و ابراز علاقه بیش از حد خانم و بلد نبودن کم محلی به پسر مورد علاقه باعث چنین افکاری در پسر شده است.

اثر کم محلی به پسر مورد علاقه و ایجاد حس کنجکاوی در وی

یکی از دلایلی که عنوان می شود کم محلی به پسر مورد علاقه از طرف دختر صورت بگیرد این است که وی درباره حس و علاقه ی شما کنجکاو شود. زمانی که بتوانید پسر را در مورد کنجکاو کنید آن زمان است که از حس شما نسبت به خودش مطمئن نباشد. اگر بیش از حد به وی ابراز علاقه کنید خیالش را راحت کرده اید و دیگر برای شما تلاشی نمی کند برعکس این موضوع هم زمانی است که به طور کامل به پسر مورد علاقه خود بی محلی کنید و این حس را به او منتقل کنید که اصلا علاقه ای به وی ندارید. اما وقتی می گوییم باید به پسر مورد علاقه خود کم محلی کنید یعنی اینکه گاهی در دسترسش باشید وگاهی نباشید گاهی از الفاظ محبت آمیز استفاده کنید و گاهی هم عادی صحبت کنید اینگونه هست که وی دچار تناقض می شود و درباره ی حسی که به او دارید به شدت کنجکاو خواهد شد

اثر کم محلی به پسر مورد علاقه و ایجاد عشق

در رابطه عاشقانه گاهی نیاز است به پسر مورد علاقه خود هم فرصت ابراز عشق دهید. گاهی نیاز است شما عقب برید تا او به شما بیشتر جذب شود و بخواهد شما رو عاشق کند. اینکه به خاطر او همیشه از خواسته ها و در خواست های خودتون کم کنید ایجاد عشق نمی کند بلکه نیاز است نه همیشه اما هرزگاهی از وی توقعاتی داشته باشید تا با برآورده کردن آن ها عشق و علاقه دو طرفه در رابطه شما برقرار شود.

بی محلی به معشوق یا کم محلی و جاذبه

باید به این درک برسید که انتظارات و در خواست های دختر و پسر از هم در رابطه عاشقانه متفاوت است. به عنوان مثال دختر می خواهد پسر مدام با او در تماس باشد و پیام ارسال کند و با لحنی بسیار محبت آمیز با وی صحبت کند چنانچه در پسران این گونه نیست و اکثر پسران از اینکه بیش از حد با آن ها تماس گرفته شود و در ارتباط باشید حس می کنند در کنترل قرار گرفته اند و از رابطه سرد می شوند و یا اگر در صحبت از کلمات محبت آمیز خیلی زیاد استفاده کنید برایشان اینگونه تلقی می شود که پسر بسیار جذابی هستند و برای به دست آوردن دل شما تلاشی نمی کنند. این در صورتی است که تا حدی کم محلی به پسر مورد علاقه این حس را در وی ایجاد می کند که به دست آوردن شما کار سختی است و برای آن بیشتر تلاش می کند و بیشتر به سمت شما جذب می شود.

تا چه حد به پسر مورد علاقه کم محلی کنیم؟

کم محلی به پسر مورد علاقه به معنای عدم استفاده از کلمات محبت آمیز و یا در تماس نبودن نیست بلکه منظور این است که بدانید کی و کجا تا چه حد ابراز علاقه کنید. اگر می خواهید با وی ارتباط برقرار کنید کافی است تماس بگیرید و برای بار بعد صبر کنید تا خودش برای تماس پیش قدم شود نه اینکه در طول روز شما فقط شروع کننده ی برقراری ارتباط باشید. نیازی نیست هر بار که با شما قرار ملاقات می گذارد سریع قبول کنید می توانید بعضی مواقع خیلی مودبانه و با لحنی مناسب بهانه ای برای وی بیاورید که سرتون شلوغ هست و وقت ندارید. کاری کنید دلش برای شما تنگ شود و بیشتر به شما جذب شود.

در آخر اگر بخواهیم خلاصه ای از این مقاله داشته باشیم این است که به دخترها توصیه می شود نه بیش از حد ابراز علاقه کنید نه کاملا سرد برخورد کنید. شما باید روش ابراز عشق و جذب پسر مورد علاقه را بیاموزید تا بتوانید با فرد مورد نظر رابطه پایداری داشته باشید و انتظارات شما برآورده شود. باید بدانید همیشه بیش از حد خود را با شرایط وی وفق ندهید همیشه نیاز نیست فقط شما از خواسته های خود بزنید همیشه نیاز نیست فقط شما از کلمات محبت آمیز استفاده کنید. بلکه نحوه ی رفتار و میزان ابراز عشق یا همان کم محلی به پسر مورد علاقه این فرصت را ایجاد می کند تا او نیز بتواند عاشقانه با شما رفتار کند و ذهنش درگیر شما شود.

مطالب مرتبط:

چگونه به یک مرد محبت کنیم

علت دوری پسر از دختر

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

نحوه برخورد با مرد مورد علاقه

لیست کلمات عاشقانه



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.