no-img
نوین اطلس

عشق پسر به دختر


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

عشق پسر به دختر
امتیاز 1.00 ( 1 رای )
zip
خرداد ۲۸, ۱۳۹۷

عشق پسر به دختر


عشق پسر به دختر نشانه های خودآگاه و ناخودآگاهی از جانب او دارد که خبر از علاقه اش به شما می دهد.

اگر فردی به طور مداوم به شما فکر کند همه ی اطرافیانش را شبیه شما می بیند. در نتیجه اگر متوجه شدید پسری دیگران را شبیه شما می بیند یا شما را با بقیه اشتباه می گیرد باید بدانید او به شدت به شما فکر می کند.

البته این مورد نمی تواند به تنهایی نشانه های عشق پسر به دختر باشد اما با این مورد می توان متوجه شد پسری در حال فکر کردن به شما است.

ابراز علاقه غیر مستقیم پسر به دختر

  • وقتی با شماست احساس شادی می‌کند

از نشانه های عاشق شدن پسران که کاملاً مشخص است اما اکثرا نادیده گرفته می‌شود. این واقعیت که مردی نتواند لبخندش را از شما مخفی کند یا پیش شما خیلی هیجان داشته باشد، دستش را جلو شما رو می‌کند.

  • کاری که دوست دارید را انجام می‌دهد

این هم یکی دیگر از نمونه‌هایی است که مردها برای اینکه پیش کسی باشند که دوستشان دارند انجام می‌دهند. به فعالیت‌هایی فکر کنید که دوست دارید و اگر می‌بینید او برای آن فعالیت‌ها وقت و توجه می‌گذارد، مشخص است که دوست دارد وقت بیشتری با شما بگذراند. مهم نیست که او به آن فعالیت‌ها علاقه دارد یا نه، فقط می‌خواهد وقت بیشتری را با شما بگذراند.

  • به نیازهایتان توجه دارد

یکی دیگر از نشانه های عاشق شدن پسران این است که به نیازهایتان توجه دارد. این مسئله مخصوصاً اگر در گروه دوستانش باشید نمود بیشتری پیدا می‌کند. اگر به شما توجه خاصی نشان می‌دهد، توجهی بیشتر از آنچه به دوستانش دارد، یعنی خیلی دوستتان دارد چون هر مردی که توجهی بیشتر از توجهی که به دوستانش دارد به زنی داشته باشد، یعنی اهمیت شما برای او بسیار بالاتر از دیگران است.

  • او سعی می‌کند که به شما نزدیک شود

اگر مردی شما را دوست داشته باشد سعی می‌کند که فاصله‌ی بین‌تان را کم کند. او این را با ایستادن نزدیک به شما نشان می‌دهد حتی اگر فضای زیادی برای ایستادن وجود داشته باشد. حتی به طور خلاصه ممکن است بکوشد زمانی را با شما به تنهایی سپری کند (مثلا در آسانسور، در ایستگاه اتوبوس یا در محل کارتان). مردان سعی خواهند کرد که با شما به طور اتفاقی تماس داشته باشند تا به این صورت شانس صحبت با شما را افزایش بدهند.

  • او در بهترین حالت خود ظاهر می‌شود

هنگامی که مردها به دختری علاقه دارند، بهترین لباس‌شان را می‌پوشند. آن ها واقعا می خواهند نشان بدهند به شما علاقه دارند.

  • او به صحبت‌های شما گوش می‌دهد و جزئیات را به خاطر می‌سپارد

مردان معمولا مجموعه‌ی بسیار محدودی از علاقه مندی ‌ها دارند، اما اگر او برخی از جزئیات خیلی پیش پا افتاده یا خاص را در مورد چیزهایی که شما قبلا گفته‌اید، به یاد آورده و در مکالمات آینده آن‌ها را به زبان می‌آورد، احتمالا جای خاصی در مغز او برای شما وجود دارد. به عبارت دیگر، او به شما فکر می‌کند. اگر یک مرد شما را دوست داشته باشد، تلاش می کند مکالمه ‌اش را با شما کش بدهد. او می‌خواهد شما را بشناسد و آن‌چه را باعث ایجاد هیجان در شما می‌شود، بداند.

  • او حسود به نظر می‌رسد

او دوست دارد بداند که در تعطیلات آخر هفته چه کار کرده‌اید و اگر شما در مورد مرد دیگری صحبت کنید، رفتار او به طور ناگهانی تغییر می‌کند، سردتر می‌شود یا لحن خود را تغییر می‌دهد. اگر یک مرد رفتارهای حسادت‌ آمیزی از خود بروز می‌دهد، به این دلیل است که روی شما غیرت دارد. او همچنین ممکن است بکوشد که با مسخره‌بازی و خنده موضوع را تمام کند یا آن مرد را مورد تمسخر قرار بدهد و به این ترتیب تلاش کند خود را بهتر از او نشان دهد.

نگاه پسر عاشق

در زبان انگلیسی اصطلاحی وجود دارد که می‌گوید: پرندگان وقتی عاشق می‌شوند در چشم‌های یکدیگر نگاه می‌کنند. طبق تحقیقات علمی نگاه کوتاه به صورت و چهره شخص مقابل نشانه از عشق و علاقه هست.

اغلب افراد وقتی درباره نگاه عاشقانه آن‌ها سوال می‌کنیم خود نمی دانند که چنین نگاهی به دیگران داشته اند و حتی به طور واضح علاقه ای به صحبت درباره آن ندارند.

طبق تحقیقات انجام شده نگاه اولیه مردان و زنان کمی با یکدیگر تفاوت دارد. زن‌ها در نگاه اول به چشم‌های مرد نگاه می‌کنند و در مقابل مرد‌ها در نگاه اول به بدن زن توجه بیشتری دارند. هرچند که ظاهر و شکل بدن نقش مهمی در جذابیت دارد، از چشم‌ها به عنوان شاخصی برای درک شخصیت یک نفر برداشت می‌شود.

به هرحال از آنجایی که عمل مهم تر از حرف هست شما باید نگاه مرد عاشق را برای درک عشق واقعی او ببینید و حس کنید و شاید به اندازه جمله دوستت دارم برای شما حیاتی باشد. همچنان که چشم‌ها در شرایط حساس و مهم غم و اندوه اشک‌ها را جاری می‌کنند، می‌توان ارتباط زیاد با احساسات انسان را در چشم‌های افراد بخوانید.

پسری که به شما علاقه مند باشد بیشتر به شما نگاه می‌کند حتی گاهی مخفیانه. اگر او خجالتی باشد، ممکن است سعی کند نگاه خود را از شما دور کند، اگر شما نگاه او را کنترل کنید ممکن است به طور ناگهانی سر خود را به اطراف برگرداند.

نشانه های عدم علاقه پسر به دختر

  • هیچ چیز واقعی درمورد او نمی دانید

ممکن است ساعت ها و ساعت ها در یک روز با یک نفر حرف بزنید ولی هیچ چیز واقعی درمورد او ندانید. ممکن است جزئیاتی درمورد زندگی اش بدانید ولی نمی دانید که حقیقتاً کیست و خود واقعی ای که زیر آن ظاهر که از خود نشان می دهد نهفته است را نمی شناسید.

وقتی مردی درمورد زنی جدی باشد، همه چیز خود را با او در میان می گذارد. او را وارد دنیای خود می کند، نقاط آسیب پذیر خود را به او نشان می دهد. این مسئله مهمی برای یک مرد است. مردها عادت به بیرون ریختن خود و نشان دادن احساسات درونی شان ندارند و وقتی می خواهند مسائل درونی خود را با کسی درمیان بگذارند بسیار سخت گیر هستند.

  • هیچوقت شما را به قرارملاقاتی واقعی و عاشقانه نمی برد

اگر قرار ملاقات های شما شامل رفتن شما به سینما و فیلم دیدن با هم یا آشپزی کردن شما برای اوست، یعنی او شما و رابطه تان را جدی نمی گیرد.

وقتی مردی برای آینده اش روی شما سرمایه گذاری می کند، برای تحت تاثیر قرار دادنتان هر کاری از دستش بربیاید انجام می دهد و به شما نشان خواهد داد که تا چه اندازه برایش اهمیت دارید.

  • شما را از برنامه های زندگی اش حذف می کند

اگر شما در ابتدای رابطه در تمام برنامه های شریک زندگی تان شرکت داشتید اما حال او ترجیح می دهد که تنهایی به برنامه هایش برسد، وقت آن است که با او به طور جدی گفتگو کنید. اگر فردی شما را نخواهد، نه تنها از لحاظ احساسی، بلکه فیزیکی هم از شما دوری می کند. بنابراین این یک پرچم قرمز است تا شما بدانید که احتمالا رابطه تان به زودی پایان خواهد یافت.

  • به شما دروغ می گوید

اعتماد پایه هر رابطه ای است که اگر از بین رود، از رابطه هیچ نمی ماند. مهم نیست که چه دروغی شنیده اید، هیچ دروغی در یک رابطه عاطفی قابل قبول نیست.

دروغ گفتن به شریک زندگی بدین معنی است که او به شما احترام نمی گذارد و به شما این حق را نمی دهد که حقیقت را بدانید. بنابراین اگر چندین بار از او دروغی شنیدید، وقت تان را در آن رابطه هدر ندهید زیرا که او باز هم به شما دروغ خواهد گفت.

  • شما اولویت زندگی او نیستید

در اولویت بودن بدین معنی نیست که شما کل روزتان را در اختیار شریک زندگی تان باشید، بلکه باید این احساس را به طرف مقابل تان منتقل کنید که مهمترین دارایی زندگی او هستید. اما اگر این احساس را کردید که در زندگی او جایگاه اول را ندارید، باید نگران شوید. به عنوان مثال اگر او برادر، مادر، دوست یا حتی کارش را همیشه به شما ترجیح می دهد و طوری رفتار می کند که حس ناامنی کنید، باید درباره آینده این رابطه نگران باشید.

  • شما را نادیده می گیرد

هیچکس دوست ندارد که نادیده گرفته شود، بنابراین اگر فردی با شما اینگونه برخورد کرد، بدانید که به دنبال بهانه ای برای بهم زدن رابطه با شماست. به عنوان مثال اگر شریک زندگی تان خیلی راحت برنامه هایی که با شما چیده بود را کنسل کرد یا که به خواسته های شما توجهی نشان نداد یا حتی زنگ و پیغام هایتان را دید و به روی خودش نیاورد.. بدانید که او دیگر تمایلی به برقراری رابطه با شما ندارد. اگر او شما را دوست داشت، مطمئنا برای قلب و احساس تان ارزش قائل بود و به سادگی از شما نمی گذشت.



موضوعات :
روانشناسی عشق

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.