no-img
نوین اطلس

دعای ثروت عظیم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

دعای ثروت عظیم
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
خرداد ۹, ۱۳۹۷

دعای ثروت عظیم


موضوعات: طلسم ثروت عظیم، دعای ثروتمند شدن سریع، دعا برای ثروت بی حد وحصر، دعا برای بدست آوردن پول زیاد، دعا جهت زیاد شدن مشتری، ثروت از غیب، دعا برای زیاد شدن کسب و کار، نماز ثروت

 

دعاهای زیر برای علاقه مندان به دعاهای دینی معرفی شده اند. توجه کنید دعا بدون کار و تلاش برای شما موثر نخواهد بود. اگر می خواهید در مدت کوتاه ثروتمند شوید ما پیشنهاد خوبی برای شما داریم. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ی زیر مراجعه کنید یا از طریق واتس اپ و تلگرام به شماره ی زیر پیام دهید:

۰۹۳۰۶۱۳۵۰۰۸

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

 

طلسم ثروت عظیم

کسی که می خواهد روزی اش فراوان شود، این ذکر را بسیار بگوید و در آغاز و پایان آن هم، یک صلوات بفرستد… (أَغنِنی بِحَلالِِکَ عَنِ حَرامِکَ، وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواک: خدایا! مرا به وسیله حلالت از حرام خویش بی نیاز کن، و با فضل و بخشش خودت، از هر چه غیر خودت بی نیاز ساز!)

دعای ثروتمند شدن سریع

رای نجات پیدا کردن از فقر و زیاد شدن روزی در هر روز ۱۱۰ مرتبه این دعا خوانده شود: اللّهُمَّ اغننِی بِحَلالِکَ عَن حَرامِکَ وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواکَ.این دعا را حضرت رضا (ع) در عالم خواب به مرحوم ملا زین العابدین گلپایگانی، استاد میرزای شیرازی، سفارش فرمودند.

دعا برای ثروت بی حد وحصر

برای وسعت رزق در هر روز ۱۳۷ مرتبه ذکر «یا واسع» خوانده شود.

دعا برای بدست آوردن پول زیاد

جهت جلوگیری از فقر، بخل، مرض و برای غنی شدن از نظر مادی در هر روز بین الطلوعین (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) ۱۰ مرتبه اسم مبارک «یا باسط» خوانده شود.

دعا جهت زیاد شدن مشتری

هر که تا سه شب، یک در میان یعنی از شش شب سه شب خوانده شود در ثلث آخر شب با حضور قلب دست بردارد و هر شبی ۱۴۲۴ مرتبه بگوید (یا باسط) حاجتش روا می شود. خصوصاٌ به جهت معیشت گویند بسیار مجرب است.

ثروت از غیب

اگر کسی در سحرگاه با طهارت (غسل کردن و وضو گرفتن) باشد دست بر آسمان بردارد و ده بار بگوید:«یا باسِطْ» و بر روی خود بمالد هرگز محتاج خلق نگردد و از غم فقر و نیازمندی خلاصی یابد و از جایی که گمان نداشته باشد نعمت یابد و روزی بر وی فراخ گردد.

دعا برای زیاد شدن کسب و کار

به جهت وسعت رزق در شبانه روز ۵۵ مرتبه ذکر «المقیت» خوانده شود (مداومت بر این اسم مبارک برای توسعه رزق لازم است.)

نماز ثروت

بعد از نماز صبح به جهت زیادی نعمت، باید به عدد حروف ابجد آن جمله را بگوید. یعنی کلمه «یا منعم» را ۲۱۱ مرتبه بگوید.



موضوعات :
دعا

درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.