no-img
نوین اطلس

میلیاردر شدن از طریق اینترنت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

میلیاردر شدن از طریق اینترنت
zip
اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۷

میلیاردر شدن از طریق اینترنت


موضوعات: پولدار شدن سریع از طریق اینترنت، راه های پولدار شدن از طریق تلگرام، کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه، پولدار شدن بدون سرمایه، بهترین روش کسب درآمد از اینترنت، اموزش میلیاردر شدن

 

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

میلیاردر شدن از طریق اینترنت

روانشناسی فروش، بازاریابی و تبلیغات

 

پولدار شدن سریع از طریق اینترنت

وبلاگ بنویسید
معروف‌ترین راه برای کسب درآمد اینترنتی، داشتن یک وبلاگ شخصی است. راه‌اندازی وبلاگ، چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد و هزینه آن بسیار اندک است. باید یک دامنه بخرید و هزینه یک هاست یا میزبانی وب را پرداخت کنید. پس از آن، وارد بخش شیرین ماجرا می‌شوید. نوشتن، درباره جالب‌ترین تجربه‌ها و توانمندی‌های شما، می‌تواند برای خوانندگان‌ هیجان‌انگیز باشد. بازدیدکنندگان وبلاگ شما اگر مطلبی را دوست داشته باشند، آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و همین موضوع، باعث رونق وبلاگ‌ شماخواهد شد.

اگر یک حسابدار هستید و کارتان کمک به کسب‌و‌کارهای کوچک در پرداخت مالیات‌ آن‌ها است، همین موضوع می‌تواند موضوع اصلی وبلاگ‌ شما شود. وبلاگ‌هایی هستند که در مورد صورت‌حساب‌ها، فاکتورها و روش‌های مدیریت مالی، تجربیات کوچکی را در اختیار مخاطبشان می‌گذارند و از این راه، ماهیانه حدود هزار بازدیدکننده به مخاطبانشان اضافه می‌شود.

راه های پولدار شدن از طریق تلگرام

افزایش تعداد کاربران کانال
در این روش در ازای مبلغ معینی به شما تعهد می دهند که تعداد کاربران کانالتان را به صورت تضمینی بالا می برند اما درخصوص این که بمانند یا بروند هیچ گونه تضمینی وجود نداد و همه چیز به آن بستگی دارد که خود شما تا چه حد محتوای جذاب به آن ها ارائه دهید. کانال داران در کمینه دریافت شان به ازای هر یک کاربر ۵۰ هزار تومان مطالبه می کنند و اگر تیغ شان خیلی ببرد، به ازای هر یک هزار بازدید ۳۰۰ هزار تومان پول می گیرند.
به این نکته دقت کنید که رقم های پایین کاربرانتان را به شیوه تبادل با سایر کانال های پربازدید و معمولا با پست های فریب دهنده و دروغ به کانال شما می آورند که معمولا چندان هم ماندگار نیستند و سریع با کانالتان خداحافظی می کنند ولی رقم های بالاتر با ارسال پیام انبوه این کار را می کنند و از فریب هم در اکثر موارد خودداری می کنند که همین باعث جذب مخاطبان ماندگارتری می شود.

کسب درآمد از اینترنت

گرفتن پورسانت از فروش محصولات یا خدمات
شما می‌توانید محصولات یا خدمات دیگران را برای فروش در وب‌سایت خود بگذارید. مطمئن شوید که این محصولات و خدمات به موضوع وبلاگ شما مرتبط باشند. مثلا وبلاگ حسابداری شما می‌تواند به یک شعبه فروش برای یک نرم‌افزار حسابداری تبدیل شود. به محض اینکه یک صاحب کسب‌وکار پیدا کردید که مایل بود محصول یا خدمت خود را در وبلاگ شما برای فروش بگذارد، یک کد اختصاصی به شما تعلق می‌گیرد. که هر زمان بازدیدکننده‌ای، لینک فروش محصول را در وبلاگ شما کلیک کند، شما پورسانت خود را دریافت می‌کنید.

کسب درآمد از طریق اینترنت در خانه

گرفتن تبلیغات اینترنتی راهی برای کسب درآمد اینترنتی
اگر وب‌سایت شما آن‌قدری بازدید دارد که یک شعبه برای فروش اینترنتی تبدیل شود، پس برای آگهی‌دهندگان هم خوب است که در وبلاگ شما تبلیغ کنند. برای کسب درآمد اینترنتی از طریق تبلیغات، باید از سود کم شروع کنید. مثلا برای هر تبلیغ، ۵۰ هزار تومان بگیرید. مطمئن باشید می‌توانید به‌زودی این مبلغ را چندین برابر کنید. مهم این است که محتوای وبلاگ شما به اندازه کافی معتبر و ارزشمند باشد. در غیر این‌صورت خبری از آگهی‌دهنده نخواهد بود.

پولدار شدن بدون سرمایه

پیدا کردن سرمایه‌گذار
این کار با گرفتن تبلیغات، کمی متفاوت است. شما می‌توانید لوگوی شرکت سرمایه‌گذار را در فوتر وبلاگ خود به صورت ثابت قرار دهید یا در یک بخش کوتاه، خدمات یا محصولات مورد نظر سرمایه‌گذارتان را معرفی و بررسی کنید.

بهترین روش کسب درآمد از اینترنت

پیدا کردن سرمایه‌گذار
این کار با گرفتن تبلیغات، کمی متفاوت است. شما می‌توانید لوگوی شرکت سرمایه‌گذار را در فوتر وبلاگ خود به صورت ثابت قرار دهید یا در یک بخش کوتاه، خدمات یا محصولات مورد نظر سرمایه‌گذارتان را معرفی و بررسی کنید.

اموزش میلیاردر شدن

برای کسب درآمد اینترنتی حق تالیف بگیرید
اگر شما یک موسیقیدان، بازیگر، یا نویسنده ماهر هستید، می‌توانید برای کارهایتان حق تالیف بگیرید. به عبارتی، دیگران برای استفاده از کارهای شما یا ویژگی منحصر به فردتان به شما پول می‌دهند. یک وب‌سایت خارجی به نام Royalty Exchange در زمینه مبادله حق تالیف ایده‌ها فعالیت می‌کند، اما هنوز وب‌سایت مشابهی به زبان فارسی راه‌اندازی نشده است.



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.