no-img
نوین اطلس

چگونه میلیونر شوید


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه میلیونر شوید
zip
اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۷

چگونه میلیونر شوید


موضوعات: راه میلیاردر شدن در خانه، راههای یک شبه پولدار شدن، چگونه در نوجوانی پولدار شویم، میلیاردر شدن بدون سرمایه، راه های میلیاردر شدن در ایران.

 

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

چگونه میلیونر شوید

چگونه میلیاردر شوید

چگونه یک شبه میلیاردر شویم

 

راه میلیاردر شدن در خانه

پول درآوردن از راه فروش صنایع دستی

محصولات صنایع دستی از جمله مواردی که می‌توان به‌راحتی در منزل تولید و آن را در معرض فروش قرار داد. صنایعی مانند صنایع دستی چرمی (نقاشی روی چرم، ساخت کمربند و کیف و…)، صنایع دستی فلزی (قلمزنی، مشبک سازی فلزی، حکاکی روی فلز، جواهر سازی)، صنایع دستی چوبی و حصیری (معرق کاری، حصیربافی، نقاشی روی چوب، مروار بافی، مشبک چوب، خاتم کاری، سوخت روی چوب، چیغ بافی، ساخت سازهای سنتی)، سفال و سرامیک و کاشی سنتی، صنایع دستی دریایی (نقاشی روی صدف)، صنایع دستی مستظرفه (مینیاتورسازی، نقاشی، تذهیب، طراحی، جلد سازی، صحافی سنتی، تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی و انواع مختلف رودوزی‌های سنتی

صنایع غذایی و فروش محصولات

برخی از صنایع غذایی را نیز می‌توان در منزل تولید و به فروش رساند. تولید و بسته بندی ترشیجات و شور، ماست بند، تولید گلاب و عرقیات گیاهی، تولید و بسته بندی آبلیمو، آبغوره، سرکه، نارنج، نبات پزی، شیرینی پزی سنتی، پخت انواع نان، تهیه شکلات، تهیه لواشک، تهیه مرباجات، تهیه ماهی فرآوری شده، تولید انواع رب، تولید رشته آشی از جمله این مواد غذایی هستند.

راههای یک شبه پولدار شدن

در واقع امروزه اکثر مردم رویای پولدار شدن ، داشتن ماشین و ساختمان های آنچنانی ، در آمد میلیونی ، سفر های خارجی و … را در سر می پرورانند و برای رسیدن به این آرزوها در کوتاه ترین زمان، گاهاً دست به فعالیت های عجبیب و غریب می زنند.

البته بخشی از دلایل به وجود آمدن این رویکرد را می توان گردن شکسته ناپلئون هیل انداخت که فرموده است بیندیشید و پولدار شوید! ملت سه شیفت کار می کنند باز هشت شان گرو یازده و دوازده است آن وقت این بابا انتظار دارد ما با خیره شدن به در و دیوار پولدار شویم.

علی ای حال از آنجا که در عصر حاضر برای پولدار شدن راه های دیگری به جز دریافت حقوق های نجومی، رانت خواری، قاچاق کالا و ارز و … وجود دارد توجه شما را به برخی از این راهکار ها جلب می کنیم.

فقط این روش ها ما نیاز به کمی ریسک پذیری منطقی دارد که اگر پایه باشید می توانید خیلی سریع بلند شوید و پیشرفت کنید.

راستش بخواهید ریسک دارای مراتب و درجات مختلفی است که ریسک منطقی به سه نوع تقسیم می شود:

نوع اول شما با سرمایه خودتان ریسک می کنید. مثلاً زمین کشاورزی یا خانه پدری تان را می فروشید و در یکی از موسسات مالی معتبر! سرمایه گذاری می کنید تا وام با کارمزد ۵/۲ درصد به شما بدهند.بعد می توانید با این وام به انجام امور اقتصادی بپردازید.

البته اگر هم بانک مرکزی درب این موسسات معتبر را کاه گل گرفت و موسسه به جای پولتان با منت چند برگ حواله یک موسسه دیگر با تاریخ های چند ماهه داد ، زیاد ناراحت نشوید چون ریسک کرده اید و ریسک بالا و پائین دارد.

نوع دوم ریسک شما می توانید با تهیه برگه هایی به نام چک (که ظاهراً در همه بانک های دولتی قابل دریافت می باشد و برای تهیه آن نیاز به هیچ پشتوانه مالی نیست) ، از اعتبار شخصی خودتان هزینه کنید و هر جا بحث نقدینگی پیش آمد مبلغ مورد نظر را بلادرنگ روی یکی از این برگه ها بنویسید و تحویل دهید.

نا گفته نماند در صورت پاس نشدن چک هایتان ، جهت فرار از طلبکاران و شر خرها، باید مهّیای استفاده از شیوه هایی نظیر ناشنوایی و نابینایی موقت ، پوشش نامتعارف و استتار ، جواب ندادن به تلفن همراه ، نصب آیفون تصویری ، تغییر چهره ، مکان و سایر شیوه های مرسوم باشید.

نوع سوم ریسک که کمترین خطر متوجّه شما می شود استفاده از سرمایه دیگران برای پیشرفت می باشد. برای این کار کافی است با مالک یک ساختمان کلنگی قرار داد ببندید و با وعده اعطای دو سه دستگاه آپارتمان به ایشان ، ساخت و ساز را شروع کنید.

هزینه اولیّه با پیش فروش چند واحد فراهم می شود و بعد از اجرای ۳۰ درصد پروژه می توانید وام کم بهره بگیرید. در طول انجام مراحل ساخت هم می توانید مصالح ساختمانی را به صورت نسیه تهیّه کنید و بعد از فروش واحد ها پول مصالح را در صورت صلاحدید به صورت مقطعی و در یک بازه زمانی چند ساله بپردازید!

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

گرچه پیروی از یک علاقه ی خاص می تواند موثر باشد، اما از سوی دیگر، کار کردن و انجام آن کار به نحو احسن اگر مهمتر از علاقه نباشد لااقل به اندازه ی آن اهمیت دارد. به قول “مایک روو”، “از علاقه تان پیروی نکنید، اما همیشه در هر کاری علاقه را ایجاد کنید.” هر کاری که آغاز می کنید، سعی کنید آن را بهتر از هر کسی به اتمام برسانید.

اگر کاری را که عاشقش هستید انجام دهید و به خوبی از عهده اش برآیید، می توانید آن را تبدیل به سرمایه گذاری میلیون دلاری کنید. این بدین معنا نیست که این کار، راحت است، اما می توان با پشتکار آن را عملی کرد.

میلیاردر شدن بدون سرمایه

۱ – اینترنت
راه انداختن یک سایت چندان هم پول نمی خواهد حتی سرمایه هنگفتی ام لازم ندارد به شرط اینکه ابتکار داشته باشید و وارد حوزه ای بشوید که تخصصش را دارید و می توانید از آن کسب درآمد کنید.
بعدش هم بازاریابی موثر و فعال می خواهدکه از عهده اش بربیایید.
اینترنت منبع درآمد خیلی خوبی است به شرط اینکه سعی کنید از زیر و بم آن اطلاعات بدست بیاورید و هر روز به دانشتان بیفزایید.

۲ – صنایع دستی
هنر همیشه بازار دارد به شرط آنکه نیاز سنجی کندید بدانید چه چیزی در چه زمانی و برای چه کسانی جذابیت دارد آن وقت است که به راحتی می توانید هنر دست خودتان را به بالاترین قیمت بفروشید و کلی سود کنید.

۳ – صنایع غذایی
خوردنی همیشه بازار دارد به شرط اینکه مبتکر باشید و سبک ارائه محصولاتتان متفاوت باشد جالب است بدانید گرفتن مجوز فعالیت از اتحادیه های مختلف مرتبط به صنایع غذایی خیلی هم دشوار نیست به شرط آنکه اهل نظافت باشید.

۴ – خدمات
حوزه خدمات این روزها بازار خوبی دارد به شرط آنکه ابتدا موقعیت سنجی کنید که در چه منطقه ای از تهران چه خدمتی کم و یا محدود است.
سنگ بزرگ برندارید در سطح توان خودتان وارد عرصه شوید و به مرور خدماتتان را توسعه و بهبود بخشید.

راه های میلیاردر شدن در ایران

۱. طرز فکر خود را عوض کنید

باید چشم به دورترها و هدف بزرگ تان داشته باشید. وقتی که اکثر مردم فقط درختها را می بینند، شما دید خود را بازتر کرده و جنگل را ببینید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود مسیر درست را تصویر کنید و به مقصدی که می خواهید برسید. با داشتن یک تصویر ذهنی و اهدافی برای رسیدن به آن، فرصتهای بیشماری بر سر راه تان پدیدار می شود.

باید بارها خودتان را از نو کشف کنید و بیشتر بشناسید و موانع زیادی را پشت سر بگذارید تا به اولین میلیون خود نائل شوید. شناخت واقعیت های درونی خودتان چندان راحت نیست. گاهی حتی در یک روز می فهمید که خودتان بزرگترین دشمن و همینطور بهترین دوست خودتان هستید! به هر حال، تغییر در طرز فکرتان یک عامل الزامی برای رسیدن به ثروت است.

۲. بدون خستگی پس انداز کنید

این مورد پاسخ برخی از سوالهایی که از من پرسیده می شود را می دهد. شما باید نهایت سعی خود را بکنید تا هر چقدر که می توانید پول پس انداز کنید، حتی اگر مبلغ ناچیزی در هر ماه باشد.

تکنیک های زیادی برای پس انداز وجود دارد. شما باید برای خودتان روشی مطابق با اوضاع مالی خود تعیین کرده و شروع به پس انداز کنید. حتی اگر درآمد ثابتی داشته باشید، باید نظم و ترتیبی برای این کار اتخاذ کنید. مبلغی که در ابتدای هر ماه کنار می گذارید هر چقدر که هست پس از اینکه به رقم قابل قبولی رسید آنر در بهترین حالت ممکن سرمایه گذاری کنید.

۳. از میلیونرها بیاموزید

بسیاری از مردم توسط کسانی احاطه شدند که من اسم آنها را «دوستان پیش فرض» می گذارم. اینها آشنایانی هستند که در مغازه ی سر کوچه، باشگاه، مدرسه، محل کار، و جاهای مشابه می‎ بینیم. طبیعتاً با افزایش اعتمادی که بوجود می آید با این افراد دوست می شویم. در هر حال، در بیشتر موارد، این افراد میلیونر نیستند و کمکی هم به شما نمی توانند بکنند.

اگر واقعاً آرزو و اشتیاق دارید که میلیونر شوید، این افراد ممکن است به شما بگویند که غیر ممکن است. آنها خواهند گفت که شما در خیالات سیر می کنید و دلایلی می آورند که شما هرگز نمی توانید ثروتمند شوید. بجای این حرفها، از میلیونرها بیاموزید. روابط با این افراد را کاهش دهید و در جستجوی اشخاص جدیدی باشید که می توانند به شما کمک کنند تا چند پله بالاتر بروید.



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.