no-img
نوین اطلس

تولید محتوا برای سایت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

تولید محتوا برای سایت
zip
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۷

تولید محتوا برای سایت


موضوعات: چگونه تولید محتوا کنیم؟، تولید محتوا چیست، روش های تولید محتوا، تولید محتوای سایت چیست، خدمات تولید محتوا، آموزش تولید محتوای سایت، هزینه تولید محتوا.

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

کسب درآمد آسان با تولید محتوا

کسب درآمد اینترنتی از طریق سیستم همکاری در فروش

رایگان در صفحه اول گوگل قرار بگیرید

 

چگونه تولید محتوا کنیم؟

از آنجایی که اکثر ترافیک سایت ها از طریق موتورهای جستجو تامین می شود، تولید محتوای بهینه سازی شده برای موتور های جستجو یکی از بهترین راه ها برای بیشتر دیده شدن توسط کاربران هدف می باشد. اگرچه بازاریابی سنتی این دو را بطور مجزا تحت پوشش قرار می دهد اما این دو مورد بخشی جدایی ناپذیر در استراتژی های سئو به شما می آیند.
اگرچه داشتن محتوایی ارزشمند و میزان بازدید بالا از آن به طور کامل با هم ارتباط ندارند اما برای موفقیت در بازاریابی باید به این دو به عنوان یک هدف جامع نگاه کرد. البته که محتوای شما باید به خوبی نوشته شود و سرشار از اطلاعات ارزشمند باشد، اما اگر این محتوا در گوشه ای از وب خاک بخورد و مورد بازدید قرار نگیرد هیچ کدام از آن تمهیدات در نظر گرفته شده شما سودمند نخواهند بود. رتبه سئو بالا می تواند مطلب شما را از گمنامی درآورد و آن را در مقابل خوانندگان قرار دهد. با این وجود خوانندگان امروزی بسیار باهوش هستند و استفاده صرف از کلیدواژه ها و تکنیک های کلاه سیاه سئو، بازاریابی از طریق محتوای اسپم تنها به دفع مخاطب برای شما خواهد انجامید.
چه چیز باعث با کیفیت بودن یک مقاله می شود؟
اگرچه تولید نوشته های خارق العاده قابل آموزش نیست اما می توان طریقه خوب نوشتن را به راحتی آموخت. به عنوان یک بازاریاب، شما یک داستان نویس هستید که باید داستان برند خودتان را به خوبی برای مخاطب هدفتان به نگارش درآورید. تمام کاری که قرار است انجام دهید این است که مهارت نوشتن را در صفحاتتان به کار ببندید.

در اینجا چند اقدام مناسب برای تولید مقالات تاثیر گذار توضیح داده شده است :
از مثال های مستدل و محکم استفاده نمایید: هیچ چیز به اندازه مثال های قانع کننده، قابل اعتماد و قوی نمی تواند قدرت یک مقاله را افزایش دهد. هنگام توضیح در مورد یک محصول یا خدمات هرگز به تئوری و یا داستان خرید یک مشتری تنها بسنده نکنید. سعی کنید نقاط مشترکی در اخبار و یا تجربیات گذشته کاربران و یا حتی کمبود های بالقوه ی مشتریان و ویژگی های محصولتان بیابید و روی آن تاکید کنید. یک داستان ملموس و مستدل بیشتر از اعداد و حقایق دیگر در ذهن کاربران باقی خواهد ماند.

در محتوای مطلب خود از نقل قول استفاده کنید برای مثال :

البته ما همیشه در سئو روز گفته ایم که محتوا به تنهایی پادشاه نیست و این امر را با مثال و نمونه توضیح داده ایم

برای خودتان آوایی تولید کنید: یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای برندتان انجام دهید، اختصاص آوایی خاص برای آن است. از اینکه این آوا کمی عجیب و غریب یا حتی کمی خنده دار باشد نباید بترسید. این آوا می تواند دارایی بزرگ شما باشد و پیوسته شما را به مخاطب و مشتریانتان یاد آوری کند. اگر چه منطقی است که شما نیز همانند جو حاکم بر صنعت کاریتان رفتار کنید اما هر چه بیشتر به رفتارهای انسان گونه نزدیک باشید، مخاطب بیشتری به شما جذب خواهد شد.
از مخاطبانتان شناخت کامل بدست آورید : وب سایت شما دفتر اداری شما نیست که در آن کاملا رفتاری رسمی داشته باشید. بهتر است از زبانی استفاده نمایید که مناسب مخاطبان خاص شما باشد. اگر برای جامعه بسیار بزرگی محتوا تولید می نمایید، سعی کنید زیاد از اصطلاحات تخصصی صنف خودتان استفاده نکنید. سعی کنید که از پاراگراف های کوتاه استفاده نمایید و مطالب ثقیل را به ساده ترین شکل بیان کنید. از مثال هایی که فهم مطلب را آسانتر می کند استفاده نمایید. همچنین سعی کنید خودتان منتقد سرسخت خودتان باشید : کارتان را چند مرتبه اصلاح کنید تا به بهترین شکل برسد. مطالب مفید مقاله هایتان را جدا کرده و اضافه های آن را حذف کنید. هرچه تمرکز شما بر مطلب بیشتر باشد، مخاطبان شما سود بیشتری از مطالعه مطالب شما خواهند برد.

نوشتن با هدف بهبود سئو

با در نظر داشتن نکاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم، تولید یک مقاله خوب می تواند بسیار ساده باشد. برای پیگیری و تکمیل پازل، باید کاری کنید که محتواهای شما دیده شوند. مانند استفاده از تگ های H1 تا H6 . بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو در کنار داشتن شبکه های اجتماعی و داد و ستد پست های متقابل، یکی از راه های مطمئن برای نمایش بیشتر محتوا به مخاطب می باشد. با بهینه سازی محتوا با هدف ظاهر شدن هرچه بیشتر آن در پیشنهادات موتورهای جستجو، شما همزمان میزان بازدید و همچنین قابلیت اعتماد به برندتان را افزایش خواهید داد.
برخی از راه های تولید محتوای سئو پسند عبارتند از :
سئوی ارگانیک : ترکیب کردن کلیدواژه های محبوب سئو در مطالب، می تواند در استراتژی سئو بسیار موثر باشد. اما همانطور که Amit Singhal در مطلبی توضیح داده است که چه چیزهایی باعث می شوند که یک سایت با کیفیت باشد؟ را حتما بخوانید .

نکات مهم : این کلیدواژه ها باید به گونه ای در متن گنجانده شوند که از دیدگاه محتوا و همچنین از دید کاربر کاملا طبیعی به نظر برسند. نباید از کلیدواژه ها به صورت افراطی استفاده کرد زیرا این کار باعث آزرده خاطر شدن کاربران شما خواهد شد. خوانندگان، بخصوص آنهایی که زمان زیادی را در دنیای دیجیتال سپری می کنند، قابلیت این را دارند که استفاده ی نابجا و افراطی شما از کلیدواژه ها را متوجه شوند و به سرعت محتوا و صفحه ی شما را ترک نمایند.
محل قرار دادن کلید واژه ها : بهتر است کلیدواژه هایتان را در مکان های مناسب در مقاله قرار دهید. برای مثال نمی توانید آنها را در عنوان یا زیر عنوان های مقاله جایگذاری کنید. برای کلیدواژه هایتان یک رتبه بندی سلسله مراتبی تعیین کنید و سعی کنید که آنهایی را بیشتر ترافیک جذب می کنند را بیشتر در مقاله استفاده نمایید. سعی کنید که مهمترین کلیدواژه هایتان را در سرتیتر محتوا قرار دهید.
استفاده صحیح از تصاویر : تصاویرتان را با متن آلت (alt text) همراه کنید تا محتواهایتان از طریق جستجوی تصاویر نیز قابل دسترسی باشد. محتواهای شامل تصویر، نقش بسیار پر رنگی در زمینه دیجیتال مارکتینگ (به زودی درباره دیجیتال مارکتینگ مقاله کاملی درج خواهم کرد) بازی می کنند و می تواند بازدید محتواهای شما را به صورت ویروسی در وب گسترش دهد.
با در نظر داشتن این نکات، می توانید در کمترین زمان ممکن رتبه مناسبی را در رتبه بندی های موتورهای جستجو بدست آورده و سئو سایتتان را بصورت حرفه ای بهبود دهید. این کار همچنین باعث خواهد شد که رفته رفته به عنوان یک مقاله نویس باکیفیت، اعتبار مناسبی کسب کنید.

تولید محتوا چیست

تولید محتوا با کیفیت امروزه امر مهم و تاکید شده در موضوع سئو است. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که وبلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند. اما واقعا تولید محتوا چیست؟ یک محتوای خوب و با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ سایت آسمونی در این foa اطلاعات بسیار مفید و کاربردی در زمینه تولید محتوا و ویژگی های یک محتوای خوب را برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

تولید محتوا دو اصل اساسی دارد که دانستن آن به درک مفهوم محتوا کمک شایانی می کند.

کپی نباشد
حاوی مطالب (علمی ، فنی و…) معتبر وصحیح باشد.

روش های تولید محتوا

ترجمه از منابع معتبر
یکی از روش های تولید محتوای ترجمه مطالب از سورس اصلی: در این روش محتوای جدید با مطالعه از منابع متنوع و متناسب با موضوع محتوا جمع آوری می شود. در این سال های اخیر سایت ها و ژورنال های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی به یکی از سورس های معتبر جهان تبدیل شده است. محتوا نگارهای حرفه ای با مطالعه این منابع و سایر منابع مرتبط محتوای مورد نظر را گردآوری و ترجمه می کنند. جالب است بدانید این روش یکی از پرکاربردترین روش های تولید محتواست و ۹۰ درصد وب سایت های ایرانی هم از این روش استفاده می کنند. کاپی فای در برخی موارد با ترجمه سلیس و باکیفیت این منابع خارجی, به تولید محتوای جدید می پردازد. که برای کاربران و موتور های جستجو تازگی دارد.

تولید محتوای تطبیقی
در این روش از تولید محتوا که با هدف ارائه یک موضوع در ارتباط است؛ محتوا نگار سعی می کند موضوعات را بطور شفاف برای مخاطب توصیف کند خلاقیتی که در این روش از تولید محتواست مقابله ای بودن آن است. نویسنده می آید تفکر انتقادی را در مقیاس بزرگتری جلو می برد. نکته جالبی که این نوع از نگارش دارد متنوع بودن منابع است نویسنده فقط به یک منبع تکیه نمی کند بلکه با هوشیاری و بهره گیری از قدرت نویسندگی طرح مسئله می کند و مطالب را ارائ می کند. مخاطب می تواند با مقایسه و مقابله مطلبی که می خواند تصمیم گیری کند.

محتوای خلاقانه
نویسنده های که در شاخه ادبیات و داستان نویسی فعالیت می کنند؛ طبیعتا از هوش و استعداد محتوانگاری برخوردارند. در بعضی موارد بخاطر کبود منابع و نوشته ها، نویسنده خود محتوا می نویسد. ما برای این کار بهترین نویسنده های خود را معرفی می کنیم چرا که تفکر خلاق مهم ترین و کلیدی ترین مهارت در این نوع از محتوا است.

تولید محتوای تصاویر
افراد مختلف از عکس های مختلف با توجه به هوش و خلاقیتشان برداشت های مختلفی دارند. کاپی فای با دقیق شدن در تصاویر مربوطه محتوای منحصر به فرد تولید می کند. این روش چون کمی دشوار است در کار های کپی رایتینگ و تبلیغات کاربرد دارد.

تولید محتوای سایت چیست

مشخصات مهم برای تولید محتوا
به طور کلی محتوا دارای دو مشخصه اصلی و مهم می باشد.

مورد اول اینکه مطالب نباید کپی مطالب دیگری باشد
مورد دوم مطالب باید دارای اعتبار موثق و کاربردی باشد
امروزه بسیاری از کسب و کارها، تولید محتوا را، به منزله تعریف و تمجید از خود می‌ دانند. به ویژه، آنهایی که در این زمینه، کار هم می کنند. این کار باعث می‌ شود که دیگران رغبطی به خواندن و دیدن مطالب آنها نداشته باشند و به زودی این سایت ها، مخاطبان خود را از دست می‌ دهند.

خدمات تولید محتوا

چهار نکته ای که در تولید محتوا مهم است
کپی نباشد.
حاوی مطالب (علمی ، فنی و…) معتبر وصحیح باشد.
اگر ترجمه شده ،روان باشد.
خواننده را جذب کند.
هر محتوایی اعم از متن، تصویر،فیلم ،صوت و… که به منظور انتقال مفاهیم در یک وب سایت قرار می گیرد و یا به اصطلاح علمی آپلود می شود محتوا نام دارد فرایندی که به تولید این محتوا می انجامد تولید محتوا می گویند. محتوا نویسی که مرتبط با اهداف سایت بوده و از نظر مخاطب ارزش مطالعه را داشته باشد مهمترین هدف یک سایت است.

تولید محتوای مرتبط و ارزشمند کار آسانی نیست و زمان و هزینه زیادی را می طلبد. اما از یاد نبرید که یک محتوای خوب منجر به این خواهد شد که مخاطب لحظه ای توقف کند ، بخواند ، فکر کند و … به شکلی متفاوت رفتار کند.

ساخت محتوا

تولید محتوا در چه زمینه ای و چگونه !؟
موتورهای جستجو به خصوص گوگل با تغییرات نهایی که اعمال نموده‌اند کاربران را به سایت‌هایی هدایت می‌کنند که پاسخ سوالاتشان را مستقیم داده باشند! برای گوگل یک وبلاگ معمولی که مطلب کامل و حتی بدون غلط نگارشی در خصوص یک مبحث خاص نوشته باشد دارای رتبه و اهمیت بیشتری نسبت به یک سایت دارای مطالب زیاد ولی بدون محتوای مناسب و کافی، می‌باشد.

آموزش تولید محتوای سایت

همانطور که احتمالا می دانید، امروزه علاوه بر اینکه تولید محتوا و سئو آن در بهبود رتبه وب سایت ها در گوگل به شدت تاثیرگذار است، بازاریابی محتوا نیز نقشی غیر قابل انکار دارد. هموازه امیر قمصری در مباحث مرتبط با آموزش سئو حرفه ای به درصد تاثیرگذاری محتوا و سئو آن در سئو سایت اشاره کرده است که حدود ۳۰% می باشد. پس لطفا دقت خود را در این قسمت افزایش دهید.

مسئله تولید محتوا آنقدر مهم است که Illyes (یکی از مدیران ارشد گوگل) در اواخر سال ۲۰۱۷ درباره بهترین روش های سئو سایت که وب مسترها باید بدانند چنین گفت:

“به طور کلی، بهترین روش سئو، تولید محتوای باکیفیتی است که در اینترنت پخش شود. ”

تعداد زیادی از افرادی که دست به تولید محتوا می زنند، بیشتر مطالب عمومی را تولید می کنند. اما اکثر آن ها با دستورات زبان آشنایی کامل دارند و درک می کنند که چگونه ساختار بر روی محتوا تاثیر می گذارد. هر چند که بزرگ ترین چالش تولید کننده محتوا این است که چگونه از این دانش به طور صحیح استفاده کند و از مسیر صحیح منحرف نشود.

فرآیند بهبود تولید محتوا برای یک نویسنده بیشتر از آن که باعث تولید محتوای بهتر شود، کمک می کند که از نظر جنبه فکری سریعتر و به طور موثرتر رشد کند. اما این غیر منطقی است که فکر کنیم می توانیم مهارت یک تولید کننده محتوا را بدون داشتن دستورالعمل کافی، بهبود دهیم. در واقع باید در انتخاب یک تولیدکننده محتوا خوب فاکتورهای زیادی را مدنظر قرار دهیم که در ذیل به مهمترین های آن اشاره می کنم.

دوستان عزیزم برای اینکه بتوانید مطالب باکیفیتی را همیشه در اختیار داشته باشید باید نویسنده خود را با مهارت ها و وظایف یک کارشناس تولید کننده محتوا آشنا کنید.

هزینه تولید محتوا

هزینه های تولید محتوا متفاوت بوده و بستگی به نوع محتوای تولید شده دارد.



درباره نویسنده

novinatlas 1732 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.