no-img
نوین اطلس

چگونه پولدار شوم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه پولدار شوم
zip
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۷

چگونه پولدار شوم


موضوعات: چگونه در خانه پولدار شویم، چگونه در نوجوانی پولدار شویم، چگونه بدون سرمایه پولدار شویم، چگونه پولدار شویم در ایران، چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم، چگونه پولدار بشم، چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم.

 

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

می خواهم پولدار شوم

اگر باهوش هستید چرا ثروتمند نمی شوید

چگونه می توانم پولدار شوم

 

چگونه در خانه پولدار شویم

برای اینکه در خانه پولدار شویم، اولین قدم ایجاد یک وبلاگ شخصی است که پیشنهاد می کنم دامنه آن، نامِ خودتان باشد. سپس شروع کنید در زمینه ای که واقعا و عمیقا به آن علاقه دارید، مطالعه کنید. از منابع معتبر و دست اول داخلی و خارجی استفاده کنید. بیاموزید و آموخته های را در این وبلاگ شخصی به اشتراک بگذارید. سعی کنید هر روز لا اقل یک مطلب مفید در وبلاگتان منتشر کنید.
بعد از انتشار حدود ۵۰۰ پست با کیفیت، معجزه را ملاقات خواهید کرد. البته اگر عجله دارید، می توانید از یک مشاور بازاریابی اینترنتی کمک گرفته و تبلیغات اینترنتی هم داشته باشید تا سریعتر نتیجه بگیرید.

چگونه در نوجوانی پولدار شویم

حرفه خود را با تعقل انتخاب کنید

بیایید روراست باشیم. این کار به حرف، راحت است. وقتی دنبال شغلی خوب هستیم اغلب مخلوطی از آرزوهای درونی را در نظر می گیریم و تحقیق می کنیم و از توصیه های افراد استفاده می کنیم تا تصمیم خود را بگیریم.

این امر باعث پیچیده تر شدن امور می شود؛ ولی نسل امروز آگاه است که می توان پول و اشتیاق را با هم داشت؛ اگر به درستی تحقیق کنید و از تکیه بر شایعات بپرهیزید.

تامروز شما می توانید از بسیاری از منابع رایگان برای داشتن تصویری روشن تر از وضعیت اقتصادی کنونی و چشم اندازهای شغلی کمک بگیرید و بنابراین وقتی که در جستجوی شغلی خوب هستید، آسوده تر خواهید بود.

اطمینان پیدا کنید که تصمیمات خود را براساس چیزهایی اتخاذ می کنید که می دانید واقعیت دارند و اگر برنامه ای منسجم ندارید، اجازه ندهید احساسات تان بر شما غلبه کنند.

از افرادی که قبلا این کار را انجام داده اند، تحقیق کنید

این گونه است که جوان ها می توانند پولدار شوند…

خیلی ها هستند که در جوانی می خواستند میلیاردر شوند و حتی تعداد بیشتری وجود دارند که اکنون میلیونر هستند. شاید داستان خالق واتس اپ را خیلی ها بدانند؛ چون شبکه اجتماعی او خیلی استقبال شد.

در مورد این آدم ها تحقیق کنید و ببینید آنها از چه روند فکری استفاده کردند تا به جایی که اکنون قرار دارند برسند. چه چیزی الهام بخش آنان برای رسیدن به اهدافی بود که داشتند و چگونه به این موفقیت بزرگ دست یافته اند.

خلاقیت و الهام بهترین متحدانی هستند که می توانید در محیط کسب و کار داشته باشید و وقتی با سختی مواجه می شوید، در حفظ انگیزه به شما کمک می کنند.

اهداف باعث ماندن شما در مسیر پیشروی می شوند

به راحتی ممکن است در طول راه حواس تان پرت شود و چشم از اهداف تان بردارید. به علاوه، هر روز فکر کردن به اینکه «چگونه آرزو کنم که میلیونر باشم» چیزی نیست که بتوان نام آن را هدف داشتن گذاشت.

این بیشتر افکار آرزومندانه است. شما باید تعیین کنید که در زندگی چه می خواهید. آن وقت و تنها آن وقت است که برای رسیدن به آن اهداف برنامه ریزی می کنید. هنوز هم تکیه بر این هدف اصلی در زندگی به منظور ایجاد انگیزه کافی نیست. وقتی که برنامه ریزی می کنید، انگیزه را از درون اهداف کوتاه مدت خود بیرون بکشید تا شما را در مسیر نگه دارند؛ اما همیشه مقصد نهایی تان را در ذهن داشته باشید.

وب طلاست

اطمینان دارم که بسیاری از جوانان امروز به خوبی آگاهند که وب چه عظمتی دارد و هنوز زمینه های رشد آن به پایان نرسیده است. جایگاه خاص شما هر کجا که باشد، اهداف کسب و کاری شما هر چه که باشند، وب می تواند در برخی راه ها به شما کمک کند. به جز موارد نادری که در آن وب فایده خاصی ندارد، نمی توان وب را نادیده گرفت. البته به شرطی که بتوانید راه خود را در آن بیابید و می دانیم که خیلی از جوانان می توانند.

برای ایجاد ارتباط، بازاریابی، موقعیت های تجاری، سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، تحقیقات رقابتی و هر چیزی که فکرش را بکنید، می توان راهی یافت تا به صورت آنلاین انجام شوند.

چگونه بدون سرمایه پولدار شویم

۱ – اینترنت
راه انداختن یک سایت چندان هم پول نمی خواهد حتی سرمایه هنگفتی ام لازم ندارد به شرط اینکه ابتکار داشته باشید و وارد حوزه ای بشوید که تخصصش را دارید و می توانید از آن کسب درآمد کنید.
بعدش هم بازاریابی موثر و فعال می خواهدکه از عهده اش بربیایید.
اینترنت منبع درآمد خیلی خوبی است به شرط اینکه سعی کنید از زیر و بم آن اطلاعات بدست بیاورید و هر روز به دانشتان بیفزایید.

۲ – صنایع دستی
هنر همیشه بازار دارد به شرط آنکه نیاز سنجی کندید بدانید چه چیزی در چه زمانی و برای چه کسانی جذابیت دارد آن وقت است که به راحتی می توانید هنر دست خودتان را به بالاترین قیمت بفروشید و کلی سود کنید.

۳ – صنایع غذایی
خوردنی همیشه بازار دارد به شرط اینکه مبتکر باشید و سبک ارائه محصولاتتان متفاوت باشد جالب است بدانید گرفتن مجوز فعالیت از اتحادیه های مختلف مرتبط به صنایع غذایی خیلی هم دشوار نیست به شرط آنکه اهل نظافت باشید.

۴ – خدمات
حوزه خدمات این روزها بازار خوبی دارد به شرط آنکه ابتدا موقعیت سنجی کنید که در چه منطقه ای از تهران چه خدمتی کم و یا محدود است.
سنگ بزرگ برندارید در سطح توان خودتان وارد عرصه شوید و به مرور خدماتتان را توسعه و بهبود بخشید.

چگونه پولدار شویم در ایران

پولدار شدن از طریق یک حرفه
بیایید روراست باشیم. این کار به حرف، راحت است. وقتی دنبال شغلی خوب هستیم اغلب مخلوطی از آرزوهای درونی را در نظر می گیریم و تحقیق می‌کنیم و از توصیه های افراد استفاده می‌کنیم تا تصمیم خود را بگیریم.

این امر باعث پیچیده‌تر شدن امور می‌شود؛ ولی نسل امروز آگاه است که می توان پول و اشتیاق را با هم داشت؛ اگر به درستی تحقیق کنید و از تکیه بر شایعات بپرهیزید.

امروز شما می‌توانید از بسیاری از منابع رایگان برای داشتن تصویری روشن تر از وضعیت اقتصادی کنونی و چشم‌اندازهای شغلی کمک بگیرید و بنابراین وقتی که در جستجوی شغلی خوب هستید، آسوده تر خواهید بود.

اطمینان پیدا کنید که تصمیمات خود را براساس چیزهایی اتخاذ می کنید که می‌دانید واقعیت دارند و اگر برنامه‌ای منسجم ندارید، اجازه ندهید احساسات‌تان بر شما غلبه کنند.

دانش آکادمیک فرا بگیرید

مهم نیست که دانش شما در رشته مورد نظر با تحصیل در مقطع دوره فوق لیسانس دانشگاه صنعتی شریف حاصل شده باشد یا اینکه از طریق ثبت نام در یک دوره آموزشی بدان دست یافته باشید بلکه باید دانش فیلد مطلوب کاری خود را در حد قابل قبولی داشته باشید. حتی مواردی که رویکرد کاملا تئوریک دارند، در بعضی مواقع در پروژه های واقعی به کمک شما آمده و باعث تمایز شما از سایر همکاران تان می شود. در ضمن، هنگام استخدام نیز رزومه علمی شما تاثیر بهتری از سوابق نامعلوم و حتی غیرمعتبر کاری در نزد کار فرما خواهد داشت.

حرفه آینده‌تان را درست انتخاب کنید

اگر اولویت اول شما کسب ثروت و زندگی راحت در آینده است، خیلی دنباله رو علاقه خود به رشته خاصی نباشید. به نتایج تحقیقاتی که در مورد متوسط درآمد مشاغل مختلف انجام شده، نگاه کنید تا ببینید در کدام رشته ها که به علایق شما نزدیک ترند، احتمال ثروتمند شدن بیشتر است. به طور مثال احتمال ثروتمند شدن شما در نقش یک مهندس مالی بیشتر از یک استاد دانشگاه خواهد بود.

مکان درستی را برای فعالیت شغلی انتخاب کنید

به جایی بروید که شغل های بهتر و بیشتری وجود دارد. مثلا به عنوان کارشناس مسائل مالی و بورس، زمینه کاری بهتر و امکان رشد بیشتری در تهران برای شما وجود خواهد داشت تا در یک شهرستان کوچک.

ابتدا شغلی برای کسب تجربه پیدا کنید

تا می توانید برای جاهای مختلف درخواست کار بفرستید و مصاحبه بروید. هنگامی که کار مورد نظر را یافتید آن را نگه دارید و سعی کنید تجارب لازم برای موفقیت های آینده را کسب کنید. تا پیدا شدن یک کار مناسب نیز می توانید در یک شرکت معتبر کارآموزی کنید و تجربه کسب کنید.

شغل و کارفرمایتان را تغییر دهید

با این کار می توانید دستمزد خود را افزایش داده، تجارب کاری و غیرکاری مختلف به دست آورده و ریسک بیکاری آینده به دلیل تک بعدی بودن را کاهش دهید. از اینکه این کار را بارها انجام دهید واهمه نداشته باشید. اگر شما کارمند با ارزشی باشید، حتی ممکن است کارفرمای فعلی تان برای نگه داشتن شما، افزایش حقوق و سایر مزایا را در نظر بگیرد. ممکن است وابستگی به شرایط فعلی، ترس از محیط و کار جدید یا وفاداری شغلی، شما را در این اقدام سست کند، اما به یاد داشته باشید برای پیشرفت باید مدام در حرکت باشید، بنابراین برای یافتن موقعیت های تازه گوش به زنگ باشید.

تجارت شخصی راه‌اندازی کنید

بیشتر افراد موفق یک درآمد جانبی به جز حقوق ثابت ماهانه دارند که گاهی از این کارهای جانبی درآمد بیشتری عایدشان می شود. این کار تمرکز و وقت زیادی می طلبد و استرس زیادی به شما وارد می کند، اما بعد از چند وقت که به سوددهی رسید، شما می توانید نتیجه آن را ببینید. علاوه بر درآمد بیشتر، شما این مزیت را خواهید داشت که رئیس خود باشید و زمان های کاری خودتان را تنظیم کنید. پیشنهاد می کنیم پس از کسب تجربه در یک زمینه خاص و به دست آوردن دانش جنبه های مختلف آن، تجارت خود را شروع کنید.

چگونه از طریق اینترنت پولدار شویم

تلاش فراوان
مسلماً قصد ندارید کامپیوترتان را روشن کنید. دور از کامپیوتر قدم بزنید و دست آخر هم انتظار داشته باشید کارتان به سرانجامی موفقیت آمیز بینجامد.
باید روی کامپیوترتان کار کنید. هر چه کارهای سازنده تر و مفید تری در وب سایت خود و فعالیتهای تجاری خود انجام دهید، پاداش بزرگتری نیز نصیب شما می شود.
توجه داشته باشید که گفتم « کارهای سازنده »
حتی می توان روزی ۲۰ ساعت روی وب سایت خود کار کرده و هیچ کار مفیدی برای شغل و تجارت خود انجام نداد. باید بر فعالیتهای خود متمرکز شوید یا بتوانید کاری سازنده انجام دهید.
حال به روش دیگر: اگر روزی ۲۰ ساعت وقت صرف کنید تا میزان محبوبیت سایت خود را بالا برده، طرحهای آن را تصحیح کنید، بر روی آن تبلیغ کرده و تجربه کسب کنید که چه چیزی موثر واقع شده و چه چیزی کارآیی ندارد، به نتایج خارق العاده ای دست خواهید یافت.
بسیاری از وب سایتها بطور باورنکردنی شکست می خورند نه بدین دلیل که صاحبان آن به اندازه کافی کار نکرده اند، بلکه بیشتر به این سبب که هوشمندانه کار نکرده اند.

انگیزه
چگونه می توانید همیشه با انگیزه باقی بمانید و روزها و ماهها چسبیده به مانیتور بدون خستگی کار کنید؟ آیاد دلیل خستگی ناپذیری شما این است که فکر می کنید بالاخره روزی فعالیت تجاری شما به نتایج موفقیت آمیزی خواهد رسید. ؟ آیا واقعاً کاری که از آن تصاویر متنفرید می توانند برای شما عمری داشته باشد؟ باور کنید اگر از چیزی متنفر باشید نه تنها به نتیجه ای نمی رسید، بلکه هر روز ناراحت تر و کسل تر خواهید شد. بنابراین چطور می توان با انگیزه باقی ماند؟ فکر می کنم مهمترین و بهترین انگیزه برای شما این است که موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید .
اگر در زمینه ای کار می کنید که از آن لذت می برید، نتایج ناامید کننده کمتر به سراغ شما آمده و تاثیر کمتری روی شما خواهند داشت. اگر تلاش خود را در زمینه ای به کار گیرید که هیچ علاقه ای به آن ندارید … حتی پیش از آنکه شروع به کار نمایید، شکستتان حتمی خواهد بود.
یک لحظه به گفته های من فکر کنید؟ دوست دارید وقتتان را چگونه بگذرانید؟ موضوع مورد علاقه شما چیست؟ آیا هنگامی که بر روی موضوع مورد علاقه خود کار می کنید انرژی می گیرید؟ آیا کسی که عاشق کارش است بعد ازظهر پنجشنبه مدام به ساعت نگاه می کند که چه زمانی کارش تمام می شود؟
آیا یک تماشاچی و علاقمند به ورزش آرزو می کند که ای کاش فصل فوتبال کوتاهتر بود؟ اگر شغل خود را حول موضوعی که به آن علاقه دارید، توسعه می دهید، اگر از صرف وقت برای آن لذت می برید،
اگر نمی توانید بیش از این صبر کنید که به خانه رفته و کامپیوتر خود را برای کار بر روی موضوع خود روشن کنید… در این صورت انگیزه دیگر برای شما معنی خاصی نمی تواند داشته باشد، زیرا خود معدن انگیزه هستید.

چگونه پولدار بشم

بدهی‌های خود را به شیوه گلوله برفی بپردازید
تقریبا تمام مشاوران مالی توصیه می‌کنند که ابتدا بدهی‌هایی که نرخ بهره بالاتری دارند را تصفیه کنید تا سریع‌تر از زیر بار بدهی خارج شوید. اما از نظر روانی، پرداخت بدهی‌ها با استراتژی موسوم به گلوله برفی، بسیار موثرتر است. بدین‌ترتیب، بازپرداخت بدهی‌هایتان را از بدهی‌های کوچک شروع می‌کنید و بلافاصله نتیجه آن را می‌بینید. بدین‌ترتیب، از بار روانی بر شما کاسته می‌شود و با اطمینان خاطر بیشتری بدهی‌خود را تصفیه می‌کنید. تصفیه بدهی‌های کوچک‌تر نه تنها منجر می‌شود تا گام بعدی را محکم‌تر بردارید، بلکه جریان پولی شما را نیز ارتقا می‌دهد زیرا دیگر بدهی‌های کوچک‌تر وجود ندارند. با پرداخت هریک از بدهی‌های کوچک، جریان پولی شما رفته رفته بهتر می‌شود.

هزینه‌های خود را ۱۰ درصد کاهش دهید
حذف کلی برخی هزینه‌ها بسیار سخت است. اما به‌عنوان یک استراتژی جایگزین، به‌راحتی می‌توانید از هریک از هزینه‌های خود، بخشی از آن یعنی به‌طور میانگین ۱۰ درصد را کم کنید. حتما می‌پرسید چرا میانگین؟ چون برخی از هزینه‌ها نظیر اجاره خانه یا قسط مسکن را نمی‌توان کاهش داد اما در عوض راههای بسیاری نظیر هزینه‌های خوراک، تفریح، تجهیزات، وسایل و حتی بنزین وجود دارد که می‌توان آنها را کم کرد. کم کردن هزینه‌ها پول بیشتری را برای شما آزاد می‌کند که می‌توان برای هزینه های مهم‌تر آنها را تخصیص داد.

هرماه ۱۰ درصد از درآمد خود را پس‌انداز کنید
وقتی موفق شدید هزینه‌های زندگی خود را ۱۰ درصد کاهش دهید، حال باید این پول را مستقیما به پس‌انداز اختصاص دهید. هدف اصلی از کاهش هزینه‌ها تنها یک رژیم مالی نیست، بلکه آزاد کردن سرمایه برای رشد استقلال اقتصادی است. می‌توانید پول صرفه‌جویی شده را مستقیما به یک حساب پس‌انداز منتقل کنید. قطع هزینه‌های زندگی گرچه ممکن است حس خوبی نداشته باشد اما رشد پس‌انداز و سرمایه‌گذاری فوایدی براتر از این احساس ناخوشی خواهد داشت.

وسایلی را که استفاده نمی‌کنید بفروشید یا اهدا کنید
یکی از بهترین روش‌های پول درآوردن، فروش چیزهایی است که نیاز ندارید یا از آنها استفاده نمی‌کنید. اغلب می‌توان این وسایل را با قیمت‌های مناسبی فروخت. در برخی مواقع، پولی که در این وسایل خوابیده بسیار بیشتر از پولی است که در حساب‌های بانکی خود دارید. اگر لوازمی دارید که فکر می‌کنید نمی‌توانید آنها را فروشید، آنها را به خیریه اهدا کنید.

چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم

چهار میلیون تومان برای طراحی یک ربات

به دنبال رونق گرفتن تلگرام بین کاربران ایرانی، تلگرام حدود شش ماهی می‌شود جای دیگر شبکه‌های پیام رسان فوری را گرفته و از نظر محبوبیت بین کاربران ایرانی در صدر قرار گرفته است. شاید دم‌دستی‌ترین روش برای پول درآوردن از تلگرام، ساخت و طراحی ربات‌ها باشد. بیشتر مشتریان و سفارش‌دهندگان این ربات‌ها کسانی که هستند که خود سایت یا تولید محتوا دارند و به دنبال رباتی برای انتقال و تبلیغ محتوای تولیدی خود هستند. «آقای صبوری» برنامه‌نویسی است که برای سایت‌ها ربات می‌سازد. او می‌گوید که از چهار ماه پیش ساختن ربات از طریق تلگرام آسان می‌شود و از همین جا ساختن ربات‌ها و استفاده از آن‌ها رواج پیدا می‌کند، البته معتقد است کیفیت این ربات‌ها با هم متفاوت است: «طیف، کارکرد و کیفیت این ربات‌ها متنوع است و به تبع آن قیمت‌ها هم تغییر می‌کند. مثلا ممکن است نیاز یک سایت خبری فقط این باشد که چند کانال خبری را برای کاربران خود نمایش بدهد یا مثلا امکان جست‌وجو هم به او بدهد یا حتی خود کاربر بتواند تنظیم کند چند پیام را در روز دریافت کند. هر چقدر این امکانات بیشتر شود، قیمت هم بالاتر می رود.»



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.