no-img
نوین اطلس

چگونه مشهور شویم


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

چگونه مشهور شویم
zip
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷

چگونه مشهور شویم


موضوعات: چگونه فردی مشهور شویم، چگونه مشهور شوم، چگونه معروف و مشهور شویم، چگونه در جهان مشهور شویم.

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

شخصیت ثروت ساز

چگونه ثروتمند و مشهور شویم

آیا بیشتر افراد ثروت خود را به ارث می برند؟

چگونه فردی مشهور شویم

چگونه معروف و مشهور شویم ؟ حـس امنیت

همه آدم‌ها نیاز دارند که در زندگی‌ احساس امنیت کنند و جذب کسانی می‌شوند که چنین احساسی را به آنها بدهند. اگر شما هم مثل بیشتر مردم باشید، دوست دارید در لحظه‌ای که سکوت کرده‌اید و در لاک خودتان فرو رفته‌اید، ‌همسرتان کنارتان بنشیند و در مورد حسی که در این لحظه دارید با شما حرف بزند. حتی دوست دارید بپرسد که چرا در روزهای گذشته آرام بوده‌اید و چه چیزی شما را آزار می‌دهد. این جرقه کافی است تا از تمام احساساتی که در این ماه‌ها به شما هجوم آورده صحبت کرده و ذهن‌تان را آرام کنید. در واقع بیشتر افراد دوست دارند شرایطی امن داشته ‌باشند تا بتوانند واقعیت‌های درونی خود را بیرون بریزند، پس به طرف مقابل نشان دهید که می‌توانید این فضای امن را برایش مهیا کنید.

چگونه معروف و مشهور شویم ؟ حـس شباهت

خودتان بهتر می‌دانید که افراد با خصوصیات متضاد در بلـنـدمـدت جـذب یـکدیـگر نـمی‌شوند. ما همواره در جست‌وجوی شباهت‌های میان خود و همسرتان هستیم. اغـلب ما ترجیح می‌دهیم با کسانی دوست نشویم که چندان شباهتی با ما ندارند یا اینکه اگر با آنها دوست هم شدیم خیلی معاشرت نکنیم، پس قاعدتا هیچگاه عاشق کسی که خیلی با ما متفاوت است، نخواهیم ماند. مهم این است که بتوانیم عاشق کسی بمانیم و گرنه عشق‌های یکی، دو روزه ارزش چندانی ندارند. جالب است بدانید تنـها شباهت‌های اخلاقی و شخصیتی ما نیست که حائز اهمیت است، هرگاه شما با فردی کـه از لـحاظ ظاهـر شبـیـه‌تان باشد آشنا شوید، احتمال آنکه وی شیفته و دلباخته شما شود، ۴ برابر بیشتر می‌شود.

چگونه مشهور شوم

چگونه معروف و مشهور شویم ؟ حـس نزدیکی

دیوید لیدمن، متخصص رفتارشناسی می‌گوید: هـر چه بیشتر با فردی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. احتمالا این موضوع را رفتار انسان‌ها در طول زمان به شما نشان داده ‌است. علاوه بر اینها چندین مطالعه دیگر نیز نشان داده کـه تماس مداوم با یک چیز ما را نسبت به آن علاقه‌مندتر می‌کند. (تنها زمانی این نظریه درست نیست کـه واکنش اولیه ما به آن چیز منفی باشد). بنابراین در ابتدای آشنایی از اینکه کناره‌گیـر، گریزان و غیر قابل دسترس باشید، پرهیز کنید. در عوض به دنبـال بهانه‌هایی بگردید که بتوانید با نامزدتان باشید. اما این تنها مرحله نیست، زیرا تماس‌های مکرر بعد از مدتی می‌تواند باعث دلزدگی شود بنابراین زمانی که محبوب گشته‌اید، به تدریج معاشرت خود را کم کرده و در حد تعادل قرار دهید.

چگونه معروف و مشهور شویم

چگونه معروف و مشهور شویم ؟ یک نکته، یک راز

بیشتر مردم چیزی را می‌خواهند که نمی‌توانند داشته ‌باشند و همیشه در دسترس بودن، سبب کاهـش ارزش و شأن آن می‌شود. برای مثال هـرگـاه پـایتان را از در خانه بیرون بگذارید و با مقدار زیادی طلا روی زمین روبه‌رو شوید، کم‌کم برایتان عادی شده و دیگر آنها را به چشم فلزی گرانبها و ارزشمند نگاه نخواهید کرد. دست‌یافتنی نبودن سبب می‌شـود که ارزش چیزی بالا رود.

چگونه در جهان مشهور شویم

چگونه معروف و مشهور شویم ؟ از امتحان نمی‌ترسند

تا جایی که می‌توانید طرف مقابل را بیازمایید و بگذارید او هم شما را بیازماید. کمتر چیزی است که بیش از دورویی موجب انزجار افراد از یکدیگر شود یعنی وقتی که حس می‌کنیم کسی قابل اعتماد نیست، خیلی زود روابط خود را با او قطع می‌کنیم. محبوبیت ما زمانی افزایش می‌یابد که در بین مردم به این صفت معروف شویم که پیوسته در فکر امتحان دادن و امتحان کردن معاشران خود هستیم. اشخاص دلشان می‌خواهد که دیگران مرتب آنها را بیازمایند البته چندان مطبوع نیست که حس کنید کسی دارد در خفا رفتار، کردار و گفتارتان را بررسی می‌کند. مردم معمولا از کسانی بدشان می‌آید که به آنها بدگمان باشند و در معاشرت جانب صراحت را رعایت نکنند، حال آنکه اگر بدانند که داریم آزمایش‌شان می‌کنیم به ما علاقه‌مند شده و به محبوبیت‌مان افزوده می‌شود. به همین دلیل باید از اشخاصی باشیم که ظاهر و باطنشان یکی است زیرا چنین اشخاصی از هر امتحانی سربلند درمی‌آیند.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.