no-img
نوین اطلس

ثروتمندان چگونه ثروتمند شدند


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

ثروتمندان چگونه ثروتمند شدند
zip
اردیبهشت ۱۵, ۱۳۹۷

ثروتمندان چگونه ثروتمند شدند


موضوعات: راز موفقیت افراد پولدار، راز ثروتمندان، افرادی که بدون سرمایه ثروتمند شدند، راز ثروتمند شدن در ایران، راز موفقیت ثروتمندان ایرانی، راز پولدار شدن بیل گیتس.

برای آموزش جامع کسب درآمد اینترنتی به لینک زیر مراجعه کنید:

۵ حرکت من برای کسب درآمد اینترنتی

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

شخصیت ثروت ساز

چگونه ثروتمند و مشهور شویم

آیا بیشتر افراد ثروت خود را به ارث می برند؟

راز موفقیت افراد پولدار

ریسک‌کردن
اگر در هر شغل و حرفه‌ای هستید، باید بدانید که ریسک، بخشی از کسب درآمد است. افراد موفق سرمایه‌گذارهای بزرگ اعتقاد دارند که هر قدر ریسک بزرگ‌تر باشد، میزان سرمایه برگشتی بالقوه آن نیز بیشتر خواهد بود؛ بنابراین اگر هوس پولدارشدن به سرتان زده، باید باور داشته باشید که از یک راه امن و بدون هیچ‌گونه پستی و بلندی، به جایی نخواهید رسید. باید مثل یک سرباز شجاع از موقعیت‌ها استفاده کنید و به دل خطر بزنید.

راز ثروتمندان

سخاوت هوشیارانه
عده‌ای از ما سخاوتمندانه بودن را نوعی دست و دل بازی می‌دانیم که همه اطرافمان را شامل ‌شود. حاضریم همه دوستان‌مان را به‌ راحتی برای نهار مهمان کنیم. برایشان نوشیدنی بخریم. هنگام حساب‌ کردن کرایه پیش‌قدم باشیم و… . آن‌ قدر به این روش ادامه می‌دهیم که بعد از مدتی متوجه می‌شویم این نوع رفتارها برای دیگران به یک عادت تبدیل شده و آنها دیگر متوقع شده‌اند.

اگر دچار این رفتارها هستید، باید بدانید که افراد پولدار متفکر، هوشیارانه سخاوتمند هستند. یعنی بر حسب قدرشناسی و ارزش هر فرد حاضر به خرج‌ کردن برای او هستند. در کنار این روابط، درصد قابل‌ توجهی از دارایی‌ شان را نیز صرف امور خداپسندانه می‌کنند!

افرادی که بدون سرمایه ثروتمند شدند

جان پاول دجاریا
جان پاول (John Paul Dejoria) دجاریا توانسته‌ است موفقیت‌های زیادی در زمینه‌ی مدیریت کسب‌و‌کار و کار‌آفرینی کسب کند. جالب است بدانید که او کارش را به‌عنوان پیک روزنامه آغاز کرد. سپس شغل سرایداری را انتخاب کرد و در نهایت راننده کامیون شد. بعد از این، او در یک شرکت که در زمینه‌ی مراقبت از مو فعالیت داشت، کار ‌کرد. او در آن‌جا با پاول میشل آشنا شد و بعد‌ها زمینه‌‌ی همکاری این دو نفر شکل گرفت.

تنها با یک وام ۷۰۰ دلاری، این دو فرد شروع به راه‌اندازی کسب‌و‌کاری کردند که اکنون به سیستم جان پاول میشل شهرت دارد. بعدها جان با کمک مارتین کرولی شرکت پیترون اسپیریتس (Patron Spirits) را تأسیس کرد. او همچنین در تأسیس هاوس آف بلوز (House of Blues) دخیل بود. امروزه، ثروت او به بیش از ۳.۱ میلیارد دلار می‌رسد.

کوین پلانک
کوین پلانک (Kevin Plank)، مدیر اجرایی شرکت آندر آرمور (Under Armour)، به فروش لباس‌های این شرکت می‌پرداخت و تمام پولی که از طریق کار کردن به‌ دست آورد، ۲۰ هزار دلار بود. در اقدامی شجاعانه او ۴۰ هزار دلار قرض گرفت و اقدام به تأسیس شرکت خود کرد.

بعد‌ها،‌ علاوه برفروش ۱۷ هزار دلاری برای دانشگاه گرجستان، به تیم‌های NFL لباس می‌فروخت. پس از سیل موفقیت‌هایش در فروش، توانست سود زیادی در کارش به‌ دست آورد و در همین راستا، صدها نفر را به استخدام خود درآورد. اکنون سرمایه او به بیش از دو میلیارد دلار رسیده است و بیش از ۵۹۰۰ نفر زیر نظر او کار‌ می‌کنند.

راز ثروتمند شدن در ایران

اهداف ویژه ای را برای پول خود مشخص کنید.

آنچه می خواهید را مشخص سازید و به سوی آن خیز بردارید.

” همه ی آنچه لازم است انجام دهید تا به درآمد سالیانه و دارایی خالصی که هدف قرار داده اید برسید، بنویسید ” اکِر تاکید می کند که ” شما باید به دنبال خلق فراوانی باشید نه حدی میانه.

وقتی چارچوبی زمانی برای دستیابی به این هدف ها تعریف می کنید، واقع گرا باشید ولی در همان حال، جاه طلب باشید و از این که خودتان را به چالش بکشید، ترسی به خود راه ندهید.

چرا چنین چیزی جواب می دهد: افراد ثروتمند، دست یابی به ثروت را هدف خود قرار داده اند. اکِر تاکید می کند که این موضوع، نیازمند تمرکز، جسارت، دانش و کوشش بسیار است، و در صورتی که شما اهدافی دقیق و چشم اندازی شفاف را برای خود ترسیم کرده اید، این قضیه امکان پذیر خواهد بود.

راز موفقیت ثروتمندان ایرانی

مطاله کنید، به پادکست ها گوش دهید، و پول خود را صرف کلاس ها و سمینارها کنید.

طی رفت و آمد روزانه خود به محل کار و در برگشت از آن، به پادکست ها گوش دهید.

همواره به خودآموزی و کسب دانش درباره صنعت خود، سرمایه گذاری، کارآفرینی و روانشناسی پول بپردازید.

چرا این کار جواب می دهد: افراد ثروتمند مصمم هستند که همواره بیاموزند و رشد کنند. ثروتمندترین فرد یاد گرفته است که چگونه با آموختن از کسانی که از او موفق تر و ثروتمند تر هستند، به موفقیت دست یابد. آنها حتی پس از اینکه به موفقیتی باورنکردنی هم دست یافتند به آموختن ادامه می دهند.

راز پولدار شدن بیل گیتس

پس‌انداز، پس‌انداز و بازهم پس‌انداز
نتیجه نهایی برنامه مالی باید منجر به سرمایه‌گذاری سیستماتیک شما شود. بنابراین، عادت به پس‌انداز را نهادینه کنید. برای خود یک صندوق پس‌انداز اضطراری ایجاد کنید بنابراین در مواقع ضروری مجبور نیستید تا به سرمایه‌گذاری یا پس‌انداز خود ناخنک بزنید.

کمتر از برج، خرج کنید
خود را تبدیل به یک تابلوی تبلیغاتی متحرک برای برندهای مشهور نکنید. همچنین اجازه ندهید که هزینه‌های خانه و خودرو مثل خوره به جان بودجه شما بیافتند.

پول خود را به جریان بیندازید
پول، پول می‌اورد اما این بدان معنی نیست که باید خیلی سرمایه‌گذاری کنید. بلکه کافی است یک حساب سرمایه‌گذاری مشترک در یک کمپانی باز کنید یا در سرمایه‌گذاری سهام خود تنوع هوشمندانه‌ای به‌وجود آورید. بدین‌ترتیب شاهد سالانه ۸ تا ۱۰ درصد سود در سرمایه‌گذاری خود خواهید بود.

از مشاوره افراد حرفه‌ای و کارشناس غافل نشوید
یک برنامه‌ریز مالی خوب، می‌تواند به شما کمک کند تا در بورس بهتر سرمایه‌گذاری کنید و ضمن انتخاب سهام پربازده، سهام زیان‌ده را دور بریزید. البته استفاده از یک مشاور خبره مستلزم این نیست که کلا کنترل همه چیز را از دست بدهید اما تنها باید رابطه خوبی را با فردی که در موارد پیچیده خبره است، برقرار کنید.

یافتن یک مشاور خبره و قابل اعتماد می‌تواند سود شما را چند برابر کند، اما اگر نمی‌توانید از پس هزینه‌های مشاور مالی برآیید، باید بدانید بسیاری از آنها حاضرند برای یکبار روند سرمایه‌گذاری بورسی شما را بررسی کرده و به شما پیشنهادات مناسبی ارائه کنند. نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد، ۷۱ درصد از افرادی دارای سرمایه چند ۱۰ میلیاردی، مشاور مالی دارند.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.