no-img
نوین اطلس

راز ثروت


نوین اطلس
مطالب ویژه
اطلاعیه

ادامه مطلب

راز ثروت
zip
اردیبهشت ۹, ۱۳۹۷

راز ثروت


موضوعات: راز ثروتمند شدن در ایران، راز جذب پول، جذب فوری ثروت، جملات تاکیدی مثبت برای ثروتمند شدن، ۵ راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب.

اگر مایل هستید راهکارهای ثروتمند شدن را به صورت علمی و بر اساس تجربیات افراد موفق بشناسید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

آیا ثروتمندان از زندگی خود راضی هستند

استفاده از قدرت ذهن برای جذب پول

کسب درآمد میلیونی از اینترنت

 

راز ثروتمند شدن در ایران

وارد عمل شوید.

بسیاری از مردم می نیشینند و منتظرند پول مقابل آن ها سبز شود! من به سحر و جادو اعتقاد دارم اما به نقش شما در فرایند جذب پول، بیشتر باور دارم! درواقع به انجام آنچه می تواند راه را برای شما هموار کند، بیشتر معتقدم. مطابق ایده تان عمل کنید و ببینید که پول چگونه به سرعت برق و باد به طرفتان می آید. این ها کلمات مورد علاقه من هستند! اگر همین حالا وارد عمل نشوید، روزی ایده شما فاش شده و پول آن را فرادی دیگر جذب خواهدکرد.

حالا شما چه کار می توانید انجام دهید؟ حرکت به سمت ایجاد ایده ای برای جذب پول بیشتر، حرکت کنید. زمانی که به جای اقدام کردن، در تردیدهای خود گرفتار می شوید و هنوز به خودتان اطمینان ندارید، نشان می دهید که در مورد پول و حق خود برای جذب آن، روشن و واضح نیستید؛ پس همین حالا اقدام کنید و ثروتمند شوید.

راز جذب پول

۱- پول ببخشید!

شاید عجیب به نظر برسد، اما هرچه بیشتر ببخشید، بیشتر به دست می آورید؛ وگرنه نمی توانید در این مسیر موفق شوید. به هر کسی که از نظر روحی به شما حس خوبی می دهد، آزادانه و آشکارا ببخشید. با خودتان عهد ببندید همیشه ۱۰ درصد آنچه را دریافت می کنید، ببخشید؛ اما در مقابل حسی که به شما می گوید: «میزان بیشتر، ببخشید!» هوشمندانه تر عمل کنید.

به یادداشته باشید به افراد، مکان ها و گروه هایی کمک کنید که به شما روحیه و حس سرزندگی می دهند. فقط از خودتان بپرسید: «این هفته بیشتر از کجا الهام گرفتم؟» و به آن منبع پرداخت کنید.

این سوال را هر روز یا هر هفته از خودتان داشته باشید، چون منابع الهام بخش مدام تغییر می کنند. برخی از مردم با مشت بسته می بخشند، آن ها پول زیادی نمی پردازند، زیرا می ترسند و دست نگه می دارند. اگر بترسید، ترس بیشتری را جذب می کنید؛ اما اگر ببخشید، با قلبی گشاده باعث بازگشت دوچندان آن می شوید. با عشق ببخشید!

۲- روشن و واضح باشید.

بیشتر مردم پول را با باورهای محدودکننده خود پس می زنند مثل «پول بد است.» یا «افراد ثروتمند، شرور هستند.» این باورها حقیقت ندارند، آن ها را از ذهن خود پاک کنید تا پول به سمت شما سرازیر شود. روشن ساختن ذهن یکی از «ناگفته های راز» در قانون جذب است که باعث می شود این قانون همیشه و در هر شرایطی برای شما کار کند.

پس از همه این ها، این قصد و نیت آگاهانه شما نیست که در زندگی تان آشکار می شود بلکه باور و فکری است که در ناخودآگاه شماست. برای مثال وقتی شما ترک سیگار را در سال جدید هدف قرار می دهید، هفته آینده چه اتفاقی رخ می دهد؟ وقتی شما از هدف آگاهانه خود دست می کشید «ناخودآگاه» شما بر این باور است که شما نمی توانید آن را انجام دهید و شما مطابق با هدف خود نبودهاید؛ پس «روشن و واضح» نیستید.

چگونه می توان پول بیشتری جذب کرد؟

به احتمال زیاد در ذهن ناخودآگاه شما باورهای محدودکننده ای درباره پول وجوددارد، مانند «پول پرآزار است»، «پول مشکلات را جذب خواهدکرد»، «پول من را فردی مغرور خواهد کرد»، «پول انسان را حریص می کند» و «افراد پولدار افاده ای هستند».

اگر شما هم، چنین عقاید محدودکننده ای را باور دارید، فکر می کنید بتوانید پول جذب کنید؟ درواقع شما پول نداشتن را جذب می کنید، زیرا باور ناخودآگاه شما (پول بد است)، نیت خودآگاه شما (من اکنون پول بیشتری را به زندگی خود جذب می کنم) را نفی می کند و کنار می زند. آیا عجیب نیست که برخی می گویند: «فیلم راز و قانون جذب کار نمی کند؟»

بدیهی است وقتی شما این باورها و موانع پنهان را برای موفقیت خود روشن می سازید، موفقیت راهی جز رخ دادن ندارد و موانع از بین می روند. من در برنامه صوتی جدیدم «ناگفته های راز»، در مورد روشن بودن صحبت کرده ام؛ کاری که شما در حال حاضر می توانید انجام دهید. پرسش اصلی در مورد باورهایتان است. به یک کاوشگر تبدیل شوید و به دنبال باورهای محدودکننده جذب پول بروید. وقتی موانع درونی خود را از بین ببرید، پول بیشتری جذب خواهید کرد.

جذب فوری ثروت

آیا افراد موفق با جذب فوری ثروت پولدار شده اند ؟
جذب فوری ثروت به معنای یک شبه پولدار شدن نیست و اینگونه نیست که افراد موفق و ثروتمند یک شبه به نتیجه رسیده اند. آنها بر روی کسب و کار شان و همچنین مهمتر از آن روی ذهن خودشان کار کردند. آنها افکار درستی در ذهن خود دارند که این باعث می شود که فرکانس درستی در مسیر ثروت را به جهان ارسال کنند و به تبع آن نتایج خوبی را بدست می آورند . در واقع آنها با داشتن افکاری درست در مسیر جذب فوری ثروت قرار می گیرند اما باز هم تاکید میکنم منظور یک شبه پولدار شدن نیست. اما قرار هم نیست که ۱۰ها سال بگذرد تا پولدار شد با داشتن افکاری صحیح و فرکانس مناسب می توان در عرض چند سال به موفقیت و ثروت رسید.

جملات تاکیدی مثبت برای ثروتمند شدن

من ثروتمندم.
پول و ثروت به آسانی به زندگی من سرازیر شده.
زندگی من از هر جهت در فراوانی و ثروت است.
همیشه پول فراوان از راه های مختلف وارد زندگی من می‌شود.
من همیشه به سادگی و به سرعت پول به دست می‌آورم.
من به سرعت و به سادگی پول و ثروت را به سوی خودم جذب می‌کنم.
من همیشه تمام پول مورد نیازم را دارم.
زندگی من همیشه سرشار از ثروت است.
من از نظر مالی در فراوانی هستم.
من همیشه در مورد پول و ثروت مثبت فکر می‌کنم.

۵ راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب

پول مثل برق است!
می توانید با پول مقدار زیادی شادی ایجاد کنید یا مقدار زیادی ناراحتی! تصمیم با شماست. داشتن حس خوب نسبت به پول و ثروتمندان اولین گام برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب است! پول همه چیز نیست، به شرطی که آن را داشته باشید. اگر پول نداشته باشید آن وقت پول همه چیز می شود.

عاشقش باشید
هرچیزی برای اینکه در زندگی تا پدیدار شود باید به آن عشق داشته باشید. اگر می ترسید عاشق پول باشید، چطور می خواهید آن رادر زندگی تان پدیدار کنید؟

از نمادها استفاده کنید
نماد هایی داشته باشید که دایما شما را به یاد هدفتان بیاندازند. برای پول و ثروت نمادی انتخاب کنید تا با دیدن آن مدام به یاد آورید که به دنبال چه چیزی هستید. مثلا می توانید از سنگ ریزه یا نور خورشید به عنوان نماد استفاده کنید.

اقدام کنید
فقط اقدام است که می تواند هدف های ما را به این دنیای مادی بیاورد. اگر تمام تلاش های ذهنی و تجسم خلاق را به بهترین شکل انجام دهید اما اقدامی برای رویاهایتان نکنید، هیچ دستاوردی نخواهید داشت. سریع و هوشمندانه اقدام کنید.

تجسم کنید
تجسم با تصور متفاوت است. تجسم یعنی با تمام حواس ۵ گانه داشتن پول و ثروت را در ذهنتان زندگی کنید. اینگونه سریعتر می توانید داشتن ثروت را تجسم کرده و به موفقیت برسید. وقتی تجسم می کنید در جزئیات تصویر دقیق شوید.

سایت روانشناسی نوین بینش



درباره نویسنده

novinatlas 1733 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.